Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Dank je wel Zep! :)

Balen meis! :x:x Ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt en dat je er geen vertrouwen in hebt. Jij komt ook gewoon snel op roze meis! ;) Knuffel voor jou!

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Thnx knuffie!!! Begin vast met strooien hihi

*Kiwi strooit HCG * Vangen meiden! :)

Of je echt met de ovutesten zwanger raakt, moeten we nog 13 dagen afwachten hihi.. Het is wel prettig om te weten of je je eisprong hebt, voor mij was dat wel heel prettig om te weten!

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Knuffel voor jou Zep :(

Hier was net aan het douchen en waste me (duhhhhh) en zag ineens dat mijn tepels erg donker zijn haast zwart/blauw alleen dat puntje niet het hof erom heen :s

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Oh jah, waste je je... haha.. had je dat bij Shaun ook? Ik heb het nu helemaal niet. Geen andere tepels..

5. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik had bij Shaun helemaal niks

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

JAAAAAAAAA KIWI GEFELICITEERD MEIS!! Geweldig zeg! En wat een mooie testen!! :D ben super blij voor jullie! Geniet van die gigantische roze wolk hihi

@zep hele hele dikke knuffel meis ik snap je gevoel helemaal! Maar kop op want binnenkort is t gewoon wel raak! En maak je echt geen zorgen het is volkomen normaal dat t een halfjaar a jaar kan duren!

Ik hoop dat ik de zwangeren snel mag volgen! :)

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Maar iedere zwangerschap is anders toch? Ik duim ook voor jou MvS! *Strooit nog wat extra HCG naar MvS*

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @kiwi 2-ling lijkt mij ook erg leuk!

@mvs mijne zijn ook blauw/zwart

@zep sterkte en blijf vertrouwen houden. Je hebt nu wel duidelijkheid.

@julia fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Welkom terug!

@mams happy birthday

@hier gister avon steken in bm! Klink hoopvol maar ja wie weet houd mijn lichaam mij voor de gek!

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Swimming wanneer ga jij testen

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs op zijn vroegst volgende week donderdag! Maar wil eigenlijk pas na nod testen om teleurstelling te voorkomen. Mijn lichaam geeft deze ronde meer en andere symptomen door, maar wie weet zijn ze vals! Wanneer ga jij testen?

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ALLEREERST

KIWIIIIIIIIIIIII JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEEEEEEERD!!!

ik wist t :D:D:D

@mams, er is er een jarig, hoera! hoera! dat kan ik niet zien, maar dat ben jij! van harte gefeliciteerd! fijne dag vandaag!

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, banner ;) leuke! :p haha, maar als je op 11 dpo zit ben je nog geen 4 weken en 1 dag zwanger (kreeg ik toen ook naar mn hoofd geslingerd), maar ik heb m ook gewoon met laatste dag ongi berekend hoor :D en we zullen t volgende week zeker weten ;) of nou ja...zeker....wat zal t schelen..hooguit 4 dagen ;)

@zep, nee meid :(:( niet leuk :(....wanneer is je nieuwe nod?
    dikke knuf voor jou!!! maar....(positief bekijken ;)) je kan nu wel zonder ongemak flink aan de klus in jullie nieuwe huis ;)

@swimming en mvs, ik kreeg een donkere rand om tepelhoven heen ;) maar dit is ook bij iedereen anders :) de echte dooraderde boobs begonnen bij mij pas later ;) maar ook spannend voor jullie!!

heb wel t gevoel dat er dit keer meerdere op roze gaan, net als vorige maand :) ben benieuwd wie nog meer allemaal!

ik zal in mn lunchpauze de lijst weer even aanpassen! :)

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jaaaaaaaaaa, BF, je had het hartstikke goed!!! hihi..

Ja wist dus ook niet zo goed van mn banner, heb idd mijn laatste ongi ingevuld, dus moeten we maar even kijken! ;)

Wanneer hebben jullie de VK gebeld? Ik denk dat ik morgen digitale ga doen van CB.

@ Swimming, klinkt idd hoopvol! Hoop het voor je, meis. Voor iedereen eigenlijk!

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik had donderdag posi getest en maandag vk gebeld had ook met 8 weken al echo (doet niet elke vk)

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs wanneer ga jij testen?

@boobs het is vooral in de avod dat ze verkleuren, maar dat geeftnog niet veel hoop. Dat misselijke en opgeblazen gevoel blijft. Steekjes onder in bm en schaambot zijn er ook nog! Oooo ik hoop het zo!

Nu in 9dagen 1,6kilo afgevallen! Goed bezigggggg:)

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ klinkt wel heel hoopvol, swimming. Ik hoop het voor je meid!

@ Hiero, veel activiteit onderin mn buik... kan iemand vertellen wat er nu gebeurd daar binnen?? "beetje" het gevoeld dat ik ongi wordt.. tis eigenlijk meer dat ik voel alsof er iets uit elkaar getrokken wordt.. ;)

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @kiwi uit elkaar getrokken? Het gaat groeien in je buik!!!! Dus ja ruimte is nodig en wordt nu gemaakt! Ga je het al mensen vertellen?

18. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja uit elkaar getrokken haha.. :) Ja ik denk t, maar tis wel apart! Wordt genoeg ruimte gemaakt ja! hahah.. Ja ik wil morgen of overmorgen een digitale doen. En dan willen we allebei het aan onze ouders vertellen. Die willen het graag weten denk ik! Kan gewoon niet voorstellen hoe ze reageren, als ze horen dat ze opa en oma worden! Van beiden het eerste kleinkind! ;)

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, is groeipijn :) ook wel bandenpijn genoemd :)
    alles wordt idd opgerekt ;) en dit kan hetzelfde voelen als ongikrampen :):) (al vond ik t wel "anders", al voor die mooie test ;) hihi), zul je nog wel langer houden en veel vaker last van hebben hihi :D bij mij is t een komen en gaan...laatste dagen weer wat meer, dus denk weer een soort groeispurt ofzo :D

welke uitrekendatum wil je voorlopig aanhouden? (vk berekent t in eerste instantie ook op laatste dag ongi, en vraagt ook wel naar lengte cyclus)

helemaal fantastisch meid!!! :D:D:D

@swimming en mvs, voor jullie ook zoooooo spannend!! ben echt heel benieuwd!

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kiwi....GEFELICITEERD en gelijk 3 haha....duidelijk zwanger!!!

Zep balen dat je weer ongi bent geworden, ken het gevoel! Wij zitten nu in ronde 6 en elke maand toch stiekem hoop. En dan toch ongi, ondanks symptomen. Maar meid, komt goed ze strooien hier goed met hcg voor ons!

Swimming, spannend meid, klinkt veelbelovend...duim, duim!

Mams gefeliciteerd, fijne dag!

Deel Deze Pagina