Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @dinges hoe was het?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat een rust hier zeg, hihi! Ben ik niet gewend!

Ons eerste vakantiedagje zit er alweer op. Vandaag niet veel uitgevoerd, nog ff lekker bijgekomen van t weekend. Ff langs schoonouders geweest, boodschappen gedaan en net n filmpje gekeken.
    Morgen zien we wel weer wat we gaan doen. Heerlijk :D

@bf: dat je alweer een week weg bent geweest, de week is hier voorbij gevlogen! Hoe veel weken ben je op 8 sept? Vaak krijg je je eerste echo rond de 8 weken geloof ik.

@dinges: leuk! Wij hadden ook een super leuke, spontane vrouw!

@hier: iets gevoelige borsten heb ik op t moment. Maar geen idee of ik me dat in beeld of echt voel. Haha. Hopelijk morgen meer duidelijkheid, maar ben bang van niet!

3. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    @ clientje, gefeliciteerd!
    En voor het geval ik het nog niet gedaan had: pixels, ook gefeliciteerd!
    Wat super zeg!

@ego, sorry even kort berichten, lees wel met jullie mee, maar voel me belabberd en heb weinig te melden.... Nog steeds beroerd en meerdere keren per dag de toiletpot aan het knuffelen.... Maar eet en drink wel goed, en hou het lang genoeg binnen dat ik dus wel wat opneem....

Hier dubbel HCG, dus ik strooi maar al te graag rond!

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey meiden,

We hebben echt een super leuke vrouw die ons gaat registreren hihi klinkt grappig :D een die als we ooit gaan trouwen we er ook wel bij zouden willen hebben!
    Heel spontaan en vriendelijk, konden we ook leuk mee lachen dat is natuurlijk ook erg belangrijk!

Nu ff bijlezen hoor want er is veel gekletst :D

5. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    We hebben net een t-shirt besteld. We hebben toch een ander tekst. Aan de voorkant komt: Straks speel ik niet meer... En op de achterkant een afbeelding van een eendje. Hopelijk vindt iedereen het leuk.

6. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    #2126 Dinges1989, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
    hey meiden!
    Ik heb een vraagje!
    Mijn beste vriendin is in mei bevallen en doet mee met een zwitsal wedstrijd.. willen jullie je stem uitbrengen??

Ze staat op dit moment 3 of 4e, foto is gedeeld door caitlin :)

Mijn kleintje maakt kans op een jaar lang gratis billendoekjes. Help ons winnen door op onze foto te stemmen! Dankjewel alvast :) Zwitsal - Zacht Momentje | Facebook

7. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Ik heb per ongeluk mijn abbo verwijderd, dus even een bericht om dit opnieuw aan te maken.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen schatties :):)

net een Zweedse cb ertegenaan gegooid, en jeeej 2-3 weken, foto staat op fb :) zal als ik weer thuis ben wel een mooie collage maken met al mn testjes :D

en ik heb vannacht voor t eerst doorgeslapen zonder dat ik moest plassen!! Moest net dus wel heel nodig hahaha :D

en hoe hebben jullie geslapen? Hoop allemaal goed?

@mams, vervelend dat je zo beroerd bent steeds, helemaal niks helpt?? En accupunctuur??

@hier, flink bandenpijn, gister ook al zo erg, denk dat ik eergister echt te ver ben gegaan ofzo, nou ja, vandaag en morgen voornamelijk zitten.....dus erg rustig....

nou meiden, tot vanavond ws als we idd gratis wifi hebben ;)

9. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dinges wat leuk dat die vrouw leuk was geniet ervan hhi

Bf sterkte met de rit naar huis

Hier bah bah Shaun besloot dat het om 3.00 al ochtend was zat gaar op de bank pijn in mijn boobs zonder beha dan zijn ze zo zwaar naar mijn idee en nu steken in mijn buik :(

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dinges: fijn dat je n leuke vrouw hebt! Das toch belangrijk :D

@bf: jeej 2-3 weken!! Zal zo je testje ff bekijken!

@ hier: vanochtend een hele domme actie, waardoor ik dus nog nie heb getest! Ik was aan t checken of ik toevallig ongi geworde was en zonder er bij na te denken plaste ik gewoon in de wc ipv een bekertje om te testen :S dussss ik kijk ff of ik vanmiddag nie teveel hoef te drinken dan probeer ik t dan. Als m'n urine te dun is, dan nog maar een dagje wachten :( nog geen ongi te bekennen iig...!

