Bugaboo (donkey) ook handig als je lang bent?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Humava, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Hee dames,

Mijn vriend en ik zitten te twijfelen wat voor duowagen we zullen nemen, we hebben vandaag de Bugaboo donkey, phil en teds en de Oyster uitgeprobeerd. Nu wil ik ook nog de Joolz geo gaan uitproberen maar die is er pas vanaf 14 mei. Op het moment staat bij mij Bugaboo bovenaan alleen is de wageninzet en wieg een best laag. Ik ben zelf 1.92 dus erg lang. Zijn er hier dames die de bugaboo hebben die ook vrij lang zijn? Of waarvan de partner lang is? En hebben jullie er last van dat de wagen wat lager is.

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wij hebben de bugaboo frog. Mijn man is 1.93 en die heeft er totaal geen problemen mee.

3. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Wij zijn beide lang. Ik vind de Donkey ideaal, de duwstang kan juist mega hoog en schuift dan ook verder van de wagen af, dus je kunt ook lekkere zevenmijlspassen nemen zonder ooit met je benen tegen de wagen te stoten. Het is in mijn ogen veruit het belangrijkst dat je rechtop achter de wagen kan lopen, anders krijg je echt rugpijn en ziet het er ook niet uit. Die paar seconden dat je je kind erin zet/legt maken mij echt niets uit. En als je ergens op een terrasje of zo gaat zitten dan is het juist een fijne hoogte waar de bak/het stoeltje zit om er goed in te kijken / kind bij je aan tafel te schuiven.

4. Humava

Humava Niet meer actief

Thnx dames. We gaan er over nadenken. Aangezien de wagen echt mega duur is.

5. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Hier juist de Joolz (gewone Day, dat wel) gezpkosen omdat vl bijna 2 m is en hij bij de Bugaboo het idee had achter een poppenwagen te lopen. Bak en zitje van de Joolz vind ik fijn hoog. Je zet hem op een terrasje/ restaurant aan tafel, ideale hoogte!

Succes met je keuze!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Hihi het is moeilijk. Ik ga nog even wachten op de Joolz duo en dan moeten we maar een keuze gaan maken.

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Er is wel een groot verschil tussen de gewone bugaboo (cameleon) en de Donkey of Buffalo.
    Die laatste 2 zijn groter dan de cameleon en de kindjes zitten en liggen niet zo laag als in de cameleon.
    Ik vind het fijne wagens die 2 nieuwe

8. Humava

Humava Niet meer actief

Oh ok. Bij ons zou het toch een donkey worden eventueel dus komt van dat wel goed uit dan.

9. DaThi10

DaThi10 Lid

12 okt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super wagen Bugaboo donkey gebruik hem nu al 3 jaar voor mijn tweeling.

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon een proefritje gaan maken. Je moet toch altijd uitproberen of je een wagen allebei fijn vindt rijden.

11. Humava

Humava Niet meer actief

We hebben de bugaboo al geprobeerd en hij loopt echt heerlijk, ik vraag me alleen af of er mensen na een tijdje last hebben van het feit dat de bak en het zitje wat lager zijn dan bij andere wagens.

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Bij de donkey en Buffalo zijn de bak en zitje net niet lager, dus ideaal!

13. Humava

Humava Niet meer actief

We gaan de donkey nog maar een keer proberen denk ik. Ik zag net wel op de site van babydump dat de wagen ineens bijn 100 euro duurder is geworden! Nu nieuw €1409:$ Alsof ie nog niet duur genoeg was.

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij hebben de donkey al ruim 2 jaar in gebruik en is super fijn!! als mensen die lang zijn onze wagen duwen vinden ze m ook heel fijn omdat hij zo hoog kan. onze oudste zit er ook nog steeds veel in! die loopt niet zo graag en ik wandel grote stukken.. hij is dubbel en dwars zijn geld waard!!

15. Humava

Humava Niet meer actief

We hebben de wagen besteld! In week 20 wordt ie geleverd. Kan niet wachten. :)c

Deel Deze Pagina