Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hahahaha ik zeg 2 voor de stuksprijs graag! :D:D

en wat je zegt over aangesproken worden, ik had dat al toen ik met zoontje van vrienden (toen uhhh nog net geen 3 :D) even boodschappen ging doen!
    ik weet wel 1 ding, je hoort overal dat mensen dan steeds je buik aan willen raken enzo, nou dat contact hoeft voor mij niet zo, tenzij ze t vragen en ik heb zoiets van nou vooruit (maar owee als ml niet aan mn buik gaat zitten!! haha :D), maarre...denk dat ik paar shirts aan ga schaffen hoor "do not touch" :D
    weet niet waarom t is dat iedereen contact legt met zwangere vrouwen of vrouwen met kleine baby's, misschien wel omdat ze of t zelf graag willen, of het zich nog goed kunnen herinneren als die "prachtige tijd die ze toen gehad hebben" ;)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja in het begin vind je het nog wel leuk, maar op den duur gaat het gruwelijk vervelen! Vraag 1: ah leuk, hoelang moet je nog? vraag 2: word het een jongen of meisje? ;) Eraan zitten deden ze niet hoor, dat moest er nog eens bijkomen!! Hihi..

Ik vond het helemaal niet prettig als mensen aan mn buik kwamen, ja behalve echt hele close mensen dan. ML zat niet zovaak aan mn buik, ja op het einde vanne heeyy wanneer kom je nou? Hij heeft het altijd maar vreemd gevonden dat er echt een baby in mijn buik zat.

Mijn vriendinnen wisten dat ik het niet leuk vond als er mensen aan mijn buik kwamen, hadden ze me ook mooi te pakken met mijn vrijgezellenfeest :D Ze hadden een buikband gemaakt met spekjes eraan vast en toen gingen we de kroeg in (was 5 mnd zwanger) en moesten mannen spekjes van mijn buik eten!!! En iets geils op mijn buikband schrijven hahaha... trutjes.

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Mams Oudewater :) En jij?

@Bella lol wat zitten er soms mutsen achter die kassa's en zeker als het schoolvakanties zijn. Ja klopt alhoewel ik altijd wel aanspraak heb om de een of andere reden, maar als ik met oppaskindjes ging ofzo ook altijd blablbalbla. Haha lekker slim die prijs van die traphekjes. Hahaha wel briljant idee met dat vrijgezellenfeest trouwens!

@Bf hahaa geweldig met die dingen en ja rijen in de supermarkt bah, daarom ga ik ook altijd donderdags voor de week boodschappen en ja ik ga overdags ook is stuk rustiger. Geen idee wat ik ervan ga vinden als mensen aan mijn buik willen zitten maar denk niet prettig, dus idd afblijven, die tshirts zijn een grappig idee.

@Flora ok das wel bizar zo'n fisherprice ding voor iphone lol. Ik open Notepad op de laptop ernaast dan typ ik daar en lees door het topic, dan knippen en plakken en tada :D Fijn dat je je weer beter voelt

Ik heb net gelukkig droog mijn weekendboodschappen kunnen doen, wel kletsnat overal hier buiten. Kom maar op met dat mooie weer volgende week!

4. BellaNoa

@ Lavina, zo doe ik dat ook altijd als ik een aantal pagina's terug moet, in een kladblok.

Van dat vrijgezellenfeest was inderdaad wel goed verzonnen (vond ik achteraf), in die avond heb ik wel 100 keer tegen ze gezegd van, wacht maar als jullie ooit gaan trouwen :D Wij zijn de enige in onze vriendengroep die getrouwd zijn. Al zal er binnenkort nog wel een stel volgen, ze zijn nu op vakantie en hij gaat haar op de vakantie ten huwelijk vragen, al weet ze dat nog niet hihi...

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hahaha wraak zal zoet zijn :p Leuk dat hij haar ten huwelijk gaat vragen daar, en jij het stiekem al weet :D

6. BellaNoa

Ja ze zijn al 5 jaar bezig om zwanger te worden en in augustus start hun laatste ICSI behandeling, daarna is het zo'n beetje einde verhaal als het niet lukt. Hij wilde haar toch wat afleiding geven, zodat ze dus ook een bruiloft kan plannen :D Vond ik echt zo lief van 'm

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Pfff heel heftig voor ze zeg, wel ontzettend lief dat hij haar op zo'n manier afleiding geeft. Hoop voor ze dat de laatste ICSI mag slagen.

8. BellaNoa

Ja dat hoop ik ook zo erg! Ze gaat er zelf ook erg vanuit dat het dan lukt, ze zegt steeds het gevoel te hebben dat het de laatste keer lukt... en dat ze echt niet kinderloos blijven. Ik vind het zo eng, want wat nou als het weer niet lukt, dan valt ze denk ik echt in een zwart gat! Maarja, je wil natuurlijk ook positief zijn tegen haar, moeilijk!

9. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    @lavina, Nieuwegein!!

