Mei 2023 mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door Anniek88, 22 mei 2023.

  1. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.640
    26.235
    113
    Vrouw
    Hier krijgt hij 4 tanden tegelijk. Onze nachten waren al met 2x voeding maar nu is t echt heeeel beroerd. Om 5:30 begint hij ook zn dag :rolleyes: 6:30 zijn zijn broers ook wakker. The joy...
     
  2. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel

    Ooh war vervelend zeg! De kindjes die hier kwamen met koemelkallergie die konden daar namelijk wel tegen.
    Wat vervelend dat de rijstmelk constiperend werkt.. dan heb je er eigenlijk weer een probleem bij. Laten we hopen dar het snel beter gaat.

    Begrijp wel dat het voor jou genoeg geweest is met de boestvoeding momenteel. Hoop voor jou dat je er snel mee kan stoppen/afbouwen zodat je weer een beetje jezelf wordt en wel de beste versie van jezelf kunt zijn voor je zoontje
     
    Newbie123 vindt dit leuk.
  3. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Hier ook het eerst tandje maar nachten ook al tijden ruk en dan begin ik vaak om 630 met werken en slaapt zij nog even uit.. de donderstraal hahaha
    Gister begonnen met oefenen in haar eigen bedje op haar kamer. Nog niet echt een succes maar ze doet er nu al een uur een lekker dutje..
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  4. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.881
    2.619
    113
    Vrouw
    Mijn zoon heeft al 8 tanden, al sinds 7 maanden :|
     
    EenwensEendroom vindt dit leuk.
  5. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Haha, leuk dat verschil!
     
  6. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.226
    1.716
    113
    Vrouw
    Aaaah de combi van tanden maken en nachten is echt vreselijk!!! Wij hebben zo weken 6x per nacht er uit gemoeten en ook om 5u wakker. Hij was toen nog geen 5 maand, dus snapte er niets van, late slaapregressie dachten wij…
    Tot het na 2 weken echt de spuigaten uit liep de volgende ochtend voelde we een tandje. :roflmao:

    Succes meid!!
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  7. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.226
    1.716
    113
    Vrouw
    Die kan al goed knabbelen dus! :roflmao:
     
  8. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.881
    2.619
    113
    Vrouw
    Haha we zijn van de week gestart met brood, gaat prima inderdaad :roflmao:
     
    Newbie123 vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.640
    26.235
    113
    Vrouw
    Tandenvolgorde is hier heel gek. Onderste 2 gingen goed. Daarna tand nr3: die zit als dracula tand nu. Nr 4,5 (2 voortanden) 6 en 7 komen eraan.

    Hij is groot. Met babyzwemmen heef hij een leeftijdsgenoot maar hij oogt veel ouder. Ben t zelf ook niet gewend na 2 kleine kinderen
     
    EenwensEendroom vindt dit leuk.
  10. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Zijn jullie kleintjes ook van die brabbelende lolbroeken?

    Mijn meisje heeft de hele dag verhalen.. brabbelt de hele dag door en is echt zo grappig. (Vind ze zelf ook)

    Ik hou amper bij hoe snel ze gaat.. kruipen, zitten, staan.. eerste tandje.. zelfstandig willen eten (wilt pas sinds een kleine 3 weken echt iets eten) .... alles sinds een paar weken. Het gaat zo snel.

    Volgende week alvast de 8 maanden afspraak bij het CB. (Ze is 6 februari 8 maandjes oud)
    Ik ben zo benieuwd hoe ze gegroeid is en wat ze nu weegt. Heb het idee dat ze nu wat meer in de curve zit en minder snel gegroeid is in lengte en gewicht dan eerder . De eerste maanden vloog ze echt de curve uit. Haha!
     
    Milou94 vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.640
    26.235
    113
    Vrouw
    Staan! Wow!! :D wat heerlijk zeg! Ik kan niet wachten tot hij tot zit komt: kan hij eindelijk voorop de fiets :D

    Hier nog steeds buikschuiven in de achteruit. Hij trekt enorm naar nr2 toe. Echt zooo leuk. Geeft hem ook echt een babykus: duikt met open mond op de wang van zn broer af haha. Voor het eerst dat hij reageerde op een filmpje. Zoon 2 had een filmpje van een niezende baby op youtube en ze lagen dubbel :D

    Nadeel van al die tanden: tepels zijn gevoelig nu en als hij suuuuper blij is, dan wiebelt hij alle kanten op en dan bijt hij van blijdschap in je schouder.
     
    Newbie123 en EenwensEendroom vinden dit leuk.
  12. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel

    Haha heerlijk!
    Leuk wanneer ze op filmpjes beginnen te reageren he?

    Haha en bijten in je schouder. Lolbroek!

    Leuk ook dat hij zo naar zijn broer trekt ♡

    Mijn dochter vind het vooral leuk filmpjes van haar zelf te zien.. de lol die ze daarmee beleefd. Heel veel zelfliefde geloof ik. Haha!

