Mei 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Gelukkig :) hopelijk wordt ze weer lekker moe van haar flesje.
    D. Drinkt z'n flesje met z'n oogjes dicht en ik moet de fles bewegen omdat hij bijna in slaap valt. Flesje is bijna op hier :) duurt hier echt 25/30 minuten.

Hoop voor je dat ze zo weer lekker gaat slapen.

2. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Vaak is ze snachts ook wel wat suffer maar nu zat ze me klaar wakker op te wachten in bed. Zit te twijfelen of ik ook nog 30 bij maak. Ze dronk zo fanatiek! Word gelukkig wel wat doezelig nu.

En heel veel windjes trouwens, maar ze lijkt er niet zoveel last van te hebben

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik leg tijdens het voeden ook vaak een kruik in der bedje. Dan word ze niet weer wakker van een koud bedje als ik haar erin leg.
    Ookal houd ze zich goed op tempratuur, als het lekker warm is slaapt ze vaak wel beter.

4. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Ja dat doe ik ook, als ik hem uit bed haal gaat de Zensy kruik er in :)

5. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @ingrid: fijn dat het inbakeren goed helpt!

@mama-in-love: Kyano krijgt ook gemiddeld 10 voedingen hoor (borst) maar dit doet hij voornamelijk overdag dus. ik mag echt niet klagen! 's avonds komt hij wel erg vaak voor een voeding maar daar krijg ik dan een heerlijke nacht voor terug! gisteravond van 22.30 een uur lang aan het voeden geweest en toen sliep ons mannetje tot 5.00 uur! toen flink gedronken en ging gewoon weer verder slapen tot 9.00 uur. wat een topbaby! hihi :D

@demie: vervelend van de krampjes! wat zielig is dat he? hier tot op heden nog geen last van, wat me wel een beetje verbaasd. mijn oudste had daar ook aardig wat last van.
    windjes zijn goed trouwens! dan komt de lucht er uit, zo niet dan waren dat krampjes geworden. gelukkig dat ze er nu minder last van lijkt te hebben.

ingrid je moet je banner nog aanpassen ;)

6. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Waaw toekie wat een luxe!!

7. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik moet wel zeggen dat ik niet weet of ze echt krampjes heeft hoor. Meestal valt het wel mee. Maar 1 keer in de dag dat ze echt pijn heeft.
    Maar ze zit wel heel veel te persen, en daarbij kreunt ze ook heel erg. Elke keer ongeveer 2 uur na elke voeding. Daar jammert ze een beetje bij maar niet echt huilen.
    Daarna weer heel veel windjes en dan valt ze weer in slaap.
    Vaak helpt het als ik haar even op haar zij leg of opgekruld op men buik.
    Ze krijgt op de 1 of andere manier heel veel lucht binnen, probeer haar 2 of 3 keer te laten boeren tussen de voedingen door hou haar behoorlijk rechtop, fles juist horizontaal (wel volle speen) dr brown fles.
    Heb dus nu een prematuur speen besteld, misschien dat het haar te snel gaat. Ze sopt namelijk ook behoorlijk met de melk langs haar kin en mondhoeken.
    Maar helaas het nadeel van een dorp is dat ze dat ding nergens op voorraad hebben dus moet 3 tot 5 werkdagen wachten.

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gezellig al die nachtelijke kletspraat hier ;)

Zal daar straks echt weer aan moeten wennen :p

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Toekie wauw wat een heerlijke nachten!
    Kan niet wachten tot we hier ook die kant op gaan :).

Demie wat sneu zoveel lucht :(
    Ik heb altijd difrax flessen gebruikt en ben daar tevreden mee maar heb de eerste 3/4 maanden wel altijd bv gegeven dus zo klein heb ik er geen ervaring mee.

Hopelijk een goede nacht voor ons allemaal meiden ;)

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik heb de medela calma hier in de kast staan, die schijnt zo te werken als een borst. Geen idee of t war is hoor, bog niet uitgeprobeerd natuurlijk.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier weer 3 voedingen vannacht :(
    1 uur 3 uur en ws tussen 5 en 6 uur...
    Heb nu echt stokjes nodig pffff

12. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Woehoe!! 4.5 uur tussen de laatste fles en nacht fles!! En niet 1 keer tussendoor eruit geweest.
    Ik schrok net gewoon wakker.

