Mei 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama-in-love, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Dankje Trisha

2. Zielig hoor demie! Liam krijgt dinsdag z'n prikjes. En waarschijnlijks gelijk erna door naar de lk om gekliefd te worden. Zie daar zo enorm tegen op!

3. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Nou net men gesprekje gehad. Ze vonden dat ik weinig betrokken was bij het bedrijf in de tijd dat ik niet hoefde te werken. Maar dat waren hun ook niet bij mij dus eigenlijk ging het nergens over.

Dus donderdag ga ik toch echt weer beginnen.

Trisha sterkte met je prikjes en het klieven. Brr daar moet ik ook echt niet aan denken, maar gelukkig is het zo voorbij.

Ingrid hier smeer ik ook spiroflor ook al een paar keer voordat ze geprikt word en erna ook. Helaas blijft ze er last van houden. Er zitten nu ook nog harde plekken in haar beentjes maar gelukkig heeft ze er geen last meer van. De volgende morgen had ze nog wel wat verhoging maar was verder wel gewoon vrolijk.
    Voorlopig zijn we er gelukkig ff vanaf!

4. Jeetje wat raar van dat bedrijf demie. Alsof jij tijdens t einde van je zwangerschap en de eerste periode erna bezig blijft met t bedrijf. Je hebt dan wel andere dingen aan je hoofd dan werken!

Hier vandaag prikjes gehad, en zowel tongriempje als lipbandje zijn gekliefd. Ook grijpt die elke x tijdens t huilen naar z'n linker oortje dus denk ook zeer oortje. Nog net geen verhoging (37.3). Stiekem hoop ik dat die wat verhoging krijgt zodat die een PCM mag krijgen dat die zich wat beter voelt.
    Heb m maar lekker in de draagdoek gedaan.

Wel was die deze week alleen al 200gram aangekomen. Dus de helft van wat die afgelopen maand is aangekomen. Voed bijna niet met tepel hoedje. Dus is positief. Nu moet die alleen leren om anders te gaan drinken.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Pfff hier word ik wel moedeloos van hoor 😔. Zo'n rooster terwijl ze 4 maanden is... Om de 2.5 uur 😞😢
    23.30 / L
    2.00 / R
    4.30 / L

En dat alweer een aantal dagen.
    Sorry voor mijn klaagmodus maar moet even spuien

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Mama in love ik had de handdoek al lang in de ring gegooit met de borstvoeding. Zo kun je toch ook geen leuke mama zijn voor de andere kids? Is toch dood vermoeiend. Groeit ze verder wel goed?

Trisha hoe gaat het met Liam? Gaat het goed met drinken?

Demie wat raar dat je daarvoor op gesprek moest komen! Ik bemoei en interesseer me in mijn verlof ook absoluut niet in m'n werk. Dan ben ik echt aant genieten. Het is dat ik af en toe naar het werk moest om zelf m'n rooster te maken voor na m'n verlof, anders krijg ik een rooster wat totaal niet handig is. Maar goed dat was dan ook alles. Hoe is je eerste werkdag bevallen?

7. Ja gaat steeds beter! Alleen z'n onderlip krult nog niet super goed, omdat hij die naar binnen krulde. Maar kan echt zonder te veel pijn elke dag steeds beter bv geven!

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid ik was degene met een wiplash.

Alles gaat oké hier. Tess gaat nu echt naar maat 62.
    Ze heeft verder erg druk met proberen naar dr buik te draaien.

9. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ja ik was ook een beetje boos en ik geloof dat ze er ook een beetje van schrokken dat ik het gesprek zo omdraaide. Ik vond het ook maar onzin. Ik was leuker begonnen zonder gesprek.

Op zich het werken is best wel weer leuk. Veel mensen zijn heel enthousiast dat ik er weer sta dus van hun een warm welkom.
    Men meisje vindt het wel wat lastiger. Ze is erg onrustig en slaapt slecht op het kdv. Daarbij kwam ook nog eens de eerste flinke verkoudheid dit weekend. Het gaat al iets beter maar ze hoest nog behoorlijk in der bedje.
    Morgen gaat ze weer maar als ze slecht slaapt haalt men schoonmoeder haar op en legt haar bij ons thuis in bed zodat ze toch ff is geweest, anders moet ze steeds weer opnieuw wennen, maar ook haar rust vind ik wel belangrijk.

Anita jij bent ook al weer begonnen toch?

mamainlove wat een bikkelen!! hoe hou je het vol..

Trisha fijn dat het zo goed gaat

10. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ik blijf hier trouwens ook oefenen met van buik naar rug draaien maar dat lukt nog echt niet. Nog tips over wat de beste/makkelijkste manier is.

Soms zet ik haar van elende maar in de wipstoel. Moet haar al ze moe word bijna om de minuut helpen terug rollen haha

Bleu leuk hè!! Als ze er al zo druk mee is heeft ze het vast snel door.

11. Zorg dat ze d'r armen goed heeft liggen :)

12. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Jeetje Demie wat een raar gesprek. Hoop dat de klanten je voldoende positiviteit blijven geven als je leiding dat niet doet.

Mama-in-love RESPECT!! Ik had het allang opgegeven..
    Vooral ook gezien de rest van je gezin, je hebt genoeg te doen.

Trisha hoe gaat het nu met jullie kleintje?

