Mei 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi allemaal,

Mag ik met jullie meeschrijven?
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Vanmiddag positief getest maar het is nog niet helemaal bezonken geloof ik.
    Hebben jullie het al iemand verteld buiten je partner om?
    Heb altijd gedacht dat ik het direct met mijn moeder wilde delen maar nu weet ik het niet zo goed, mss komt het doordat het nog zo onwerkelijk is. Heb ook tot nu toe helemaal geen kwaaltjes....
    Straks ga ik nog een digitale test doen met indicatie dus ben benieuwd, volgens mijn eigen berekening zou ik nu 4w3d moeten zijn. Uitgerekende datum 13-5.

@mommysinds13 en @happymom3, ik hoop voor jullie beiden op goed nieuws en snel een mooie echo.

Groetjes

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd! :) wij hebben het ouders en schoonouders verteld, maar alleen omdat we op vakantie zijn en het niet drinken anders op zou vallen en zij er dan zelf naar gaan vragen. Vertelde het dan liever op onze eigen manier. Tevens zijn dat ook degene met wie we het zouden willen delen als het niet goed gaat

3. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hoi meiden, mag ik me hier ook aansluiten? Ik had vandaag in de 5de ronde na mijn MA weer een positieve test. Hopelijk gaat het deze keer wel allemaal goed! Het moet wel nog steeds een beetje landen hoor.

4. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Hoi dames, mag ik ook meeschrijven?

Allereerst gefeliciteerd allemaal!

Morgen mogen wij pas officieel testen van het zh maar vandaag geheel onverwacht een positieve zwangerschapstest in de handen van onze cryo terugplaatsing van 25 augustus. Dit zou dus betekenen dat ik 13 mei 2017 uitgerekend ben.

5. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Jij ook gefeliciteerd Wen1977, wat leuk we zijn op dezelfde dag uitgerekend 😀.

We hebben het vandaag aan mijn ouders verteld, toen we met 2 cadeautjes aankwamen wist min moeder het gelijk. Ze riep wel 10x echt?!?!?! En janken haha, en ik natuurlijk ook en zelfs miin vader liet een traan, echt zo ontroerend.

6. tammie80

tammie80 Lid

18 okt 2014
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welkom allemaal en gefeliciteerd !!
    Ik heb het gisteren tegen mijn zusje verteld over mijn zwangerschap en die heeft het natuurlijk tegen mijn zwager verteld (in overleg met mij natuurlijk)
    We hebben bij de oudste iedere dag filmpjes gemaakt van 20 sec in het eerste jaar en daar heb ik nu met wat knippen en plakken allemaal filmpjes van 3 sec van gemaakt.
    Deze willen de opa's en oma's natuurlijk ook zien en ik wil dan eigenlijk als het allemaal goed blijft gaan dat ze die film komen kijken en dan eindigen met hoera ik wordt grote broer ofzo. Maar dat zal na de echo worden denk ik

7. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Wen77, gefeliciteerd!!

Gizmo, mag ik vragen waarom je het al zo snel hebt verteld? Wij twijfelen nog een beetje. De vorige keer hadden we het net een aantal mensen laten weten toen het uiteindelijk alsnog mis ging. We weten nu dus niet zo goed wat we moeten doen...

Tammie, ik moest even goed kijken. Zag een laatste bericht in dit topic om 12.17 van tammie en dacht "huh? Ik heb hier toch niets meer geschreven na vanmorgen" Wat een toeval dat onze forumnamen zoveel op elkaar lijken en dat we dan nog in hetzelfde topic zitten ook :-D

8. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    #48 gizmo332, 6 sep 2016
    Laatst bewerkt: 6 sep 2016
    Ja natuurlijk mag dat. Ik vinu het fijn om alles met mijn moeder te delen en als het mis gaat gaat het mis en dan is het fijn als er mensen om je heen zijn die je kunnen ondersteunen. We gaan het de 16e ook al tegen onze schoonfamilie vertellen, iig vader, zus en broer.
    Volg je gevoel hierin, er is geen goed of fout denk ik.

9. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @mommysince13 en happymom3 wat spannend! Ik duim met jullie mee.

@gizmo332, tammie81, tammie80, wen1977: hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom in de groep:)

ik heb het nieuws al gedeeld met mijn kids, 2 zussen en mijn moeder:D. Zoals gizmo zegt:het is fijn om steun te krijgen, ook als het mis mocht gaan. Alleen op mijn werk vertel ik nog niets. Ik wacht de 12 weken grens af.
    Ik heb een leuke app gedownload, wel in het engels maar leuk om dagelijks bij te houden. Het heet Nurture. Hebben jullie ook al een app gedownload?

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @kelien87: ik heb geen ervaring met de digitale cb met indicator. Misschien zit je net op een grens ? Had je ook de kruitvat testen 2v5 gedaan? Die laten een duidelijke stijging zien.

11. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Gizmo, daar heb je een punt. Ik ga er nog eens over nadenken wat ik wil en overleggen met mijn man.

Adria, ik heb nog geen app gedownload, thnx voor de tip! Ik ga ook eens kijken :)

kelien87, ik zou me ook nog niet te veel zorgen maken hoor. Misschien idd net een overgangsmoment. Pas als hij afloopt is er rede tot ongerustheid denk ik.

Morgen ga ik eerst maar eens het ziekenhuis bellen (vandaag vergeten :$) om het goede nieuws door te geven en een eerste echo te plannen. Hopelijk kan dat snel!

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Omg ik zie een 2 e streepje 🙄 Dood engs

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bloeden is nu al 2 dagen weg, af en toe licht bruine afscheiding en voel me vandaag wel echt mega zwanger wie weet.. hopelijk vliegen de 2 weken om

14. Leodepeo

Leodepeo Lid

1 apr 2009
    59
    4
    8
    Ik zie net dat ik ben uitgerekend op moederdag 2017. Hoe leuk!

15. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    @Thea23 gefeliciteerd! Ik zie je handtekening en ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vind.
    Goed nieuws mommysince! Ga je een test doen voor de echo of vind je dat te eng? Een test zegt eigenlijk ook niks

16. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met iedereen? Hier vandaag 4.4 zwanger we zijn nog steeds voorzichtig blij. Ondanks de medicijnen blijf ik broekloeren:p Morgen en zaterdag doen we sowieso nog een test...

Zijn hier nog meer dames die meedoen aan moeders voor moeders? Hebben jullie je al opgegeven?

Overal lees ik dat je je ook al moet aanmelden bij een verloskundige. Hebben jullie dat ook al gedaan?

Ik heb al wel een controle staan voor de 7 weken echo (28-09) in het zh, maar dat is standaard als je in mmm zit... Dus aftellen tot 28-9....

Is het een idee om een lijstje te maken (met bijvoorbeeld: nickname, leeftijd, hoeveelste kindje/zwangerschap, uitgerekende datum en dan een overzichtje op datum met (volgende) controle afspraken? zodat we een compact overzicht hebben hoever iedereen is? Als meerdere het zien zitten wil ik wel een voorzet maken...

Fijne dag,

17. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Thea, gefeliciteerd!!

Mommysince, spannend hoor. Hopelijk blijft het bloeden nu weg en heb je over 2 weken gewoon een goede echo!

Leodepeo, wauw dat is nog eens een mooi moederdagcadeau als je op de uitgerekende datum bevalt.

Wen, goed idee om een overzicht te maken! Dan is het inderdaad ook wat makkelijker bijhouden wie wat wanneer heeft. Moeders voor moeders ga ik zelf nog heel even laten wachten. Wil eerst een goede echo hebben in het ziekenhuis over 3 weken voordat ik me daar voor aanmeld. Aangezien ik zelf ook met behulp van medicijnen zwanger kan worden lijkt het me wel goed om dan ook iets "terug" te doen.

Ik moet vandaag nog het ziekenhuis bellen om door te geven dat ik deze ronde zwanger ben geworden en om een afspraak te maken. Moet het alleen even in de gaten houden qua tijd want je kan alleen tussen 10.30 en 11.30 bellen. Gister bedacht ik het me uiteraard te laat... VK aanmelden twijfel ik of ik dat nu al ga doen of pas als ik dan in het ziekenhuis een goede echo heb gehad.

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bloeden is nog steeds weg, enkel licht bruine afscheiding. gevoelsmatig heb ik het idee dat het nog goed zit, maar verstandig gezien wil ik er van uit gaan dat het mis is gegaan, dan kan ik het alvast een plekje geven.
    Ik ga denk ik niet testen, als die negatief is dan voelt het nog een beetje te definitief, als hij positief is hoeft dat nog niets te zeggen en zou dat het twijfelen alleen maar erger worden..

Nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik had vorige week maandag positief getest en donderdag de verloskundige gebeld

19. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ook dankzij andere moeders zwanger kunnen worden dus iets terug willen in de hoop dat andere ook 2 streepje te zien kunnen krijgen. Ook al van die rottijden om te bellen. Mag ik vragen wat jullie traject is geweest?

@mommy, fijn dat er geen bloeden meer is. Wachten duurt altijd lang. Het hoeft niets te betekenen, veel vrouwen hebben er last van. Maar ik geloof graag dat het doodeng is.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb wel het idee dat ik meer last van mijn klachten heb als voor het weekend, dat is wel een goed teken toch?
    Maar hoe dan ook dat wachten is killing, ik moet straks gaan werken van 11:30 - 21:00 dus dat is wel fijne afleiding.

Deel Deze Pagina