Maar nu wil ze niet boeren, dus ben bang dat ik zo nog wel een paar keer mag.
    Voel me nu al heel fit na zoon lange ruk slaap!! Joehoe

Mamainlove , (sorry voor msn enthousiastme) hoop dat je ook ff wat meer slaap krijgt!! Truste voor nu!

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha geeft niet hoor. Ik heb zo'n beetje 5 uurtjes geslapen en daar ben ik alweer redelijk fit bij.
    Ze kwam idd om nog 6 uur weer en toen kwam tegelijk zoon bij ons in bed liggen.

Ik kan niet wachten tot ze er hier ook wat meer tijd tussen gaat laten. Vanavond ga ik echt direct met de andere kinderen naar bed.

14. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ja kan ik me voorstellen hoor, ik ga soms ook lekker om 9 uur al in bed liggen!
    Maar het komt er vaak niet van. Moet dan altijd nog zoveel en als ik dan klaar ben is het zo weer tijd voor de volgende fles.

Ik denk dat meer kinderen ik helemaal niet zou redden!! Ik ben nu al zo super druk haha

15. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Demie wat fijn, zo kan jij ook een btje bijkomen :) Ik had vanmorgen n heel verhaal getypt maar weg..grrr!!

We zijn hier in aantallen terug gegaan qua flessen, zitten nu op 6 maar hij heeft niet genoeg aan 100cc per keer. We geven nu sommige flessen 120cc en ik merk dat hij het daar goed op doet. Van 21.15 tot 03.15 (helaas wel een huiluur gehad tussen 22.15 en 23.15, hij had last van krampjes) en vanmorgen kwam hij weer om 07.15 uur. Top!! Zo kan ik weer n btje bijslapen :)

Het is wel veel voeding voor zo'n kleintje, vanmiddag ff overleggen met t cb.

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lekker ingrid! Wauw!

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zelf enorm fan van avent. Komt ook door mn ervaringen in de kinderopvang. En beide meiden dronken daar goed uit. 3e meisje hopelijk ook straks, heb evt ook een difrax in huis.

Ik hoop stiekem dat deze dame net zo snel door gaat slapen als haar zussen.
    Die sliepen met 7 dagen en met een maand al door.

succes dames met de voedingen.

18. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ja ik mag echt niet klagen, doe ik ook niet hoor ;)
    vannacht was het nog beter! om 23.30 het licht uit gedaan en nu kwam hij pas om 5.45! daar staat wel tegenover dat hij elke avond gaat clusteren, dan wil hij voor een lange tijd steeds kleine beetjes drinken, dat is wel erg vermoeiend maar ja als daar zo'n nacht tegenover staat dan doe ik het er voor :D

@demie: ah ja dat is wel irritant dat je zo lang moet wachten op de speen. zou goed kunnen hoor dat het haar te snel gaat met je huidige speen. ik denk dat je het goed doet hoor als ze last heeft van windjes.
    maar ik heb net als mama in love ook geen ervaring met flessen en spenen op deze leeftijd, dus ik heb verder ook geen tips voor je.
    ah fijn dat ze vannacht wat langer tussen de voedingen had! wat kun je je dan ineens beter voelen he? ;)
    ik moet zeggen dat ik het voor mijn gevoel veel drukker had toen mijn oudste geboren was dan nu met 2 kindjes. dat komt vast omdat Kyano zo makkelijik is en Dylan is al vrij zelfstandig aangezien die 3 is.

@mama-in-love: ik hoop voor je dat jouw kleine meid ook snel wat langer slaapt 's nachts! ik weet hoe dat voelt hoor, mijn oudste was ook moeilijker hier in. een hele dikke knuffel voor jou!

@ingrid: oh irritant he? als je hele verhaal weer weg is. daar kan ik echt boos van worden haha.
    ah fijn dat je zo goed hebt geslapen!

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden ik kom hier ook meekletsen! Ik ga voor nu eerst even alles bijlezen voor zolang ik met mn onderkant in de soda zit haha.

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    In de soda?

Deel Deze Pagina