Wow maat 62 al? Hier net de rompers maat 44 uit de kast gehaald. Sommige shirts en broekjes maat 50 ook omdat ze lange armpjes en beentjes heeft maar verder is ze zo mager nog steeds.
Wow maat 62 al! Dat gaat snel zeg! Hier nog half maatje 50 en half maatje 56. Ligt een beetje aan het merk. Vervelend dat sommige zo'n last hebben van hormonen Hier gelukkig niet als kan ik soms in de nacht wel ff huilen van moeheid. Overdag hou ik me gelukkig wel goed staande. Moet ook wel met drie van die kleintjes... Nog 1 dagje 0, 1 & 2 jaar. Zondag wordt de oudste 3 jaar Hier net terug van een heerlijk avondje samen uit eten. Nouja samen... baby in de draagdoek mee maar ze sliep de hele tijd door. Voor de oudste 2 hadden we oppas geregeld. Was echt effe leuk! Daarna nog even 2 mooie cadeaus gekocht voor zoonlief die hij morgen mag uitpakken. Straks slingers nog even ophangen en dan snel naar bed toe.
Misha heeft ook al maat 62. Maarja ze weegt ook 4700 gram en is 58 centimeter. Blue ik herken je hormonen ook heel erg. Heb er ook regelmatig last van.
Heerlijk mama in love. Liam past maat 50 nog net. Maar maat 50/56 is te ruim. Shirtjes maat 44 past die niet meer. Maar shirtjes maat 50 wel broek niet meer. Sokken al vanaf dag 1 niet. Moet echt maat groter hebben dan.
Wauw eindelijk de truc uitgevonden dat ze langere rukken maakt! Vannacht in het reisbedje gelegd met gewoon dik matras uit ledikant ipv de wieg net zijliggings kussen. Ze maakte bijna 6 uur achter elkaar! Lekker op d'r buik. Ideaal zeg! Ben benieuwd hoe lang ze de tweede ronde slaapt!
Oh lekker zeg mama-in-love!!! Hoe was de tweede helft van de nacht?? Bedoel je dat ze op haar buik in een zij liggingskussen heeft geslapen?? Ik heb ook zo'n kussen maar had eerlijk gezegd niet bedacht dat ik hem op z'n buik kon leggen...hmmm misschien maar eens in de box proberen. Heb een sterk gevoel dat hij een buikslaper is...hij is zo onrustig op z'n rug!! Maar vind het nog wel een eng idee om hem op z'n buik te laten slapen....
Hier ook een super nacht gehad 20.15 - 04.30 - 08.30 Zou die voeding dan nu al z'n werk doen? Wat heerlijk, wat fijn!! Mama-in-love; op de buik in de zijligger? Dani vindt het ook heerlijk om op z'n buik te liggen maar ik durf dat echt nog niet aan in z'n bedje. Hij moet eerst zelfstandig kunnen draaien.
Nee geen zijliggings kussen hoor. Gewoon zonder op de buik. Al mijn kinderen lagen op deze termijn al op de buik te slapen. Door de draagdoek zijn ze vreselijk sterk in de nek en draaien ze met gemak van links naar rechts als ze op de buik liggen. Het is gelijk een soort van inbakeren natuurlijk want op de buik kunnen ze niet slaan met de armpjes.
Hier nu ook al een paar nachten ook op haar buik. Scheelt echt een hoop. Ze is erg sterk in haar nekje en draait met alle gemak haar hoofdjr steeds. Dus dan durf ik dat wel.
