Vanmiddag om 1300 uur ben ik gestript en de weeen kwamen rond 1800 opzetten. Ik denk dat het hier toch begonnen is. Vanaf 12 uur weeen om de 6/7 min. Nog te zwak om de vk te bellen dus. En ben zo moe.. En moet nu door!
Spannend!!!!! Nou veel suc6 hoop dat alles snel en goed gaat! Ik ben net wakker geworden doordat ik een verschrikkelijke hitte aanval kreeg haha ! Xx
Tussen weeen door slapen is ook niet aan te raden. Dan 'schrik' je dus wakker van je wee en dan zijn ze moeilijk op te vangen. Ben nu vanaf 1200 uur al wakker en echt kapot. Ze komen nog steeds om de 6/7 min. Zou ik mijn vk al kunnen bellen? Bedankt dames!!
*Schud de hand van mirjam* Ik ben vrijdag ook rond een uurtje of 10 gestript. Rond 17.00u kwamen de wee'tjes zachtjes om de 6/7/8min opzetten. Heb vanaf 21.00 tot 03.00 nog even kunnen slapen en bij wc bezoek slijmprop verloren. Nu op de 7min weeën die niet kietelen maar opzich wel te doen zijn Suc6!!!
Succes dames! Hier een zwangere met een slapeloze nacht die hoopt dat jullie over n paar uurtjes jullie kleintjes vast hebben
Ohhh slapen.... Haha dat zou ik graag even willen doen maar dat is niet te doen met weeen. Hier komen ze heeeel langzaam wat sneller dus ga toch zo echt de vk uit haar bed bellen!! Wanneer ga jij bellen?? Succes meis, spannend!!
Ze komen nu een half uurtje om de 5/6min. Als dat zo 2uurtjes door gaat, ga ik pas bellen. VK mag van mij nog wel eventjes slapen You can do it!!!
Succes dames!!!! Ik belde pas echt met om de 2-3min en 1min lang. Dit was 00:00u en weeën waren rond 10:00u begonnen... Hoop dat jullie al persen hahahaha
Spannend! Succes dames.. Ik belde gyn toen weeen om de 5/6 min kwamen en mocht toen al komen had toen 5/6 cm ontsluiting