@bf jij hebt er een lange rit opzitten! Nu lekker theetje en rusten in je hotel enne ja t blijft toch iedere ronde weer spannend he als ik t testen vrijdag doorzet zal t tussen 9 en half 10 worden hihi. Ik ga maar niet teveel hopen.. Jij had dus al behoorlijk wat symptomen vanaf 5dpo. Ik had op 3dpo echt super veel last van van alles maar dat is echt veel te vroeg voor iets spannends. Ach we gaan t zien. Bedankt voor het duimen! En slaap lekker alvast goeie reis morgen weer. Ik ga ook slapen. Tot morgen trusten
@Jazz kan me je vrees goed voorstellen en oeh spannend vrijdag testen hehe, testdrang blijft groot he @Flora blijkbaar had je je slaap dan toch nodig, maar hoop dat er niks doorzet, morgenochtend weer testje? @Zsa blijft gek die ongi die je hebt gehad, en jeej nu maar raak schieten! @swimming lekker ff sporten @knuffie je hebt iig genoeg te doen zie ik weer, leuk circus! @roni haha tuurlijk ik zou na 2 keer ook wel wat nieuws willen, mannen zijn meer van het gemak volgens mij haha @Bf zo lange dag heb je gehad dan, fijn he die navi's soms, ik rijd liever met gewone kaart sterkte met de rest van de reis morgen! Ik ga ook proberen vroeg te slapen vandaag, vl is ook moe, hopen dat het lukt vannacht, welterusten meiden!
@ dinges, fijn dat je een leuke had vd burgelijke stand. Wij hadden toen ook echt een leuke en spontane vent. Ik vertelde toen dat ik graag mijn zusje had gewild voor getuige maar dat ze nog te jong is... had ie voor haar iets op de pc gemaakt wat ze toen kom tekenen dat ze erbij was en dat zit ook in ons dossier hahaha hoe grappig! @ mvs, om 3 uur al, dat zijn geen tijden hihi. Spannend de kwaaltjes die je voelt @ knuffie, wat is het toch met die kinderen die niet willen slapen, hangt het in de lucht? zl komt ook maar moeilijk in slaap, terwijl normaal als we hem in bed leggen is ie binnen 5 min vertrokken tot in de ochtend @ clientje, ik zou eigenlijk wachten met vertellen na de verjaardag van je zoontje, het is zn eerste verjaardag dus zou hem dan in het middelpunt zetten op die dag ipv je zwangerschap @ flora, je kwaaltjes zijn wel veelbelovend, stomme testen... nog ff wachten dan @ lavina, hoelang heb je de hond nog? @ mvs, sterke met je schoonvader @ swimming, gaat het nu weer? @ jazz, irritante he die wachtweken, heb er zon hekel aan! @ bf, goede reis! jeetje wat is dat snel gegaan die week.... @ hier, om 5 uur gegeten en toen meteen op de bank geploft en in slaap gevallen. Nu is de hoofdpijn gelukkig eindelijk weg! maarja werd pas om half 11 wakker... hoop dat ik vannacht gewoon kan slapen anders ben ik morgen weer zo gaar. vanmiddag nog een afspraakje gemaakt met de buren, donderdag ga ik daar op kraamvisite heb een leuk slaapzakje van Lief en ook alvast eentje voor mn nichtje gekoct die was 10 aug uitgerekend maar beeb zit nog lekker hihi. Ze waren trouwens in de aanbieding van 25 euro voor 10 euro, dat is nog eens leuk!
dit wil ik ff met de zwangere delen en voor degene die super nieuwsgierig zijn naar het geslacht... er bestaat tegenwoordig een Gender test, deze moet je uitvoeren net zoals een zwangerschapstest en geeft het geslacht van je beeb aan, kan al vanaf 6 weken zwangerschap! en is voor 90% nauwkeurig.... zon test kost alleen wel 25 euro pff
Mogguh meiden ben er weer lekker bijtijds bij al is t hier in de kamer niet zo licht, dus slapen had vast wel weer gekund, maarja, we willlen ook beetje bijtijds weer de auto in, hebben nog een lange rit te gaan.....maar vanavond wel weer lekker in ons eigen bedje!! @bella, de week gaat zeker snel voorbij, maar heb aan de andere kant wel t gevoel dat we langer weg zijn....en straks ook nog 1,5 week thuis vakantie voordeur verven aan de binnenkant (nu mag ik t nog doen geloof ik, of nu is t nog niet zo heeel slecht, hoogglansverf....), schuur kasten opbouwen en alle plastic bakken uit de kinderkamer(!!! Jaaaa we mogen t eindelijk zo noemen!) naar de schuur, en dan kunnen we vast eens op ons gemak over een tijdje gaan kijken voor behang enzo... maar goed, ml aan de scriptie, ik nog aan de studie, dus niet alleen maar lang leve de lol helaas...ff laatste hoofdstukken samenvatten en dan lig ik op schema @bella, wat is dat voor test dan?? Heb je een link?? @lavina, succes met de teckel! Hoelang heb je m nog?? @hier, sinds gister als ik mn buikspieren beetje aanspan dan schiet er kramp in mn bm (of banden ofzo), is dat normaal??
