Jaaaa clientje geen twijfe over mogelijk!! @lavina, haha mannen kunnen idd flink in de weg lopen @knuffie, dikke knuff meid!! Idd wel heel fijn dat ml meer wil gaan klussen! Ze zeggen ook wel eens dat hoe vaker mannen klussen, hoe meer zin ze er in krijgen @flora, al enige tekenen of nog helemaal niets?? Nod was vandaag toch?? Of morgen?? Spannend!! Ga echt voor je duimen hoor!! @dinges, vervelend zo'n heftige ongi...ik had t heel vroeger voor ik aan de pil ging, minimaal 2 weken lang met alleen constant vloedgolven...hoop dat t heftige snel voorbij is bij je!!! Knuff!! En hoop dat t maar gauw 9 maanden weg mag blijven!! @lavina, voor jou ook vervelend als t steeds zo heftig is....hoop dat je er gauw geen last meer van hebt voor zo'n maand of 9 @flora, voel me prima wel hoor, idd erg moe, en denk dat ik gister iets te ver ben gegaan, gistermiddag en avond flnk bandenpijn, en ook nu komt t weer even flink opzetten (terwijl ik gewoon stil op de bank zit...) maar verder mag ik niet klagen ik zou er zo voor tekenen als t zo msg blijven gaan @koopziek, idd ja!! Haha, maar ook ml vond m helemaal leuk voor de kinderkamer, en verder gaan we ons nu even inhouden Vind t alleen zo achterlijk dat je zo'n beetje alles al moet regelen voor je uberhaupt 12 weken zwanger bent!!! Stom..... @warm eten, ik ben er doorgaans ook niet goed in, en nu ook niet erg, maar t is best te doen hoor vanavond eten we wel officieel warm, maar we eten pas laat dus moeder van sz (ze wonen nog "thuis") heeft soep gemaakt zodat t iets meer vult Lunch is klasr, ik moet rennen Liefs!!
He meiden, Zit weer op mijn werk dus kan niet heel uitgebreid reageren! @clientje, mooie test!! Hoe voel je je? @dinges, vervelend van je ongi zeg! Ik hoop ook voor je dat het snel voor heeeeeeeeel lang weg blijft! @flora, wordt spannend zeg! @bf, hier alles goed! Misselijk maar is te doen verder nergens last van..... Heb wel het idee dat ik wat sneller geirriteerd ben, arme ml Fijn dat het met jou ook goed gaat! Op wat kleine kwaaltje na natuurlijk We moeten natuurlijk wel iets voelen he! Sorry iedereen die ik vergeten ben! X
@ Clientje, wow wat een mooie test Heeeel duidelijk. Had je ook al symptomen voordat je posi testte?? @ BF, jaja, koopziek tis wat. Denk dat ik ook genoeg koop... maar ik denk dat ik ook genoeg krijg @ Dinges, laatste keer tijdens ongi had ik dat ook. Leek net alsof ik leegliep.. pff.. ook ongeveer (zeker de eerste twee dagen) 1,5 uur met tampon gedaan.. ieehh @ ego, de hele tijd al rommelende buik.. is al niet meer opgehouden sinds ik mijn ei heb gehad. Krampjes (niet erg) maar wel aanwezig. Geen drang om naar het toilet te gaan ofzo.. dus obstipatie is niet mogelijk haha..
Clientje...gefeliciteerd, geniet ervan! MVS, mooie foto´s van je kleine man. Dinges, balen van je ongi, wij worden ook echt nog wel roze!
Het gaat heel erg goed. Nog geen kwaaltjes alleen kan ik minder goed eten. Voor het testen ook geen klachten alleen had ik 2 dagen licht bruin en rood bloedverlies gehad en dacht ik dat ongi eraan kwam. Maar zaterdag was ineens het bloedverlies over dus toch maar een test gedaan. eerst van babyboomshop en deze was heel licht. Maar ik had van een vriendin van me 2 cb digital gekregen dus toen die erna gedaan. En zie het resultaat. Kan het nog niet gelover, had echt het gevoel dat het deze ronde niet raak was. Maar nu ik terug denk aan mijn eerste zwangerschap dacht ik dat toen ook.
