♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! ??-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 sept., 2e ronde, 1e kindje ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 21 sept., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 23 sept., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 24 sept., 5e ronde, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 24 sept., 4e ronde, 2e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), nod: 2 okt., 6e ronde, 2e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 2 okt., 6e ronde, 1 kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 8 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 okt., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: ?? okt., 5 e ronde, 1e kindje. 13 Zwanger!, 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 10 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @kiwi, je staat op roze!! hoe voelt dat nou? hihi @zep, vroeg t net ook al, maar vraag t voor de vorm nog even een keertje wat is je nieuwe nod?
@mams van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier! @mvs en swimming klinkt erg hoopvol dames, ik duim voor jullie
hallow dames hier ben ik weer ff. maar heb natuurlijk wel meegelezen. @kiwi gaaaaf meid gefeliciteerd ik had al zo een gevoel dat het raak was ivm je klachten geniet ervan. hier loopt alles zijn gangetjes ik voel me gewoon als de oude maag is gewoon en kan alles weer eten wat is dat heerlijk sins 2 daagjes voel ik ons mannetje schoppen en duiken altijd zo een mooi gevoel.maar weet van me andere kinderen dat het strax allemaal wel te veel kan worden ik zat net ff fotos te kijken en kwam deze tegen van vorig jaar en wou het graag delen zo liefff maar het duurde niet lang en hadden alweer ruzie .
@ Jazz, thnx meis nog voor je berichtje!! @ Swimming, vervelend meis, ik hoop dat het pilletje helpt! @ BF, oh is dat dat?? voelt idd beetje als ongikrampen, als ik geen mooie testjes gehad had, had ik miss wel gedacht dat ik ongi zou worden. Tis gewoon een heel vreemd gevoel! Voelt idd alsof er "iets" uit elkaar getrokken wordt. Maar na zo'n mooie test is het helemaal geen vervelend gevoel! @ Pixels, Thnx meis!! @ uitgerekende datum, ik denk 31 mei 2013, maar ik weet het niet zeker. Heb mn eisprong later gehad, dan wat bij een cyclus van 30 dagen hoort. Dus dat snappen die calculators niet , haha.. Dus zet me maar op 31 mei 2013! En dat voelt hartstikke goed op dit lijstje op het roze! Maar ik ben nog steeds een beetje flabbergasted.. (schrijf je dat zo?) Ben echt superblij, maar het is gewoon een vreemd iets. Je hebt alleen een test en that's it. Aangezien het nu kan * HCG komt met bakken uit de lucht* mede mogelijk gemaakt door Kiwi
Zo mijn trip naar luxemburg en duitsland weer net overleefd, wel een pijnlijke kont van het zitten haha en echt moe! Dacht dan slaap ik vannochtend wel lekker uit... VL heel voorzichtig: Uhmm... je weet dat de schoonmaakster komt? Nou hou :'( dus nu ben ik op. Maarja wat ik dan net weer lees geeft me weer energie: Wat las ik kiwi? Ben je zwanger? GEFELICITEERD!!!!! Ik heb vannochten een beetje bijgelezen van de laatste dagen maar had echt geen puf om nog te reageren. Oh ben echt zo blij voor je zal hard voor je duimen dat hij/zij/ze lekker blijft plakken Owja, ik zal dan nu ook maar nog even snel HCG rondstrooien. Mijn HCG houd als het goed is deze week op. blijkbaar als ik volgende week een zwangerschapstest doe dan slaat hij negatief uit hihi ook gek he *HCG restje komt jullie kant op gewaaid* *pfffff*
Dank je wel Meelanor! hihi.. Ik krijg dr ook energie van! Voel me top! Ik hoop ook dat hij/zij/ze??? blijft plakken. Eentje vind ik ook al een wonder haha..
Nou niet eigenlijk, maar dat was een van de pendels.. een DRIELING pfff. En ik typte eigenlijk na, wat Meelanor zei. Dus geen tekenen hoor
Grappig is wel dat wie er voor een vakantie zwanger wilde zijn om het tegen een bepaald persoon dan te kunnen vertellen, dat ook dan daadwerkelijk is geworden haha, hoe toevallig! Bij BF, kiwi en mezelf