Goedemorgen!! Voor mij nog 2 dgn en dan weekend!! haha.. Kwam nu ff snel op m'n tel maar vanavond ga ik ff reageren, tot dan
@sproetjes zoals je hebt kunnen lezen sla ik deze 2 rondes over ivm het zwemmen met dolfijnen tijdens onze vakantie! Dus wordt waarschijnlijk geen rosé voor mij deze maand.
@sproetje, aahhh daar ben je weer! hoe voel je je verder? niet misselijk enzo? zou heel fijn zijn als je er fluitend doorheen gaat! je zal idd met 9maandenbeurs wel een flinke toeter hebben ja haha maar wie weet voel je je nog fit genoeg om erheen te gaan hier nog maar een kwartiertje ga kwartiertje eerder weg mn mams oppikken bij t station en dan door naar de ikea! tijd gelukkig toch nog wel snel gedaan, maar om nou te zeggen dat ik veel nuttigs heb gedaan deze ochtend.... fijne middag!
@Swimming, och ja, dat wist ik... Gaaf, met dolfijnen zwemmen! Lijkt me ook super om een keertje te doen. @Babyfotograaf: bedankt voor het medeleven! Ik voel me super! De hele week geen last (hoop dat alles goed gaat met de beeb), niet moe, niet misselijk. Alleen rond een uur of twaalf als ik honger krijg word ik misselijk, maar ff eten en dan is het weer over.
@lavina, jeetje wat ben jij actief geweest zeg haha @bella, ploppen.. ze zeggen dat dat teken van innesteling kan zijn. @Jazz, je hebt al meer resultaat op je ovutesten als ik hehe @bf, zou super zijn als je mannetje wordt aangenomen, zeker als het is wat hij nu ook ongeveer doet en meer betaald krijgt @zep, hopen dat je snel bericht van de hypotheek krijgt! Ik weet hoe zenuwslopend dat kan zijn..! @kleertjes, ik vind h&m hema en zeeman erg leuke dingen hebben! En indd ze zijn snel uit hun kleertjes dus ik vind die prijsklasse voor de eerste tijd goed genoeg  En ik ben betreft baby kleertjes ook shopverslaafd dus het is alleen maar goed dat (ik) wij niet willen weten wat het wordt! Voor mezelf ben ik niet zon shopaholic.. @zwangerschapskleding, me vriendin vroeg me toevallig van de week of ik 2 broeken van haar wilde passen voor als ik zwanger ben echt super lief  @9maandenbeurs, ik wilde ook in oktober! Hoopte dan al stiekem zwanger te zijn! @weekend, zaterdag een bruiloft waar ik heeeeeel veel zin in heb (not !) hun dochtertje heb ik tot zondag die wordt dan s middags weer gehaald en voor zondag verder lekker niets in de planning! Vandaag lekker een dagje vrij !
@positiekleding: hoe zit dat met die broeken? Zit daar gewoon veel stiek in ofzo? Ik vraag me af of ik die dingen ga passen (als ik ze nodig heb). Broeken kopen is vaak een ramp, omdat ik smalle heupen heb. Dus veel zakt van mn kont af, terwijl die bij mn benen wel goed zit. Heb maat 26 van jeans, bestaat dat ook in positiekleding? Lijkt me namelijk wel leuk om positiekleding te gaan dragen hihi @bf: leukkkk Ikea! Ben ik pas ook nog geweest. Ff extra op de kinderafdeling gespiekt Maar vond de kamertjes daar erg tegenvallen. Net echt leuke setjes, allemaal losse bedjes. Wij hebben ons kinderkamertje al zo goed als uitgezocht, hihi! Bij babypark, een grijze, wit vind ik n beetje saai. Maar ik dwaal af veel plezier in ieder geval!!
Jeetje flora!! maat 26?!? WOHW!! dan pas je 2 keer in mij in de maten 26/32 of... ? ik heb namelijk nu 30/34 dan valt het mee maar als ik kijk naar 26 en mijn broekmaat 40..? dan scheelt het heeeeeel veeel Ze zullen ongetwijffelt Xs hebben H&M verkoopt het ook misschien eens kijken op de webwinkel? De broeken hebben geen knoop maar dat gaat over in een stoffe band die tot over je buik kan. Lijkt me heerlijk zitten!
Haha nee dinges! Waarvan jij 30/34 hebt, heb ik 26/32. Waarvan jij maat 40 hebt, heb ik maat 34. Dus dat verschil is niet zoooo groot, dat jij 2x mij bent Maar dat klinkt idd wel dat die broeken lekker zitten
Haha enige gerust stelling hier Maar dan nog smal figuurtje, zou ik ook wel willen hoor! Maar dan ben je vast niet zo heel groot of wel ?
