Dani heeft tot 01.00 uur geslapen wat fijn!! Hij is nu ook veel rustiger wakker geworden Ben zelf om 22.30 uur gaan slapen, ik was doodop. Ben super blij hopelijk blijft t goed gaan!!
Wat fijn zeg! Heb je zelf ook de eerste ruk slaap achter de rug! Hier alweer aan de voeding helaas Ben ook doodmoe...
Die nachten kunnen er echt inhakken, overdag ff bijslapen zit er niet in met al een kindje of kindjes. Dat is wel wennen he
Ja vind het echt pittig hoor de nachten. Als ik aan de 5 uur per nacht kom mag ik blij zijn Wat fijn dat het inbakeren zo helpt!
Pff als ik dit zo hoor vallen mijn nachten dus nog reuze mee!! Ze begint hier wel weer iets eerder dan 4 uur te komen. Zit eraan te denken om de hoeveelheid iets op te hogen. Kijken of ze dat dan wel weer red. Vond het net lekker lopen elke 4 uur. Ik las ook op internet dat tegen veel krampjes een prematuur speentje op de fles goed kan helpen. Ik ga het wel even uittesten denk ik. Ze sopt namelijk ook veel met de melk. Loopt altijd langs der mondhoeken en soms spuit het er uit. Misschien gaat een fase 1 speen gewoon te hard voor der. Ze doet wel netjes 15/20 minuutjes over de fles en boert flink tussendoor. Maar vind het wel het proberen waard. Ingrid wat goed dat je dat hebt ontdekt van die fles!! Daar zou ik zelf helemaal niet opkomen denk ik. En heerlijk dat dani zo lekker slaapt door het inbakeren. en gewoon met een hydrofiel? Ik ga ook even opzoeken hoe dat werk. Al geloof ik wel dat ons meisje rustig genoeg slaapt. Alleen als ze zuigbehoefte krijgt gaat ze maaien met haar armpjes en word ze wakker. Verder slaapt ze wel heel vast en word nergens wakker van. Ik neem der ook overal wel mee naartoe. Vooral in de wandelwagen. Zo kan ik men conditie ook weel een beetje opbouwen. We gaan er elke dag wel even op uit, boodschappen doen of ergens op de koffie of gewoon kopje koffie op t terras. Heerlijk, geniet er echt van. (Alleen de maxicosi vind ze niks, dan is ze de hele tijd heel onrustig. Ik denk dat ze er gewoon nog niet goed inpast.) Maar dacht misschien is het beter om elke dag om een vaste tijd haar even in bed te laten slapen ofzo? Samsoko ik snap het verhaal helemaal hoor! Haha Ik haal haar ook eigenlijk heel snel uit bed. Hoe eerder ze weer lekker slaapt Hoe eerder ik dat zelf ook weer kan denk ik maar. Echt huilen doet ze niet, het is meer een heel zielig gejammer. Alleen bij kramp dan gilt ze bijna. Een paar tellen en weer een minuutje stil. Ben alleen een beetje bang dat ze straks alleen maar bij ons wil slapen of in slaap valt. Vanaf wanneer moet ik hier dan wel voorzichtiger mee worden?
Ik heb mijn tweede altijd gedragen in de draagdoek. Daar deed ze ook altijd overdag jaar dutjes in. Maar in de nacht kon ik haar altijd prima wakker terug in bed leggen na de voeding. Lekker bij je houden zou ik zeggen hoor! Hebben die kleintjes nog zo'n behoefte aan!
hoi dames, ik probeer steeds bij te lezen, maar lukt niet echt omdat die momenten de kleine steeds aandacht vraagt haha. nou ja, ik sluit me in elk geval bij jullie aan. Kyano doet het super op mijn borstvoeding, hij zat gister al weer op zijn geboortegewicht. Ik schijn slagroom te hebben in plaats van melk! haha. Afgelopen nacht kwam hij maar 1x voor een voeding en groeit dud super dus dat mag ook. Heerlijk geslapen dus. Ik hoop dat hij dit zo vol houdt. Nou morgen zal ik ook op jullie reageren. Slaap lekker straks!
Super Toekoe!! Slagroom (?) haha Hier gaat het inbakeren nog steeds wel goed, al was Dani rond 20.00 uur wel weer onrustig. Hij werd gelukkig wel weer rustig uit zichzelf nu net de laatste avondfles er in. Ga zo zelf ook fijn slapen. Trusten allemaal
Wauw toekie! Jalours Hier vandaag alweer 10 voedingen gehad. Hopelijk slaapt ze vannacht een beetje! Ingrid fijn dat het inbakeren zo goed werkt!
Helaas..te vroeg gejuicht (of te ongeduldig) hij is weer onrustig maar gelukkig niet zo erg als de dagen voor het inbakeren. Hoop dat hij zo lekker rustig in slaap valt, ik zie op de babyfoon dat hij dan fftjes in slaap valt en weer wakker schrikt, zo zielig
Jammer ingrid, maar wie weet slaapt ie straks heerlijk!! Hier is vl de fles aan het geven en dan zo heerlijk naar bed! Hopen op een kramp vrije nacht! Ze heeft wel de hele avond heel vast geslapen dus verwacht vanacht nog wel een paar uurtjes wakker tijd te krijgen. Toekie heerlijk dat je bv zo goed loopt zeg! En dat kano al zo lekker slaapt! Memyself welkom Goeie nacht gewenst voor iedereen!! Hopelijk lekker wat slaap uurtjes!!
Ik heb uiteindelijk om 23.30 uur nog 30cc bijgemaakt en daarna was hij rustig. Hij heeft tot 03.15 uur geslapen en krijgt nu de fles @ Demie hoe gaat t met de krampjes?
Valt mee. Ging om 24.00 naar bed en heb haar heel even gehoord. Ze huilde een beetje inhaar slaap. Werd er niet echt wakker van. Zit nu aan een flesje. Ze is wel klaar wakker, maar daarnaast ik al bang voor na zoveel slaap vanavond.