Ze gaan nu de nexium weer opstarten en dan naar 10mg per dag. Maar haar drinktechniek is verkeerd. Ze kauwt en sabbelt op de speen met af en toe een krachtige teug. Logopedist komt vandaav of morgen nog een keer meekijken met mijn andere fles en dan kijken of er wat we er aan kunnen doen
Sparky wat vervelend! Zo kan je niet genieten van je meisje. Is de logopediste al geweest? Hier vandaag bij de huisarts geweest, ik heb een overbelaste pols en Liam is snip verkouden en veel hoesten. Gelukkig niets ergs. Verder gaat t hier goed. Ben aan t kijken of er een lk is die mij kan helpen met Liams verborgen tongriempje. Alleen de enige die me evt zou kunnen helpen is op vakantie. Hij begint wat minder te drinken met tepelhoedje. Hij slaapt nu van 22.30-9.30 en dan smiddags ook lekker 3-4 uur. Zo zitten we op 5-6 voedingen per keer. Wel zit die nog in maar 50/56, maat 62 is echt nog veels te groot. Dus ben benieuwd hoe groot hij volgende week met de prikjes is en hoe zwaar. Volgende week ook echo van zijn heupen. Ben benieuwd! Hoe gaat t bij jullie allemaal?
Sneu is dat hè zo verkouden. Hier alles erg goed. Ze heeft de bocht genomen. Er zijn geen onrustige avonden meer. Ze gaat om half 8 slapen en slaapt dan tot 03.00 uur ongeveer en dan tot 6 uur en dan slaapt ze weer even in. Dus nog wel 2 voedingen per nacht maar aangezien ik vanaf 20.00 uur de avond voor mezelf heb is er weer genoeg ruimte voor ontspanning en slapen. Voel me top! Ze is goedlachs, wil alles in de omgeving zien en kan echt al met je spelen. Oh wat worden ze alweer groot! In september gaan we met haar en de andere kids natuurlijk het vliegtuig in. Heb er helemaal zin in
Mama in love goed om te horen!! Trisha fijn dat Liam ook zen ritme heeft gevonden! jammer dat de lk op vakantie is hopelijk komt ze snel.terug. Beterschap!! Sparky Hoe is het nu? Hier de laatste vakantie dagen. Ik moet toch echt weer aan het werk. Zie er heel erg tegen op. Hopelijk is het vooral een kwestie van in het ritme komen.
He dames! Kom weer ff om het hoekje kijken. Lees wel mee maar reageer eigenlijk weinig. Weet niet zo goed wat ik dan moet vertellen. Hoe gaat het nu met de nexium Sparky? Alweer een beetje gewend aan het schoolritme? Jeetje Trisha das idd klein als hij nog steeds in 50-56 past. Heb net shirts maat 62 opgeborgen omdat dat te klein wordt. Van de week was Stijn 5,8 kg en 63 cm. Alweer dames aan het werk? Nog 1 weekje en dan mag ik er ook aan geloven en gaat het werkleven weer beginnen. Komende week gaat Stijn wennen op het kinderdagverblijf. Al hoewel denk eerder dat het voor mij is bedoelt. Whaha
Eindelijk gelukt Liam een uurtje vroeger in bed te doen. Hij slaapt nu tot 9.30/10.00 vanaf 22.30 laatste voeding. Dan word die 's ochtends ook wat eerder wakker. Hij is sinds zondag enorm verkouden. En hoesten sinds dinsdag nacht dacht ik. Nu zagen we dat er een tandje door komt, links boven (hoektand). Daarbij draait hij nu ook op z'n zij vanaf z'n rug. M'n kleine baby gaat veels te hard. Dinsdag krijgt die z'n tweede prikjes, kijk er erg tegenop. Maar als die nog zo verkouden is stel ik t wat uit. Hoe gaat t daar? Anita ja lijkt me niks je kindje Zo achterlaten. Sparky hoe gaat t? Ben erg benieuwd!
