@bf nou ik heb het hem wel paar keer uitgelegd maar het gaat er niet in, dus ja ach dan maar zelf ben allang blij dat hij de afwas, stofzuigen en was ophangen doet Leuk bowlen, alhoewel ik er tegenwoordig echt niks meer van bak lol.
Hoi meiden ben ik ook weer ff. Erg rustig idd @schoonmaak ik doe eigenlijk ook bijna alles helaas haha. Ik moet m echt aan t werk zetten, net als vandaag. Ga jij ff stofzuigen? Ook boven graag! En dan slaakt ie een heeeele diepe zucht en bromt wat maar uiteindelijk doet ie t wel netjes hihi. De schat @bella lekker weekend voor je! Weg bij die vervelende collega's hihi. En morgen wordt het mooi weer als t goed is dus kan je misschien lekker buiten op terras lunchen met je mams en zoonlief @bf leuk bios! Wij gaan ook vanavond met vriende na sushi weet nog niet welke film. Wil ook nog WTEWYE (afkorting) zien haha @lavina idd deze loterij is ook wel erg spannend wij wachten ook nog steeds op de staatsloterij. Toch liever de beebloterij veel plezier bij de vrienden morgen Wij zijn vanmiddag ook ff op pad geweest en liggen nu beetje lui op de bank. Ben ineens heel moe maar slapen lukt niet. Half 7 richting vrienden en dan lekker eten. Vanochtend de CB gedaan maar uiteraard geen smiley. Wel fijn zijn ze zeg. Je hebt tenminste een goeie stevige test in je handen ipv zo'n mini staafje en je hebt gewoon een duidelijke cirkel/smiley. Maar doe zo ook nog zw en kids want moet mn rijtje wel bijhouden natuurlijk. Voel wel sinds vandaag dat mn eitje aan t groeien is (zo noem ik t altijd omdat t zo voelt hihi) dus we blijven lekker doortesten en klussen. Nou ik ga jullie waarschijnlijk niet meer spreken dus een hele fijne en gezellige avond allemaal!
@jazz, eet smakelijk en veel plezier vanavond! @lavina, ik ben er ook niet bepaald goed in, maar gaat om de lol toch haha @klussen, ook weer gedaan hahaha morgen krijg ik massage van ml mn rug doet echt niet gezellig, dus zal na vanavond niet veel beter zijn maar goed, gaat wel weer over @nu, liggen we lui op de bank film te kijken cleaner, met Samuel l Jackson, goeie film! Zo ook nog maar even koken ofzo, eten wat makkelijks dus t duurt gelukkig niet zolang om te maken
hihi swimming, zou wat zijn he ben je er niet mee bezig en probeer je om je ei heen te klussen, en dan alsnog raak schieten hihi maar zie dat je nod eigenlijk pas morgen of maandag is?? die wie weet... wat niet is kan nog komen natuurlijk...
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 01-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26 (26 jaar), Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje. ♥♥anita205 (30 jaar), nod: 24 juli, 3e ronde, 4e kindje ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 24 juli, 2e ronde, 1e kindje ♥♥BellaNoa (25 jaar), nod: 25 juli, 4e ronde, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 2 aug., 2e ronde, 1e kindje ♥♥roni (30 jaar), nod: 4 aug., 2e ronde, 3e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 6 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 7 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 8 aug., 3e ronde, 1e kindje ♥♥zep (30 jaar), nod: 9 aug., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), nod: 10 aug., 3e ronde, 2e kindje. ♥♥julia1984 (27 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 1 kindje ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 11 aug., 4e ronde, 2e kindje ♥♥clientje (28 jaar), nod: 16 aug., 3e ronde, 2e kindje. 7 zwanger, 0 twijfeltest, 0 ongesteld, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 15 nog niet bekend volgens mij was dit de meest recente maar weer even naar voren getoverd, is ie straks makkelijk te vinden als swimming, anita, kiwi en bella op roze mogen! flora, heb je weer eventjes naar 2 augustus gezet voor de zekerheid @zwangeren, zijn er al die al een echo hebben gehad???
@babyfotograaf. We klussen inderdaad om het ei heen, maar dan wel ruim eromheen. Mocht ik toch zwanger zijn dan ben ik als nog super blij! Ik zat alleen te hopen dat mijn cycles nog wat korter zou worden. 28bijvoorbeeld! Dan krijg ik namelijk mijn ei tijdens onze vakantie!