@clientje, fijn dat je e goed voelt!! Ik had bij deze ronde van t begin f gaan geen goed gevoel, tot ik op 5dpo zat zo raar @pixels, haha jij ook al sneller geirriteerd hier nog eentje hahaha 1 verkeerde opmerking en ik sta op t punt in huilen uit te barsten (en dan hoeft de opmerking niet eens echt verkeerd te zijn, vaak ook gewoon m niks), heb gelukkig tot nu toe in kunnen houden en idd sneller geirriteerd , arme mannen met onze hormonsters @kiwi, vind t spannend worden!!! Ik hoop t echt dat je ook ol roze mag!!! En jazz en bella en iedereen!! *strooit hier nog wat hcg rond* heb trouwens vandaag zweedse cb gekocht morgenochtend even doen
Ha meiden, even snel een ego bericht. Ik heb vanmorgen test gedaan en die was omo-wit.... Dan denk ik toch dat ik vorige week mijn ei had en 20 augustus ingesteld ga worden...... later reageer ik uitgebreid! Liefs
Aah zep omo is niet leuk geen bloed geeft moed......even afwachten dus nog.......knuff!! En mn duimen draaien ook voor jou!
*ego* sorry.. Ben ik ook weer eens even.. weekenden altijd druk met vl Ik ben zondag ongesteld geworden denk ik.. tenminste, toen zette 't wat meer door. Maar nu is het ook alweer bijna over Als ik zou willen zou ik elke dag met 1 tampon kunnen doen (doen we natuurlijk niet ) Maar is dat wel goed, zo licht maar ongesteld en 1 dagje? Dacht dat ik daarover gelezen had ooit dat het ook niet goed is Wel bijbehorende buikpijn gehad en nu ook hoofdpijn.. Maargoed nu maak ik me dáár weer zorgen over dus.. *zucht*
@ Clientje, dus bijna niets gevoeld.. apart is het vrouwenlichaam toch?? @ BF, jaja.. ik hoop het ook zo! Het zal toch wat zijn. Dan bevallingsdatum rond 29 april 2013 hihi.. We zullen het zien volgende week. En thnx van de HCG.. kunnen we wel gebruiken.
ja idd we zullen zien wat het klussen bereikt he kom maar op met die hcg licht ongesteld wel herkenbaar heb ik ook gehad vorige maand was ook de 23e dag al ongi maar deze maand was het weer meer hoor verder vandaag niet veel plannen behalve dan strakkies werken van 5 tot 11 pff geen zin maarja moet he zl had net weer een opmerking hij had zich gestoten en of ik dan eventjes met een mes de au eruit wilde snijden hihi kinderlogica moest er wel om lachen
@ knuffie, haha grappig die zoon van je.. ik kan niet wachten totdat de mijne begint met praten @ bf, ik vang je hcg wel op haha.. maar op een of andere manier heb ik helemaal geenn gevoel bij deze ronde.. ik vond het gewoon zo rommelig met die ovutesten van mij enzo..... @ zep, jammer van je test maar dan inderdaad te vroeg denk ik @ zsa, oh dat is wel raar zo weinig ja.. uuhh testje wagen?? hihi @ testen, ik ga deze keer echt zeker wachten tot nod of misschien nog een dag later
@ bella, we vangen allemaal HCG op van de zwangeren onder ons. @ testen, ik ga mezelf ook niet meer teleurstellen, dan liever teleurstelling door ongi dan door Nega test
@BN: nee, weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben. Daarvoor is te weinig gebeurt Maar maak me wel zorgen.. tis ten slotte een basis die afgestoten wordt waarin een eitje moet innestelen.. maar als er amper iets afgestoten wordt, kan er dan wel ooit een ei innestelen?
Vorige maand ook wel licht, maar niet zó licht. Die maand ervoor had ik vanaf woensdag bruinverlies, maar zondags begon het pas echt bedenk ik me nu... Misschien dat het dan alsnog door moet zetten aangezien ik nu ook mega koppijn heb. Meiden, een ooievaar op bestelling zou toch stukken makkelijker zijn!