Mei 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzannaa

Suzannaa Actief lid

30 mrt 2016
    257
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tammie81 Komt goed! Wat een mooie dag om te bevallen. Vertrouw op jezelf en je mooie kindje zal snel in je armen liggen. Ik denk aan je!

2. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Heel veel succes Tammie!

3. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Je bent in goede handen daar!
    Komt goed tammie!
    Succes!
    Straks je mooie kindje knuffelen!!

4. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Owww @Tammie81 ik hoop dat je kindje inmiddels in je armen ligt!

@teuntje83 ik heb sinds deze week ook last van m'n onderrug. Bij mij zijn t gewoon verslapte spieren... maar wel vervelend. Straks maar weer aan de slag om m'n core weer sterker te krijgen

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Hoe zou het met tammie zijn!?

6. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ik ben ook benieuwd hoe het met @Tammie81 is!

7. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
  8. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    He meiden, het heeft even geduurd maar eindelijk is gistermiddag onze kleine meid s.ophia geboren! Na 30 uur alles geprobeerd te hebben kwam de ontsluiting niet verder dan 4cm en kreeg de baby het te zwaar en werd het een spoed keizersnee. Dat was wel even schrikken om van de verloskamer naar de ok met 17 man o_O erom heen binnen 10 minuten je baby te zien. Gelukkig is alles goed met haar en mij maar moeten we beide even bijkomen. Eerst een paar dagen hier in het ziekenhuis en dan op naar huis als alles goed blijft gaan en er geen koorts komt. Ik ga later nog even terug reageren op jullie hoor :)

9. Suzannaa

Suzannaa Actief lid

30 mrt 2016
    257
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tammie81 Ohh wat fijn om van je te horen! Wat een mooie naam. Maar jeetje, 17 man om je heen is wel flink anders gegaan dan je had gehoopt. Maar je bent vast heel blij dat ze je hebben kunnen helpen. Geniet van je meisje!

10. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    @Tammie81 Gefeliciteerd met je meisje!! Jeetje wat heb jij moeten werken zeg. Rust goed uit, laat je lekker verwennen en geniet van je kleine meid

@Daisy120 Ons meisje groeit op de afgekolfde melk wél goed. 110 gram aangekomen in 3 dagen tijd. Nu met Lactatiekundige n plan maken om haar langzaam weer aan de borst te krijgen

11. Suzannaa

Suzannaa Actief lid

30 mrt 2016
    257
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Daisy120 Hier gaat het goed. Vannacht heeft ze 6 uur doorgeslapen, echt heel fijn. Het is wel zoeken naar slaap hoor, maar we slaan ons er doorheen. Het is zo'n schatje. Lacht veel, ondanks je het geen lachen mag noemen. Maar zo sneu, ze heeft vaak en lang de hik. En ook de darmkrampen houden haar echt bezig. Ligt veel te kreunen, is dat bij jullie ook zo? En vaak flink te persen, maar dan komt er maar geen grote boodschap uit.

Ik ben wel heel blij dat m'n vriend 3 weken vrij is sinds de kraamzorgweek er op zit.

Vanmorgen ben ik toch nog even naar het stadhuis geweest, vanwege de bruiloft van m'n broertje (waar ik die ringen op het laatste moment nog voor moest maken ;)). Eventjes maar, nog even de fotoshoot mee gedaan en daarna weer naar huis, waar ik m'n vriend afloste zodat hij naar de rest van de bruiloft kon gaan. Was wel ff lekker om er uit te zijn en auto te rijden.

12. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Tammie, gefeliciteerd!
    Genieten maar! En goed uitrusten!
    En zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest zo naar die OK!?

Hier erg moe.
    eerste 2 nachten gingen goed.
    derde nacht niet geslapen.
    Mevrouw bleef maar huilen. Heel hard. Ontroostbaar. Waarschijnlijk krampen..
    Afgelopen nacht ging het wat beter.
    Hopelijk blijft dat zo.
    verder last van mijn rug/bekken. Dacht eerst dat het wel goed ging. Maar nu ik weer op de been ben merk ik dat het toch nog pijnlijk is. Helaas..

13. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Wat is het rustig hier. Wie moeten er nu nog bevallen?

14. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben jij de enige nog!
    Hopelijk ben je snel aan de beurt!rommelt het al?

15. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Dit is sowieso niet zo'n heel grote groep dames. En er waren er eerst meer. Maar ik denk ook dat Noor dan nog als enige "moet"?

16. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Oh ben ik echt nog de enige? Hahaha... nou lekker. Er gebeurt ook echt nog niks. Nou ja, ik zie het wel. Hoop voornamelijk dat alles goed is met hem. Voor mijzelf maakt het niet zo uit wanneer hij komt want voel me nog wel Ok.

17. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Last but not least Noor!
    Fijn dat je je nog wel oké voelt, dat scheelt een hoop.
    Ben je er klaar voor?

18. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ach @82Noor over twee weken is hij er gegarandeerd! Geniet maar van je babybuik, want voor je het weet...

@Suzannaa en @teuntje83 wat sneu dat jullie beebs zoveel last hebben van krampjes.... hopelijk wordt t snel minder

Owja de bruiloft van je broer @Suzannaa Fijn dat je toch nog even kon gaan

19. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    Ik doe mijn best @FallenAngel :) Het wordt wel heel mooi weer van de week dus ga ik lekker naar buiten.
    Gaat het met de babies allemaal goed?

20. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    He meiden, vandaag eindelijk uit het ziekenhuis en thuis genieten van onze kleine meid. Borstvoeding gaat super alleen helaas wel wat kloven dus met zalf aan de slag. Aanleggen is dan ook erg pijnlijk maar verder gaat het super goed!

Noor voor jou wordt het ook erg spannend nu zeg! Wanneer heb je weer een afspraak bij de vk?

Teuntje, jeetje heb je al zoveel klachten gehad voor de bevalling is het nu nog niet voorbij. Heb je een afspraak bij een fysio gepland?

Suzannaa, fijn dat je nog even naar de bruiloft van je broer kon! Had hij een mooie dag?

Fallenangel, super dat de afgekolfde melk goed resultaat geeft! Hebben ze enig idee waarom ze wel aankomt door de afgekolfde melk en eerder niet aan de borst?

Deel Deze Pagina