Mei 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Dankje :)

Ik mag de flessen gaan ophogen :):) Yes!!!!
    Eerst een dag 5 flessen 160cc
    Dan een dag 5 flessen 170cc
    En daarna 5 flessen 180cc

Ben benieuwd!! Hoop dat t hem helpt.

Veel onrustige kindjes op t moment :(
    Jeetje Trisha; misschien een allergische reactie op de Infacol? Heb je de arts al gebeld? Misschien kan je iets anders krijgen?

2. Nee ben er mee gestopt en kijk t nog wel ff aan met de gewone krampjes. Dinsdag weer wegen op t cb en ga dan vragen voor tips weer.

Vl is poging aan t doen om t zwembad op te zetten. Heerlijk! Alleen jammer dat Liam er nog niet in mag. Maar we willen kijken om in de vakantie een x te gaan zwemmen met Liam en sz.

3. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Helaas was Dani de hele middag weer heel onrustig. We zouden vanavond met z'n 4en boodschappen doen maar ik heb Dani op bed gelegd en ben alleen met dl gegaan. Ff weg van het gehuil, Dani was als n blok in slaap gevallen en slaapt nu nog. Om 23.00 nog een fles en dan kan ik ook naar bed. Hopelijk een goede nacht want ik ben doodmoe :(

Fijn weekend allemaal

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik lees dat ik niet de enige ben met onrustig kind
    Sorry dat ik weinig reageer maar ben te moe. Kan amper mijn hoofd omhoog houden :(
    Dochter is elke avond aan het huilen. Ik kon pas om 0.15 gaan slapen. Om 3 uur kwam ze voor voeding en tot op heden weigert ze weer te slapen en blijft ze huilen :(
    Ik kan echt niet meer zo langzamerhand. Loop op mijn tandvlees :(
    Waren we maar een half jaar verder in de tijd.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jeetje Mama-in-love, dat klinkt wel heeel vermoeiend!

Vervelend dat hij nog zo onrustig is Ingrid. Vaak zie je toch dat ze heeel snel rustig worden met de juiste voeding bij kma. Hoe lang krijgt hij nu nutramigen?

Trisha, he bah wat vervelend! Goed dat je er mee gestopt bent.

Hier gaat het eigenlijk heel erg goed. Ze raakt inmiddels niet meer verstopt van de neocate en ze is een heel rustig en relaxed meisje geworden. Ze slaapt makkelijk en kan daarnaast ook heerlijk rustig wakker liggen. Dat was eerder wel anders.
    Maandag wel met haar naar de kinderfysio. Ze heeft een sterke voorkeurshouding.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou loop je dan midden in de nacht buiten met honden en kind in wandelwagen :(
    De enige die blij zijn zijn de honden...

Nou weet ik weer waarom ik altijd roep dat de eerste maanden net niet doodgaan is...

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Eindelijk. Ze lijkt te slapen dus ik ga ook nog even pitten. Om 6 uur of half 7 word zoonlief weer wakker. Kan ik nog net een half uur a uur slapen :( :(

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Jeetje mama-in-love :( heftig en pittig :(

Het valt in t niets vergeleken met jou maar ik merk zelf ook dat ik veel meer moe ben en ook veel last van hoofdpijn vanuit de nek :(

Dani krijgt nu sinds ruim een week deze voeding. Is dus ook nog vrij kort.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok.. na 2 weken is de oude voeding volledig uit zijn lichaam. Dan zou het echt een stuk beter moeten gaan. Hopelijk duurt het dus niet lang meer.

Mama-in-love, heftig :( dat je dat volhoudt zeg! respect. Ik had allang de fles gepakt in dat geval.

10. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat er zo veel kindjes onrustig zijn :(.

Mamainlove houd vol...snap dat je zo langzamerhand aan je eind bent.

Hier een hele onrustige dochter gehad overdag maar vannacht heeft ze het echt goed gedaan. E zwam om 10 uur, 2 uur en 7 uur. Dus ik ben echt even heel blij met haar. Helaas na de voeding van7 uur kreeg ze de hik en werd ze boos dus toen zijn we er maar uit gegaan.

11. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Nou mamainlove het is ook wel heel erg zwaar voor je hoor!!
    Heb je enig idee waarom ze zo huilt? Ik ken dat namelijk helemaal niet hier. Wel eens een uurtje hoor maar niet hele avonden/nachten.
    Heel veel sterkte.

Ingrid super balen dat dani nog zoon last van zen buik heeft. Ik zou als het het weekend zo blijft gewoon weer bellen maandag hoor.
    Ik hoop ook voor je dat het snel beter zal gaan.

Sparky top dat het bij jullie zo goed gaat!

Ermina fijn te horen dat het bij jullie ook wat meer rust komt.

Hier ook weer een goeie nacht gehad. Van 11 tot half 6. Het begint al aardig op een ritme te lijken.
    Vandaag heb ik vrij gekregen van vl. Dus heb tot 11 uur in bed gelegen. Ga zo maar eens even naar de kapper. Heb men vriendinnen geprobeerd maar die hebben allemaal al plannen. Dus weet nog niet zo goed hoe ik de dag vol krijg. Misschien wel gewoon weer in bed straks haha

12. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Dankje ik hoop t ook. Ik heb sinds een week een huilschema van t cb gekregen en het valt op dat hij vooral de uren na de vitamine D druppels huilt. Ik was het een week vergeten (lees: geen gehuil) en nu gaf ik het weer 2 dagen en is t 2 dagen huilen :( ik heb het vanmorgen niet in de fles gedaan en??!! Geen gehuil (?!!) zou het van de vitamine D komen? Zou dat kunnen? Ik heb zojuist op internet ook verhalen van andere moeders gevonden die dit ook zo ervaren.
    Ik laat de vitamine D nu de komende dagen weg om te kijken of dit helpt..

Ben dus nog steeds zoekende naar de juiste weg voor Dani, maar zal m vinden!! :)

13. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ja natuurlijk zou dat kunnen ingrid! Het is toch ook weer iets wat zen darmen kan prikkelen. Ik zou inderdaad gewoon een paar dagen kijken hoe het zonder gaat..
    Wij zijn toch ook groot geworden zonder extra vitamine d.

Ik ben zelf bezig om der slaapjes zo te noteren. Kijken of ik daar wat regelmaat in kan ontdekken.

14. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ben heel benieuwd, hij werd net wakker en is vrolijk!!!!!! :):):):) ik had de tranen in m'n ogen :)

Ik vind het wel even fijn om nu het schema bij te houden, hierdoor ben ik er misschien wel achter gekomen.
    Ben benieuwd hoe jouw kleintje slaapt?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      1
  15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh ingrid wat een prachtig koppie! !! <3

16. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ja he &#10084;&#65039; Ik zie hem zo graag vrolijk &#10084;&#65039;

17. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Heerlijk mannetje!
    Kan me goed voorstellen dat je dat zo blij maakt nadat hij zich zo rot heeft gevoeld.

18. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een lekker koppie ingrid!

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ach wat een leuk ventje!

20. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik snap der niks meer van na een paar hele mooie nachten nu weer vanaf 3 uur wakker. Heb nog kunnen rekken tot 5 maar moest er wel 6 keer uit voor de speen.

Deel Deze Pagina