Joehoe meiden!! @bf gelukkig gaat het tot nu toe redelijk goed met je! Hopelijk blijft de misselijkheid ook weg. Enne wanneer ging je ook alweer weg? Leuk dat je schoonzus zo'n dekentje gaat maken vind ik altijd erg leuk iets dat zelf gemaakt is @Pixels je vakantie weer voorbij dus? balen he maarja hopelijk heb je ervan genoten. Kan niet anders met zulk fantastisch nieuws in je vakantie @Lavina waarom zou je met die hond binnen met een bal moeten spelen?? Buiten lijkt me logischer haha zou het ook niet doen hoor .. @Dinges he balen meid van die heftige ongi. Super irritant inderdaad! @clientje wauw mooie test meid!! super! Apart dat je eigenlijk helemaal niks voelde. Zo zie je maar, je weet het nooit. Geen een pendel had gelijk zie ik! Wel allemaal meiden, ben benieuwd! @Kiwi die rommelende buik had ik ook na mn ei niet normaal! Maar dat duurde tot en met 3dpo (toen ook heftig buikpijn gehad) en daarna eigenlijk niet meer.. voel me wel heel anders deze ronde! Maar kan heel goed psychisch zijn. Dus jij gaat 21e testen? Ik denk toch 20e.. @hcg ik hoop dat ik wat opgevangen heb @bf ben benieuwd naar je zweedse cb ! @zep balen meid!! maar misschien ben je gewoon te vroeg he je weet het niet.. aangezien je niet weet wanneer je ei was, wie weet was het te vroeg. Ik duim voor je!! @zsa vreemd zo kort en lichte ongi. Zou het niet weten of het erg is.. denk het opzich niet of heb je het echt iedere maand? @hier, voel opzich niet heel veel bijzonders meer dus mn hoop is een beetje afgenomen. Steekjes enzo voel ik niet meer zo. Voel me alleen verder wel anders kan het niet zo goed uitleggen. Aan de ene kant heb ik veel meer trek maar als ik dan aan eten denk of ga eten dan kan ik het niet op of het smaakt me allemaal niet ook met alcohol dus, geen behoefte aan. En iedere dag wel een beetje weeïg gevoel, misselijk kan ik het niet noemen maar gewoon ja weeïg. Maarja ik weet dat het allemaal echt niks hoeft te betekenen. Soms hoor je mensen over misselijk en pijnlijke borsten en uiteindelijk niet zwanger. Hoe bedoel je irritant !!
@zsa, heb eens op een site gevonden wat een normale menstruatie is, maar weet m zo gauw ff niet meer, er kwam in elk geal niet heel veel of heel weinig bij kijken, maar misschien moet t nog ff goed doorbreken en heb je nu een trage start ofzo.... @hcg vangers, ik blijf hier gewoon nog even strooien hoor!! @mn mams, zo lief he, stuurt ze berichtje "wat je ook doet, koop geen 9 maanden dagboek" haha, heeft ze die voor me gekocht ze wilde zeker weten dst ik m niet zelf ging kopen (heb t daar al vaker over gehad dat ik die wil hebben bij zwschap) zo lief ze is zo enthousiast Mn stiefpaps ook, die heeft gelijk op woensdag getrakteerd op zn werk omdat ie opa wordt @zsa, ooievaar op bestelling zou zeker handig zijn!!! Of anders een knop 1x ongi, daarna gelijk zwanger, na bevalling de knop weer om tot je een volgend kindje wilt hihi @knuffie, geweldig die opmerking!!! Kinderlogica is heeeerlijk! Hoe oud is je zoontje??
Oja en vanaf september ben ik dus in dienst van Zorgwerk (uitzendbureau) maar ik blijf gewoon werkzaam bij mn huidige baan, zelfde werkzaamheden etc. Voordeel is dat ik sowieso 2 vaste dagen heb en als ik meer kan werken kan ik dat gewoon aangeven. En waar ik super blij mee ben; als ik straks hopelijk zwanger blijk dan heb ik gewoon recht op 16 weken zw.verlof en krijg ik 100% uitbetaald op basis van het gemiddelde salaris van de 4 weken voorafgaand aan je verlof. Dus ik heb toch een wel een zorg minder. Als ik dit niet had gehad, had ik weer nieuw werk moeten zoeken wat al niet makkelijk is, en als ik dan ook nog zwanger blijk zouden ze me kunnen ontslaan etc en via een uitzendbureau is dat gewoon heel fijn geregeld en geen probleem. Dus ben nu wel zeker van een inkomen. Oja en krijg nu iets meer betaald omdat ik dan flexer ben. Niet verkeerd
@ Jazz, ja ik heb echt een rommelig gevoel vanaf ei tot en met nu.. Sorry voor het volgende, maar ik poep dus ook gewoon , dus dat rommelende gevoel is daar niet van. Heb het gevoel dat er van binnenuit iets uit elkaar wordt getrokken. Raar gevoel in iedergeval... Zaterdag had ik ook meer steken dan nu, het blijft wel aanwezig maar iets minder dan zaterdag. Hoop echt voor ons dat we ook deze ronde op roze mogen Voor iedereen uiteraard!! Maarja, Jazz is ook testmaatje hahah.. Enne ja ik denk dat ik toch pas 21 augustus pas ga testen.. Voor NOD in iedergeval niet meer. Edit: fijn ook van je werk, Jazz! Is inderdaad een zorg minder!
