Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Bf haha mannen en ff iets doen duurt altijd langer! Klinkt allemaal wel erg leuk voor dat gesprek. Ben heel benieuwd of het wat wordt voor hem (en jou) !

@Zep dank je, en leuk een huis kopen, komt een hoop bij kijken denk ik (wij huren). Moet wel een hoop nog gebeuren, zijn jullie zelf nog beetje handig? Fijn dat jullie veel hulp hebben. Wij zijn ook nog niet zolang geleden verhuisd, altijd meer weer dan je denkt, en vl is niet echt handig, ik ben de klusser hier thuis en wil dat het er goed uit ziet dus heb het meeste gedaan. Daarna weken gesloopt geweest maar was het waard.

@Flora ja in zo'n geval is een cb test er naast wel handig op zich. Ben benieuwd wanneer je NOD wordt dan hihi

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ BF, oh dat is wel leuk voor je vriend dan! Ben benieuwd...

@ Zep, ooh spannend! Binnenkort nieuw huisje dus, super leuk!

@ Flora, je wordt dus ook niet echt veel wijzer van die ovutesten. En inderdaad misschien heb je ze niet eens meer nodig :D Let's hope!

@ Jazz, zo jij hebt ook een heel verhaal hihi. Ja Z8 vind ik ook echt super leuk! Vingino is voor baby's wel duur ja, en daarbij is Vingino baby echt moeilijk te vinden. Ik vind het voor kids weer meevallen qua prijs, maar wel een super stoer merk. Je moet ook eens kijken naar Beebielove, daar ben ik echt helemaal fan van! Dilan heeft z'n eerste set alweer in huis van de wintercollectie :D Ducky Beau heeft ook leuke dingen en vind IKKS ook wel leuk.. en eigenlijk nog zoveel meer haha... soms echt koop verslaafd voor die kleine, maar het wordt wel steeds minder... Toen ie echt nog baby was kocht ik iedere week wel iets, onze ouders viel het zelfs op dat ie in het hele eerste jaar fotoalbum wel iets anders aan had! Als ik dat zo terug zie schaam ik me toch wel een beetje :)

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @vrijgezellenfeest: op mijn vrijgezellenfeest hebben we Crazy 88 van BNN gedaan, in Den Bosch. Echt de meest hilarische opdrachten gehad. Super leuk. 's Avonds gingen we naar een 90s themafeest. Ook super leuk!
    Onze voorwaarde was dat onze vrijgezellenfeesten op 1 dag waren en we ongeveer tegelijk thuis zouden zijn. Niet dat de een om 01:00 uur thuis is en moet wachten om de verhalen te kunnen vertellen :D dat was allemaal super goed geregeld.
    De mannen gingen overdag the Hangover doen in Nijmegen. Ook allemaal gekke opdrachten (steel een baby, zet een tattoo op je gezicht enz alles uit de film). Dan zijn de mannen ineens heel creatief :p Hun zijn 's avonds gewoon naar de kroeg gegaan.

Via doenederland.nl kun je allemaal van die uitjes boeken. Ook gewoon leuk als uitstapje met vrienden/vriendinnen!

@Jazz: petje af voor je complete reactie :D hihi

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Bella ooohh ja ik denk dat ik ook zo ben hoor! :) Nu moet ik me soms al inhouden, moet je nagaan als de beeb er straks is pfff hihi maarja ach soms mag je je wel laten gaan. Enne Beebielove is ook super ja! Echt heel leuk. Ik ken de merken trouwens van toen ik in die baby/kinderkleding winkel werkte. Retour vind ik ook een heel leuk merk, ze hebben altijd leuke broeken. Net als blue rebel. S&D Le chic heeft ook hele leuke dingen en Sevenoneseven ook. Qua rompers schijnen die van Petit Bateau heel goed te zijn. Zucht ja.. ik wil shoppen :D

@Flora hahaha geweldig zeg! Vooral die hangover naspelen, fantastisch!

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Flora leuk die feestjes! ik ben er zelf niet zo van als het om voor schut zetten gaat maar dit soort dingen wel!

@babykleding/merken ben er nog niet echt in thuis, alleen kraamcadeautjes gekocht tot nu toe maar dan wil ik ook nooit teveel uitgeven. Ik ben wel een zeikerd met kleding dus ben heel benieuwd :D Lijkt me wel heel erg leuk om als het zover is te gaan shoppen.

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Lavina ja er zijn heel veel leuke dingen op de markt hoor hihi heel slecht voor je portomonnee inderdaad! Schrik me soms rot wat ze er voor vragen hoor.