Nee ben 1.68. Ben nogal smal gebouwd, niet altijd handig met kleding kopen! Net nog ff gauw een ovutestje gedaan. Hij is nog steeds even donker, maar niet knal, dus vreeeeemd lichaam heb ik. We wachten t maar gewoon af, misschien heeft de ha er strax nog iets zinnige over te vertellen Nou dames, ik moet ff gaan werken! Tot zondag denk ik, eerder kan ik niet online komen! Fijn weekend allemaal!
Hallo dames, ben ik ook weer! @Bf lekker hoor bijna weekend voor je! Ze zeggen dat klussen de beste manier is om af te vallen, tenminste dat heb ik vaak gehoord haha! Archief was ook nooit mijn favoriete ding, spaarde het altijd op tot het laatst Lekker naar de ikea met mams altijd leuk, veel plezier. @meelanor heerlijk straks vakantie! @Kiwi Ze geven best goed weer op dus dat wordt genieten in de nieuwe tuin van de BBQ! Leuk weekend heb je voor de boeg @Zep Ja ben wat dat betreft door mijn vader opgevoed met alles zelf leren doen, dus ik doe het ook gewoon maar, maar vind klussen in huis ook erg leuk hoor! Op zich in de tijd die je hebt zou het wel af moeten kunnen zijn hoor, snap dat je geen dubbele kosten wilt, wij hebben een overlap gehad van 3 weken toen we gingen verhuizen, tikt toch aan. ook veel plezier met het andere klusweekend dit weekend haha! @roni veel plezier met klussen @flora jeetje meis, dan schrik je toch wel even ja, hoop dat alles in orde is, succes vanmiddag. Fijn dat je man met je mee gaat. Veel plezier ook op het festival dit weekend. Vond ik ook bij ikea al die losse dingen en geen leuke commodes voor mij erbij. Ha wij hebben ook een grijze babykamer op het oog, maar dan van baby-dump Denk dat ik weet welke je bedoeld van Babypark maar ik vond de bedspijltjes niet zo mooi. Gelukkig ieder zijn/haar eigen smaak Maatje 34!! Wow ik heb 38/40 hangt van de broek af Ik heb ook altijd problemen met broeken, want ik heb brede heupen en dan passen ze er niet overheen, en daarboven is het weer smaller haha @Sproetje dank je wel, fijn dat je niet zoveel last hebt van vermoeidheid op het moment @dinges ja hou wel van beetje kleppen geen zin in de bruiloft? of heb ik iets gemist waardoor dat is? lekker dagje vrij Ik ga zo aan de schoonmaak, moet helaas gebeuren volgend weekend komt mijn beste vriendin met vriend een weekend over vanuit Denemarken. Dus dan is het het ook wel weer waard haha. Vanochtend was ik weer voor de wekker wakker al om 6 uur ipv 7 uur, mijn temp was eerst 36.3C en daarna om 7 36.5C, weet ff niet welke aan te houden, dus heb de 1e maar gedaan en aantekening gemaakt. Toen vl de deur uit en weer lekker verder geslapen.
@flora, jaa kleppen is ook gezellig! gaat soms alleen errug snel enne geen zin in de bruiloft (heel erg ben getuigen) maar haar (nu nog) vriend besodemieterd haar met financiën.. en heb haar al meerdere duidelijke tips gegeven, niet alleen ik trouwens maar ook andere van haar vriendinnen en ze lijkt het gewoon echt niet te snappen! En nu door zijn geK**** hebben ze het feest enz al moeten cancelen en zelfs nu snapt ze het nog niet!?!?
Pfff dat is klote zeg, ja kan het me dan voorstellen, ze zeggen wel liefde maakt blind he, en vaak is dat ook echt zo (spreek uit ervaring). Wat zonde ook dat ze nu ook nog eens geen feest hebben.
@ Dinges, had hetzelfde idee als Lavina. "Liefde maakt blind" Maar goed het is wel treurig als je vriendin met hem gaat trouwen en dit gewoon niet inziet. Het is behoorlijk K** als je op zo'n manier samen gaat beginnen.
Ik weet indd ook hoe dat is maar gaat dat dan zo ver door dat je zelfs gaat trouwen?? (is niet uhmm lullig bedoeld als dit bij jou het geval was hoor!).. Indd, geen feest geen ringen geen taart.. geen etentje met dr ouders en getuigen (hoeft van mij ook niet maar vervelend voor haar)...
Nee ik was gelukkig niet getrouwd, wel verloofd, geen datum gepland nog, maar duurde wel even voordat het toen bij mij erin ging dat dit echt niet goed was. Verloving en alles uiteindelijk verbroken omdat dat toch beter was. Is inderdaad vervelend voor haar dat al die dingen er niet zijn aangezien ze er toch mee door wil. Maar wat Kiwi al zei zo beginnen is ook niet echt fijn.
Inderdaad vervelend dat ze zo moeten beginnen.. vooral omdat ik al vooruit zie dat ze diep in de schulden gaat komen
@lavina, zoals ik al zei was niet vervelend bedoeld.. maar ook als je al verloofd bent is het een vervelende stap het te "moeten" verbreken!