goedemorgen bellanoa: ik weet het ook niet het is hier ook altijd wel goed warm op de slaapkamer hoor huis met platdak we hebben al een waaier voor hem neergezet gisteravond ging het beter maar als hij tussen de middag niet meer slaapt is hij om 8 uur toch wel goed moe hoor bf pff wat een rit zeg hopelijk heb je vandaag minder file succes hier straks eventjes nog naar de appie ben natuurlijk weer dingentjes vergeten hihi daarna eventjes met zl naar de kinderboerderij en ff bij de diertjes kijken van het circus want is op hetzelfde terrein hihi dan vanavond werken en daarna naar de jaarmarkt hier een dorp verder is tot 9 uur en moeten tot kwart voor 8 werken ml zegt dat we het dan makkelijk kunnen halen hihi
Goedemorgeennnnnn ladies, Wat een prachtige dag weer (beetje jammer dat we de komende dagen tropische temperaturen hebben , kan het nou niet gewoon graadje of 25/26 blijven pfff..) @ Jazz, Oeh spannend dat is al bijna. Je hebt wel een super lekker weekend voor de boeg. Misschien beetje warm met 32 graden?? Of valt dat wel mee? Hoop dat je dan vrijdagochtend nog een testje kan posten hihi.. @ bf, succes vandaag met het laatste stuk rijden. Bijna weer in je eigen bedje slapen.. Er komen een hoop symptomen van jou met mij overeen. Alleen de innestelingsbloeding heb ik denk ik niet gehad.. Ik heb zaterdag echt wel iets gevoeld, maar moet nuchter blijven @ Knuffie, leuk dagje dus in de planning! @ Bella, ook op het wachtbankje.. pff.. haha.. Leuk dat slaapzakje van Lief voor maar 10 euro, geen geld @ ego, heb vannacht heel slecht geslapen. Had het niet zo zeer warm, maar heel licht geslapen. Uiteindelijk heb ik maar een paar spullen gepakt en ben beneden gaan zitten, totdat ik een beetje lui werd. Moest plassen MIDDEN IN DE NACHT .. (normaal nooit) en ik heb de hele nacht gedroomd over hoe ik onze ouders ging vertellen dat ik zwanger was.. En ze waren heeel blij haha.. Heb sinds vanmorgen echt vlagen van misselijkheid.. (zou het toch een griepje zijn?) en de rugpijn houdt niet op.. Ik zeg of een mooie test maandag of dan lekker snel ongi!
Ff snel voor werk: @kiwi jij bent gewoon ZWANGER hihihi ik heb t gevoel dat jij maandag goed nieuws gaat brengen!! Duim voor je! Nu maar is aan t werk tot vanmiddag!