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemorgen

ok hier niet veel geslapen de kleine besloot om 6 uur gewoon klaarwakker te zijn en ook snachts aardig gespookt
    vandaag niet veel plannen alleen vanavond werken verder lekker wassen het is zulk mooi weer dat het lekker buiten kan drogen

@bf doe lekker rustig aan en luister naar je lichaam
    @mvs lekker uitrusten beetje vandaag dan desnoods eens een sportbh proberen misschien zit dat lekkerder en beterschap

andere meiden hoe is het met jullie

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, spannend!!! Haha acch laten we t erop houden dat je nog niet helemaal wakker was ;) hihi, ik moet ook elke keer alles klaar zetten hoor anders vergeet ik t :D
    @mvs, pfff 3 uur al....vanmiddag even een middagdutje dan maar als je kleine man dat ook wilt?? Heb jullie trouwens al nieuwe woonruimte kunnen vinden??
    @knuffie, ookal zo vroeg...sterkte vandaag dan! Jij misschien ook een middagdutje?? Hoe oud is je kleine man?? :)
    @dinges, fijn een leuke vrouw!! Wel zo prettig vind ik :)

@hier, net ontbeten, nu even laatste dingen en dan gaan we op weg...hoop dat we lekker opschieten en geen file tegenkomen na Stockholm :) en dat t lekker droog blijft :)

13. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bf ja dat wilde ik maar zijn opa ligt in het ziekenhuisndus daar gaan we vanmiddag heen nee wonen nu tijdelijk bij zijn opa (vl zijn vader) tot we wat hebben

14. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    bf onze klein man is 3 jr in mei volgend jaar word hij 4
    slaapt hellaas niet meer smiddags dus dat word hem nie hellaas
    vanavond optijd naar bed zeg ik nooit want dan lukt het niet
    komt vast goed hoor
    collegatje komt zo eventjes bakkie doen dus dan is de ochtend snel om
    er is iets mis gegaan met loon dus hopelijk vanmiddag dan kan ik boodschappen doen dan komen voor ml en dan zelf werken dus de dag gaat dan best snel voorbij he
    vinden jullie het ook zo benauwd buiten me was droogt wel lekker hard hoor

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @clientje leuk als je het met je zoontjes verjaardag kan vertellen

@Dinges oh wat fijn dat je een leuk iemand hebt die je "trouwt", soms zie je van die mensen dan denk je tja waarom hebben die dit beroep gekozen.

@zsa hm dan heb je echt weinig bloedverlies gehad ja :(

@flora zo hoort vakantie ook te zijn toch, heerlijk! en het weer zit ook nog mee

@mams he balen zeg dat je je nog steeds zo belabberd voelt, nog 2 weekjes dan hoop ik dat het ergste voor je voorbij is!

@clientje ook leuk hoor dat shirt wat je besteld hebt!

@bf ja die zweedse cb is erg grappig om te zien, eigenlijk moeten ze in nederland 1 maken met ook vlaams erbij dan :p

@MvS pff sinds 3 uur al ja daar wordt je niet blij van, hoop dat je je zo beter voelt, balen dat je geen middagdutje kan doen, hoop dat opa niet al te ziek is?

@Flora hahah grappig met dat plassen, zo check ik ook altijd of ik ongi ben, en bij mij is het tot nu toe dan ook zo op dag dat ik wil testen, maar ja bij jou is het anders, kan me dus wel voorstellen dat je vergeten bent. Maarre je zou gewoon met middagurine moeten kunnen testen hoor als je niet teveel drinkt

@knuffie ja drogen doet de was goed met dit weer, pff jij ook al slecht geslapen dus :( denk dat het ook door het weer komt hoor, en ja ik vind het ook vies benauwd en zal nog wel erger worden deze week

Ik heb dus lekker brak geslapen dankzij de logehond, ze kon toen ze klein was niet alleen zijn en nu merk ik dat ze dat dus nog heeft, continue piepen om maar zeker te weten dat je antwoord geeft dat je er bent. Tussen 1 en 3 uur 's nachts. Wilde haar in het lege kamertje laten slapen maar uiteindelijk hebben we haar bij ons voor de deur moeten zetten, wel met hekje, wil geen hond op mijn slaapkamer. Vanochtend sliep ze eindelijk wel wat langer dus heb haar mooi wat later uitgelaten. Vandaag beginnen met mijn ovu testjes maar denk dat het wel weer CD13 of 14 zal zijn dat mijn ei er is. Hebben jullie de temperatuur gezien voor het weekend, wow wordt heet weer, en ook 's nachts! Verder weinig te melden hier :D

