Mei 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje19895

27 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje adria, dat is schrikken! Hoe is het nu?

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Nog niks op het inlegkruisje maar wel een zeurende lage rugpijn:(. Ik heb maar 2 paracetamolletjes genomen. Vooral die pijn in mijn rug vind ik zorgelijk.
    Als het morgen nog zo is bel ik het ziekenhuis op. Misschien mag ik toch langskomen voor een echo. Ben nu 6 weken en een paar dagen. Voel me echt machteloos op dit moment

3. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    @Adria, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar bruin = oud bloed, dus ik zou denken dat je je geen zorgen hoeft te maken. Maar als je morgen nog twijfelt, kun je altijd de vk bellen. Daar zijn ze immers voor.

@Tammie, ik heb bij mijn eerste een jaar thuis gezeten, en daarna nog 2 jaar geklooid qua werk. Ik heb me niet verveeld, maar wel bizar slecht gevoeld omdat ik uitdaging miste en afwijzing na afwijzing kreeg. Nu is dat wel anders denk ik als je er vrijwillig voor kiest. En dat eerste jaar bij mijn dochter heb ik, ondanks alles, wel beschouwd als een kadootje.
    Fulltime werken zou ik niet willen. Dan mis ik teveel van mijn kids en daarvoor heb ik ze niet op de wereld gezet. Ik werk nu 24 uur.

@Lia, ik draag ook! Mijn oudste is er met haar 5,5 jaar eigenlijk te groot voor - al vindt ze het wel lekker. Ik ben ermee begonnen toen mijn jongste geboren werd. Hij vindt het prachtig! We hebben de wandelwagen voor hem dus ook nauwelijks gebruikt. En de buggy nog veel minder.
    Mijn dochter is van maart. Ik redde het toen echt niet met een gewone winterjas. Ik kan eigenlijk niet inschatten hoe dat met een mei-baby zal zijn. Ik overweeg een draagjas te kopen, al zijn die wel gruwelijk duur.

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik heb net het ziekenhuis gebeld en mocht langskomen voor wat onderzoeken. Ik hou jullie op de hoogte.

5. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Spannend Adria! Ik duim voor je dat alles goed is

6. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fallenangel
    Waar draag jij mee? Ik heb van de eerste nog een winter-zwangerschaps jas. Voor de eerste paar maanden wil dat prima. En een draagcover van little frog, een aanrader!
    Verheug me nu al op nieuwe doekjes shoppen haha. Mijn zoon word bijna nooit gedragen. Mijn dochter Vooral in een tehkni met repreve of een kokadi flip. Hadden een duo wagen aangeschaft destijds maar mijn dochter kon een kinderwagen niet waarderen. Hebben die joolz dus ook maar weg gedaan

7. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    @adria
    Succes! Ik duim voor je meid

8. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Helaas slecht nieuws. Op de echo was alleen een klein vruchtzakje te zien. Niet in overeenstemming met mijn termijn, waarschijnlijk een windei.
    Ik ben verdrietig maar ook opgelucht dat ik het nu weet. Ik heb ervoor gekozen om een weekje af te wachten. Hopelijk gaat het spontaan. Over een week weer een afspraak. Als het niet spontaan gebeurt wil ik een curettage.

Ik wens jullie een heel fijne zwangerschap en volgend jaar mei heel gezonde en lieve baby's !!
    We gaan Dit verdriet een plekje geven.

9. Bloempje19895

27 aug 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte adria!

10. tammie80

tammie80 Lid

18 okt 2014
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat erg Adria. Heel veel sterkte!!

11. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ahhhh neeeeeee! Veel sterkte Adria!!

@lia, het liefst draag ik met mijn kokadi Flip toddler. Ik heb een wompat medium te koop staan en een babykraan rose&rebelion, die ik tzt wil ruilen voor een taitai.
    En dan heb ik een hoppediz das leichte mt 6 en portamundo sunset oceaan mt 4
    In de loop der tijd heb ik vanalles verzameld als ik t zo op n rijtje zet 😳

12. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Wat verdrietig meis, heel veel sterkte. X

13. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    Naar Sofia, Bulgarije via verrassingstickets.nl Ja, ik las het toevallig en toen ik op het vliegveld aangaf zwanger te zijn, hoefde ik niet door de Bodyscan. Je word dan gewoon gefouilleerd ;)

14. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi meiden, welkom en gefeliciteerd.
    Ben de laatste dagen niet zo heel actief op het forum ivm veel werken, cursus en gedoe binnen de familie.
    Probeer wel bij te blijven lezen.

@dragen, ik zou heel graag willen gaan dragen. Denk in een doek, bij de verloskundigenpraktijk zag ik dat ze ook een draagdoekconsulent hebben dus daar ga ik graad eens mee om de tafel. Lijkt me heerlijk om zo''n kleintje lekker bij je te dragen en je handen vrij te hebben.

@werk, ik werk gemiddeld 34 uur per week volcontinue en daarbij heb ik nog een eigen praktijk aan huis. Nu ook weer een nieuwe opleiding gestart waarmee ik hoop min praktijk verder uit te breiden en wil dan afbouwen bij mijn werug ever. Ik wil kijken of ik 2 dagen per week ouderschapsverlof kan opnemen over een jaar en na dat jaar kijk ik dan of ik ontslag neem of in gesprek ga over 2 dagen blijvend maar ik ben bang dat het sowieso moeilijk gaat worden.

15. Justmiej16

Justmiej16 Actief lid

14 dec 2015
    234
    323
    63
    Vrouw
    @Adria wat verdrietig :( Sterkte!
    @Lia ik zie/hoor van veel mensen dat ze dragen. Lijkt mij mooi, dus ik sta er positief tegenover :)

16. Frenzie

Frenzie Lid

30 aug 2016
    30
    0
    0
    NULL
    Nijkerkerveen
    Jeetje Adria! Wat ontzettend klote en verdrietig dat het zo loopt :(
    Herl veel sterkte!

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat MvM contact opneem?
    Ik heb mij op 8/9 aangemeld en bevestigingsmail van gehad waarin staat dat ze contact opnemen binnen een paar dagen maar ik heb tot op heden nog niets gehoord..

17. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adria, wat verdrietig :( heel veel sterkte!

Lia, wij dragen ook zowel met dragers als doeken! Op het moment iets van 11/12 doeken en 3 dagers. Doekjes worden hier even wat minder gebruikt na een lange draagstaking. Emei en doek en dracht drager zijn hier op het moment favoriet. Ik vind m'n emei het fijnst D&D gewoon mooi 😂

MvM was vrij snel bij M. maar zijn natuurlijk vrijwilligsters die het doen dus misschien nog op vakantie ofzo? Anders zelf even bellen?
    Ik ga me deze week eens aanmelden. Zie wel een beetje op tegen die stink flessen 🙈 Ben nu al veel misselijker dan ik bij M. ben geweest. Maar heb het er graag voor over!

18. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Adria, wat een verdrietig nieuws. Sterkte meis!!

Justmiej, ik ben blij dat ik het weet. Ga het ook gewoon aangeven als ik op Schiphol ben. Wel super gaaf om ergens heen te gaan met zo'n verassing zeg.

MVM nam hier 2 dagen later contact op. Gister zijn ze geweest en komende maandag kan ik starten. Nog even mijn test van gister :)

19. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Tammie! Ook al zo'n knaller!

20. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015