Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Goeie morgen dames!

@ego, bruiloft overleeft.... ik zou zo echt niet getrouwd zijn! Echt ohhh.... Maja hun keuze.
    Nu hun dochtertje hier dat kind komt helemaal tot rust, ze ia nu 2 jaar maar wonen nog in een 1kamer appartement en mag en kan daar niks.. heb hier geen kind aan dr :)

@kiwi, jammer!! Geen bloed geeft moed! Enne ik zou wachten tot donderdag.

@bella miss niet heel posi om te horen maar km heb ook altijd heel veel last zover onder in me rug.. maar iedereen is anders he ;)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Dinges, hoe was de dag geweest? :D Ze heeft dus "Ja" gezegd haha.. Is inderdaad niet ideaal nee, 1 kamer appartement met een kind, maar kunnen ze er niet weg dan? Of is het gewoon een huurappartement?

Als je dan last van je onderrug hebt, is dat dan voor je ongi?

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, daar heb ik ook die pijn toen veel gehad (oefening geleerd toen bij ceasartherapie ofzo), bij mij doet ie wonderen, enige die helpt :)
    ik heb alleen bij ongi wat pijn in mn onderrug, niet van te voren al, en dan alleen op de zwaarste dag gelukkig. Hoop dat t bij jou iets positiefs betekent hihi

@dinges, 1 kamer maar?? Of 1 slaapkamer? Dan kan ik t me heel goed voorstellen dat ze nu helemaal tot rust komt! Serieus...kunnen ze niet verhuizen??
    in de "flat" naast ons woont ook een stel, 1 slaapkamer, 2 kleine kids...zij woonde daar eerst alleen, en blijkbaar had ze t gekocht van de woningbouw, want hij staat nu al een tijdje te koop en ze zijn nog niet verhuisd...(hier gaan zo'n beetje alle huurwoningen gelijk de verkoop in als de huurders eruit gaan
    en die vent van dr is er pas veel later pas bijgekomen, en dan hebben ze ook nog een hondje, lekker druk en krap daar in huis dus...

had ze wel een mooie jurk aan, of kon zelfs dat niet?? En ja liefde kan blind maken, maar de angst om alleen te zijn ook....

ik ga zo maar weer even aan de studie, even 2 hoofdstukken samenvatten, heb ik dat weer gehad :)

4. BellaNoa

@ BF, ja ben benieuwd of je oefening gaat helpen :D Hoop ook dat het iets positiefs is, want ik heb wel vaker rugpijn hoor, maar nooit op die plek..

Vanmiddag lekker lunchen hmmm broodje carpaccio, nu kan het nog haha

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hey meiden, heb ff geen tijd meer om te reageren maar heb wel bijgelezen, reageer vanavond als ik terug ben van vrienden even, fijne dag!

6. BellaNoa

Lavina, veel plezier vandaag

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hey meiden! Ik kan ook even niet uitgebreid reageren maar Kiwi balen van je nega test meid!! :( had ook echt goeie hoop! Maaaar goed wie weet over een paar dagen! Hoop t heel erg voor je

Iedereen een gezellig weekend gehad dus? Gister na sushi om 22:00 naar de film the dark knight rises geweest met vrienden. In eerste instantie echt zoooo niks voor mij hou er echt niet van, en zat er ook een beetje met een dubbel gevoel vanwege dat vreselijke drama in amerika, maar ik moet zeggen het was een hele goeie film eigenlijk :D duurde alleen 3 uur.. Pff haha maargoed

@bella hoop dat het een teken is!! Zelf heb ik altijd precies een week voor ongi heel erg pijn in mn buik en soms ook rug maar dat ben ik. Ik heb nu wel t idee dat ik mn ei voel 'groeien' heb sinds gister ongi gevoel en pijn in mn rug. Vanochtend nega CB test.

Had graag wat uitgebreider willen reageren maar misschien vanavond weer! Gaan zo naar t strand lekker terrasje pakken. Heb ook wel zin in carpaccio haha

Fijne dag allemaal meiden!

8. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @kiwi, balen zeg :( nou ja ik teste 1 dag voor nod ook negatief :)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden
    net heerlijk ontspannende massage gehad van ml, was ik ff an toe :)
    dus zo ff gauw douchen en dan richting schoonouders voor bbq! :) jeej!
    hoop dat ik voor we weggaan ng een keer kan plassen voor een ovutestje :D
    fijne middag en avond meiden! Zal hier vanavond vast nog wel even komen spieken :)

10. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Jaa ze had een heel mooie jurk en hij ook mooi pak maar ik was mee geweest bij beide :p
    Ik post straks wel een foto :)
    Enne 1kamer keuken apart en daar slaapt die meid in.. maar echt al zou het bij ons een ongelukje zijn zou het er alsnog beter aan toe geweest zijn Pff..

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar het voelt gewoon zo! Echt 1 dag voor NOD negatief? En wanneer positief dan?

Wij zitten gezellig samen buiten en gaan zo ook bbq-en met vrienden! ;)

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @dinges, dat meen je niet....is t dan een koophuis die ze niet verkocht krijgen ofzo...pfff...is toch geen doen...

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ha meiden, daar ben ik weer! Heb ff gauw bijgelezen, lief dat jullie aan me hebbe gedacht :)

De uitslag viel gelukkig mee. M'n schildklier werkt iets te snel ipv te langzaam, maar echt maar n ietsiepietsie te snel, dus geen reden voor zorgen. Als m'n menstruatie na n half jaar onregelmatig blijft, dan moet ik terugkomen.
    Verder had ik een beetje kalium tekort, daar heb ik n drankje voor gekregen. Moet ik nu een week innemen en dan na 2 weken weer bloed prikken :( kijk er nu al tegen op!
    Verder was de waarde van m'n lever wel schrikbarend hoog, hij moest rond de 32 zijn en bij mij wassie 68. Dat was de reden dat ik moest komen. Hij legde uit dat ik misschien een infectie aan m'n lever zou kunnen hebben (hepatitis) maar toen ging er n lampje bij me branden! Ik heb het afgelopen half jaar 3 vaccinaties voor hepatitis gehad, omdat mijn werk dat aanbood. Was voor mij niet noodzakelijk, maar dacht kan t maar gehad hebben.
    Dat verklaarde waarom die waarde zo hoog was, dus was er niets aan de hand :D een hele opluchting!

@kiwi: balen van je test meid, maar t is nog vroeg!! Hopelijk geen ongi de komende dagen!

@mams: leuk dat je t nieuws hebt verteld!! Lijkt me zoooon mooi moment! Hihi zeker met zon shirtje! Als ze t nie meteen zien, lijkt me moeilijk om dan te doen alsof er niets is. Zou helemaal hyper zijn denk ik ;)

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Dit is een huurhuis en ze hebben een bouwvaL gekocht waar ze geen geld voor hebben om het op te knappen... dus dat duurt ook nog ruim een jaar voordat dat leefbaar is (zijn al een naar bezig)...

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Even een testje gedaan! Deze was omo wit! De ongi komt hopelijk morgen. Dan kunnen we af tellen en hebben we er 1 maand opzitten!

16. BellaNoa

Haii ben ik ook weer. Lekker geluncht en daarna wezen fietsen met Dilan en mn moeder, we hebben hier zo'n fietsroute in de buurt met gezellige terrasjes hihi... en het was echt overal stampens druk! Maar wel steeds geluk met een plaatsje :D

@ Dinges, had ik dat nou goed gelezen, dat dochter van hun in de keuken slaapt?? Jeeetje! Hopen dat ze een keer die bouwval afmaken dan, en anders opgeven voor "Help, mijn man is klusser" haha!!

@ BF, oooh lekker bbq, heb ik ook zin in! Wij gaan dat dinsdag doen :D

@ Jazz, veel plezier op het terras en geniet van je carpaccio, kan zomaar eens de laatste zijn voorlopig! :D

@ Swimming, kan wel zeggen jammer dat ie nega is, maar was ook de bedoeling toch? Wanneer ga je op vakantie?

@ Kiwi, wat bedoel je met voelt gewoon zo? Dat je je zwanger voelt?

