Mei 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    En en nog Moederdag baby's?

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Suzannaa, happy birthday to you!!

Daisy, nou hier nog geen teken van een moederdag baby :(
    Snik..

Fijne moederdag, ook vooral voor diegenen die voor het eerst mama zijn! :)

3. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Nou hier ook nog geen teken van een bevalling die gaat starten. Wel een verschrikkelijke nacht gehad! Gewoon vanaf 1 uur wakker gelegen tot half 6 :mad: Ben echt brak nu... en in een rothumeur :(

Teuntje hoe was jouw nacht? Hopelijk beter dan de mijne!

Suzannaa yeah gefeliciteerd meid met je verjaardag!!! En voor alle mama's fijne moederdag :)

4. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Oh bah tammie, dat zijn vreselijke nachten, die had ik laatst ook.. o_O
    En daar word je inderdaad goed chagrijnig van..

Ik heb wel aardig geslapen, beetje te vroeg gewekt door zoontje, die het iets voor 6en wel een mooie tijd vond om op te staan.. :rolleyes:
    Voel me wel moe ofzo.. niet echt fit in elk geval. En ook wel chagrijnig.. Omdat er weer geen bevalling lijkt te komen.. :oops:

5. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Oh voor 6 uur gewekt worden is ook niet fijn! Zeker niet als je dan lekker slaapt. Is hij wel een beetje zoet te houden met speelgoed? Of wil hij er dan echt uit en moet je naar beneden?

Hier zo maar eens opstaan. Ben bang dat als ik niet in een normaal ritme blijf ik vanavond weer wakker lig. Gelukkig vandaag niet veel op de planning. Man gaat voetbal kijken, belangrijke dag voor "zijn" club. Misschien daarna nog even naar de film ofzo zodat we er in ieder geval nog even uit zijn.

Jullie een drukke dag vandaag?

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik had zoontje een tijdje terug zover dat hij op zijn digitale klok wist wanneer hij mocht komen.
    Maar dat is de laatste week een beetje verdwenen.
    Hij slaapt ook wat onrustiger. En is overdag beetje uit humeur.
    hij voelt spanning.
    Maar hij kruipt gewoon bij ons in bed 's morgens. Niet dat we dan nog slapen, maar toch..

Ik ga vanmiddag naar schoonmoeder.
    En daarna half 3 thuis voetbal hier ook aan ;)

7. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Oh dat is wel fijn dat hij gewoon even bij jullie in bed kruipt. Toch altijd fijn als je er niet meteen uit hoeft. Hier nog even een uurtje geslapen van 11 tot 12. Kon mijn ogen echt niet meer open houden en nu naast man op de bank. Beetje internetten terwijl hij voetbal kijkt.

Ben trouwens al 2x voor een grote boodschap naar de toilet geweest vandaag terwijl ik al een paar dagen niet kan. Ook erg pijnlijke liezen.

Hoe is het bij jou Teuntje? Al iets gaande?

8. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Nou tammie, ik ben in de ochtend 6× wezen poepen :rolleyes:
    En ik bleef krampen houden.
    ik had lichte hoop..
    Maar bij schoonmoeder op de bank nergens meer last van (behalve de standaard hardere buiken).
    En nu thuis op de bank trekt het ook weer in de liezen enzo.
    maar wel allemaal herkenbaar gevoel, wat ik vaker heb. Dus ik verwacht er niks meer van.. :confused:

En heb een dikke enkel :eek:

9. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Hmm dus allebei een run op de toilet vandaag, hopelijk is dat een goed teken! Voor mij morgen mijn uitgerekende datum en bij jou je vk afspraak toch?

Oh nee een dik enkel, wat heb je gedaan? Heb je er veel last van?

10. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Morgen inderdaad weer vk.
    En die dikke enkel is van het vocht vasthouden.
    Beetje zo'n trollen pootje :D

Ik word momenteel toch tegen mijn ribben geduwd :eek: nog nooit zo gevoeld.
    En tegelijk steken down under.
    weet gewoon niet hoe ik beste kan staan of zitten o_O

11. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Oh dat is echt heel vervelend! Heb ik ook al een paar keer gehad. Je zou toch denken dat als ze zich graag zo willen strekken dat ze er dan uit willen komen. Er is immers geen plek meer voor dit soort grappen :confused:

Hier ook wel een beetje last nu van vocht vast houden maar niet zo erg.

12. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ze snappen blijkbaar niet dat het niet meer past :rolleyes:
    En ik zie de baby in mijn gedachtes elke dag maar groter en groter worden :oops:
    Denk echt dat ze huge is :eek:

Oh tammie, zucht..
    wanneer zijn wij nou aan de beurt :(

13. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @Tammie81: dat onprettige rare gevoel is als ik een normale portie eet. Niet perse super veel maar ook niet een hapje. Het is de ene keer ook erger dan de andere keer. Nou ja, het zal er wel bij horen.
    Suzanaa gefeliciteerd! Hopelijk heb je een gezellige dag!
    Wij hebben vandaag voetbal gekeken. Mooie dag :)

14. Suzannaa

Suzannaa Actief lid

30 mrt 2016
    257
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt vooe de felicitaties!

Meiden, ik blijf duimen voor jullie vandaag. De dag is nog niet om. ;)

Heb een leuke dag gehad. Broertjes met vriendinnen zijn langs geweest. Die waren helemaal in hun nopjes toen ze de baby mochten vast houden.

Heb vandaag ook een mindere dag gehad, want ik heb besloten te stoppen met borstvoeding. Vond het wel moeilijk, maar het werd me te zwaar. Kloven zijn niet leuk, kolven kost ook veel energie en ik maak te weinig melk aan. Dus het moest sowieso een combinatie met flesvoeding gaan worden. Helaas was dit de beste beslissing. Ik heb het geprobeerd en ze heeft toch haar eerste dagen de moedermelk mee gekregen gelukkig.

15. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Noor, blij dat Feyenoord gewonnen heeft? ;)
    Hoe gaat het bij jou? Gerommel?

Suzannaa, wat vervelend dat je "moet" stoppen met borstvoeding geven. Maar wat niet gaat, dat gaat niet..
    En onthoud maar, met flesvoeding worden ze ook groot en sterk hoor :) niks mis mee.

16. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Suzannaa, niet schuldig om voelen dat je stopt met bv hoor! Je hebt je best gedaan en meer kan je niet doen. Liever een gelukkige mama met fv dan een ongelukkige met bv. En wat Teuntje zegt ook op fv worden heel veel kindjes groot gebracht! Kan je verder al een beetje je draai vinden met de kleine meid?

Noor, hmmm vervelend! Krijg je wel genoeg voedingstoffen binnen? Anders eens met de vk overleggen?

Teuntje, ja voelt echt alsof we megakindjes gaan krijgen he. Ik ben echt benieuwd hoe zwaar ze zal zijn bij de geboorte! Heb ook echt een megabuik die ik in zijn geheel naar voren draag. Mensen schrikken af en toe hoe groot hij is als ze me opeens van de voorkant zien (aan de achterkant zie je dus niet dat ik zwanger ben althans zo lang ik stil blijf staan :D)

Hier is het trouwens echt weer helemaal rustig wat darmen/buik/liezen betreft dus denk niet dat er vandaag nog wat gaat gebeuren.

17. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ja heb het besproken met de vk en die gaf aan dat het ws komt omdat er minder ruimte is voor eten. Baby drukt overal tegenaan. Op de een of andere manier twijfelde ik daar een beetje aan omdat ik dacht dat ik het ook al had als ik alleen een banaan at. Maar nu had ik dat bij alleen een banaan weer toevallig niet. Nou ja, ik zie het wel. Gewoon even rustig aan na het eten.

Vervelend van de borstvoeding Suzanaaa maar inderdaad, met flesvoeding is niets mis. Volgens mij beter een happy mama met een flesje dan eentje die ten koste van alles toch bv probeert te blijven geven.

Zeker blij mer de voetbaluitslag. We hebben met een aantal vrienden en vriendinnen gekeken en daarna nog even de kroeg ik gegaan.

18. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Update: vliezen gebroken!
    Vk komt tegen 23 uur

Ik lag in bed
    Voelde beetje een kramp komen en gaan
    Ik dacht, ik ga naar de wc beneden om te poepen.
    En toen, plons..

19. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Oh Teuntje, wat spannend! Zet 'm op!

20. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Teuntje, spannend meis! Hopelijk snel goede weeen en dan je meisje eindelijk in je armen!

Deel Deze Pagina