Gefeliciteerd Ingrid!! Lekker genieten vandaag. Prachtig gezinnetje heb je hoor!!💞 Jammer dat jullie het vandaag niet vieren het is wel super weer! Niet te warm niet te koud. Mamainlove wat fantastisch om te horen. Ik hoop dat jullie je draai hebben gevonden. En eindelijk wat slaap!! Hier veranderd niet zo veel. Gister middag en avond sliep ze heel slecht en was daardoor heel jengelig. Maar vanacht was van 23.30 tot 6.45 dus top! Ik word alleen zelf nog heel vaak wakker. Gewoon gewenning. Gelukkig heeft vl alles voor school goed afgesloten en is hij nu heerlijk elke avond vrij!! (Hihi zal ik over een week of 3 wel weer over klagen. Zijn we niet gewend zoveel tijd samen) Moet echt ff flink aan de poets heb men huis ontzettend verwaarloosd de laatste tijd.
Dankje Demie 😊 Luna was op die foto linksboven 3 dagen oud 😃 als ik die foto zie dan moet ik wel lachen, ik was toen best wel "vol" haha Toen gingen de kg's er minder snel af als nu 😊 moet nog 2,5 kg, dan ben ik weer op m'n oude gewicht 😊😊😊😃 Hoop stiekem toch nog op mooi weer zondag en anders toch maar binnen vieren. Heb binnen alles flink versierd 😃 ze keek haar ogen uit vanmorgen. Als ml straks thuis is (12.00 uur) dan eindelijk cadeaus uitpakken 😃 Fijn he die goede nachten 😃 heerlijk!! Super dat je vl het gehaald heeft. Hebben jullie ook weer meer tijd samen 😃 Nog 2 uurtjes en dan UITPAKKEN!!!!! 😃😃😃😃
Gefeliciteerd ingrid! Wat een grote cadeaus!! Gisteravond om 22.30 voor het laatst gevoed, kwam ze weer om 2 uur ik balen want dan komt ze natuurlijk later die nacht nog een keer maar nee!! Ik werd wakker om 6.30 van mijn zoon! Helemaal happy!
Ohhhh super mama-in-love!! Fijnere tijden dus Ja ze wordt goed verwend een klimtoestel met glijbaan en n picknicktafel van little tikes en een schatkist vol verkleeddpulletjes ook van oma hoor
Wow inderdaad mega kadoos!! Super leuk!! Nou 3 dagen na de bevalling mag je best vol zijn hoor! Al vind ik dat best meevallen als ik het zo zie😉 Ik ben nu nog steeds 6 kilo zwaarder en voor zoon klein meisje als ik (163) is dat best veel. Ik moet wel zeggen ik eet regelmatig een ijsje of wat lekkers bij de koffie hoor. Of een lekker glaasje wijn met die mooie zomeravonden! Verlies ongeveer een half kilootje per week. En zolang ik daar nog lekker bij kan genieten vind ik het wel goed. Heel veel plezier vandaag nog. En ik duim met je mee voor mooi weer zondag!
Mamainlove klinkt goed! Ben echt blij voor je! Ik moet nu echt in de benen want lig nog steeds op een tuinstoel te hangen haha
Ingrid gefeliciteerd met luna! Mama in love wat fijn zeg! Vannacht ook echt voor het eerst goed geslapen Van 23u tot 6u Heerlijk om zo Door te slapen. Ik hoop dat ze dit doorzet.