@rest, ik reageer wel weer uitgebreid als ik weer een laptop heb!!! Vind het lastig zo op mijn telefoon, maar ik lees wel mee!!!

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja zeker, wel fijn dat jij haar ook steunt, ik zou het wel eng vinden dat ze zo positief is, anders is het inderdaad een diepe val :( Nou ja laten we maar duimen!

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Mams bijna buren :p

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, na icsi komt toch nog ivf? ik ben ik nu in de war?
    snap wel dat ze positief probeert te blijven hoor! hoop ook voor hun dat het lukt! en wat leuk dat ie haar gaat vragen zeg! zal een waanzinnige vakantie worden dus! :)
    en echt geweldig met die buikband!!
    wij zijn al aan t verzinnen voor de babyshower van mn beste vriendinnetje :)

@hier, ml nog niet thuis...had om 3 uur sollicitatiegesprek, daarna zou ie peukie doen met oud collega van hem die daar werkt (hij heeft ml ook voorgedragen daar haha), maar helemaal niks meer van m gehoord, dus ben benieuwd wanneer ie thuis is :D heb hongerrrrrrr :D

13. BellaNoa

@ BF, volgens mij net andersom.. ICSI na IVF, maar IVF hebben ze al niet gehad, volgens mij was ICSI echt de enige optie voor ze... althans zoals ik het had begrepen

Ben benieuwd hoe zn sollicitatie is gegaan! Wat doet ie voor werk?

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, op dit moment is ie technisch ontwikkelaar, en hiervoor was ie chemisch analist (studeert nu HBO chemie), maar was blijkbaar niet echt een sollicitatiegesprek, maar meer een oriënterend gesprek, maar klinkt wel veelbelovend! eigenlijk een functie wat ie nu ook doet (was van te voren ook niet duidelijk haha), maar daar krijgt hij er dan ook gewoon echt de tijd voor :D en dan zou ie onder de hoede worden genomen door 1 iemand, en die gaat over 5 jaar met pensioen dus dan zou ml over blijven in zn up :) dus ze gaan daar nu samen nog even overleggen en dan nemen ze weer contact op, dus we zijn benieuwd :) maar klinkt allemaal wel goed! :) (meer centjes is natuurlijk altijd prettig als er een kindje aan komt, maakt de stap voor mij om minder te gaan werken toch weer een stukkie makkelijker ;))
    en ze hebben geen haast met het vervullen van de vacature, dus of t nou ie nou over een maand zou beginnen of over een halfjaar maakt ze niet uit :) dat is ook wel prettig, kan hij eerst afstuderen :)

15. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Ha meiden!

Leuk, een vervolg versie!! Wat is er al veel gekletst zeg!!

Welkom Lavina!

Spannend voor de testers onder ons!! Ik duim voor jullie!! We kunnen wel weer wat roze gebruiken:D

Bevallen, dat wil ik het liefste in het ziekenhuis, geeft me een veilig gevoel. Alles bij de hand mocht er iets mis gaan. Ik wil ook het liefste een vrouwelijke arts.

Kosten, ben ook bang om te kotsen, ben blij te lezen dat ik niet de enigste ben!!

Hier, we zijn druk bezig met het kopen van het huis. De hypotheekaanvraag is de deur uit!! Binnen nu en 2 weken weten we meer. Zo spannend!! Ik kan niet wachten tot het rond is!! Verder weinig spannends, het is weer klus tijd:D Zin in!!

16. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Oe spannend Babyfotograaf!! Ben benieuwd!!

Zwangeren, voelen jullie je alweer wat minder misselijk? Lijkt me zo vervelend.....

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zep, spannend en waanzinnig leuk zeg!!hoop dat alles door mag gaan voor jullie!! moet dan t huis nog helemaal verbouwd worden of alleen de standaard dingen als verven/behangen enzo??

18. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Babyfotograaf, Het moet behoorlijk verbouwd worden.... Nieuwe keuken en badkamer erin, tussenmuren eruit slopen, de boel isoleren en een cv installeren. dus er moet nog heel veel gebeuren..... Maar onwijs zin om te klussen!! En er zijn veel mensen die ons willen helpen!!!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Zep: spannend, maar super leuk! Fijn dat jullie genoeg mensen om jullie heen hebben. Als alles door gaat, wanneer kunnen jullie dan de sleutel verwachten?

@bf: spannend, maybe nieuwe baan voor ml. Moet ie dan nog een keer terug komen voor n echte sollicitatie, of zijn er geen andere kandidaten?

Mn ovutest is vandaag nog steeds behoorlijk donker, maar niet knallend. Ik denk bijna dat ik gewoon geen knaltest krijg. Voor volgende maand in ieder geval ook cb smiley testen erbij bestellen, of de gevoelige testen van sensitest.. Nja daar denken we nog wel ff over na. Misschien is t niet eens nodig ;)
    Maar ik weet dus eigenlijk niet wanneer mn NOD nu is. Denk dat ik toch weer terug kan naar 2 aug, als het dan eerder is, is het alleen maar mooi meegenomen!