@ovutest PS net weer finaal over mn hand heen gepiest. Great. In ieder geval dit is nu mn derde test en ze zijn echt zo super wit als maar kan terwijl ik volgens berekeningen maandag of dinsdag mn ei moet hebben. Is dat normaal?? VL zei doe anders ff die van CB. Niet dat die ineens posi is ofzo maar hij is bang dat deze niet goed zijn ofzo haha

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Welke heb je Jazz? Ik had vanaf twee dagen voor ei pas een goed streepje, met de testen van Z&K midstream. Enne je moet in het potje piesen niet over je hand :p

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Jazz: das niet erg hoor, die witte testen. Je zult vanzelf je piek gaan zien, zou nu je CB's nog ff bewaren. Totdat je een mooie streep kunt zien.
    Haha weer over je hand gepiest!! Ik doe mn bekertje altijd heel dichtbij mn doos houden, zodat t er alleen maar in kan :p Misschien een tip ;)

@Babykledingmerken: ik ken t allemaal niet.. Komt vanzelf wel ;) pas even neuzen in de Lief winkel... Ohhh wat een leuke kleertje allemaal!

Zometeen Babyboom en Generatie 2010 kijken! Tot morgen kletskousjes :D

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik heb ook de z&k maar dan de dipsticks. Ik ga nu ff mn fotootje op de computer zetten dan laat ik t ff zien. Maargoed het is dus normaal, dat is fijn ;) Enne ja haha ik vind het nog best lastig in zo'n potje hihi

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik houd het idd ook altijd heel dichtbij zodat ik niet kan missen :)
    Ja het schijnt per persoon verschillend te zijn, ik had eerst streepje toen niks, en toen die twee dagen en de laatste daarvan knal.
    Zie het fotootje zo wel verschijnen :D

Tot morgen flora!

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Zo hier ff mn ovutestjes van eergister, gister en vandaag. Het is goed turen hoor. Heb er dus ook maar even stipjes bijgezet waar ik het lijntje zie :D en ff in negatief gezet.

Nou goed, ik ga klaarzitten voor babyboom!! En dan vroeg mn nestje in.

Bijgevoegde bestanden:

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja ik zie wel een heel vaag iets :p Komt vanzelf goed, veel plezier, ik ga denk ik ff kaartjes maken ofzo vanavond, geen zin in tv hangen.

13. BellaNoa

@ Jazz, S&D le chic vind ik ook leuk ja! En rompers hebben we van claessens, maar natuurlijk ook gewoon van de hema en H&M. Verder moet je ze nergens anders halen hoor! Troep dingen.

@ Flora, ooh leuk de hangover hihi! Hij heeft toch niet een echte tattoo laten zetten he? :p

Hier was dat ook zo geregeld, beide op dezelfde avond en ong net zo laat weer thuis.

ML was gaan paintballen en hij was natuurlijk de bunny, wezen steengrillen, natuurlijk een striptent gehad en daarna ook de kroeg in. Hij kwam echt helemaal bont en blauw thuis van het paintballen hihi en ze hadden hem ook nog geschminkt als een zwarte piet :D

Ik was eerst uiteten geweest waar ik mn eerste opdrachten brief kreeg; 1. neem in alle kroegen/restaurants of waar we ook komen een souveniertje mee, zonder het te vragen. Daarna nog een brief 2. laat de spekjes op je buik opeten door verschillende mannen 3. laat door 10 mannen iets geils op je buik schrijven en voor de rest dus gewoon lekker wezen stappen. Ik heb het wel goed volgehouden die avond, tot 3 uur 's nachts! :D terwijl ik 5 mnd zwanger was....

En oohh ja, echt he, uitgerekend op die avond, kwam ik de ex van ML in bijna iedere kroeg tegen!!! Slecht verleden met dat mens :p Maar heb het der wel ff lekker ingewreven dat we super gelukkig zijn en ja gaan trouwen en ja een baby onderweg hebben :D En mn vriendinnen hadden het ook nog eens een keertje af laten roepen in de laatste kroeg hahaha...

14. BellaNoa

Je ziet inderdaad wel een licht streepje.. hij zal vast de komende dagen wel donkerder worden

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jazz, oohhh niks aan de hand hoor met je testjes! Ik vorige ronde ook echt tuurstreepjes die dag erna waren verdwenen :D toen op donderdag een streepje die duidelijk zichtbaar was, maar nog wel licht, en op vrijdag uit t niets opeens knal :D en die zaterdag weer zelfde als die donderdag :) ik werd er eerst wel onzeker van, omdat mn ei dus eigenlijk op maandag, dinsdag of woensdag had moeten komen, maar uiteindelijk kwam ie dan toch! ;)

@merken, zegt me helemaal niks :D haha, komt wel tegen de tijd dat t zover is :)