Zo zijn we weer gister naar het zh geweest hij mag naar huis en dan daar afwachten wat er gaat gebeuren hij wordt 54 donderdag (volgende week). Vriendlief ging daarna stunten hij rende naar binnen auuuwwwwww en greep naar zijn borst 112 gebeld heeft ie een gekneusde middenrifspier door et tillen maar voelt als een hartaanval zeiden ze pfff kind huilend wakker natuurlijk. Shaun heeft daarna van 20.00 tot 05.00 - 05.30 tot 09.00 geslapen dus ben daar erg trots op. Ik heb me een pijn in mijn boobs bah bah maar alleen als de beha uit is of als ik Shaun draag
Flora, Jazz & Kiwi, ik wacht op positieve berichten van jullie! (natuurlijk ook van de andere maar deze damens zitten het dichts bij het vuur volgens mij hihi) Ik blaas nog wel wat Hcg richting jullie... komt ie he.... pfffffff @Flora ik teste dag voor nod negatief dus het kan nog goed komen en als het niet raak (wat we natuurlijk niet leuk vinden) dan hoop ik dat de ongi snel komt. Duidelijkheid is het fijnste @Jazz ik had helemaal geen symptomen behalve dat ik wel erg blij was met mijn blije boobies (had al bye bye boobie gezegt) tijdens de ongi lopen ze altijd weer een beetje leeg . @BF je vroeg of dat normaal is dat als je je buikspieren spant dat je dan een soort van kramp hebt. Dat heb ik in iedergeval ook al vanaf de bevruchting (kramp komt vooral met niezen of na het opstaan als je lang hebt gezeten) en die van mij is ook goed gegroeid. Is het normaal... geen idee maar het kan geen kwaad volgens mij. Net ziekenhuis gebelt, we willen graag een nekplooimeting. (Mocht het fout zijn laten we het niet weghalen maar dan kan ik me er geestelijk beter op voorbereiden) Dan zeggen ze nog vaak ja dan is je zwangerschap verpest, nou dat geloof ik niet ben gewoon enorm blij dat we nu zwanger zijn. en zelfs als ze geen afwijking constateren kan het nog fout gaan toch dus ja ik hoop gewoon dat het gezond en gelukkig kan zijn das alles. En dan is gezond eigenlijk meer te beschouwen als pijnloos. Moeten daar bloed voor laten prikken dus zal zo maar even langs het ziekenhuis gaan. Volgende week hebben we afspraak voor de echo dus dan hebben ze de uitslag ook al gelijk. En heb het tegen mijn baas verteld. ik vond het wel spannend hoor, ik werk in een team van 95% mannen dus ja neemt ie een jonge vrouw aan is ze gelijk zwanger maarja dat is niet mijn probleem uiteindelijk, maar vroeg me wel af wat hij er van vond. Maar hij was heel "supportive" (weet het nederlandse woord ff niet) hij zei dat ik er lekker van moest genieten en dat het allemaal goed gaat komen. We gaan niet in problemen denken maar in oplossingen super lief @mvs ohh das ook schrikken hopelijk is vl snel weer de oude en hoop dat opa dan ook weer goed en snel opknapt.
@ bf, zo heet die test, kun je dus gewoon op Google intypen Gendertest en dan krijg je verschillende sites waar je m kan bestellen. Ga je dat doen? Ben dan wel heel benieuwd hihi
Goeie morgen (bijna middag) allemaal, Gister niet geweest wel mee gelezen dus.. ik ga het proberen @Jazz en iedereen hihi, Ja het komt nu heel dicht bij allemaal! begint nu ook steeds meer een beetje te kriebelen hihi je bent eraltijd zo druk mee bezig vooraf.. @bf, de kleine kwaaltjes van het zwanger zijn komen nu een beetje zie ik @Bella, haha ze verzinnen steeds maffere testen, heb er even over gelezen hij is ook nog vaak fout hoor.. @kiwi, je zit nu 5 dagen voor je NOD he? wanneer ga je testen? @iedereen, jullie ook allemaal zo moe sinds jullie gestopt zijn met de pil etc?? lees het nu steeds vaker hihi maar merk het zelf ook.. @ego, mijn ongi is bijna over JEEJ! dus ik denk dat mn oude cyclus (hoop ook weer 26/27 dagen) weer een beetje terug komt, afgelope keren was ik het 5 dagen voorheen maar 3 nu dag 4 en het is bijna weg @roni, wat leuk dat je alles nog hebt bewaard van je kids maar snap het wel hoor.. zou ook nieuw willen
Thnx meis! Ik hoop het zooooooooooo.. Maar daarbij hoop ik ook dat we het allebei zijn hihi.. Misschien wel Koninginnedagkindjes hihi..
@ Meelanor, wij hopen denk ik allemaal positieve berichten te kunnen brengen.. heeel snel! Jij gewoon al 11 weken zwanger Thnx voor het HCG, kunnen we heeeel goed gebruiken. En lief dat je baas zo reageerde! Beter dan zo'n stug iemand die niets begrijpt.. @ nekplooimeting, kan me goed voorstellen dat je die wil. Hebben er zelf natuurlijk nog niet echt over nagedacht. Dat is zo'n punt wat je gewoon inderdaad tegen die tijd beslist.. @ MvS, beterschap voor je vriend! @ Dinges, het begint zeker te kriebelen, maar ga echt niet deze week al testen. Manlief begon er vanmorgen over of we dan zondag niet konden testen.. daar ga ik nog eens rustig over nadenken haha.. En gefeli dat je ongi bijna over is. Het is bij ook sinds stoppen van de pil wel heftiger maar korter.