Goedenavond ladies, Gisteravond ben ik meegeweest met manlief ( vrachtwagenchauffeur). Even kort ritje en na een weekje nachtdienst weer even samen. Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna naar mijn oma geweest, mijn nieuwe droogmolen in mijn nieuwe tuin getest , met mijn ma wezen shoppen voor potten en planten in de tuin. Dat is goed gelukt al zeg ik het zelf. Net even gegeten en nu kapot. :x zo even naar m'n oom en tante fijne vakantie wensen ( is lievelingstante en oom) @ BF, ik heb vanmorgen even snel gekeken, we hebben allebei testkriebels. morgenochtend zullen we het zien. Mijn moeder vroeg vanmiddag wel of ik zwanger was.. ze kom het aan me zien en merken... @ Bella, volgens mij zei jij dat " als het nu niet zo is dan weet ik niet meer wanneer ik zwanger ben" zoiets toch? Nou dat heb ik nu ook. Heb dag en nacht zin in Chinese tomatensoep en cola. Heb pukkeltjes, rugpijn, ben misselijk.. Nou ja we gaan t morgen zien! @ films, iedereen die films gaat kijken, veel plezier! Ik heb gister THE league of THE extraordinairy gentlemen gezien. Ook erg leuk! @ Flora, hoop dat alles oké is? Sorry als ik nog meiden vergeten ben. Ik hoop jullie morgen snel meer te kunnen vertellen! Fijne avond ladies!
Ohh kiwi spannend zeg!!! Klinkt erg veelbelovend!! Net als bella!! Ookal van die hoopvolle geluiden!! Hoop echt dat je morgen een mooie test vast hebt zeg!! had je je moeder verteld dat je morgen gaat testen dat ze aan je dacht te zien dat je zwanger bent?? Ik ga echt heel hard duimen vanavond en vannacht! Niet te lang uitslapen he morgen wil t gelijk zien als ik op zp kom morgenochtend @bella, wanneer ging jij nou testen?? Woensdag pas? @hier, zit te bedenken wat ik zo aan ga trekken, zit nu lekker in mn huiskloffie echt inspiratieloos... ml gaat zo mn nek even masseren, geheel uit zichzelf! Zo lief heb t echt getroffen met m ga proberen t niet al te laat te maken vanavond, ben best. Moe fijne avond meiden! X
Hallo ladies!!! @kiwi, spannend!!!!!! Ik ga duimen!! @huishouden is voor mij, tenzij ik hem iets vraag te doen!!! @hier, vandaag even nieuwe laptop gehaald, en we hebben het grote nieuws aan onze ouders verteld!!! Grootste lol gehad om mijn schoonmoeders reactie: omdat mijn moeder zwanger is, moet ik dit stomme shirt aan??? Dat shirtje heb je zeker niet zelf gekocht(wij geven kleding altijd door, aangezien de jongens allemaal 2,5 jaar schelen, en als je het niet wil geef je het weer door aan de volgende), heb je wel gelezen wat erop stond voor je het hem aantrok???? Ja ma, ik heb het shirtje zelf gekocht...... WAAAAAT???? Ben je zwanger??? Ja.... Was erg grappig.... Eigen ouders zagen het niet, tot mn mams met kleine wilde gaan stoeien, ze zette dr bril af, zag half wat er stond, zette m weer op, maar kleine wilde niet naar dr toe komen want dan werd ie gekieteld hahaha.... Mams huilen en blij, paps zei dat hij het al wist.... Verassing mislukt hahaha!!! Maar ook schoonzussen en zwagers erg blij, morgen nog mn eigen broer en schoonzus het nieuws vertellen, kijken of mn schoonzus een reading kan doen om te vertellen wat het word.... Ze kon namelijk niet pendelen, maar wel vanaf 4 wk al vertellen wat het word.... Dus ben benieuwd!!! Niet dat ik dan het kamertje gelijk roze of blauw schilder, maar het is toch grappig om te weten! @verder, voel ik me belabberd, moe misselijk, honger hebben, neiging tot overgeven..... bah bah bah!!!!! *einde gezeur* P.S. dinsdag echo!!!!!!!!!
Wat een rust op het forum. Vanaf morgen lekker zomer weer tot en met volgende week vrijdag. Ben benieuwd hoe lang het mooie weer blijft! Eindelijk komt de zomer nu echt!