    Oh fijn is dat wanneer hij straks zelf zitten kan he? Ik wil ook gaan fietsen en omdat ze al goed zelfstandig zitten kan mag het wel... maar denk toch dat ik nog even wacht tot ze een maand of 9 is. Heb een elektrische fiets dus vind het toch een beetje spannend ofzo. Binnenkort eerst maar eens langs de fietsenmaker voor een goede onderhoudsbeurt
     
    Milou94 vindt dit leuk.
  13. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.226
    1.716
    113
    Vrouw
    Net mijn zoontje dat je omschrijft. :p
    De decibels dat dit mannetje produceert levert gehoorschade op. Mijn man en ik kunnen vaak gewoon niet tegen elkaar babbelen met hem erbij, hij weet op alles wat te zeggen. :roflmao: Hij lijkt ook soms klanken na te bootsen! o_O
    Er staan al 4 tandjes op de teller en meneer eet goed. Enkel boterhammen zijn een drama, hij wil het zelf doen, maar bakt er echt niets van. Bij gevolg eten de honden beneden aan zijn stoel alles op. Als ik wil helpen is het DRAMA. :rolleyes:

    Hier is hij sinds een week aan het optrekken en staan. Hij klautert zelfs al naar boven bij zijn park en zet stapjes opzij. STOP DE TIJD!! :cry:
     
    Milou94, bluedrake en EenwensEendroom vinden dit leuk.
  14. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.226
    1.716
    113
    Vrouw

    oh wat leuk dat hij op filmpjes reageert! Hebben we hier nog niet echt getest. Kijkt wel tv, maar hij verveelt zich er wel snel mee.


    hahah het bijten komt me zo bekend voor. Ons zoontje zit in een fase dat hij altijd bij me wil zijn als ik dan niet naast hem sta, komt hij naar me gekropen, begint aan mijn broek te trekken. Als ik dat negeer gaat hij in mijn enkels bijten. :roflmao: De kleine piranha!
     
    EenwensEendroom vindt dit leuk.
  15. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Haha aahw heerlijk he!

    Haha ik geniet zo enorm van haar.
    Vandaag bij het consultatiebureau zat ze zich ook lekker uit te sloven. Kruipen, brabbelen, handjes klappen. Haha! Die was dus meteen 'goedgekeurd'

    Lees in je andere berichtje dat jouw mannetje ook naar je toe kruipt en je dan bij je broekspijp pakt. Heerlijk he... zo klein als ze zijn en dan precies weten bij wie ze moeten zijn.

    Dat zelf willen eten en de honden bij de stoel komt mij ook bekend voor.

    Manman.. stop de tijd♡
     
  16. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.226
    1.716
    113
    Vrouw
    Haha leuk! Zich even laten bewijzen, want ze kunnen nogal snel een oordeel vellen bij het consultatiebureau (ik België toch althans)
    Kan ook niet anders dan goedgekeurd worden dan! :p

    Echt heerlijk als ze zo naar je toe komen. In de zetel kan hij ook niet van me afblijven, op me klimmen, knuffelen, met mijn haren spelen en de schattigste lachjes doen om mijn aandacht te trekken. :rolleyes:
     
  17. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Haha.. wat zijn ze leuk he? Echt genieten zo..
    Mijn meisje is echt zo enorm ondeugend maar God wat hou ik van haar ♡ zou niet anders meer willen
     
    Newbie123 vindt dit leuk.
  18. MKH

    MKH Actief lid

    21 aug 2022
    367
    358
    63
    Vrouw
    Meiden, ik ben hier lang niet geweest en waarschijnlijk straks ook niet vaak meer inloggen, maar wil jullie even bedanken voor de lieve berichtjes.
    Het gaat hier met ups en downs. Ik ben blij dat Jolijn eindelijk de rust heeft, maar ik mis haar enorm. Het idee dat ze er echt niet meer is, is niet te bevatten. Helemaal niet als ik jullie berichtjes lees en zie waar we hadden moeten zijn.
    Door middel van wat acties proberen we haar nog heel erg bij ons te houden en dat lukt goed. En dan voel ik naast verdriet ook trots voor mijn kleine meisje.
    Ook een paar van hier hebben gedoneerd en daar ben ik heel dankbaar voor <3 <3 .

    Ik wens jullie alle goeds met jullie kleintjes en hoop dat jullie kunnen genieten van alle mooie mijlpalen.
     
    Milou94, bluedrake en EenwensEendroom vinden dit leuk.
  19. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Dankjewel voor de lieve woorden. Sterk van jou dat je toch hier inlogt en de berichtjes leest

    Ook ik volg jou via instagram en elke keer weer schieten de tranen in mijn ogen. Ik vind het zo erg voor je en had zo graag gehad dat ook jij al deze mijlpalen/ontwikkelingen met Jolijn had mogen meemaken. Het is oneerlijk en dat blijft zo. Vaak voelt het ook dubbel hier iets te posten en heb me regelmatig afgevraagd of ik dat dan wel moet doen...

    Het beeldje wat je van jou en Jolijn hebt laten maken is ook echt zo prachtig. Ik las het bericht en keek naar mijn dochter en vond het zo heftig. Het kwam heel erg binnen.. mooi en verdrietig tegelijk. Mijn man vroeg me wat er was. Ik had hem eerder al verteld over Jolijn en dat ik het zo erg voor je vind.

    Ik keek ook hoe ik het Jolijntje konijntje kopen kon maar kon het zo snel niet vinden. Kan dat gewoon via Insta?

    Heel veel knuffels, sterkte en kracht gewenst voor jou!♡
     
    MKH vindt dit leuk.
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.640
    26.235
    113
    Vrouw
    Jolijn hoort bij onze groep, we nemen haar mee. Het blijft onwerkelijk. Ik wens jullie alle liefde toe en dat jullie mooie dingen mogen doen uit haar naam: haar leven was extreem kort maar de impact van haar leven is oneindig groot. Heel veel sterkte, dit gaat gewoon elk besef te boven.
     
    MKH vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina