Mei 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallenAngel

    FallenAngel Bekend lid

    23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ha meiden!

    Geen idee of iemand hier nog wel es kijkt... maar hoe gaat t met jullie en jullie baby's?
     
  2. Suzannaa

    Suzannaa Actief lid

    30 mrt 2016
    257
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey!
    De tijd gaat sneller voorbij dan je denkt het met zo'n kleine erbij, pff. Maar alles goed hier. De nachten gaan steeds wat beter gelukkig. En verder doet ze het erg goed. Ze is nu 8 weken. Sinds 6 weken begon ze ineens al om te rollen van buik naar rug. :eek: En lacht ze wat af. Ook leuk zijn al die praat-geluiden die ze maakt. "e-qwue" "oh-lélé" Super leuk gewoon, je ziet er ook een herhalend patroon in.

    Met mij gaat het goed, alleen wel ontzettend veel last van m'n onderrug de laatste weken. Sta 's ochtends al op met stekende pijn, dat is wat minder. Maar ik ga er al voor naar de fysio. Helaas helpt het nog niet echt veel.

    Hoe gaat het bij jullie?
     
  3. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi meiden,

    Hier zijn de jongens alweer bijna 8 weken! :O
    Helaas ook niet echt een roze wolk. Eerst natuurlijk opname in het ziekenhuis, erna naar huis waar het de eerste 2 weken enorm goed ging, we dachten echt te boffen met weer 2 makkelijke baby's. Maar helaas, het begon met krampen bij de een, verborgen reflux bij beiden. Met medicatie ging het goed maar de laatste weken weer drama. Er is er altijd wel 1 die de hele dag/nacht huilt. We slapen zelf gemiddeld maar 3 a 4 uur per nacht en het begint op te breken. Gelukkig wel veel hulp uit de familie/vriendenkring maar dat is overdag en de drama begint vaak rond etenstijd savonds.

    Verder krijgen we er ook nog niet echt iets voor terug, nog geen lachje of brabbeltje, of ze slapen of ze huilen of ze eten. De kinderarts zei dat we ook echt wel die 5 weken dat ze te vroeg geboren zijn van hun leeftijd af moeten trekken en dat het dus nu eigenlijk maar baby's van bijna 3 weken zijn. En ze vertonen ook echt wel dysmaturen gedrag (ontwijken van oogcontact, snel overprikkeld, maaien met armen en benen).

    Over 2,5 week zit mijn verlof er op, en ik moet er niet aan denken weer te gaan werken. Er zit totaal nog geen ritme in de dagen, is de een slaperig dan is de ander klaar wakker, is de een tevreden heeft de ander krampjes, slaapt de een 5 uur besluit de ander al na 2 uur voor de volgende fles te komen :( en dat in combinatie met een peuter van net 3 (die het overigens geweldig goed en leuk en lief doet). We zijn nu bezig een heeeeel strak regime in te bouwen in de hoop dat het iets beter wordt de komende tijd.

    Wel leuk om te zien:

    Nino is van 1895 naar 2800 gram gegroeid
    Mick is van 1790 naar 3200 gram gegaan :O

    T zijn echt zulke verschillende baby's om te zien en te voelen!
     
  4. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Mag ik mij ook melden? Ik ben 27 mei moeder geworden van Eva Sofie. Ze is 6 weken te vroeg geboren ben eigenlijk morgen pas uitgerekend.

    ALs jullie goedkeuren dat ik me hierbij aansluit zal ik een uitgebreidere voorstel bericht maken.
     

Deel Deze Pagina