Ik begin weer energie te krijgen lijkt het Sinds een weekje ofzo komt ze nog maar 1x per nacht en bijna geen onrustige avonden meer En daarbij ben ik aan het overstappen naar een suikervrij leven (geen dieet) en dat geeft ook veel meer energie! Dacht eerst dat ik het niet kon maar er zijn toch ook wel lekkere (chocolade )recepten zonder suiker!
Vrijdag 10 juli zou een super dag worden..ons Luna jarig Helaas hebben we vrijdagavond een telefoontje gehad dat m'n schoonvader een hartstilstand heeft gehad. We zijn nog snel naar Wageningen gereden maar het was al te laat.. We leven momenteel in een soort roes, er moet veel geregeld worden en we hebben natuurlijk ook nog 2 kleintjes die aandacht willen. Nooit verwacht, zo vol in het leven.. Hij zou donderdag 61 worden en dachten dat hij gezond was.. Zo zie je maar, leven en dood staan echt naast elkaar
Ingrid Sterkte! Wat onverwacht zeg @Mamainlove: Lekker dat het rustiger wordt. Helpt het dat je vaker overdag voed en meer ritme inbouwt? Hier ook al paar rustige avonden gehad (nachten waren al goed)
Tis inderdaad vrij stil hier! Knap hoor mama in love alle suiker op geven!! Ik kan nog geen dag zonder haha. op zen minst een biscuitje bij de koffie ofzo!! Overdag slaapt ze inmiddels heel goed. Steeds 1.5 uur wakker en dan zo 2 of 3 uur in bed maar daardoor krijg ik wel ineens veel minder vrijheid. en als ik dat niet doe slaapt ze in de wagen heel onrustig en jengelt ze erg veel. om 23.00 slaapt ze heel erg vast. Dus moet daar maar even met het bureau over hebben. Voor 4 flessen os ze nog veel te klein denk ik ( en wil natuurlijk niet weer snachts moeten voeden) maar om de flessen overdag dichter op elkaar te geven gooi ik haar hele ritme in de war. Dus twijfel twijfel. Maar volgende week naar het bureau. Verder lekker aan het genieten van de zomer. Savonds lekker lang buiten, lekker zwemmen dit vind ze echt heerlijk! Hebben jullie ook al van die lachebekjes?? Zo leuk. echt naar dingen grijpen doet ze nog niet
Hmmm irritant dat dat vak voor snel reageren weg is. Hier ook een ontzettende lachebek. Ze is super vrolijk de hele dag. Naar dingen grijpen doet ze ook en vasthouden kan ze ook al. Verder kletst ze de hele dag. Echt heel schattig dat gebrabbel. Van flessen heb ik geen verstand daar kan ik je niet mee helpen.
Hier ook een heerlijk lachebekje. Ze pakt nog niks vast en stoot alleen geluidjes uit wanneer je met haar praat. Qua fles kan ik je niet helpen. Ik geef op verzoek en maak ze dus nooit wakker voor laatste fles . Hier gaat het goed. Gister wel weer een huilavond maar gelukkig is dat de laatste tijd bijna niet voorgekomen. Ze komt meestal rond deze tijd voor laatste voeding en slaapt dan tot een uur of 3.30. En dan weer rond 7 uur of half acht maar dan zijn de andere twee ook wakker dus prima! En zonder suiker klinkt heel dramatisch maar al het lekkers als chocolade, koekjes enzo zijn ook zonder suiker te maken Ben benieuwd of ik het kan. Ga eerst starten met een 30 dagen challenge
Nu ik op de camping zit lukt het niet echt om op mn eten te letten en dan met name het snoepen. Dus heb mezelf maar voorgenomen nu nog ff te genieten en na de vakantie streng zijn voor mezelf. Tess doet het echt goed en komt nu niet meer in de nacht. Ze slaapt nu echt Door. Het weekend zelfs tot 7.30 echt heerlijk.
Hier is L ineens moeilijk in slaap te krijgen. Ze schrikt steeds bij het in slaap vallen en raakt overstuur. Oftwel ik heb niet veel slaap gehad vannacht. Als ik geen borstvoeding zou geven zou ik weer gaan vasten twee dagen in de week. De kilos vlogen er vanaf. Ik moet eigenlijk nog 5 kilo kwijt.
Ik heb wel even bijgelezen weer maar ben nu al weer vergeten hoe en wat.. De wereld staat hier behoorlijk op z'n kop. Afgelopen vrijdag was de uitvaart. Ik heb nog een zelfgeschreven gedicht voorgelezen en we hebben de kist (boven schouder) gedragen. Het was een zwaar emotionele dag afgelopen weekend heeft m'n schoonmoeder hier geslapen. Het heeft tijd nodig om het n plekje te kunnen geven..veel tijd @ Demie; ik moet Dani ook wakker maken om 23.00 uur. Hij drinkt dan half slapend. Ben benieuwd wat t cb tegen jou zegt. Gisteren heeft hij z'n 2e enting gehad. Alles gaat verder goed gelukkig.
Ingrid, klinkt als een mooi afscheid. Goed dat jullie er zo zijn voor je schoonmoeder. Heel erg dat ze haar man moest verliezen. Voor julkie allemaal trouwens!! Veel sterkte. op het cb hadden wel liever dat ik nog even op 5 voedingen zou blijven maar heb een paar dagen haar zelf laten komen voor de flessen en dan hoeft ze er echt maar 4. Ze slaapt dan ook veel beter. Ze weegt nu 5375 gram en 56 cm, klein en mollig dus. Ik denk dat ik nog een paar dagen aan kijk wat ze zelf aangeef en dan ff weer ga wegen. Hoe zit jij nu met je voedingen? En kwa hoeveelheid? Hier ook 2de enting gehad. Gelukkig lang niet zoveel last van gehad als de eerste, beentje is wel weer wat dikker maar niet zo hard en gezwollen als bij de eerstr prikken. Wel snachts een paar keer wakker geweest. geen koorts. Vervelend Ermina dat het weer wat minder gaat. Heb hier af en toe wel een minder dagje maar over het algemeen loopt het wel lekker. Men tandjes zijn ook eindelijk klaar!! Ben er super blij mee. Kan weer gewoon lachen. Wat een opluchting.
Maar zoals gister bijvoorbeeld. 6.00 wakker en een fles gegeven 150 cc 7.00 weer naar bed. 12.00 wakker gemaakt voor de fles 180 cc. Tussendoor alleen maar geslapen. 14.00 weer naar bed. 17.00 werd ze wakker. Niks huilen ofzo, geen honger signalen maar wel meteen maar fles gemaakt.180 cc maar bleef wel 30 staan. Uurtje laten zakken daarna mee onder de douche genomen en lekker ingesmeerd enzo, om 19.00 weer naar bed. om half 9 zelf wakker wel met huilen en honger 180 cc ging ook op. 21.45 naar bed en geslapen tot 7.00 vanmorgen. Ik wil haar met alle liefde wel 5 flessen geven want vind het zelf ook wel heel weinig maar heb het gevoel dat ze hier zelf behoefte aan heeft. Vanmorgen dus 7.00 de fles 180 gemaakt maar liet wel 40 staan. En heb haar om half 1 maar weer wakker gemaakt. 180 ging wel op. Ze heeft van half 9 tot half 1 geslapen. Nu net weer naar bed gedaan.