Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Inderdaad hopen op veel roze in augustus! Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken, truste!

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Waarom heb jij je pendels er niet onder staan bella?
    Ik ga ook me bed maar eens opzoeken.. morgen een lange en vermoeiende dag -_-

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Welterusten! En tot morgen (waarschijnlijk) hihi..

Yup hopen op augustus, en ja nog een paar in juli he :D Het juli-lijstje mag nog wel wat kleur krijgen hihi

4. BellaNoa

Ik had mn banner aangepast en de pendels vergeten, maar ze staan er weer :D

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hopelijk gaat alles goed met Flora

@financien ik weet ook niet helemaal precies wat er bij vl in en uitgaat hoor, maar dat zit echt wel goed ;) we staan nooit rood ofzo,alle rekeningen betaalt ie netjes op tijd en we hebben ook een gezamenlijke rekening waar we sparen voor de beeb.

@bella nou ben benieuwd of je moeder t gewoon laat gaan :D denk t haast wel omdat ze met dr hoofd misschien al op vakantie is hihi

@klussen ja we doen weer ons best! Idd lavina heel veel augustus pendels! Zou super zijn. Vind dat we allemaal op rozemoeten deze ronde! En dan maken we weer een nieuwe club aan bij zwangerschap en kletsen we daar met zn alle weer verder en kunnen we ook buikfoto's showen haa euhmm ik draaf door zeker ;)

Ik ga ook zo maar eens slapen, beetje hoofdpijn. Bella werkse morgen!

6. BellaNoa

@ Jazz, thanks! Ja hoop dat ze het laat gaan ;)

@ Financien, wij hebben een gezamenlijke betaalrekening, gezamenlijke leuke-dingen-doen rekening haha en een gezamenlijke spaarrekening. Beide geen eigen rekening, dus dat is qua overzicht erg makkelijk... en oh ja tegenwoordig ook een rekening aan ons gekoppeld van zoonlief :D Vanaf zn geboorte word er iedere maand al automatisch een bedrag voor hem overgeboekt voor later. 2 jaar terug hebben we wel eens rood gestaan hoor, maar tegenwoordig gaat het beter dan ooit :D Niets te klagen

En over het nieuwe forum in de categorie zwangerschap, zou wel erg leuk zijn!!

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen :)

nog lekker gekletst hier gister :) maar ben weer helemaal bijgelezen :D

@pendels, als we ze moeten geloven wordt augustus (of september) een hele roze maand! Hoop dat ze voor mij ook uit mogen komen ;) net als bij jullie! :)

@presentaties, brrr mij niet gezien :D laat ik wel fijn aan iemand anders over ;)

@broeken, ik heb doorgaans 29/32 of 30/32 verschilt echt per merk. Van "normale" maten vaak 38 of soms 40, verschilt ook per merk :D
    ik heb weleens maatje 36 gehad, voelde me er prima bij destijds, woog toen 55 kg, maar was helemaal niet in verhouding...heb nogal brede schouders...En toen ook helemaal geen kont :D overal zit er nu iets meer vlees aan en ben nu veel bbeter in verhouding! T zou wel wat strakker mogen hier en daar, maar ben eigenlijk best tevreden hoor :)

@evt zwanger, mn stiefpaps is ervan overtuigd dat hun t eerder weten dan ik :D begon ie idd over puistjes, maar die heb ik maandelijks haha
    en op zn verjaardag was ik zo beroerd, had ie ook al tegen mn mams gezegd "volgens mij is ze zwanger" waarop mn mams een duidelijke nee hoor kon zeggen (ze wist namelijk wanneer ik ongi was geweest haha)
    laatst vroeg wel mn vriendin wanneer ik ongi moest worden, maar toen was ik t al :D zegt ze "ja ik dacht al dat wij wel ongeveer gelijk liepen met cyclus" :D haha hoe bedoel je, ik word in de gaten gehouden :D maar van haar kan ik t wel hebben :)

@positiekleding, heb er al helemaal zin in om dat te mogen kopen! Idd op een gegeven moment strakkere shirtjes, dan mag iedereen die buik zien! ;)

8. BellaNoa

Pfff, weer aan het werk hier, vandaag nog best wel zin om te werken. Maar heb 2 meiden aan mn blok en ze zijn echt zoooo irritant!! Zit me al de hele ochtend aan ze op te vreten, praten echt non-stop met elkaar.. Al tig waarschuwingen gegeven.. dan is het weer een paar minuten stil en beginnen ze weer, voel me echt een kleuterjuf.. Het is er eigenlijk 1tje die andere van het werk af houd, dat is de rotte appel. Denk dat ik haar binnenkort toch maar een officiele waarschuwing ga geven en dat ze anders een ander baantje kan gaan zoeken. Mijn geduld begint echt op te raken hier!!!

