Nou de voeding begon om 3.40 en het is nu 5.17. Ze slaapt nu beneden in wandelwagen dus ik ga proberen te pitten. Wat een zware tijden zijn dit toch zeg
Och wat vervelend zeg Mama-in-love! Hier ook blij al bevallen te zijn. Bij de oudste was het 34 graden tijdens de bevalling. Gelukkig lag ik toen in een kraamhotel met airco haha. Alleen eenmaal thuis na een paar uur was vreselijk zo warm. Hier was M vervelend na de fles van 19 uur. Dus om 21 uur weer 1 gegeven. Die heeft ze half opgedronken en is daarna rustig in slaap gevallen. En ze werd pas om 6 uur weer wakker! Dat mag ze vaker doen van mij zeg hihi.
Wat vervelend mama-in-love ik geloof dat je echt doodop bent en dan die warme dagen.. Mag hier niet klagen hier al behoorlijke regelmaat tussen de voedingen. Soms n uurtje verschil maar dat lossen we savonds weer op. Voor de fles van 23.00 moet ik hem altijd wakker maken en dan komt hij weer tussen 05.30 en 06.30 uur Ik heb hem de laatste dagen niet ingebakerd ivm de hitte, hij was echt klam en dat vond ik doodeng. Hij slaapt wel onrustiger maar dat neem ik maar voor lief nu. Hij maait veel met z'n armen..
Klinkt echt heerlijk ingrid. Dat is genieten. Hier is het elke avond vanaf 20 uur ongeveer huilen. Net als de andere 2 op bed liggen of net gaan. En dat houdt dan aan tot ongeveer 23 - 24 uur aan. Gister blij dat ze iets eerder ging slapen. Lag zelf om 23.15 te slapen dus hoopte op een goede nachtrust na weken en dan gebeurt dit midden in de nacht Heb echt een portie zitten janken...
Dat kan ik me voorstellen mama in love Ik zou ook echt gestoord worden. Vannacht hebben vl en ik beneden op de bank geslapen. Het was echt niet te doen boven. Liam in de kinderwagen en ook beneden. Maar echt prut hoor. Daarbij kwam die om 2 uur. Viel na 15 minuten drinken in slaap en vervolgens om 3 uur en 6 uur en nu zit ik te wachten tot die wakker word. Heb zelf nauwelijks eenmoog dicht gedaan. Een van de honden moest plassen tegen 1 uur dus die naar buiten gedaan maar toen wilde die niet naar binnen. Dus buiten laten slapen. Om 7 uur wakker van onweer, dus de hond toch uit de ren gehaald en naar binnen gedaan. En daarna elke x wakker gemaakt door een van de andere honden die wilde knuffelen... Heb vannacht slapend borstvoeding zitten geven op de bank. Ingrid fijn dat dani ook zonder inbakeren slaapt. Sparky airco tijdens de bevalling? Wat een luxe! Bij mij stond de kachel nog op standje crematorium. Ik werd echt niet lekker van de warmte maar moest ivm de baby.
Jeetje dat geloof ik.. Dat gevoel had ik toen Dani alleen maar kon huilen voordat we wisten dat hij kma heeft.. Ik was ook echt verdrietig (en soms radeloos) door zijn gehuil gelukkig gaat dat nu goed! Sterkte!!
Mama in love ik hoop dat je snel je nachtrust krijgt. Ik mopper al na twee slechte dagen dus kan me indenken Hoe erg Het bij jou moet zijn.
Voor de mama's waar het al helemaal op rolletjes loopt. Wat is jullie ritme overdag? Hoe laat en lang slapen, hoe laat eten enz Wil eens hetzelfde gaan doen dan.... Ook al geef ik bv. Dat kan ook best een beetje meer in een vast ritme dan alleen op verzoek denk ik... Ze slaapt nu dus ik ga ook snel! Ze is vanaf 18 uur wakker geweest. Wel wat gedoezeld tussendoor hoor naar niet een ruk geslapen.
Hier proberen we het volgende voedingsschema aan te houden; 06.00/07.00 - 10.00/11.00 - 14.00/15.00 - 18.00/19.00 - 23.00 uur. Dit lukt aardig soms wil Dani wel eerder maar dan rek ik het door met hem te spelen of iets dergelijks ik probeer me wel echt aan die tijden te houden. Hoop dat je ook snel n ritme hebt zodat je wat meer rust krijgt.. Succes!! Slaap lekker
Pfff hoop dat t morgen fris is... Word gek van die warmte. Vanavond Liam gedouchet viel die in slaap. Dus ik m afgedroogd en aangekleed... Leg m in bed... Klaar wakker en nu dus al ruim een uur aan t huilen. Dus maar weer aan de borst. Tegelijk de hond niet lekker. Spuugt de kamer onder en vl doet niks behalve kijken en film kijken... Kan m op die momenten wel wurgen. Afgelopen nacht ook maar 2-3 uur geslapen en hij stond pas op om 11 uur, en dan van mij verwachten dat ik weer op sjouw ga tig keer... Pfff
Pfff mama in love dat is wel weer vermoeiend. Hier ongeveer hetzelfde schema als ingrid. Al komt tess bin ons nog voor een extra fles in de nacht. Meestal rond 4u dus nog een fles.