17. BellaNoa

Oooh ik ben ineens een vip member geworden!! Krijg ik nu een prijsje??

Ik ga trouwens toch maar wachten hoor met testen, misschien nog wel voorbij woensdag, heb nl echt geen zin meer in die teleurstelling van een nega test :p

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bellanoa eind augustus gaan we!

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Mams wat een leuke reacties! En heb je al van je schoonzus gehoord wat het wordt? nog 2 daagjes tot de echo spannend hoor!

@Bella jij hebt gister een lekker dagje gehad dan zeg, wel lekker dat jullie samen nog geslapen hadden na alle ellende

@Bf hoe ging het bowlen gister?

@Anita fijn dat jullie leuke verjaardag gehad hebben. Kan me voorstellen dat je de twee oudste jongens wel zal missen ja! Wel leuk voor ze

@Bella vervelende klachtjes allemaal zeg en vreemde plek

@Kiwi balen van de omowitte test zeg :( Duim alsnog voor je

@Dinges kan me voorstellen van de bruiloft en wat fijn dat hun dochtertje zo lekker naar haar zin heeft bij jullie, verschrikkelijk lijkt me dat op zo'n appartement wonen met een kindje ook voor kindje zelf. Wij zijn expres verhuisd zodat we wel de ruimte hebben anders is het toch niet te doen, maar goed dat ben ik :p

@Jazz hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad

@Flora gelukkig dat alles goed is met je! Kaliumdrankje hm nooit van gehoord, hoop dat het niet al te vies is, succes ermee!

@swimming ja wist ook niet zo goed wat ik moest zeggen maar je wilde nu toch ook niet zwanger zijn vanwege de dolfijnen toch?

Vandaag heerlijke dag gehad bij oude vrienden van vroeger, echt al zeker 15 jaar niet meer gezien, wel meer maar weten we niet precies meer, was echt superleuk en gezellig!
    Het weer was ook heerlijk, ben verbrand aan de ene kant waarmee ik in de zon zat haha, nu een bruine arm en een witte lol, morgen maar de andere kant in de zon hier.
    Nu ff relax avondje :)

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @lavina haha een bruine en witte arm :D haha
    @bowlen, ik was natuurlijk knudde, elk spel verloren en ml heeft elk spel gewonnen :D
    @bella, lekker zeg op terrasje en fietsen! Lekker van t goede weer genoten dus :)
    @flora, fijn dat de uitslagen goed waren! En dat je verhooge leverwaarde ook te verklaren is! Hoop ook dat dat drankkje niet al te vies is hihi

@hier, had eigenlijk gehoopt dat ovutest vandaag posi zou zijn en dan morgen ei, mooi op schema dan...maar helaas, vanmiddag was ie hartstikke omo!
    nu wel wat lichte krampjes, dus wie weet zet t morgen door, issie morgen posi en dan morgen op dinsdag springend ei, ben benieuwd :)
    eigenlijk niet zo handig dan zo'n korte LH piek, maar goed, overleven we ook wel weer :)
    merk eigenlijk dat ik in een klein dipje zit...alles gaat weer anders, word er moe van...
    vruchbaar slijm is nog maar heel klein beetje aanwezig geloof ik, terwijl ik dit normaal wel heel duidelijk kon zien, heb ook bijna dagelijks van die zeurhoofdpijn, word ik ook zo suf en beetje chago van, en ben gewoon ook heel moe en echt toe aan vakantie! Gelukkig nog maar 2 weekjes werken en dan heerlijk ff 3 weken niet :)
    dipje gaat ook wel weer over :) is ws gewoon de hoofdpijn die me in de weg zit ;)
    heb trouwens ook nog steeds veel puistjes :( die zijn normaal welzo goed als verdwenen als ei eraan komt, en om nou te zeggen da ik heel erg hitsig ben, nee ook dat niet, maarja misschien ook wel weer door moe en hoofdpijn ;)

zo, nu is t klaaguurtje weer voorbij, ga zo denk maar lekker naar bed, nog heel ff lezen en dan slapen, morgen fris weer op ;)

fijne avond nog en slaap lekker alvast!

Deel Deze Pagina