Lieslie; ik heb de puckababy tencel gekocht, deze heeft n TOG waarde van 0,25. Is gemaakt van hele dunne, luchtige stof. Zonder inbakeren zou het hier een ramp zijn ben ik bang. Heb t gisteravond geprobeerd maar hij vond t niets.. Ook had ik m zonder lakentje weg gelegd maar dat was ook geen succes. Hij schreeuwde me rond 02.30 wakker en lag overdwars aan t voeteneinde in z'n bedje. Hij heeft die geborgenheid echt nodig, vind t wel eng met dit warme weer maar hij heeft geen klam nekje dus is het goed. Hoe doen jullie dat?
Liam slaap in een rompertje met lakentje. Maar hij trapt 's nachts z'n lakentje weg. Slapen is hier een ramp evenals drinken. Pfff
Ja ik moet hem ook echt inbakeren anders wordt hij om het uur gewoon wakker!! Ik vind het ook niks met die hitte maar hij had daar zelf vannacht geen last van... Trek jij er nog een rompertje onder aan of baker jij hem alleen in een luier?? In heb gehoord dat het hier vanavond gaat onweren en hagelen!! Maar ook dat het vannacht nog warmer/benauwder zal worden dan afgelopen nacht Hij drinkt met dit weer heel onrustig aan de borst...maar de fles pakt hij wel goed.
Wij bakeren Dani in met nu alleen een pamper. Ben bang dat het anders te warm is.. Woon jij in t zuid Westen? Hier in het Oosten valt volgens mij niets..
Demi, wow wat schandalig van je werkgever! Inbakeren doen wij niet meer. Mette slaapt alleen nog maar op haar buik. Ze heeft niet echt last van de warmte. Maar haar kamer is de koelste van het huis gelukkig. Net wel met het ophalen van de kinderen. Half uur totaal wandelen met 38 graden. Niet normaal! Vannacht heeft ze voor het eerst 7,5 uur geslapen! Jeej
Wij hebben airco dat Is voor de nacht wel lekker. Hier dus gewoon kleertjes met lange mouw, broekje en sokjes aan en onder een dekentje op de buik. Ze heeft overdag ook weinig last van de warmte. Wel veel binnen. Ze heeft al 3 nachten 1 voeding overgeslagen. Heerlijk! Hoop dat het zo blijft
Demie belachelijk van ke werk. Hier in t oosten net 2 buitjes gehad maar t is echt nog te warm. Liam slaapt gelukkig maar ik heb t te warm om te slapen
Hier is ook een klein onweersbuitje geweest maar niet genoeg om de boel echt af te koelen. Vind het op dit moment wel goed te doen. Zo maar weer schoon water in het badje doen. Vanacht heeft ze alleen in een hydrofiel slaapzakje gelegen. Dat was prima.armpjes voelden wel wat koel maar denk dat het ook wel lekker is. In het slapen hier zit nog steeds geen enkele regelmaat, we zien na de hitte golf wel weer verder.
Hier heeft het gister juist echt vreselijk geregend! En onweren ook. Oudste 2 waren doodsbang dus zijn we maar met z'n allen op ons bed gaan liggen. Ze zijn beide nog te klein om te begrijpen wat onweer is. De jongste heeft denk ik de bocht genomen want ze komt nog steeds 1x per nacht na 4 uur. Nu alleen 's avonds wat eerder gaan slapen, dan kan ik ook langere nachten gaan maken
Lekker hoor mamainlove! Het is je gegund Hier blijft het het zelfde. 23.00 laatste fles en dan meestal tot 5/6 uur. Maar ze word nog wel 1 of 2 keer wakker tussendoor dus echt een lange ruk maken is het ook niet helaas.
Oohh Dochter van 21 maanden heeft aan uitlaat van motor gezeten Nu koelen en andere dochter voeden en dan naar de hap toe. Arm kind. Lijkt mee te vallen maar heeft een blaar aan de binnenkant van haar duim. Moeten van de hap wel langskomen.
Aww nee. Rauw eiwit erop helpt ook heel goed. Maar dan moet de plek nog wel dicht zitten !! Ik werkte eerder in een keuken vandaar dat ik dit weet
Ahh wat sneu, hopelijk niet al te ernstig. Bio-gaas doet wonderen en verzacht. Te koop bij de apotheek. Beterschap voor je meisje
Helaas dochter besluit toch weer een keer extra te komen voor voeding. Bij hap geweest. Hoefden niet eens de wachtkamer in. Werden direct apart gezet en bekeken. Is ingesmeerd flammazine en verbonden. Morgen moeten we weer terug voor controle. Op vingertjes zit ook een blaar. Dacht eerst alleen duim. In bed had ze alles afgetrokken dus weer opnieuw verbonden. Verder was ze weer aan het lachen en dansen gelukkig.
Ach nee wat naar mama-in-love! Hier lees ik wel mee hoor. Heb zo'n hekel aan dit weer. Gewoon geen puf om te reageren. Nergens geen puf voor trouwens
Hier idem sparky. Is me veeeeels te warm. Ben zo blij dat ik voor deze temperaturen bevallen ben. Lang leve de nieuwe airco en t Zwembad in de tuin. Maar Liam heeft t ook enorm zwaar.
Ben ook idd blij dat ik bevallen ben. Met die hitte pffff zou gek geworden zijn. Heb op het moment ook geen puf om te reageren. Ga nu slapen. Ml geeft nu de eerstvolgende fles dus ik kan even een ruk achter elkaar maken.
Wat ben ik die klote nachten toch vreselijk zat! Ik haat die eerste 3/4 maanden Lag eindelijk een keer een beetje op tijd op bed. Had al 4 uur geslapen toen ze kwam voor een voeding en nou wil ze niet meer gaan slapen Wordt soms echt GEK van moeheid! Sorry hoor, moet even van me af schelden. Ben die gebroken nachten ZO beu!!!!