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Opa heeft het aan zijn hart ze hadden toen een operatie gedaan om het te resetten dus even stilleggen en weer opwekken alleen hij blijft te hoge hartslag hebben hij had gister 150. En wij hebben rond de 70 nu gaan ze kijken om de operatie opnieuw te doen of pacemaker hij is 23 aug jarig dus ga maar verven met shaun van de week kan die kamer daar ook opgefleurt worden

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Wat sneu zeg :( Hoop dat het snel weer beter met hem zal gaan. Met zijn verjaardag in het ziekenhuis ook nog, hoe oud mag hij dan worden? En sterkte ermee

18. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemiddag ladies,

Even ego: vanmorgen bespreking gehad.. pfff.. geen zin in.. Nog 2 uurtjes en dan weer lekker naar huis ;)
    Heb nog steeds zeurderige buik, maar niet echt meer rommelen, heb wel steekjes.. Ik zou nu toch wel willen dat het volgende week is.. :D:D:D

@ Jazz, ging je vrijdag nog testen?

@ Flora, lekker hoor vakantie! En dan ook nog morgen nog testen.. hoop snel een mooie tweede roze lijn te zien ;) En dat vergeten te plassen in een bakje, zou mij ook kunnen overkomen haha..

@ MvS, sterkte dan allemaal in de komende tijd. Hopelijk komt hij er toch snel weer een beetje bovenop.

@ Lavina, dus met het hondje gaat alles goed haha.. Ze wil nog niet op bed liggen bij jullie?? :p:p Fijn dat je zo snel weer kan beginnen met je ovutestjes. Hopelijk snel je eitje spotten.

@ BF, je bent al weg.. maar hele goede reis naar huis! ;)

@ Bella, druk?

@ Dinges, fijn dat jullie een leuke vrouw hadden. Wij hadden ook een vrouw voor ons geregistreerd partnerschap vorig jaar. Leuk en gezellig mens. Bleek later wel dat ze zelf niet meer getrouwd was en ze dr vent eigenlijk niet meer wilde zien whahaha.. maar goed dat wisten we pas achteraf. Dit jaar zijn we getrouwd, maar daar hoefden wij niet meer voor naar het gemeentehuis :D

@ Zsa & Zep, nog getest?

Nog ff doorploeteren :) en dan naar huisssssss...
    Van het weekend trouwens idd heerlijk weer, kan niet wachten.. Tropisch had van mij dan ook niet echt gehoeven, maar dat komt omdat ik een lichte huid heb, dan verbrand helemaal zo met dit weer. ;)

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

ff snel een reactie hoor
    @trouwen wij zijn 08-08-08 getrouws was een super dag en ook een hele leuk amtenaar die ons trouwde zie der af en toe nog want ze schijnt hier in het dorp te wonen hihi

@mvs sterkte en hopelijk knapt hij snel op

@nieuws vertellen ik las van een vriendin die nu alweer bijna 20wk is die had op de facebook gezet van dat haar zoontje een brief met de wens een broertje of zusje gestuurd had na de ooievaar en dat het nu gelukt was en dan de uitgerekende datum vond ik echt wel heel leuk idee

@hier net eindelijk boodschappen gedaan dus dat hebben we gelukkig weer binnen nu beetje rare buik en moe straks werken pff maarja is zo weer voorbij

wat gaan jullie vanavond eten ik weet het niet nie hoor

@kleine man wil voortaan zelf zijn kleding uitzoeken en aantrekken we grappig alleen word hij nu wel erg snel groot

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mvs: sterkte! Hopelijk gaat t gauw beter met m!

@knuffie: das ook n leuke manier om t nieuws te vertellen!

@hier: vanmiddag nog getest, hij was nog steeds super wit! Had ik ook wel verwacht, maar baal er toch van. Weer die stomme onzekerheid, laat die ongi maar gauw komen! Heb nu ook spijt dat ik nie gewoon door ben gegaan met ovutesten. Maar die van 29 juli was écht positief volgens mij misschien een langere lf dan...
    Borsten zijn nog steeds gevoelig en ben super moe op t moment, zou zo kunnen slapen!

Deel Deze Pagina