Oh wat vervelend mama in love Hier ook een drama nacht vannacht. Elke x als ik m weg legde ging die na paar minuten weer huilen. Dus ben tot 3.30 in de weer geweest geloof ik. En pas na 4 uur durfde ik te slapen dat ik echt wist dat dje sliep en om 5 uur weer wakker. Van 6-7 beetje geslapen en dat was t. Vl is net z'n bed uit en zit nu al een half uur in bad... Pfff Vandaag niks op t programma. Heb al gepoetst vanochtend in de 1,5 dat Liam sliep. En sindsdien ook hele tijd weer huilen.
Ik heb juist al het op de klok kijken de deur uit gegooid. Ze komt wanneer ze komt en ik vind zat tijd om te eten en om andere dingen te doen. ik ben zelfs alweer alweer achter de naaimachine geklommen om wat jurkjes en broekjes te maken. En ik merk dat ze nu zelf een ritme heeft gevonden. En af en toe heb ik een dag dat niks wil en ze heel veel vraagt van me maar dat is best te doen als alle andere dagen zo rustig zijn. Haar laarsre voeding is dan om 22uur en dan ergens rond 4 uur. Dan maken we haar om 7 uur wakker om naar beneden te gaan. Volgens mij mag ik niet klagen.
Ik heb vanaf het begin af aan op verzoek gevoed. Maar omdat het s'nachts zo bagger is wil ik eens anders proberen. Mevrouw ligt nu al vanaf 9 uur in coma. Dat moet ze s'nachts doen
Oh hihi verkeerde wereld mama in love Hier Liam maar in de doek gedaan, want hij weigert te slapen en is dood moe. Dus samen maar op de bank geploft en de jongste hond kwam erbij kruipen, heerlijk zo saampjes.
Dani is overdag echt n mannetje van de klok, langer dan 4 / 4,5 uur zit er NIET tussen de voedingen, ik moet het ook geregeld iets rekken om toch aan die 4 uur te komen. Behalve na de fles van 18.00/19.00 uur dan moet ik hem wakker maken om 23.00 uur en de nachten zijn super! Daar hebben we echt geluk mee Sterkte mama-in-love!! Erg pittig.. Trisha balen dat je zo'n nacht had helpt je man dan niet even mee?
Heb niet alles bij kunnen lezen,had vandaag het 2e kinderfeestje van dochter, in Amerikaanse stijl, heb het overleefd Eerst (zelfgemaakte) marsepeintaart gegeten, toen met 7 meiden op de fiets naar het dorp om te bowlen, daarna broodjes hamburger (zelf samenstellen, een groot succes!) met frietjes gegeten, toetje en als klapstuk de pinata! Er hangt nu een onthoofde flamingo aan de schommel... Net 36 glaasjes gevuld met kruimelbodem en in de koelkast gezet. Morgenochtend vullen met kwark, vla etc, en dan op school slagroom erop, kan ze trakteren en de klassen rond. Thomas is niet lekker, sinds gisteren dreinerig en veel huilen. Huisarts kon niets vinden, maar zijn waarschijnlijk zijn oortjes, zo zielig, zeker als ie zo moet huilen in die warmte. Na morgenochtend ga ik in de ruststand, en vrijdagmiddag is het eindelijk vakantie!!!
Hè bah mama-in-love, hopelijk komt er toch snel verandering in. Veense, beterschap! Hier drinkt M nog een fles eind van de nacht of begin van de ochtend. Daarna laat ze soms 4 uur tussen de voeding maar vaak ook 5 en dan moet ik haar wakker maken na 5 uur. Savonds slaapt ze niet en krijgt ze vaak na 3 uur al de laatste fles. Die is dus ook vroeg en daardoor krijgt ze de nacht niet helemaal rond meestal. Rond 4 tot 6 uur Sochtends komt ze dan voor de fles. Ze zit dus op 5 flessen zo. Verder erg druk nu dus vandaar niet echt veel aanwezig. Lees wel steeds bij.