@9maandenbeurs...hij gaat niet door in oktober!! :( krijgen het niet goed rond in deze korte tijd, dus de extra editie staat nu gepland voor oktober 2013...
    nou ja...als ik nu zwanger raak kan ik in elk geval naar die in februari :)
    maar vind wel echt jammer dat we niet in oktober kunnen met de meiden, en dan voornamelijk voor mn vriendinnetje, zo handig zo'n beurs!
    zij gaat ook hard voor me duimen deze maand, en ze zou wat hcg voor me bewaren ;):D haha (moet ik wel opschieten want hcg is bijna uit dr lijf :D)

denk dat ik morgen niet veel online ben trouwens, 's ochtends werken en helaas is collega weer beter.....en 's middags met mn mams naar de ikea :) gaan we daar lunchen en natuurlijk ff winkelen :D en daarna blijven zij en mn stiefpaps bij ons eten :)

hebben jullie nog plannen voor t weekend? Wij gaan t gezellig maken ;) en zondag als t weer meezit bbqen bij mn schoonouders :) en verder heerlijk niks gepland! :)

Zo nog maar weer even die vaatwasser doen...pfft...gelukkig wel minder moeite dan afwassen ;)

fijne avond en slaap lekker allemaal!

16. BellaNoa

@ Weekend, dit weekend lekker rustig.. moet zelf wel werken op zaterdag, bluhhh!! en ML moet zondag werken, bluhh!! dus ja, niet echt een weekend samen... maar als het zondag mooi weer is ga ik een stukje fietsen met de kleine denk ik, kijk wel.. Vermaak mezelf altijd wel :D

@ Hier, pijn in mn onderrug wordt eigenlijk steeds erger en trekt ook een beetje door naar mn buik, beetje naar gevoel :S En ik kan nu al niet meer mn ogen open houden, dus denk dat ik er weer vroeg in lig vanavond!

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bf dus hij kon zomaar uit t niets knallen? Nou dan zal t wel goedkomen :D begonnen jullie al met klussen voordat me een posi ovutest had? Ik weet niet zo goed wanneer te beginnen haha 'dilemma'

Jammer van de 9maandenbeurs!! :( maarja dan gaan we lekker naar die van feb hihi hopelijk ook zwanger!

@ook echt geeeeeen zin in morgen maarja bijna weekend! Plannen ehm eigenlijk nog niet! Behalve (na mislukte poging van vorige week) lekker sushi eten met 4 vrienden van ons! Jeeeej en zondag wil ik eigenlijk even mijn opa en oma bezoeken. Verder dus niks bijzonders. Schijnt wel beter weer te worden! Laten we t hopen.

Nou ik ga maar eens richting boven en lekker in mn bedje liggen. Tot morgen meiden !

18. BellaNoa

Volgens mij ben ik gek aan het worden!!! Zit op de bank en voelde net ineens een plop en daarna allemaal tintelingen in mn buik, was daa?? :$ Nu weer weg... dat was echt raar, alsof er vlindertjes in mijn buik vlogen haha. Denk dat jullie me volgende week moeten laten opnemen :D

19. madelief123

madelief123 Niet meer actief

;)Wat een verhalen! Ik weet allang niet meer waarop ik wilde reageren :D

@bf, kiwi, heb 3 weekjes vakantie maar we gaan nergens heen. We hebben sinds een half jaar een nieuw huis en er moet eigenlijk nog het nodige geklust worden ;), verder leuke dagjes uit, wij vermaken ons wel ;)

@kleertjes, ik ben ook echt shopverslaafd! Kan het gewoon niet laten, ze heeft veel kleertjes van Ziezoo, Z8, Isla Ibiza, maar haal ook veel kleertjes bij de H&M waar ze lekker mee buiten kan spelen :D

@aandacht als je zwanger bent, ik werd er op een gegeven moment ook wel een beetje moe van, maarja het gebeurt nou eenmaal.. hoort er allemaal bij ;) Ik moest er idd ook niets van hebben als mensen aan mijn buik zaten dan zei ik er echt wel iets van..

@jazz, ga me best doen om hier weer meer te kletsen, heb de komende weken weer tijd genoeg ;)

Ga zo ook maar eens mn mandje in, moet morgenochtend om 06.30 uur op de businessclub zijn omdat mijn werkgever op vakantie is... zooooo geen zin in :(

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Bf haha jij ook al van die testen die verdwijnen en weer terugkomen :p

@9maandenbeurs jammer dat het niet doorgaat maar gelukkig hebben we februari nog :D Wel jammer voor je vriendin inderdaad

@weekend zondags gaan we naar vrienden van vroeger, wel leuk om die na een hele lange tijd weer eens te zien, wat facebook al niet goed voor is

@bella vervelend dat gevoel, hoop dat het snel minder word!

@jazz wij klussen vanaf dag 6 om de dag dus eigenlijk kan ik mijn ei dan niet echt missen.

Welterusten voor degenen die naar bed gaan!

Deel Deze Pagina