Zo, dat moest ik even kwijt :D

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, oohh irritant zulke mensen zeg! Wel fijn dat je de "macht" hebt om ze een officiële waarschuwing te geven :) helaas heb ik dat niet met mn collega....anders had ze allang op straat gestaan :D

wat is t hier trouwens rustig :D wij zijn hard aan de schoonmaak :) heb ml de badkamer in gestuurd dus ik doe de woonkamer soppen :D had ik wel weer eens zin in ipv die badkamer waarbij ik weer ga kokhalzen bij die goot enzo :D en dan houden we t nog bij! Verschrikkelijk...maar ga die goot echt niet wekelijks doen hoor :D
    zo even met de stofzuiger erdoorheen en ml gaat er dan met de dweil achteraan :) dan is t weer helemaal tiptop :)

trouwens vannacht echtt een dramanacht :(
    eerst stel herrieschoppers buiten, die er vervolgens met een scooter of brommer vandoor gaan met de hand constant op de toeter (was uurtje of 3 toen ze weggingen), toen om 4 uur werd ik wakker van een hele luide zzzzzzzzz mug! Ik t licht aan, zie niks, blijf nog ff zo liggen, val ik weer bijna in slaap, kon nog net t licht weer uit doen, 10 minuten later zzzzzzzzzzz grrrrr, sla wat in t wildeweg rond, hoor niks meer, slaap weer gelijk verder...10 minuten later weer zzzzzz bij mn oor, dus ik geef een paar meppen langs mn oor en over mn kussen, voel ik opeens iets nattigs aan mn hans #iieeeeewww*
    Dus ik zo min mogelijk bewegen t licht aan, til mn hoofd op, kijk naar mn kussen...gatver ligt dus een mug uitgesmeerd op mn kussen, en bloed op mn hand en vingers...*iiieeeeuuuwwwww*
    nouja, moest toch plassen, dus ik plassen, handen grondig gewassen, schone kussensloop gepakt, die smerige eraf, kamer door gesmeten richting wasmanden, mis, land midden in de kamer..pff nou laat maar liggen :D
    nieuwe kussensloop eromheen, is te klein, kussen erin gepropt, hou ik een hard kussen over..dus zie de bui al hangen, dat wordt pijn in mn nek morgen...pfff...gelukkig valt de pijn nog mee, en kussensloop zit met andere lakens in de wasmachine, die is gelukkig klaar, dus zo maar gelijk in de droger, heb ik vanavond gewoon weer een goede kussensloop...

zucht!! Hihi
    en julle mogen lachen hoor :p

10. BellaNoa

@ BF, aaaah GATVERDAMME!!!! krijg er helemaal kriebels van hahaha... en irritant van die snotjong met die brommers zeg, midden in de nacht!

Lekker dat jullie aan de schoonmaak zijn, en fijn dat je het samen kunt doen. Bij ons ben ik meestal degene die aan het schoonmaken slaat hihi, maar ML ruimt wel op hoor.. Denk dat ik straks ga opruimen en morgen aan de schoonmaak ga, ML moet dan toch werken, hoef alleen beneden te doen want heb boven best goed bijgehouden deze week :D

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, hahaha ja was echt te vies vannacht met die mug! Jakkes!
    grote schoonmaak doen we altijd met zn tweetjes :) anders ben je echt te lang bezig :D nu 1,5 uur met zn 2 haha, ben well gesloopt nu :D
    eens even zien of we vanavond nog iets gaan doen :) heb ik eigenlijk wel weer even zin in om even van huis weg te zijn :D
    we zouden gratis naar de bios kunnen, maar denk dat t ook wel weer even leuk is om de stad in te gaan, maarja...was vanmorgen wel vroeg wakker dus of ik t lang vol kan houden :D

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ohjaaaa @wat ik heb gescoord bij de ikea, nieuwe tafellampjes voor naast de tv, ml vind ze niets, maar ik vind ze helemaal geweldig :D, 3 van die ondiepe plankjes voor fotolijstjes, 4 van die plastic opbergbakken, uhhhh prikbord, mapje voor cd's voor ml, uhhhh geen idee verder :D misschien was dat t wel :D

@canvas, heb net nieuwe binnen gekregen, deze is gelukkig wel goed!! hij is echt mooi :) dus nu kan ik die met een gerust hart cadeau doen volgende week! :)

@kiwi, blijf je hier expres weg? hihi al erge testkriebels??

@flora, hoe was t bij de dokter?? hoop dat t meegevallen is!