Ohh sorry Blue, ik wist het niet meer.

Ik heb maandag de WIA keuring gehad, ben voorlopig volledig afgekeurd. De verzekeringsarts vond het verslag van het Z-H voldoende om in te zien dat ik nu niet kan werken. Ik krijg nu WGA
    De MRI liet zien dat ik forse Artrose heb en 2 nekhernia's op C6 en C7.
    Daarnaast heb ik dan nog de Whiplash :( Ik ben afgelopen woensdag gespoten op de pijnpoli. Helaas heeft dit niets gedaan. 24/9 krijg ik de volgende zenuwblokkade. Mocht ook deze niet helpen dan moet ik naar de Neurochirurg, kijken of het operabel is. M'n kansen zijn nihil, maar toch ga ik ervoor..

Dani groeit GIGA.. Hij weegt nu 8.050 gram en is 65,5cm
    Helaas kwam het spugen weer meer terug. Hij krijgt nu een heel zakje Nexium en 3 x daags 1,4ml Ranitidine. Dit helpt heel goed :) ook hebben we zijn eetschema helemaal verandert. De kinderarts wil meer vaste voeding voor Dani.
    08.00 150ml fles
    11.30 90ml fles en 70gram fruit
    16.30 180ml
    18.00 50gram groente
    21.30 210ml

Gelukkig gaat het nu weer veel beter met Dani.

Het is een rotjaar voor ons (behalve de geboorte van Dani) maar als ik dan naar m'n kindjes kijk dan geeft dat een gevoel van geluk.

13. Oh Ingrid vervelend dat dani t weer slechter deed!
    Wel fijn dat je nu wbt t UWV meer zekerheid hebt.

Met Liam gaat t goed. T drinken gaat langzaam aan beter. Hij kauwde zeg maar op m'n borsten om de melk eruit te krijgen, nu moet die echt leren zuigen. En dat is moeilijk. M'n hele borsten zijn zeer, en vol korstjes. En slapen tussen de middag is ook weer taboe. Maar verder gaat t goed.

14. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    Gelukkig gaat t beter met Liam nu :) zal inderdaad wennen zijn voor hem. Vreselijk van je borsten :( hoop dat dat snel over is.

15. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Ingrid inderdaad wat een rot jaar voor jullie!! en dan werkt die stomme spuit ook nog eens niet tegen de pijn.
    ik duim met je mee dat de volgende wel werkt.
    Wel fijn dat je afgekeurd bent. Ik heb geen idee hoe dat in zen werk gaat maar ik neem aan dat je dan een vergoeding krijgt.

Nu nog iets tegen die rot pijn!

wow wat goeit dani hard zeg! Hier is ze nu zoon 6.5 kilo
    Fijn dat jullie zo goed begeleid worden door de kinderarts. Al snap ik datje er natuurlijk liever niet heen zou hoeven ;)
    lees ik het nou goed dat ie een stuk minder melk krijgt?

Hier nog steeds 7/8 uur de fles, 12 uur de fles, 16 uur de fles, 18 uur groente en 20 uur de laatste fles.
    190/6 in de fles.

Fruit krijgt ze ook maar heb er nog geen vast moment voor. Vanmorgen was ze heel vroeg wakker dus kon ik mooi om 10 uur fruit geven. Heeft ze een hele peer gegeten en nog mopperen toen hij op was haha. hapjes gaan er echt goed in. Wel fijn gepureerd want stukken in haar hand doet ze helemaal niks mee.

Verder deze week alle 3 een flinke verkoudheid te pakken. Gelukkig knappen we al weer op.
    Op het kinderdagverblijf ging het deze week ook erg goed. Ze was ook erg vrolijk toen ik haar ophaalde. Oma zei ook dat het goed ging maar op de of andere manier heb ik het gevoel dat dat niet helemaal waar is.

dit weekend is hier kermis. Alleen word het heel slecht weer. En nu ik werk vind ik het wel lastig om dan haar op men vrije dag ook nog naar iemand anders te moeten brengen dus ik denk dat ik dit jaar lekker oversla.
    Dinsdag morgen alleen wel een paar uurtjes naar het kinderdagverblijf zodat ze daar niet te lang tussen zit. Ben veel te blij dat het daar zo goed ging.

Trisha poh naar zeg van je borsten. Ik weet nog precies hoe dat voelde. Hopelijk snel beter.

16. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo even hier om het hoekje kijken. Sorry dat ik zo stil ben hoor maar ik heb werkelijk niks spannends te melden. Alles gaat gewoon super goed en super makkelijk... echt heel saai.

Ze is is volgende week 4 maandjes en we zijn veel aan het dragen in de doek wsnt sat vind ze heerlijk. Ze groeit als kool en de borstvoeding gaat ook heel goed. Ik zit ondertussen lekker voor haar achter de naaimachine om allemaal leuke broekjes te naaien.

Ik geniet echt van dat gemoeder.. merk ook dat ik eigenlijk gewoon mijn intuïtie volg en me niet eens onzeker voel.

Kortom pretty boring stuff :).

17. Oh wat leuk erminea! Ik kom niet eens toe aan haken of breien voor Liam! Wou dat ik met een naaimachine overweg kon ;)

Geniet er lekker van!

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Er is alweer een mei 2016 club....

zucht wat gaat de tijd snel haha.

Deel Deze Pagina