Dames.. Sorry voor mijn late reactie. Ik ga jullie verlaten. Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege een vermeende bbz. Hij zat er waarschijnlijk niet meer. Er zat ook niets in de baarmoeder. Mijn Hcg was behoorlijk hoog. Het blijft onduidelijk of het een miskraam is geweest of bbz. Ze denken het laatste. Bij de echo bleek meteen dat er niets ik de baarmoeder zat. Alle alarmbellen gingen rinkelen, paar uur later lag ik in een ziekenhuisbed. Niet de thuiskomst die we gewenst hadden na vakantie. We gingen al niet vol vertrouwen naar de echo door het bloed en weefsel verlies. Maar dit hadden we niet aan zien komen.
@girlie, ik weet niet of je hier nog leest maar nogmaals ik vind het echt vreselijk voor jullie. Het was jullie zo gegund... @moeeeeee, ja hier nog eentje! ik slaap al weken elke avond minimaal 1,5 uur op de bank. @bloempje, ja ik ben vandaag bij de VK geweest en daar een echo gehad. Ik zal even kijken of ik een foto van de echo kan plaatsen. Het is al echt een mini mensje....
Vandaag vroege echo zoals de VK het noemde (8 weken en 6 dagen). Frummel keek steeds recht vooruit dus het meten ging wat lastig, maar na wat draaien kwamen we tot 2.1 nog iets cm. Hartje klopte mooi, de hersenhelften waren goed zichtbaar, armpjes en beentje waren goed te zien en je kon het al zien bewegen. Echt geweldig knap het ze al zoveel kunnen tonen.
Girlie jeetje.. Geen woorden voor! Heeel veel sterkte de komende tijd, doe het maar lekker rustig aan met alles!! Wen wat een mooie duidelijk echo zeg! Het is echt al een mini mensje zo. Wij mogen morgen weer even spieken of nog steeds alles goed zit daarbinnen!
Dames.. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Dat doet zeker goed!! Woensdag naar m'n eigen gyneacoloog en dan eens bekijken hoe nu verder. Hebben nog 4 Wen wat een mooie echo. Niet gedacht dat je al zo'n mooi mini mensje kon zien!
@Girlie: Nogmaals heel veel sterkte! Hoop dat je veel steun hebt van je familie/vrienden. @Bloempje: heel veel plezier vandaag! Wat fijn dat je ook op zaterdag terecht kan. Dat kan volgens mij niet bij mijn Vk @Wen: wat een duidelijke foto idd. Die van mij ziet er heel anders uit. Kan er niet echt iets van maken nog maar goed, was tijdens de foto ook net zeven weken. Dat scheelt missschien. Wel heel leuk om te zien zo.
Hoi lieve dames. Net terug vd echo. Alles zag er super goed uit met de kleine beeb! We zagen zelfs al de aanleg vd navelstreng waar wat bloed doorstroomde. Zo in de wolken nu!!!
Gefeliciteerd Wen en Bloempje met de goede echo's! Er zit veel verschil tussen de beelden van verschillende echo apparaten. Ik heb helaas n echo van een oude machine dus beebje is niet veel meer dan n vlek 😔 Girlie, heel erg veel sterkte!! Hopelijk ben je snel weer zwanger van n kindje dat wel op de goede plek blijft zitten Wen, als ik s avonds op de bank in slaap val, word ik niet meer wakker haha
Er zit inderdaad veel verschil tussen kwaliteit van de beelden van de echo apparaten! Dat had ik niet verwacht. Toen met mijn miskraam begin dit jaar ging ik naar een andere echo praktijk en die kwaliteit was zo goed! Afgelopen keer naar de echo praktijk geweest waar de verloskundigepraktijk veel mee werkt, maar zag zo'n enorm verschil in beeldkwaliteit. Ik twijfelde heel erg of ik er wat van kon zeggen en vragen of ik ook naar die eerdere praktijk kon. Ik ben een plaatjesmens en denk ik plaatjes, dus wilde het toch vragen. Pfew, bleek de verloskundige me volledig te begrijpen en was geen enkel probleem om voortaan naar die echo praktijk te gaan waar ik me fijner bij voelde. Echt een opluchting! Vrijdag mag ik weer voor een echo. Zal dan 10w en 3 dagen zijn, vanwege de combinatietest. Ben heel erg benieuwd of het nog steeds goed gaat!
hallo mama's, daar ben ik ook weer eens even. poeh ik heb mijn 4 weken fulltime trainingsperiode op mijn nieuwe werk overleefd. vanaf aankomende week gelukkig wat minder uren werken. Ik hoorde veel collega's uit de nieuwe groep zeggen dat het vermoeiende weken waren dus voor niet zwangeren was het al zwaar. Afgelopen vrijdag werd de vermoeidheid mij even te veel en brak ik waardoor ik een hyperventilatie aanval kreeg op de werkvloer. mijn supervisor heeft echt super gehandeld en mij eruit gekregen. hij stuurde me erna naar buiten voor wat frisse lucht en erna besloot ik om het te gaan vertellen van mijn zwangerschap. wat wel doodeng was want de proefperiode was nog niet om. hij pakte het echt super op en zag geen rede om mij nu eruit te gooien. weer een zorg minder dus. Dinsdag mogen we voor de termijn echo. @girlie Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte. @Wen wat een super duidelijke mooie echo.
@Kelien: wat fijn dat je het hebt overleefd. Klinkt zwaar zo'n trainingsprogramma en wat een fijne supervisor. Ik heb nog een vraagje voor jullie. Ik ben nu 8 weken en 1 dag zwanger en ben niet aangekomen of zo maar mijn broek zit gewoon niet lekker bij mijn buik. Ik kan gewoon geen strakke broek verdragen. Word er misselijk van. Hebben jullie dat ook?
82noor ik heb dat ook al sinds ik 8 weken was ongeveer. het zit allemaal echt niet lekker meer. ik had dit weekend geen zin om de deur uit te gaan dus ik heb lekker online geshopt voor positie mode. ben blij zodra het binnen is en ik het aan kan trekken.
Oh gelukkig. Ben dus niet de enige. Het is niet dat ik het niet pas maar zit gewoon niet lekker. Ik wacht nog wel even met positiekleding tot ik iets verder ben maar zou het liefst de hele dag een joggingbroek aan hebben. Doe ik niet maar zit wel een stuk lekkerder.
Haai dames, Afgelopen vrijdag hebben we de eerste echo gehad. Alles goed en beeb loopt 6 dagen voor op schema! Ik ben ineens al 28 april uitgerekend. Nu twijfel ik ineens over wel/niet combinatietest. Nooit laten doen, maar ik ben nu 37 dus de risico's zijn wel wat groter. Aan de andere kant: zo'n kansberekening zegt ook niet alles... Moeilijk!
Hallo dames Hier gaat ook alles goed ben nog steeds erg veel misselijk heb zins zaterdag een positiekleding aan dat zit veel beter Dinsdag middag hebben we weer een echo zo spannend Gr