goedemorgen, Ik moet in onzekerheid zitten.. Vanmorgen wakker geworden met bloedingen, VK gebeld en omdat het bruin (en dus oud is) en maar een beetje is hoeft het niks te betekenen. Maandag word ik gebeld om m'n echo van 4 oktober te vervroegen met 2 á 3 weken.. Voor nu kan ik alleen maar bidden dat het goed gaat en er inderdaad niks is
goede middag! ik ben gister wakker geworden met een bloeding! ook de vk gebeld en zij vertelde ook dat ik het aan moest kijken! uiteindelijk in de loop van de dag slijmbloed en stolsels kwijt geraakten tot nu is het nog niet gestopt dus ik reken dit helaas als een miskraam
@happymom3: is het bij jou echt constant? Echt balen sterkte xx Hier nog niet gestopt maar wel alleen na toiletbezoek, het is wel rood maar zonder stolsels.. m'n man heeft er wel een goed gevoel over (zijn gevoel klopt vaak ook nog)
Killing he die onzekerheid mag jij ook eerder komen voor echo? Ik ga er ook maar van uit dat het niet goed is
Wat een vervelende berichten , ik schrik ervan. Happymom misschien mag je ook eerder voor een echo? Ik vind dit zo erg, ik zal voor jullie duimen dat de bloedingen stoppen!
Het komt en gaat het is zo raar.. ik heb nog een heel klein beetje hoop. Geen stolsels maar wel rood, de buikkrampen trekken weg, nu al een tijdje geen bloed meer verloren hopelijk blijft het zo en krijg ik gewoon een goede Echo. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk en ik hoop en bid voor een zegening. Ik zal ook voor jou bidden happymom <3
Goedemorgen! Ik wilde me helemaal euforisch komen aanmelden in deze groep, toen ik de laatste berichten hier las. Jeetje, wat erg zeg! Veel sterkte, en duimen dat het meevalt.
@Leopedeo: gefeliciteerd xx @hier: bloedingen nog niet opgehouden, geen buikpijn meer.. gevoel dat het niet goed is. leeg en gebroken
Lieve dames, Ik wens jullie alle geluk, en zegeningen voor jullie zwangerschap! hopelijk verder allemaal gezonde kindjes in mei <3 Geniet er van. Voor mij heeft het waarschijnlijk geen zin meer om mee te kletsen, mochten de wonderen de wereld nog niet uit zijn laat ik het weten, maar mei 2017 gaat hem voor mij niet meer worden denk ik. Xx Mommy
Hallo ik zou me graag aanmelden bij dit groepje naar 2 miskramen ben ik nu weer zwanger van ons 4de kindje
Mommysince13 wat een verdriet nieuws. Ik vind het zo erg voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt. Hele dikke knuffel! @Ukky en Leodepeo, gefeliciteerd en welkom in de groep! Ik ben ook zwanger van de vierde, heel blij maar ook een beetje gespannen. Ik heb namelijk geen symptomen al zegt dat niet zo veel. Hoe gaat het met jullie? Al veel kwaaltjes?
ik denk dat ik me ook maar af meld als "mei-mama" al voelt dat wel weer definitief! ik heb ook helemaal geen buikpijnen of krampen gehad en verlies ook alleen tijdens het plassen! morgen ga ik de vk weer bellen maar dit is veel meer dan alleen maar innestelingsbloed! ik had op 7 okt een echo staan maar ik overleg even met haar of zij er eerder 1 wil maken! maar het lege gevoel herken ik helemaal! ik wens jullie alle een hele fijne zwangerschap toe!
Wat een nare berichten, heel veel sterkte! Die eerste weken blijven ook zo spannend en onzeker! We mogen van geluk spreken als alles goed blijft gaan. Wat kwalen betreft heb ik niet heel veel last, alleen wat meer plassen en moe. Bij mijn eerste zwangerschap ook weinig klachten gehad.
Hey meiden, Ik durf misschien toch iets meer te hopen dat het goed is gegaan, heb ongeveer een dag/anderhalf rood verlies gehad, maar niet veel en zonder stolsels verder zijn m'n kwalen ook nog aanwezig, gevoeligheid in mn borsten is vandaag weer terug en heb ook erg rommelige darmen (die had ik vanaf vorige week dinsdag) af en toe wat duizelig. Ook is het bloeden tot nu toe opgehouden, gister middag werd het al minder en sinds vanmorgen niks meer verloren. Rond 12 uur ben ik even bij de VK langsgeweest, moest een verwijsbrief halen voor Echo, en nog eens gevraagd.. voor haar lijkt het een goed teken dat het maar 2 dagen was en ik nog wel mijn kwalen behoudt. Het is afwachten. 20 september om half 1 heb ik m'n echo, hopelijk krijgen we dan een klein kindje van 7 weken te zien
@daisy120 Ik heb ook niet echt klachten alleen wat vermoeider en pijnlijke borsten. ik denk dat we geluk hebben daarmee. @mommysince13 Ik duim voor je dat alles goed is en dat je over 2 weken een kloppend hartje ziet, spannend Ik ben vandaag terug gebeld geworden door MvM 14 september komt er iemand langs, ik ben benieuwd. de kannen kunnen niet meer naar een depot gebracht worden dus daar moet ik even iets op verzinnen. Ik heb vanmorgen nog een CB test gedaan dat had ik beter niet kunnen doen. net als vorige week maandag stond er nog steeds 2-3 weken. nu ben ik alweer in paniek he.
hey meiden! afscheid nemen is toch wat lastiger dan verwacht! vanmorgen heb ik de vk gebeld en mijn verhaal gedaan! zij zei dat ze mijn klachten helemaal niet samen vond gaan met de klachten die je zou "moeten" hebben bij een miskraam! ik heb namelijk totaal geen buikpijnen of krampen en buiten het k*t gevoel of alles wel ok is voel ik me eigenlijk best goed! zij wilde deze zwangerschap nog niet afschrijven in ieder geval! ik kan voor een echo op 7 okt maar dat vind ik echt te lang duren dus morgen even via de ha kijken of ze me naar de gyn willen sturen!
Hallo allemaal, aller eerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik wil me bij deze ook aan melden. Ik heb vorige week getest en die was positief. We hebben al een zoontje van bijna 1,5 en als het allemaal klopt ben ik 7 mei uitgerekend. Vandaag de vk gebeld en we hebben 28 sept eerst een echo en daarna meteen de intake. Echt zo fijn om nu al zo snel een echo te krijgen, bij de oudste kregen we die pas na 11 weken.