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oh my looooord hoe ga ik reageren op 5 pagina's :D ook maar even een tweede venster openen:

@Anita gefeliciteerd met je zoontje!! 1 jaar, super leuk. Is ie lekker verwend vandaag?

@Dinges jezus wat klote van die inbraak! Ben je alweer een beetje bijgekomen meis? Wat erg dat er zoveel is gestolen, vreselijk zeg.

@Pixels ja kan me voorstellen dat het even lekker rustig is hoor zo. Maar wel erg gezellig als je vaker komt kletsen haha

@positiekleding ik ben ook bang dat ik flink ga uitdijen haha ben ook niet echt heel slank van mezelf dus ik zie mezelf al waggelen. Maar ik hoop echt dat ik al vroeg een mooi buikje krijg en dan doe ik allemaal strakke shirtjes aan :D iedereen mag 't zien haha. Nu zou ik echt nooit een strak shirt aan doen, voel ik me helemaal niet prettig in.

@Flora ben je al weer een beetje bijgekomen? Wat een nare ervaring zeg :( maar ook echt veel buisjes! Hopelijk gaat t weer met je

@Kiwi ik heb vanochtend wel ff gelezen maar werd alweer opgehaald door mn mams dus kon niet reageren. Mijn straf is heel veel pagina's teruglezen en heel veel reageren haha

@cadeaus ik wil in mn opvoeding ook meegeven dat je niet zomaar alles kan krijgen wat je wil. Wel apart want ik ben zelf vroeger (nu nog steeds..) heel erg verwend! Echt te hoor.. 9 van de 10 keer kreeg ik iets wat ik graag wilde :$ niet dure dingen maar wel altijd kleding en cd singeltjes enzo. Maar wil zelf graag meegeven dat papa en mama moeten werken voor hun centjes en niet altijd maar alles kunnen kopen. Er komt dus al vroeg een spaarpotje voor de kleine zodat hij/zij zelf mag gaan sparen. Maar mijn moeder zal vast en zeker ook dr kleinkind erg verwennen net als ze altijd bij mij deed (doet ;))

@Bella ik wil ook zo'n babyfoon met camera! Lijkt me zo leuk en handig. Vooral vl vind het helemaal leuk. Welke had jij ook alweer? Je had het ooit een keer gezegd..

@Dilara wat vervelend voor je dat je je niet zo goed voelt. Snap helemaal dat het rot is voor je kindjes. Je wil graag leuke dingen doen in de vakantie. Maarja probeer rustig aan te doen en te genieten van de kleine dingetjes met je kindjes :) hopelijk voel je je gauw beter

@Lavina spannend je pendels voor augustus!! Ik duim voor je

@merkkleding ik ben ook echt niet perse van de merk! Schrik me altijd rot als ik merkkleertjes zie die super duur zijn terwijl ze er zo uitgroeien. Echt zonde! Tenzij het gewoon echt heeeel erg leuk is en van écht goede kwaliteit dan zal ik vast wel is wat leuks kopen. Over t algemeen zal t wel Zara/H&M worden, maar ik vind de merken als Z8 en babyface en imps & elfs en feetje soms ook wel leuk maar dat is ook niet zo duur. Vingino bijvoorbeeld vind ik echt heel erg duur! Maar vaak wel erg leuk :)

@aandacht als je zwanger bent, lijkt me nu opzich nog wel leuk maar kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment wel gek van wordt! Zeker de vragen hoelang je nog moet en wat het wordt. En elke keer maar geduldig hetzelfde antwoord geven hihi. En aan je buik zitten tja heb dr geen problemen mee als het familie en vrienden zijn maar vage kennissen of vreemden nee, dat lijkt me niks. Maar ik ben zo'n type die dat niet durft te zeggen haha.

@bella omg dat vrijgezellenfeest hahahaha lijkt me echt helemaal niks als dat ooit voor mij wordt georganiseerd met van die schunnige dingen enzo whaha maar wel super grappig. Kan me voorstellen dat je je rot lacht op zo'n dag. Erg leuk dat ze dat hebben gedaan. Enne heftig van je vriendin, hoop echt dat de laatste ICSI zal lukken!!

@BF en hoe was het gesprek gegaan van je mannetje??

@Zep leuk zeg hoop dat alles gauw rond is met jullie nieuwe huis! Super leuk zeg. Ook lekker veel afleiding ;) en veel plezier met klussen!! (allebei de soorten klussen ;)) moet nog super veel gebeuren lees ik pfoeee moet er niet aan denken :)

@Flora jammer dat je de CB niet in huis hebt nu dan wist je het zeker! Ik heb ze gelukkig wel. Ik moet trouwens gauw ff mn ovutestje doen van vandaag. Misschien post ik zo wel ff een fotootje van mn drie tuurtestjes whaha

Pfffff zo nu ben ik er klaar mee :D

Deel Deze Pagina