Hoi allemaal, Heb de meeste topics doorgelezen en kon niet echt een topic vinden over mijn onderwep(je) Ik ben Sara, heb een leuke vriendin waar ik graag een kindje mee wil krijgen als ons dat gegund is. We zijn bezig met een donor voor zelfinseminatie maar het is allemaal nieuw voor ons dus enorm spannend. Zijn er meer mensen die in deze situatie zitten of ervaring hebben met zelfinseminatie van een donor die jullie "ontmoet" hebben via een oproepje op internet? Wat is jullie mening daarover? We willen het wel graag via een kliniek doen dus alles goed laten controleren. Ik hoop hier leuke mensen te ontmoeten om ervaringen enz mee te delen groetjes sara
Hoi hoi, Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar een vriendin is inmiddels alweer een jaar moeder, samen met haar vrouw. Ik vindt het niet meer dan normaal, het kost alleen wat meer/andere moeite Ik wil jullie ontzettend veel geluk wensen, dat jullie maar snel moeder mogen worden!!
Hoi Shaar. Er is een toppic over 2 moeders. Die zwanger zijn of willen worden meende ik. Hbb het even voor je gezocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/360960-twee-mamas-das-niet-gek-iui.html Heel veel s6
Ook ik heb een vrouw en ben meerdere keren zwanger geworden met zelfinseminatie. Wij hebben onze lieve donor gevonden via internet, er is geen ziekenhuis aan te pas gekomen voor het zwanger worden. Als je vragen hebt stel ze gerust, mag ook via pb.