@jazz, nou volgens t doosje komt er een hele lap tekst op te staan hahaha, zal morgen eens googlen wat de exacte vertaling dan is haha Ik vind t wederom hoopvol klinken, maar idd je lijf kan je erg voor de gek houden!! *blaast nog wat hcg de lucht in*
@jazz, wat fijn van je baan!!!! Echt super dat je mag blijven en dat t zo goed geregeld is nu!! Meer centjes is nooit weg hihi
Oh en we beginnen morgenochtend aan de terugreis, rijden dan zo'n 840 km naar Odense in Denemarken, en woensdag rijden we verder naar huis, dus dat is dan nog eens 810 km sturen Maar morgen wel gratis wifi in hotel, dus dan kan ik weer even bijlezen enzo hahaha Enwoensdag thuis natuurlijk ook weer wifi
@clientje: Gefeliciteerd!!!! Mooie test! Wanneer ga je het vertellen aan je omgeving? @bf: niet echt kwaaltjes. Vandaag wel een raar gevoel in mn buik en last van mn darmen. Maar dat kan ook door t weekend komen, alleen maar ongezond gegeten. Maar ongi is iig ook in geen velden of wegen te herkennen.. Morgenvroeg nog maar ff en testje wagen, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Ik heb meer het idee dat mn cyclus gewoon totaal de weg kwijt is. @Jazz: das wel erg fijn, wat meer zekerheid! Dat zal je een goed gevoel geven @Zsa: vreemd zo'n ongi.. Heb je wel duidelijk ongi krampen erbij? Anders misschien maar een testje wagen?
@ jazz, wat fijn dat je wat meer zekerheid hebt met je baan! hoe staat het met je scriptie? @ kiwi en jazz, spannend bij jullie! hopelijk net zoveel roze als in juni!! @ bf, ik ben ook super benieuwd naar je zweedse test haha Hier verder niet veel te melden... pff ik krijg weer puistjes bah
@Zep ah balen van de omowitte test @Zsa hmm raar zeg! @knuffie haha die kinderlogica is zo grappig @Jazz hond kan niet los buiten dan smeert ze hem en omdat ze pas 1 is wil ze continue spelen, en schoonouders doen dit dan dus ook binnen maar ja die hebben een groot vrijstaand huis. Heeft ze maar ff weekje pech hoor, vl gaat met haar spelen aan de lijn als ie thuis is. Ben echt benieuwd naar jouw klachtjes hoor!! Wat fijn dat je nu dat contract zo hebt heerlijk!!! @Bf ahhh lief van je mams!En ook wat je stiefpaps gedaan heeft Flink eindje rijden weer voor jullie morgen en woensdag, je vertrekt vast al voor ik hier ben dus wens je alvast goede reis
Nee, wist niet eens dat die bestonden, hier op het platteland heb je alleen maar gras waar ze los mogen.
We willen het komende week al aan mijn ouders gaan vertellen. De rest moet wachten tot na de eerste echo. Deze hebben we op 6 september. Ik zag hier vanochtend een erg leuke tekst voor op een t-shirt, maar we twijfelen nu tussen 2. De eerste is: ik verdien een kusje, want ik krijg een broertje of zusje. En de tweede staat hier al ergens: psstt, ik heb een geheimpje, niet op mijn rug, in mama's buik. Dus binnenkort maat gaan bestellen. Op 8 september wordt ons zoontje 1 jaar en ik denk dat we tot daarna wachten met vertellen.
@lavina, bedankt!! Word weer een lang end....helemaal nog niet t idee dat we hier morgen weer weggaan, en ook helemaal niet t gevoel dat we maar een weeke totaal weg zijn , lijkt langer gelukkig Wat de hond betreft, er zijn ook andere speeltjes voor binnenshuis ipv een bal?? Zou zelf ook geen bal door mn huis gooien hoor! Daarentegen wel met van die touwen enzo en andere speeltjes of een oude sok Ik zit hier weer eens lekker lui te wezen lekker op de bank en de mannen zitten te racen, tenminste ml voornamelijk. Mn broer is Patat aan t maken en bitterballen maar volgens mij gaan we pas rond half 8 eten want dan is mn sz pas thuis uit dr werk Nt ook ff geracet zowaar gaat t steeds best aardig Goed meiden, ik kom hier vanavond vast nog spieken en zo niet, eet smakelijk (als jullie nog gaan eten), fijne vond en slaap lekker alvast!
Hey leuk 8 sept! Dan is ml jarig m hopen we de echo gehad te hebben om die ingelijst neer te kunnen zetten maar is ook leuk als hij dat shirtje aan heeft op zn vrjaardag toch??
Hier ook ff ego voor ik eerst 4 pagina's terug moet lezen Vanavond de mevrouw van de burgerlijke stand op bezoek die ons "trouwt" spannend...!! Daarna ben ik er weer
@clientje: Gefeliciteerd! Had ik volgens mij nog niet gedaan.. @Flora& euh nog 1: klinkt hoopvol voor jullie! Ben erg benieuwd! @BF: Lief van je moeder en stiefvader inderdaad! Goede terugreis weer gewenst! Die knop zou ook een goed idee zijn inderdaad! @dinges: Tijd begint echt te korten voor jullie, spannend! @Jazz: Fijn dat je meer zekerheid hebt en recht op betaald zs-verlof! @hier: pff heb tampon gewoon eruit gelaten nu, tis niet eens nodig.. Houdt me bezig in m'n hoofd en dat werkt uiteraard ook meer dan averechts.