Mei 2023 mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door Anniek88, 22 mei 2023.

  1. Milou94

    Milou94 Fanatiek lid

    2 sep 2021
    1.305
    1.109
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️ Heb regelmatig aan je gedacht lieve mama
     
    MKH vindt dit leuk.
  2. MKH

    MKH Actief lid

    21 aug 2022
    367
    358
    63
    Vrouw
    Dank je wel :)
    Een Jolijntje Konijntje kan je inderdaad gewoon via Insta bij mij kopen. Als je me een berichtje stuurt welke je zou willen, gaan we dat regelen.
    Momenteel hebben we er niet zoveel, want ze gaan heel hard <3 , maar er wordt druk gehaakt en er komen steeds nieuwe bij. In mijn highlights heb ik staan welke er nog te koop zijn en dat wordt ook weer aangevuld als er nieuwe klaar zijn :)
     
    EenwensEendroom vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.639
    26.235
    113
    Vrouw
    Ik ben ondertussen flink overspannen door alles (heb 4 dagen gewoon een totale uitschakeling gehad, blokkeerde volledig) en de enorm gebroken nachten werken niet mee (en dan wakker tussen half 6-6... vroege vogel). Sinds oktober 2022 onder hoogspanning geleefd en juist nu mam stabieler is, gelukkiger is en ons meer los laat (want date nr 7 is wel een succes en komt er 2 tot 3x per week) merk ik hoe op ik was. De opnames door influenza waren de druppel, was fysiek echt doodziek en had niets om bij te zetten meer en toen ging alles gewoon fout.
     
  4. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Ik ga je benaderen via Insta ♡
     
    MKH vindt dit leuk.
  5. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Heel veel sterkte met alles. Heb je iemand waarmee je kunt praten?
    Dikke knuffel!
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.639
    26.235
    113
    Vrouw
    @MKH zodra de nieuwe geldmaand begint maak ik weer een donatie over naar jullie doel. Elke maand doneer ik wat aan een goed doel, living memories al 2x gedaan nu. De 3e keer doe ik ook nog!
     
    MKH en EenwensEendroom vinden dit leuk.
  7. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    Goedemorgen dames,

    Hoe is het met iedereen?
     
  8. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.879
    2.618
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed, heeelijk mannetje van 10 maanden. Over 8 weken ofzo vieren we gewoon alweer z’n eerste verjaardag :)
     
    EenwensEendroom vindt dit leuk.
  9. EenwensEendroom

    EenwensEendroom Bekend lid

    22 mei 2013
    554
    511
    93
    Vrouw
    ,,,
    Tiel
    O god ja.. wat gaat dat snel he!?
    Hier nog ruim 11 weken. Ze gaan zo snel die kleintjes
     
    Anniek88 vindt dit leuk.
  10. MKH

    MKH Actief lid

    21 aug 2022
    367
    358
    63
    Vrouw
    Ik log niet zo vaak meer in onder dit account, dus ik lees je bericht nu pas! Maar ik had ze voorbij zien komen, echt super lief!! Dank je wel!

    Ik zeg hierboven "onder dit account" omdat ik even onder een ander account verder ben gegaan, maar ik wilde jullie ook nog even laten weten dat ik inmiddels opnieuw in verwachting ben van een broertje voor onze Jolijn. Het was de eerste weken heel spannend, maar door een vlokkentest weten we dat hij niet hetzelfde heeft als Jolijn en dat we de zwangerschap konden voortzetten (als hij hetzelfde had gehad, hadden we de zwangerschap afgebroken, nog een keer zoiets doormaken en een kindje door zien gaan wilden/willen we absoluut niet). Ik zit alweer op ruim 20 weken en kijk enorm uit naar het moment om dit kleintje in mijn armen te sluiten. Hoewel we weten dat hij niet hetzelfde heeft en ook de 20-wekenecho goed was, blijft het spannend en zal het nooit zorgeloos worden.

    Nog een klein maandje en dan "vieren" we Jolijns eerste verjaardag. Het is gek om in plaats daarvan een urn uit te zoeken voor haar, maar we gaan er zeker bij stilstaan. Ze zal toch altijd onderdeel uitmaken van ons gezin :)
    Jullie mogen gelukkig gezelligere dagen hebben met de eerste verjaardagen <3
     
  11. Milou94

    Milou94 Fanatiek lid

    2 sep 2021
    1.305
    1.109
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Het is je gegund ❤️
     
  12. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.879
    2.618
    113
    Vrouw
    @MKH gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat enorm spannend maar ook zo bijzonder. Ik herinner mij jouw rust die je had rondom de bevalling en uitgerekende datum van Jolijn nog zo goed. We zijn bijna op dezelfde dag toen bevallen en jij was zó relaxed. Ik gun je dit nu zo toe.
     
  13. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.225
    1.715
    113
    Vrouw
    Proficiat!! Het is je zo gegund!!
     
  14. priscilla1987

    priscilla1987 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Ik ben ook heel lang hier niet geweest Noah doe het op zich goed maar heeft veel long problemen lang leve de seh elke maand...morgen mogen we weer naar het ziekenhuis hij heeft veel medicatie.dw kno arts wil zijn keelamandelen met twee er uit halen..die zijn als kanonnen Noah is nu al weer 30 april gecorrigeerd een jaar oud
     
  15. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.879
    2.618
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met alle (bijna) dreumesjes :D

    @priscilla1987 wat rot dat jullie zo vaak in het ziekenhuis zijn met Noah.
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.639
    26.235
    113
    Vrouw
    Ook hier een 1 jarige al. Hij stapt rond de tafel, is nog steeds het meest relaxte kind. Allemansvriend ook. Kan prima zelf spelen, slaapt in de ochtend heerlijk 3 uur en in de middag nog 1 uurtje. S nachts slaapt hij eindelijk door! Babyzwemmen is nog steeds zooooo leuk. Geniaal om de kinderen te zien hoe ze met elkaar gaan communiceren nu.

    Enige probleem... zijn gewicht zakt enorm. We volgen het nu al 4 maanden en hij zakt steeds verder door de lijn en is zelfs afgevallen. De oorzaak is niet bekend. Dus dat is niet heel fijn. Onze 1e had allergieen, nr2 at niet en had chronische ondervoeding en nr3 is niet allergisch, gek op eten en toch dit.

    Hij zit net in maatje 80, weegt net iets boven de 8 kilo
     
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.639
    26.235
    113
    Vrouw
    Ach jeetje, wat moeilijk voor jullie ook al die zorgen nog steeds. Hopelijk is het beter als de amandelen eruit gaan! Beterschap
     
  18. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.225
    1.715
    113
    Vrouw
    Klinkt heerlijk!
    Wat gek zeg dat hij zelfs afvalt? Ik moet ook wel zeggen dat ons zoontje nu qua postuur minder ‘standaard’ wordt, maar hij blijft wel qua gewicht zijn curve volgen zijn lengte curve gaat gewoon enorm omhoog.
    Mogelijks door het stappen en actiever zijn dat de ‘babyvetjes’ er wat meer af gaan?
     
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.639
    26.235
    113
    Vrouw
    Hij zakt echt flink. Van gemiddeld naar onder de laatste lijn zelfs. Qua energie is hij een normale baby, dus het is niet te verklaren. Maar in 3 maanden tijd is de lijn nu recht naar beneden gezakt. Voelt niet heel fijn :(
     
  20. Newbie123

    Newbie123 Fanatiek lid

    7 jul 2021
    2.225
    1.715
    113
    Vrouw
    Dat snap ik! Gaan er onderzoeken gebeuren?
     

Deel Deze Pagina