Bizar he met dat avond eten! Ik snap er niks van! Hahah geweldig! Ik vind dat nu ook vies ruiken hoor vooral bier Buhh echt smerig haha die zal wel gedacht hebben pff ze is zwanger hoor haha
Ik zit nu een schaaltje yoghurt te eten, net wakker! 😱 Zo onze dochter maar weer wakker maken, de slaapkop!
Ach wat heerlijk! Onze meid is ook zo'n slaapkopje! Vanmorgen 09:00 uur wakker gemaakt haha anders kom ik niet uit met haar middagdutje
Welkom verliefd91! Ik eet ook vaak chocolade, nu mag het weer, heerlijk! Gisteren mega druk op het werk zat er echt even doorheen en nu bijna weekend gelukkig. Hebben jullie ook al van die steken helemaal down under? Schrik er soms gewoon van.
Haha, ik heb vanochtend boterham met hagelslag op. Iedereen aan de chocola! Maar mijn dochter is geen slaapkoppie vergeleken met die van jullie. Kwart voor 7, uiterlijk 7 uur is ze wel wakker hoor, ook in de weekends helaas...
Hoi dames! Ik meld me hier hoor! De meeste kennen me wel hihi. Ik ben 22, zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 2 mei uitgerekend en het wordt een verrassing! Mijn vermoeden is heel sterk een meisje. Geeeen idee waarom hiHi. Ik zit in mn laatste jaar pedagogiek dus dat wordt nog ff bikkelen ik werk er verder niet naast. Momenteel veel moe maar verder nergens last van gehad! Al 3 hele mooie echo's gehad. De 20 weken echo staat gepland op 13 december om 16.00 uur
💗💙Bevallingslijst mei 2017💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje 2 mei Belbail - 22 jaar - 1e kindje 4 mei Jaatje - 34 jaar - 2e kindje 11 mei Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 23 mei Verliefd91 - 25 jaar - 2e kindje 24 mei Shart86 - 29 jaar - 3e kindje afspraken lijst: Oktober 24 okt: Verliefd91 - eerste echo 25 okt: Shart86 - intake EMC + echo 25 okt: Dizzy - combinatietest 25 okt: Jaatje - combinatietest 27 okt: Roosie91 - controle gyn November 1 nov: Roosie91 - geslachtsbepalingsecho 3 nov: Shart86 - termijnecho December 1 dec: Shart86 - geslachtsbepaling 13 dec: Belbail - 20 weken echo 20 dec: Dizzy - 20 weken echo jongen meisje verassing
Hai meis! Welkom hier Ik begreep dat de meeste vk's met 30 weken een groei echo inplannen, en soms een liggingsecho met 36 weken.
Hey Belbail Aantal echo's ligt eigenlijk ook aan je vk. Ik kreeg bij mijn vorige zwangerschappen eigenlijk om de 4 weken groei echo's. Ben nu sowieso weer op controle in het ziekenhuis en dat apparaat gaat eigenlijk net zo snel als een doppler dus hoop dat ze toch iedere keer even kijken...
Hai belbail! Als het goed is geen eentje meer ja alleen met 36 weken liggings echo die duurt 5 min, en op zich zie je dan niet zoveel moois meer omdat de baby al so groot is dan. Behalve als je een medische indicatie heb krijg je meer echo's. Dat heeft de gyn mij uitgelegd tenminste en bij mijn vorige zwangerschap alleen na 20 weken liggings echo bij 36 weken, maar toen ging het slecht met mij dus kreeg ik nog een extra groei echo bij de gynaecoloog. Maar normaal dus geen echo's meer. Wel luisteren ze bij de vk het hartje en in het ziekenhuis vaak niet!
Hier na de 20 weken in princiepe geen echo's meer gehad. Alleen een keer in t ziekenhuis omdat ik onze dochter toen 24 uur niet had voelen bewegen.. Ooh noooh dochter zit net haar luier weer vol te poepen en ik ben zo misselijk dat ik haar eigenlijk bijna niet kan verschonen, maar ml is pas over 1 uurtje thuis😱
Bedankt! Wij krijgen 1 cadeau van de echo praktijk maar k denk dat we die dan het beste na de 20 weken echo kunnen gebruiken om even te spieken Oooo succes Verliefd91...
Hoe is het hier? Wij zijn vandaag lekker naar de dierentuin geweest, ze keek haar oogjes uit! Was een heerlijk dagje