Liam ligt ook graag op z'n buik. Maar durf dat echt niet aan. Merk wel dat die uren bij mij op z'n buik kan liggen en in z'n slaap z'n hoofd van de ene naar de andere kant doet. Hij zit niet veel in de doek maar heb m vanaf dag 1 veel op z'n buik liggen en dat merk je ook in de nek. Ik hoop dat die hier vannacht wat beter slaapt. Hij wilt echt niks. Alleen maar huilen. Vannacht ook. En zodra die bij mij is is die stil en slaapt die. Ook heeft die al 7 volle poepbroeken gehad van gister 3 uur tot vanochtend 11 uur. Zoveel heeft die de laatste 2 weken niet gehad! Hij is vannacht pas om half 1 gaan slapen. Tot 5.30 en sindsdien weer aan t spoken. Dus ben ook weer helemaal op vandaag. Want vanmiddag stond m'n schoonpa weer voor de deur. En moesten we nog pampers halen en Liam wilde weer niet slapen.
Hier gaat het overdag en snachts weer veel beter, de avonden zijn helaas nog niet zo.. vandaag heeft hij van 18.00 tot ongeveer 21.00 met tussendoor in bad (lees: even rustig) bijna de hele tijd gehuild. Zelfs tijdens de babymassage na z'n badje Het begon met eerst een vieze luier en daarna heel veel scheetjes (echt heel veel) Ook na de fles bleef hij nog onrustig. Normaal gebruiken wij geen speen in z'n bedje omdat hij hem elke keer uitspuugde maar ik heb de speen toch maar gepakt en vanaf dat moment was hij rustig Ik ga zo lekker slapen, morgen Vaderdag en naar m'n schoonouders. Slaap lekker allemaal en morgen een fijne dag
@ Trisha; jouw verhaal komt me bekend voor, zo begon het vorige week bij Dani ook.. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem
Hoop ik ook... Nu slaapt hij rustig maar kom ik niet in slaap... Morgen verplicht naar schoonouders kijk er tegen op. Maar ben sinds vanmiddag ook grieperig dus als t morgen niet beter gaat blijf ik mooi thuis.
Goedemorgen! Weer iets ontdekt waar ik echt agressief van word. Mijn SM heeft mijn dochter nrt geknuffeld en nu stilt ze vreselijk naar parfum. Ik ruik mijn meisje niet meer en dat vind ik echt verschrikkelijk ineens. Hebben jullie ook van die dingen?
Hoi dames ben ik weer. Na een weekend op de camping echt even bij gekomen. De meisjes zitten elkaar daar ook niet in de weg en slapen daar veel beter dan thuis. Eenmaal thuis begon het drama weer. Ml raakt erg geïrriteerd van de middelste en schiet dan uit zn slof. Waardoor wij dan weer woorden krijgen omdat we het niet eens zijn. En ik kan het nog niet erbij hebben en begin snel te huilen. Maar goed nog ff en dan zomervakantie. Op de buik liggen vind t ook lekker maar dat mag ze alleen in dr box van mij
Lekker dat je even bij kon komen Blue. Succes met de laatste weekjes voor de zomervakantie!! Gaan jullie dan weer naar de camping?? Wij gaan dit jaar voor het eerst niet...ik zie het nog niet helemaal zitten om met de kleine op de camping te zitten...maar ik zou zoooo graag willen!! Ja ik had laatst een buurvrouw op bezoek die zich volgens mij onder had gesmeerd met een heel flesje bodylotion....ik heb het de hele dag geroken!! Gelukkig had mijn kleine daar geen last van!! Ik weet niet of ik dit hier al gevraagd heb... Maar ik wil borstvoeding met kunstvoeding gaan combineren. Welk merk gebruiken jullie?? En zit er nou echt veel verschil in?? Heb zelf het idee van niet....maar heb er helemaal geen ervaring mee!!
Heb ik bij zoontje ook gedaan, gecombineerd. Heb gewoon Kruidvat eigen merk gedaan, is prima spul. Had met mezelf de afspraak om max 1 fles per dag te doen omdat je anders te makkelijk wordt. Maar heb hierdoor wel 1 jaar borstvoeding kunnen geven (heb borstverkleining gehad waardoor ik moeizamere productie had) Gelukkig heb ik nu al een liter moedermelk in diepvries want dochter drinkt veel beter