11 mei is een druk dagje . Nog dames waar de gynaecoloog of vk langere tijd laat tussen echo's ? Eerst was het om de 4 weken nu ineens 8 weken tussen. Op 28+6 mag ik terug de 22 ste februari . Tussentijd op 25 weken wel Suikertest en bloed laten trekken bij labo int ziekenhuis .
Hier na de 20 weken echo in princiepe geen echo's meer. Alleen nu bij 30 weken ivm te laag liggende placenta..
Jammer genoeg geen echo's meer, maar waarschijnlijk wel een pret echo. Zo lang kan ik echt niet wachten om de mini weer te mogen bewonderen.
Roosie, ik ben teuntje83 ipv 93 Ik heb nu 4 weken tussen de afspraak zitten. Over 1,5week weer. Moet dan ook suiker prikken. Maar echo's hier ook bijna nooit. Alleen nog de liggingsecho. En ik denk nog wel een pretecho te gaan doen. Ik stond vanmorgen op, trek mijn ondergoed uit, en er vielen druppels "melk" op de grond. Ik dacht, wat is dit!? De waterdunne afscheiding die je kunt krijgen. Hebben er meer van jullie dit? Ik ken het niet.. En wist niet dat dat zo "vroeg" al kon komen..
@teuntje83 hier ook 4 weken tussen de afspreken zitten mogen nu 17 januari weer. Echo's heb ik ook niet meer misschien nog een pret echo. Hier nog geen last van melk verlies al zijn me borstten al wel 3 maten gegroeid.
💗💙Bevallingslijst mei 2017💙💗 1 mei Roosie91- 24 jaar - 2e kindje 2 mei Belbail - 22 jaar - 1e kindje 3 mei Cyll - 29 jaar - 3e kindje 4 mei Jaatje - 34 jaar - 2e kindje 11 mei Dizzy - 31 jaar - 3e kindje Mama Alex - 24 jaar - 2e kindje Teuntje83 - 33 jaar - 2e kindje 15 mei Tammie81 -35 jaar - 1e kindje 18 mei Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje 24 mei Shart86 - 29 jaar - 3e kindje Goudin - 34 jaar - 1e kindje 25 mei Verliefd91 - 25 jaar - 2e kindje afspraken lijst: Januari 2 jan: Shart86 - GUO 9 jan: Roosie91 - controle gyn 27 jan: Roosie91 - groei echo + gyn jongen meisje verassing
Ik heb het niet zo heftig maar wel een beetje, denk dat het gewoon normaal is Ik krijg wel extra groei echo's omdat ik medicatie slik voor hoge bloeddruk dat heb ik van de zwangerschap van mijn dochtertje overgehouden helaas
Ik merk alleen dat het meer is geworden, dus ik draag nu maar inlegkruizen. Wat een ondingen zijn dat en ze ruiken ook naar. Als iemand een betere optie heeft, dan graag. Ook herbruikbare inlegkruis tips worden op prijs gesteld, want daar ben ik nog naar op zoek..
Ik las op internet dat je het beste niks kon gebruiken ertegen. Vanwege broeien van bacteriën enzo. Maar ja, zo'n natte slip is ook niks. En die natte plekken op een plastic stoel ook niet, haha!
Mama alex, wauw 8 weken is wel erg lang! Weten ze zeker dat ze het goed ingepland hebben? Hier is het standaard ook om de 4 weken. Goudin, bij mij valt de afscheiding (tot nu toe) reuze mee dus ik heb helaas geen tips voor je. Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt! Ik weet niet meer wie de vraag stelde maar bij mijn vk is het bij 34 weken ook nog een liggings/groei echo die ze standaard doen. Gelukkig heb ik zelf nog een 3d echo tussendoor ingepland en we gaan ook naar de 9 maandenbeurs met vip tickets en daar krijg je dan ook een 2d echo bij dus voor die tijd kan ik gelukkig onze kleine meid nog 2x bewonderen
De gynaecoloog heeft het zelf genoteerd , vorige echo was de 20 weken echo en alles was in orde. De volgende moest pas op 28 weken.
Mama Alex, voor een echo klopt het misschien wel. Maar heb je tussendoor ook helemaal een controle? Bij de verloskundige zit er bij mijn ook 4 weken tussen. straks worden de tussenpozen steeds korter.. Ik heb met 26 weken ook een suikertest. En met 28 weken en 32 (geloof ik) extra groei echo's. Ik zie wel op tegen die suikertest. Ik heb hem bij mijn dochter ook moeten doen en vond het echt vervelend. Als ik opsta heb ik echt honger.. en dan nog zo lang moeten wachten voor eten zie ik niet echt zitten. Maar ja wat moet dat moet 😉 Dunne afscheiding heb ik ook. Zo dun dat ik laatst twijfelde of het geen vruchtwater was.. gelukkig was dat het niet maar is dus wel erg herkenbaar..!
Ja dat vond ik ook! Ook omdat je het op je nuchtere maag moet drinken. En ik vond het ook onwijs veel! Bleghh probeer er nog maar even niet aan te denken haha!
Nee tussendoor ook geen gewone controle , enkel bij labo Suikertest en daarna op 28 weken controle +echo . Zal als ik er moet zijn voor Suikertest even via de afdeling gynaecologie gaan om na te vragen .
Meiden zijn jullie ook zo moe? Ik dacht dat het beter zou worden in het tweede trimester. Maar ik zou wel hele dagen willen slapen...!
Ik zou het inderdaad even navragen. Als je je goed voelt kan het vast geen kwaad, maar hier is het geen normale procedure dat er zo lang tussen zit. Ik krijg met 28 weken een groeiecho, maar omdat er dan 5 weken tussen zou zitten heb ik over 3 weken een extra afspraak gekregen. Dit omdat de vk 5 weken te lang vond..
Hier ook fiks vermoeid. Maar het hebben van een hernia en dus niks kunnen is ook vermoeiend want ik moet nood gedwongen verknip de bank liggen.. en nog ben ik s avonds kapot. En waarvan?!