Ahhh we hebben het zelfde rooster dus deze week hihi ik heb het weekend ochtend dus dat is wel lekker heb je nog wat aan je dag Enne .. ja officieel om het weekend maar nu 2 achter elkaar bleh dan heb je echt het gevoel dat je er woont hihi Enne niet erg wij wachten wel @jazz, jij vrijdag toch??
@jazz ik vind jou niet meer lief nu heb ik zin in hamka's en heb net een zak doritos pure paprika gekocht (maar ga toch echt niet terug naar de winkel ) Grapje he
Hahahahahahahaha te leuk! Ik weet ook niet wat het is. Ik heb nu al 2 dagen dat ik gewoon mega vreetbuien heb en twijfel of ik naar de supermarkt ga voor een zak chips hamka's maar dan ben ik echt gek haha. Net een bord vol pasta op en het lijkt alsof ik nog moet eten
@dinges ja ik denk t wel... Haha vind t zelf een slecht idee maar waarom ik het toch doe.. Heet dat testdrang? maja weet bijna zeker dat ie nega is dus ben bang dat ik dan chaggo het familieweekend in ga. Beter is dus maandag maarja. Het helpt ook niet echt dat ik zo'n nieuwsgierige man heb
Haha wij gaan niet proberen je zover te krijgen goed ? Enne andere ka t is dat als ie bega is je weet dat je cyclus is zoals verwacht en je vol goeie moed met mij de volgende ronde in gaat
Even voor de zwangere en ook voor de meiden die straks zwanger zijn... Mij valt op dat als je opzoek hoe je beebje groeit dat je overal andere groottes vind. Maar zelfs als je daarvan de kleinste maat neemt dan klopt het nog niet (is mijn ervaring tot nu toe in elk geval) Ik wil even een test doen... disney is tijdens de echo op gemeten met 10+2 weken. Hoe groot denken jullie dat disney ongeveer was? (als je het antwoord weet ivm de echo even niets zeggen ) maar ik vraag me gewoon af wat jullie op het internet er over vinden. Ik heb nu in elk geval 1 site gevonden waar het wel goed op staat maar dan moet je wel goed zoeken :O (ik zal hem later ook wel aan jullie geven) Ik vind het in ieder geval telkens een beetje telleurstellend dat je kindje toch minder groot is dan je verwacht (niet erg hoor want het is gewoon gezond etc) maar vind het zo stom dat de meeste veel gebruikte sites onjuiste info geven. Wat vinden jullie ervan *sorry voor mijn geklaag *
@bella ik weet ook niet wat ik vanmiddag had! @meelanor daar krijg ik honger van. Heb al zin in m&m's en nu ook in hamkaas chips!
@dinges ja mn nod is maandag dus eigenlijk kan ik er dan pas echt wat van zeggen. Stom dat je weet dat je een nega test krijgt want het is sowieso te vroeg, maar tóch doen zucht @meelanor AAAAAAAAH JIJ BENT GEMEEN!! wilde net echt gaan halen he. Gelukkig niet gegaan want toen barstte het weer ineens los haha dan zou ik me echt een loser voelen op mn fietsie. Heb net framboos ijs gegeten maar wil nog steeds hamka's
De Website voor buikbanden - ontwerp hier ook zelf - Papashirts (5) :: Papashirt - mijn schuld super leuk die gaat mijn vl krijgen
T waait en t is donker, ergens ver weg hoor ik gerommel maar nog niet het verwachte onweer. Dit heb ik trouwens vanmiddag op mijn facebook gezet: - Even kijken... het weerbericht voor vanavond schijnt volgens het KNMI & weerplaza een flinke onweers bui te zijn... Oeh bibber :S Maar goed dat horen we vaker en tegenwoordig heeft weerplaza ook zo'n handige buienradar waardoor we allemaal een beetje weerman en vrouw kunnen spelen... Maar leg mij nou eens uit waarom zie ik dan de buien zo langs de kust afdrijven en komt er niets over het land uit. wat volgens mij betekend dat er niets gebeurd? Kunnen de mensen van weerplaza en KNMI niet goed kijken of klopt de buienradar niet?
@ dinges, havaianas zijn slippers haha @ jazz, ja nu heeft ie inderdaad dat broekje ook een keer aan gehad. Al doe ik dat broekje wel gewoon aan als ie naar hun toe gaat, zo ben ik dan ook wel weer Ennuh IK ga je wel gewoon overhalen om vrijdag te testen, spannend toch wie weet staat er wel een streep! En dan heb je een heel leuk weekend hihi... Het is alweer ff geleden namelijk dat er iemand getest heeft @ hamka's, heb ik jullie nu allemaal aangestoken? Bij mij komen ze ondertussen mn neus uit Gister ochtend, ik zat op m'n werk en zeg tegen m'n collega, ik heb me toch zoooo'n zin in die gezouten maïs nootjes.... Vandaag dus 6 zakjes ingeslagen en al eentje op maar hoe ik daar toch ineens bij kom... Die heb ik denk ik al 10 jaar niet meer op volgens mij de laatste keer op de middelbare school hahaha @ zwangerschapsboek, ik heb nog een heel dik boek liggen over de weken van je zwangerschap en hoe het beebje groeit en wat je zelf kam voelen etc tot zelfs tips voor de bevallen en hoe de fases etc gaan. Gratis en voor niks, iemand interesse? @ hier, vanmiddag weer ff een dutje gedaan en ik werd wakker en had ineens een schoonmaakwoede... Dus beneden gestofzuigd, gedweild, alle meubels gepoetst, wc en keuken gedaan en nu weer lekker op de bank, zal zo weer eens een zakje gezouten maïs open maken haha
Wil niet hebberig klinken maar dat lijkt me wel erg leuk zo'n boek.. niet dat ik al zwanger ban maar toch
Enne gezoute mais hoe kom je daar ineens op Kan je bij mij thuis ook geen schoonmaak woede hebben? Hihi
Ja ik heb dus echt geeeen idee, had er ineens zin in... Vreemd inderdaad Uhh volgens mij is m'n schoonmaakwoede net over