@rest, hoe is t met jullie??? :)

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Kom straks even hier bijkleppen, vl wil de deur uit, tot straks meiden :p

14. BellaNoa

Ik wil ook wat leuks doen dit weekend... :(

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, nou hier zit t er waarschijnlijk niet in dat we weggaan vanavond :( enige niet 3d versie van ice age draait pas om kwart voor 11 in rdam :( beetje erg laat, val ik in slaap tijdens de film, weet t zeker :D

16. BellaNoa

Ow haha, ga je naar de bios voor zo'n film joh? :D Ik wil nog steeds die van, what to expect when you're expecting zien... ML kan 'm nog steeds niet downloaden..

Hier geen mogelijkheid om iets leuks te gaan doen met het gezinnetje. Vandaag moest ik werken en morgen ML... Winnen we maar een keer de loterij, kunnen we gelijk kappen met al dat stomme werken hahahhaa..

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja voor ice age wel :D altijd weer hilarisch! Niet de NL versie hoor :D
    wil idd ook nog steeds what to expect when you're expecting zien! Lijkt me echt leuk! Staat in elk geval op t lijstje om te downloaden :D samen met nog heel veel andere films :D
    loterij winnen zou zeker leuk zijn! Maar hoeft per se de jackpot hoor, ton is ook wel leuk ;)
    zo ff naar de winkels, en dan zien we wel weer ;)
    ws komen vrienden langs vanavond dus dat is wel gezellig :)

18. BellaNoa

Dit is nu al de derde keer dat ik dit berichtje wil typen... komt steeds een collega wat vragen haha..

Anyway, laat je het ff weten als die film te downloaden is? :D Leuk dat vrienden vanavond langskomen, gezellig kletsen of gaan jullie nog wat doen? Eigenlijk ben ik best wel weer blij dat ik vanavond geen plannen heb, begin weer futloos te worden :(

Morgen ga ik maar iets leuks doen met zoonlief en misschien dat moeders mee gaat, dat we gaan lunchen ofzo.. Nog een lekker broodje carpaccio hihi, nu het nog kan :p

Met een ton ben ik ook allang blij hoor, dan stop ik ook al met werken hahaha... nog 3 kwartier en dan WEEEEKENDD!!!!

Oh ja BF wij zijn vandaag de enige volgens mij op het forum

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Zo daar ben ik weer, zou leuk zijn met zijn allen een zwangerschapstopic ja!

@bf haha die stiefpaps van jou, maar wel lief hoor! Wat doet/kan jouw man hoop in het huishouden, die van mij heeft echt geen idee hoe en of wat haha, hij doet de afwas elke dag, stofzuigt en hangt de was op maar meer ook niet. Anders dan gaat het echt mis, hij vergeet telkens welke schoonmaakmiddelen waarvoor zijn e.d. dus dan doe ik het liever zelf :p Lekker nachtje gehad dus, wij hadden hier in het gebouw ook last van de "jeugd" die besloot om uit te gaan en op de gang hard te praten en met deuren te klappen. Die mug hahaa lekker goor ja, heb ik ook weleens dat ik ze zo doodsla, ze zijn zo irritant. Bios is leuk, ff naar de stad ook wel hihi. IceAge wil ik ook nog zien, 3D lijkt me juist wel leuk, maar dat is laat zeg voor een niet 3D Oo

@Bella oh zo irritant van die collega's, idd als je waarschuwing mag geven gewoon doen hoor! Ja ik wil ook dat mijn vriend die film download maar hij kan hem ook niet vinden :(

@Loterij zou erg welkom zijn haha! Eigenlijk doen we al loterij maar dan voor een kindje! Iedere maand een nieuwe kans :)

Nu ga ik zo nog even de was opvouwen, nieuwe was even buiten ophangen. Vanavond enigzins op tijd naar bed omdat we morgen naar oude vrienden gaan van mijn ouders (alleen met moeder, ouders zijn nu gescheiden), vroeger speelde ik altijd met hun kinderen dus wel leuk ze weer eens te zien.

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @lavina, haha was hier ook eerst wel anders hoor :D "hoe doe jij altijd de wc schoonmaken?" haha, maar gewoon uitleggen en t hem laten doen en ben er bij blijven staan en de klus was geklaard :D haha, zelfde met die verschrikkelijke goot in de badkamer :D ach ja, vriend van mn vriendin was leuker, die belde op om te vragen hoe ie moest dweilen :D hahahaha

@bella, ja heb ik ook vaak, zit ik op t forum komt er collega naar me toe gerend :D hahaheel snel wegklikken :D
    en zal t laten weten als t lukt :) heb eigenlijk nog niet gekeken of ie er op staat :D
    We gaan bowlen vanavond, eerst een uurtje normaal, daarna uurtje discobowlen :D whahahaha, wordt vast hilarisch :D als ik iets niet kan ;) haha
    en daarna zien we wel :)

tot straks :)

Deel Deze Pagina