Mei 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Hier een super nacht gehad :) van 22.00 tot 06.45 uur

Balen Demie; misschien heeft ze niet meer genoeg aan de voeding?
    Als het zo blijft dan misschien late fles ophogen?

Hier gaan we vandaag met alle (5) flessen naar de 180cc

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Balen Demie!

Wow wat goed Ingrid!

Hier van 22.30 tot 5.00 uur. Heerlijk! Hopelijk blijft ze deze stijgende lijn vasthouden.

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Fijn hoor dat het bij jullie zo goed ging.

Misschien kan ik inderdaad de laatste fles ophogen of indikken ofzo maar zal eerst nog even 2 nachtjes aan kijken. Misschien was het maar 1 keertje..

Ik ben pas een paar dagen naar 5× 160+5 (extra water voor ontlasting)

4. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Zit ff bij men zusje op de kindjes te passen. 1 van 15 maanden en 1 van 3.5.

Man wat een respect mamainlove dat je dit hele dagen doet en ook nog bv. Ik word nu al horendol!! Ookal zijn het schatten hoor. Ik heb maar 1 paar handen en ogen!!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hihi dank je. Wordt hier ook wel eens gillend gek hoor :p
    Er gaat vaak genoeg iets stuk omdat je idd geen ogen voor en achter hebt. Alles wat breekbaar is moet uit het zicht van de kinders maar het is zo makkelijk even je (zonne)bril op tafel te leggen of een potje nagellak omdat je even naar toilet moet. Kom je terug is het stuk of ligt het over de hele tafel :( ;)
    Echt alles moet hoog!
    En ze willen de hele dag met van alles en nog wat spelen dus het is in huis overdag echt een puinzooi. Overal lego, auto's, puzzels enzenz. Ruim zo vaak mogelijk op maar haast geen doen.
    Buiten plukken ze steeds mijn mooie bloemetjes :( :( Ben zo gek op mijn tuintje dus dat is echt vervelend maar ze hebben het binnen 1 seconde voor elkaar. Zo snel als die kleintjes zijn.
    Maar het is ook wel heeeel errug leuk hoor.

Dochterlief kwam afgelopen nacht om 22 - 3 - 6 en toen begon de dag want even daarna werden de andere kids wakker. Maar voor mijn doen dus een goede nachtrust gehad. :D

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fijn Mama-in-love!

Demie, ja dat is best heftig als je sat niet gewend bent haha. Hier heb ik de andere 2 gelukkig wat ouder.

Hier ongesteld.. jakkes.. weet nu ook waar de heftige hoofdpijn vandaan komt. Zoniet leuk, mmaar ja dan hebben we dat ook maar weer gehad.

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo daar ben ik ook weer na een weekend camping.
    Ik heb heerlijk uit mogen slapen van ml dus ben echt bijgetankt.
    Verder doet T het super al komt ze wel nog steeds rond 4u voor de fles.

Wat sneu al die onrustige kleintjes.
    Ik hoop dat ze snel allemaal relax zijn.
    De warmte van komende dagen zal ook vast wat onrust geven.

Ingrid las bij jou over hoofdpijn ook uit je nek. Hier ook veel last van na weinig slaap. En heb ook veel duizelingen. Alsof ik dronken ben. Zo naar.

8. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Heerlijk Blue!!

Hier nu een aantal dagen zonder vitamine D en een vrolijk mannetje :) hij huilt veel minder en is tevreden :)

Hopelijk valt de hitte mee van de week, ik zie nu dat de voor wo en do 36 graden staat hier, pfff hitte.. :(

Hoofdpijn: ja die komt bij mij uit m'n nek door de whiplash. Nu ik Dani moeten tillen merk ik dat ik veel meer last heb. Helaas niets aan te doen. Gelukkig doen 2 ibu's wonderen :)

9. Oh fijn Ingrid!

Hier is Liam weer onrustig veel krampjes... Hij slaapt nu eindelijk sinds 6 uur vanmorgen. Had m gister om 10 uur in bad gedaan en gelijk voeding erna. En om 2 uur kwam die weer. Maar na 10 minuten lag die in diepe slaap. Dus m weg gelegd maar om half 3 weer wakker en huilen. Dus 20 minuten gedronken en zijn we samen in slaap gevallen. Ik beetje dommelen tot 4 uur, en toen in bed gelegd en kwam om 6 uur al weer.
    Dus ben echt op te vegen vandaag. Gister hele dag Apenheul. Was erg leuk. Het weer viel best mee. In t begin redelijk warm maar van 2 tot 3 wat regen. Dus was goed te doen. Maar ben echt op. Zaterdag al druk geweest tot 1 uur 's nachts.
    Dus hoop vandaag na de fysio echt m'n rust te pakken. Desnoods dobberen in t zwembad. Vl wil alweer wandelen vanavond of op de koffie bij z'n ouders of zus. Maar heb ik echt geen zin in.

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ff je rust pakken is nu ook wel lekker trisha.

Ja ingrid bij mij ook van mn wiplash. Blijft gewoon zwakke plek.

Hebnu weer last van hartkloppingen. Pff word er erg onrustig van.

zo wandelend naar school. Beter dan met de auto nu.

11. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zooo 10 uur gevoed en nu pas weer wakker! Zou het nu toch..... :)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lekker erminea!
    Hier ook al. Ze was de hele avond weer klaar wakker tot 11.30 aan toe maar sliep tot 4.05!
    Heb gewoon 4 uur achtereen geslapen! Dat komt echt zelden voor :)
    Nu maar hopen dat er nog 2 uurtjes bij mogen komen... Dat is nog maar de vraag.
    ALs ze voortaan nou om 22 uur gaat slapen en maakt dan zo'n ruk dan kom ik helemaal wel aan mijn slaap :)

13. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Hier gaat het echt beter met Dani :)

Vandaag 05.30-09.00-15.00-19.00 (wakker gemaakt) en zo meteen om 23.00 de fles.

HITTE:
    Ik heb een andere inbakerdoek gekocht, de SwaddleMe is voor nu echt te warm. Heb nu de puckababy tencel gekocht (0,25 TOG waarde) zonder inbakeren is hij nog erg onrustig, afwachten hoe de temp de komende oploopt op z'n slaapkamer. We hebben gelukkig wel rondom rolluiken om de zon en meeste warmte buiten te houden.

Hij ligt nu in n romper in de inbakerdoek met een lakentje. Hij voelt niet klammig aan. Zie wel op tegen die hoge temperaturen die gaan komen :( voor zaterdag voorspellen ze zelfs 42 graden hier :(:( bah!!

14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vind de warmte ook wel vervelend voor die kleintjes.
    Tess heeft er ook last van. Veel meer aan het spugen dus ik geef haar wat vaker nu drinken.

Verder blijven we binnen tot de zon uit tuin is.
    Gelukkig tuin op het noorden dus vrij snel schaduw.

Tess slaapt nu in haar eigen kamer en kwam pas om 5u. Ik heb dus ook een stuk beter geslapen.

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij hebben airco binnen dus daar is het goed uit te houden. Ze ligt in een romper zonder mouwen met een hydofieldoek over haar heen.
    De airco hangt op zolder maar neemt het hele huis mee en de kamer dus ook een beetje. De temp gaat niet omlaag maar wel de vochtigheid dus de gevoelstemp ligt een stuk lager.

Hier ook al voor de 2e nacht op rij een lange ruk! Ze kwam pas om 4.45 geloof ik voor het eerst. Heerlijk!

16. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Hier slaapt ze juist heel slecht met de warmte! Vanacht ook weer vanaf 3 uur heel onrustig. Wel pas de fles om 6 uur gegeven.
    Nu net pas weer in slaap gevallen in de wandelwagen in de schaduw.

Ik heb het cb gevraagd, maar mag tussen de voedingen door ook 30 cc water extra aanbieden. Op zich krijgt ze genoeg vocht maar als wij zelf 4 uur niet drinken krijg je ook een droge mond en lippen met dit weer.
    De flessen mochten er niet onder lijden.

En inderdaad die 41 graden voor zaterdag poh!! Ik laat haar lekker af en toe in het badje zakken hoor.

Zwemmen vond zo ook heel lekker. Ookal zijn we maar 15 min met der in het water geweest.
    Na de zomerstop ook lekker babyzwemmen. Helemaal zin in.

Ze heeft nu alleen maar een zomerjurkje aan zonder romper. Super schattig! Normaal had ik daar een romper met lange mouwen onder en een legging.

Zaterdag ga ik voor 1 keer werken. Baal wel een beetje. Voelde me echt voor het blok gezet. Ze hadden helemaal niemand zei men baas..
    Maar das dan ook de enige keer tot aan september heb ik me voorgenomen.
    Vind het schandalig dat ze me vragen nog in men verlof tijd maar wil ook niet straks weer met gezeik moeten beginnen.

Ingrid super dat het beter gaat!! En dat de andere mama's ook weer een beetje aan hun slaap komen.

Ik moet op zoek naar een dun slaap zakje denk ik.
    Ik vond haar vanacht al boven in bed!! Ze zet zich steeds met der voeten af in het matras en schuift zo elke keer een beetje omhoog.

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wow demie dat vind ik echt schandalig dat ze je vragen in je verlofperiode!!

18. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ja vind ik ook. Word tijd voor ander werk! Zucht

19. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Echt belachelijk demie, dat mogen ze helemaal niet van je vragen!
    bij ons zijn ze ook van het padje af. gooi het even in de club voor het geval ik herkend word.

20. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Nou inderdaad zeg...dat ze je überhaupt durven te vragen of je wil werken...

Warm is het he...kunnen jullie het nog een beetje uithouden??
    En jullie kleintjes?? Bij mij valt het allemaal wel mee...hij slaapt overdag nog best redelijk en snachts eigenlijk ook wel goed!! Sinds een week slaapt hij door van 11 tot ongeveer 6 uur!! Hij wordt wel eens wakker maar valt dan snel of vrijwel meteen weer in slaap.
    Bakeren jullie jullie kleine met dit warme weer snachts ook gewoon in??
    Ik heb een pacco en heb gelezen dat het gewoon kan met warm weer maar ik heb toch wel regelmatig bij hem gekeken of hij het niet te warm had...maar dat was dus niet zo en hij heeft heerlijk geslapen.
    Pfff wat kan je gek worden van die onzekerheid of je het soms allemaal wel goed doet ja of nee...

Deel Deze Pagina