Ach Trisha, dat heet loslaten. Dat begint al vroeg. Al enige ervaring mee. Tuurlijk ben ik graag bij m'n kindjes, maar zie er al naar uit om weer lekker te werken. Ff een dagje rust, even geen mama. Andere gespreksstof etc. Heb ik thuis ook weer eens wat anders te vertellen dan hoeveel flesjes en poepluiers Stijn heeft gehad. Haha. Maar vind het altijd grappig dat ze wenuurtjes aanbieden bij de opvang. Is niet voor de kindjes maar voor de mama's
Ik vind het ook knap. 3e kindje hier en heb het nooit gekund. Had eerst zwangerschapsverlof. Toen ouderschapsverlof opgenomen maar toen kon ik het nog niet en besloten thuismama te worden. We hebben nu 3 kinderen en sinds Kurt voor het eerst een oppas meisje van 17 waar ik ze met een gerust hart alledrie aan meegeef. Ze komt morgen de kinderen voor de leuk ophalen en neemt ze dan mee naar huis om ze aan de rest van haar familie te showen Best lekker zomaar ineens zonder te vragen een poosje tijd voor jezelf
Hihi ja dat is wel lekker! Ik roep nooit meer dat alles zo lekker loopt en hij door slaapt. Nu al voor de 4e keer wakker... Dus morgen na de eerste voeding vl er uit schoppen en dan mooi ff verder slapen. En als t niet al te warm is morgen middag ook! Ben kapot. Hoe deed ik dit 3 maand terug makkelijker? Hihi M loslaten vind ik wel moeilijk. Al is t met mijn familie wat makkelijker dan met de schoonfam. Maar oppassen... Nee waarvoor? Vl is thuis en ik ben thuis. Momentjes voor onszelf hebben we als die slaapt tussen de middag, maar meestal is dat 3 minuten en dan is vl weer verveeld en gaat weer wat zoeken om te doen of heen te gaan.
Ik vind het knap van de thuisblijf mama's. Dat zou ik weer niet kunnen. Haha. Werk voor het geld maar ook voor m'n plezier. Mama in love wil je op den duur je baan weer oppakken? Als bijvoorbeeld de kids naar school gaan? Hoe doe je dat 3 kids onderhouden met alleen het loon van je man? Doe denk ik toch iets verkeerds. Haha. Trisha blijf je ook thuismoeder? Is het toch niet gelukt met je vriend zijn werk? Ik dacht dat het het met een sisser zou aflopen.
Nee helaas hij zit nogsteeds thuis. Zover t lukt blijf ik thuis moeder. Als ik ga werken betekend t dat ik t huishouden niet aan kan, en te zwaar vermoeid raak om ook maar iets te doen. Soms wou ik dat ik kon werken, zodat we t ruimen hadden. Denk soms wel om gastouder te worden van 1 of 2 kindje voor naschoolse opvang. Maar zit met de honden, en Liam en t huis proof maken extra voor gastouder opvang. Brandladder blussers etc aanschaffen, brand deken, elk stopcontact afdekken met die plaatjes. Veel mensen willen niet snel een gastouder met honden. En bij hun thuis wil ik niet ivm Liam. Verveel me soms wel hoor, maar verveel me af en toe liever dan dat ik zou werken en thuis alleen maar zou slapen en chagarijnig word etc.
Begrijp het Trisha. Dan zou ik er ook voor kiezen om thuis te blijven. Je gezin is toch het belangrijkste. Je moet nog wel een gezellige mama blijven. Heb je wel hobby's/dingen waarmee je je kan vermaken? Hoe reageert je stiefzoontje op Liam? Gaat het goed? En met de ex van je man, is ze nog steeds zo'n bitch?
Haha denk dat die altijd een bitch blijft maar gaat laatste tijd stukken beter. Woensdag werd die gebeld of sz dit weekend een x extra mocht blijven logeren. Dit is haar weekend. Dus maar ja gezegd. Ben benieuwd welk addertje er onder t gras zit. Sz is helemaal gek op Liam. Geeft m kusjes en knuffels. En wilt hele tijd dingen doen met m. Ja m'n gezin is t belangrijkst. Maar dat ziet UWV niet zo. Heb zat hobbies, sledehonden. Gewoon met de honden trucjes doen, tekenen, schilderen, lezen (al is dat laatste dat t me niet lukt omdat ik vergeet wat ik lees), en zo nog meer. Gewoon genieten van de dingen om je heen. Als anderen plezier hebben vind ik t al goed
Ik zit ook weer es achter pc, dus kan ik reageren haha. (lees wel mee) Ons moppie is afgelopen week gewogen: 6,7 kg. Mt 62/68 momenteel. Borstvoeding gaat als een tierelier. Soms slaapt ze hele nachten door maar meestal is het 22.30-05.00 uur en dan uur of 8 of 9. Mag niet klagen dus. Fles wil ze niet, speen ook niet. Niet handig maar ja,wat doe je eraan. Werk gelukkig niet, anders maakte ik me wel meer zorgen. Alles wat ik extra kolf (als ik op knappen sta bijvoorbeeld, en zij slaapt) krijgt mijn zoontje want die mag nog altijd graag een flesje haha. Verder genieten van mooie weer, hopelijk volgende week nog steeds want we willen nog op vakantie....
Ja ik wil zeker weer gaan werken! Mis mijn werk wel hoor en moet toch iedere 5 jaar weer mijn big registratie halen dus dan moet ik een aantal uur gewerkt hebben anders verloopt ie. Ik doe nu voor erbij een nagelstyliste opleiding via loi. Heb thuis wat klantjes om te oefenen en heb eind oktober en in november 2x een praktijk dag. Dan in het voorjaar nog 3 en dan examen. Maar aan het eind van het jaar wil ik wel weer af en toe een nachtje gaan werken in de zorg.