*vangt HCG op van de zwangeren* Dankjulliewel! Hihi. Update hier: nog steeds geen ongi te bekennen. Wel hele erge rugpijn gehad vannacht, slecht geslapen. Verder zijn al m'n puistjes verdwenen! Baal echt ontzettend van mn lichaam op t moment. Wou dat ik gewoon ongi werd en eindelijk door kan naar de volgende ronde... Zit inmiddels al op dag 49, heeft wel lang genoeg geduurd nu. @gendertest: hihi wat er tegenwoordig allemaal al niet kan! Maar ik denk dat ik toch gewoon netjes tot de echo ga wachten. Stel dat je bij die 10% hoort waarbij de test het fout heeft.. Dan wacht ik liever ff @bf: vanaaf weer lekker in je eigen bedje! Altijd fijn! En over onlogische rotondes gesproken.. In Nijmegen hebt je ook zon leuke. Daar heeft t verkeer wat de rotonde op komt rijden ook voorrang. Heel onlogisch :s @kiwi: mijn hoop ligt op jou gevestigd!! M'n duimen draaien!! @jazz: ik heb nu eigenlijk helemaal geen last van testdrang gehad. Heb rond m'n NOD al meteen het gevoel gehad dat m'n cyclus gewoon met me aan t kloten is :s
@Bella & BF hond is er nog t/m maandag dan brengen we haar thuis en gaat tegelijkertijd onze vakantie in @Bella zo jij had lang geslapen gister zeg! leuk die slaapzakjes en nog eens voordelig ook. Wist niet dat er testen waren voor geslacht Oo vraag me toch af of dat echt betrouwbaar is @Bf goede reis vandaag, enne schilderen als je het wil doen (liever niet) moet je zorgen dat er voldoende ventilatie is in het huis zodat je geen last hebt van de lucht. Leuk hoor aan de kinderkamer beginnen Succes met jullie studies! @knuffie drukke dag alweer voor jou haha, veel plezier @Kiwi ja he zaterdag en zondag wordt het weer teveel van het goede, vind 25/26 ook wel prima. Oh plassen midden in de nacht en niet goed kunnen slapen hmmm, en die droom hihi herkenbaar, klinkt echt wel heel zwanger hoor! @Jazz werk ze! @MvS Fijn dat opa weer naar huis mag! Jonge opa nog trouwens! Ach wat schrikken van je vriend zeg maar ja in zo'n situatie zou ik ook 112 gebeld hebben, gelukkig "alleen" een gekneusde spier, hoop dat hij snel opknapt. Lekker dat Shaun zo goed heeft geslapen heerlijk! Vervelend van je boobs @meelanor nekplooimeting is altijd fijn om te weten denk ik dan maar, mocht er idd iets niet in orde zijn kan je je voorbereiden erop. Fijne reactie van je baas zeg! @Dinges fijn dat je ongi al snel weg is, hier ook altijd 3-4 dagen max eigenlijk meer 1-2 dagen en dan wat bruine zooi Hoop dat je weer je oude cyclus terug krijgt. Ik ben ook wel wat moeier sinds ik gestopt ben met de pil. @swimming jeej lekker klussen @Flora ah wat balen dat je nog steeds in die onzekerheid zit zeg! Heb je nog een test gedaan of niet? Vannacht goed geslapen, blijkbaar heeft de hond nu toch door dat we er wel zijn gelukkig! Alleen vanochtend heel vroeg gingen ze buiten grasmaaien in de gezamenlijke tuin dus ja met raam open is dat geen succes. Bruine rommel was er tot vanochtend maar lijkt nu weer weg, misschien toch nog restje van ongi, alleen op CD 8 vind ik dat wel vaag. Zometeen nog even boodschappen doen, en zien of ik iets schoon kan maken hier, alhoewel het niet veel zin heeft op het moment hihi Fijne dag allemaal.
@flora die rotonde is erg leuk als je hier uit de buurt komt. Dan weet je hoe het werkt. Alleen als je van ver komt dan sta je even raar te kijken. Er zijn veel mensen die die rotonde vermijden. Die rijden liever om!