@ Kiwi, oh spannend zeg! Ben zo benieuwd morgen, hopen op een mooie knaltest!! @ Swimming, dat zou wat zijn ja haha als je niet gericht gaat klussen dan ineens zwanger te zijn @ Jazz, jaa eindelijk weekend! Veel plezier met je vrienden vanavond! @ Ik heb de laatste dagen echt veel zin in hamkaas chips en ijs.. eet het dan ook sinds een paar dagen iedere dag en ga het speciaal halen in de winkel haha.. @ BF, ja ik ga woensdag pas testen, eigenlijk ook omdat ik denk dat mijn ei 2 dagen later was... anders ben ik denk ik nog te vroeg.. @ Mams, oooh geweldig zeg!! Leuk dat je het hebt verteld en enthousiaste reacties hebt gekregen @ Hier, beneden was de bom ontploft en toen ik thuis kwam van mn werk heb ik eten gemaakt en had echt zoooo geen energie meer om op te ruimen. Ik was echt helemaal kapot, dat ik na het eten op de bank ben geploft! Echt met veel zuchten en kreunen heb ik zoonlief naar bed gebracht hihi, daarna lekker in bad gegaan (dacht zal goed zijn voor mn rug, heb zo'n last, maar op 1 of andere manier kan ML het niet masseren onderin, lijkt net of het echt van binnen zit) en toen wilde zoonlief blijkbaar niet slapen is verkouden aan het worden, dus ik zei tegen ML dat ik wel met hem in ons bed zou gaan slapen. Kon ik ook ff gebruiken. ML zet Dilan op ons bed, en hij gaat overgeven! Kon ik eerst het bed verschonen, maar daarna lekker geslapen met 'm. ML heeft mij een half uur geleden pas wakker gemaakt hahaha en hebben we Dilan in zn eigen bed gelegd... Nu gaan we samen film kijken... (met een zak hamkaas ) en het word de film: safe house Waarschijnlijk spreek ik jullie morgen dus weer, mn duimen draaien voor je Kiwi!!
@bella, oh safe house, goede film! Hebben wij laatst ook gekeken! @mams, leuk dat je t hebt verteld!! Leuk hoor dat ze allemaal zo leuk reageren!! en dinsdag echo! Spannend! Dat je maar een mooi kloppend hartje te zien krijgt! @hier, alweer ff terug van bowlen, ff tv aangezet, nog wat chipjes gegeten (had trek ) maar zo toch echt richting bedje, zit nu helemaal in te zakken slaap lekker!!
Zo verjaardag van me kleine mannetje was erg geslaagd hij is heel erg verwend en heeft zich echt verbazend goed gehouden vandaag....alle troep weer opgeruimd en zo lekker naar me bedje... Mijn twee oudste jongens zijn een week met oom en tante naar de camping!! Pff twee nachtjes vind ik nog wel lekker maar dan mis ik ze toch echt wel hoor..
@ BF, ik vond het ook wel een leuke film, kon alleen niet zeggen van WAUW @ Anita, oh leuk dat het een geslaagd feestje was! Kan me voorstellen dat je de jongens gaat missen... Ik kan zoonlief nog geen nacht missen haha, hij is nu 15 maanden en pas 1 keer wezen logeren Voor het eerst pas bij 12 maanden. Erg he... @ Kiwi, en en en??? Ben je de huiskamer aan het rondspringen, of lig je nog te slapen?? haha.. @ Hier, vannacht gewoon wakker geworden van mn rugpijn en steekjes in mn buik.... en mijn gezicht is ook een landkaart aan het creeëren
Goedemorgen! zowaar niet voor de wekker al wakker @bella, had je geen KV 2v5 in huis gehaald?? Ik weet nog wel een oefening voor pijn laag in je rug, zal proberen uit te leggen bij mij werkt t altijd wanneer massage idd niets uithaalt moet je op een hard ondergrond gaan liggen, je benen neerzetten alsof je situps gaat doen. Dan je bekken richting je voeten laten rollen, klein stukje, maar dat je net een wat holle rug krijgt. Dan doe je buikspieren aan te trekken je bekken dus weer richting tillen zodat je geen holle rug meer hebt, dit dan X aantal keer herhalen. Haalt bij mij wonderen uit zijn echt maar kleine bewegingen, en echt met je buikspieren weer zorgen dat je bekken "goed" komt, en diit niet met je beenspieren enzo @kiwi, en en en en en en????
Goedemorgen ladies, Vanmorgen getest, en hij was omowit. Dinsdag als ik nog niet ongi ben, nog een xtje testen. Is dat slim of gewoon deze hele week niet meer?
Kiwi ik wist echt zeker dat ie posi zou zijn! zou denk ik wachten met testen dan tot donderdag, als je dan nog niet ongi bent? Balen zeg maar er is nog hoop ...
@ Kiwi, aahh jammer! Ik zou dan misschien eind van de week nog een keer proberen, even je ongi afwachten.. @ BF, nee heb ze (nog) niet gehaald. Die CB geven me namelijk wel een stok achter de deur om niet eerder te testen haha.. Ik ga het eens proberen vanavond die oefening van je Want ik heb het al daaaagen en begin er toch wel genoeg van te krijgen! En het lijkt ook elke dag erger te worden, maar soms zit het ook aan de zijkant zeg maar, vreemd toch? Hoop alleen niet dat het een voorboden voor ongi is Vanaf wanneer hebben jullie eigenlijk de ongi-klachten, want een week voordat je ongi zou moeten worden is wel weer vroeg of niet dan?
Oh ja en die rugpijn zit op de hoogte van mn stuitje, echt heel erg laag... en vannacht trok het zelfs door naar mn billen haha wazig!