Mama in love fijn zeg! Ben blij voor je dat je goede nachten hebt. Duimen dat t zo blijft. Hier gaan de nachten goed maar na de 2e voeding wilt die elke x niet meer in bed. Dus neem ik m mee naar beneden en zet ik m in z'n wipstoeltje. Dat vind die geweldig. Maar dan is t ook echt gedaan met slapen in z'n bedje. Hij komt sinds de warmte elke 3 uur sowieso. Maar vaak mag ik blij zijn als die niet huilt tot de volgende voeding. En de hele dag zitten en hem vasthouden lukt ook niet. Moet toch wat doen. Gisteravond een nieuwe kinderwagen gekocht. Ik had de Maxicosi op de honden bench gezet, en de hond sprong in de bench en zo viel de Maxicosi eraf. T opbergvakje kapot. Geen grote ramp maar vl wilde een nieuwe Maxicosi. Dus hij op Mp kijken. Ziet die advertentie staat voor een kinderwagen met Maxicosi voor maar 30. Dus wij opgehaald, ding is bijna zo goed als nieuw. Maxicosi met winterzak, verkleiner, zonnekap. En kinderwagen is een quinny dreami speedi of zo met reiswieg, en buggy set, Maxicosi kan erop, 2 regenhoezen, muggenkap, luiertas en een paraplu. Achter zat de paraplu er niet bij dus moet ze nog even mailen. Ik helemaal happy en m'n oude kan op Mp.
Gefeliciteerd Ingrid! Fijn van de goede nachten mama-in-love Trisha, wat een goede deal zeg. Demie, een halve kilo per week gaat nog best snel toch. Ik zou er voor tekenen in ieder geval. Hier was ik maar 10kg aangekomen maar direct na de bevalling mega vocht vast gaan houden. Na paar weken gaan diëten en dan val ik eerst een paar weken niks af. Pas na 2-3 weken gaat het afvallen beginnen. Al met al moet ik nu nog 1,5 kg tot startgewicht. Maar daarna ook nog 25kg voor mijn eerste doel dus ik heb nog even te gaan.
Hier vandaag vergeten op de weegschaal te staan in de winkel *dom* maar was 18kg aangekomen in de zwangerschap. Moet nog veel afvallen Ingrid gefeliciteerd!
Hier 10 kg eraan en inmiddels 7 af. Vanaf morgen weer beginnen met hardlopen en langzaam aan weer mn buikspieren gaan trainen.
Hardlopen is goed bevallen maar wel enorme spierpijn nu. Zijn jullie inmiddels weer ongesteld? Hier nog niets....weet ook niet meer hoe lang dat duurde bij de andere 2.
@Blue: Hier vorige week ongesteld geweest (dochter 8 weken nu) dus behoorlijk vroeg met volledig borstvoeding. Niet veel gevloeid maar enorm sjaggie,buik en rugpijn gehad dus was wel menstruatie. Bij zoontje was ik het ook al na 3 maand. Afvallen; Was 13 kilo aangekomen, ben nu 16 kilo lichter. Dus hier gelukkig wel alles eraf, maar had nog aardig reserve van mezelf dus daar gaan we nu aan werken
Ik was ook na 8 weken ongesteld. Was een beetje bang dat het veel heviger zou zijn als voor men zwangerschap maar het viel me reuze mee. Sporten jaha... ik neem het me regelmatig voor maar vind ook steeds weer een goed excuus. Terwijl ik eerder zeker 4 keer per week sportte.
Ook ik heb nog helemaal geen puf om te gaan sporten. Al weet ik wel dat ik het lekker zou vinden...maar ben nog zo moe... Al mogen wij echt niet klagen wat betreft onze nachten!! Maar ik blijf maar moe...maar ja, komt wel weer goed. Ik werd na 6 weken voor het eerst ongesteld...niet veel maar toch 3 dagen een beetje...maar ben het daarna nog niet voor de tweede keer geweest maar m'n zoontje is nu 10 weken dus moet het nog even afwachten. M'n zoontje heeft nu spruw...en hij krijgt er steeds meer last van. Heb maar de assistente gebeld en die gaat met de huisarts overleggen. Ik ben benieuwd!! We zijn al een tijdje met uitkoken en wassen en weet ik veel wat bezig...wordt er langzamerhand een beetje moe van...maar ja, alles voor m'n ventje!!! Meer kan ik helaas niet voor hem doen...
Oh lekker Child dat je al zoveel kwijt bent plus reserve. Het is dat het zomervakantie is en we op de camping zijn anders was ik zeker al in de sportschool te vinden. Ik krijg er energie van.