Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Thnx Bella! :D:D:D

Ja inderdaad je hoeft alleen bijna op vakantie te gaan, HCG toe gestrooid te krijgen en dan ben je zwanger hihi..;);)

Heb net nog digitale CB gedaan, kon t niet laten.

Bekijk bijlage 274964

Maar meiden, als tie nu al 2-3 weken aangeeft, is de bevruchting dan eerder geweest, dan dat FF zegt? FF zegt 6 september. Maar gok zelf dan eerder..

2. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    He meiden!!

Kiwi, wat een super gave test zeg:D:D

Meelanor, fijn dat je je reis hebt overleefd!!

Bedankt voor alle lieve woorden en knuffels!!! Pffff, voel me nog steeds best rot...... Mijn vriend hoorde het aan mijn stem door de telefoon. Heb echt nergens zin in...... voel me down en begin aan mijn eigen lijf te twijfelen.... Ik weet dat ik dat niet moet doen en dat er nog helemaal geen reden is om te twijfelen...... Sorry voor mijn vreselijke geklaag........:(:(:(:(:(
    Morgen ga ik weer lekker klussen en schilderen in het huisje, daar heb ik wel zin in!!:D

Mijn nieuwe NOD is 16 oktober

3. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Kiwi!!! Gefeliciteerd! Super nieuws!

@mams: gefeliciteerd met je verjaardag!

@swimming: ik ga voor je duimen!

@zep: NIET leuk!! Gelukkig kun je morgen je gedachten een beetje verzetten.

@nod: Hier zou het volgens mij morgen/vrijdag moeten zijn. Maar nog geen voortekenen :( Vanochtend wat roze met afvegen en al 3 dagen wat steekjes helemaal onderin, maar niet het bruinverlies en buikpijn van normaal.
    Ben benieuwd, ben paar dagen geleden ook begonnen weer met Etos pillen, heb ik in de vakantie vergeten ;) Stom! Van 1 per dag, ga ik nu ook maar weer de voorgeschreven 2 per dag slikken.

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Even een egotje wordt zo moe van mijn buik heb dit bij Shaun nooit gehad :( net ook ik ging even plasje plegen en heel mijn string was nat een dikke klodder wit bah bah maar hoop dat het een goed teken is, nu weer ijskoud op de bank onder mijn dekentje

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mvs, t kan een teken zijn, maar hoeft ook niks te betekenen....handig he ;)

@kiwi, ja das nou bandenpijn :p t allereerste begin :D wat je test, kan zijn dat je sneller of meer hcg aanmaakt, die test gaat ook maar uit van gemiddelden ;) maar misschien is t wel een 2ling :p 2x zoveel hcg ;) hihi
    maar lekker zeg nog eens extra bevestiging!! :):):)

@bella, haha idd wel grappig ja :D haha onvoorstelbaar ook wel :D

@Zep, als t kon zou ik naar je toe rijden en je een hele dikke knuffel geven! Maar helaas gaat dat niet, dus dan maar een heeeeeeeeel dikke digi knuf!!! En je mag best even wat dipdagen hebben hoor tijdens ongi! Probeer alleen wel daarna weer vol positiviteit verder te gaan :)

@zsa, ik zeg spannend! :):):) Ben benieuwd!

heb zoooooo t gevoel dat er meer op roze gaan heel binnenkort! Maar weet echt niet wie op dit moment, heb natuurlijk wel zo mn ideetjes erbij, maar wil ook weer niks jinxen (??)

oh en kiwi, volgens mij is flabbergasted goed :p eigenlijk nog nooit geschreven haha

@meelanor, oef moet er niet aan denken van die roteinden te moeten rijden...petje af hoor!! Voel jij Disney al bewegen? En willen jullie weten wat t is? En laten jullie dan pretecho doen of wachten jullie de 20 wekenecho af? :):):)
    Enne, waar blijft jouw buikfoto?

@swimming, fijn dat t geholpen heeft! Hopelijk morgen helemaal zonder!

hoop dat ik niets ben vergeten :) hihi, nu ff lekker douchen en dan begint alweer switched at birth :) en dan weer vroeg naar bed (en de 2e aflevering neem ik dus op ;))

fijne avond schatties en slaap lekker alvast! Xx

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ben wel benieuwd wie jij denkt hihi we weten toch dat je het niet kan voorspellen en klampen ons daar echt niet aan vast hoor

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @kiwi wanneer ging je het je ouders en schoonouders vertellen?

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Om maar alvast te beginnen met jinxen :D ik ga voor mvs en swimming! Hihihi weet ff niet meer wie nog meer bijna kunnen testen, ben er ff helemaal uit maar ik duim zo voor iedereen en hoop dat er idd weer meer roze komt!

Sorry dat ik niet op alles en iedereen heb gereageerd, vergeef me! ;) wij genieten van onze laatste avond hier. Morgen vliegen we 21:15. We willen niet naar huis :(

Ps extra digi knuf voor zep!

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @jazz wat is jinxen?

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Uhhh ja hoe leg je dat uit:D dat je niet wil dat t juist niet gebeurd als je t uitspreekt.. Zeg maar.. Snapje :D

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #3851 swimming, 19 sep 2012
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
    Nee snap hem niet! Sorry

12. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Kiwi, oohh 2-3 al! Dan denk ik sowieso minimaal 14 dagen geleden. Ik had namelijk op NOD getest met die digitale en toen stond er ook 2-3.

@ Zep, inderdaad balen dat je weer ongi bent, maar meid jouw mooie test komt nog! Nu pas ronde 5 :D weer met volle moed er tegenaan en je vriend werkt nu ook gezellig mee en je huisje is ook goede afleiding nu.

@ Mams, gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad en goed verwend?

@ Mvs, grote dikke klodder?? Is het mogelijk dat je vandaag je innesteling kan hebben? Volgens mij heb ik die dikke klodder met innesteling gehad, althans dat denk ik... had het daarvoor ook nog nooit gehad! Was op 10 dpo

@ Swimming, vind ook een beetje lastig uit te leggen haha. Maar ken je dan het spreekwoord "de goden verzoeken" volgens mij kun je dat daar wel mee vergelijken.

@ Hier, onze vrienden zijn net weer de deur uit. Hebben het vanavond tegen ze verteld van de zwangerschap, onze vriend zag het shirtje al snel, maar bij mn vriendin duurde het nog ff... dus wij lagen allemaal dubbel van het lachen dat zij het nog niet door had terwijl ze wel de hele tijd met zl bezig was en zij zat maar naar de tv te kijken of daar iets geks op was, hilarisch!! En toen zag ze het shirtje van zl hihi... was wel leuk!

@ Kiwi, hoe voel je je? Nog aan het stuiteren? hihi... ben ook benieuwd wanneer je het de ouders gaat vertellen en hoe?

13. BellaNoa

Oh ja en Jazz, nog lekker genieten van de laatste avond en morgen overdag en dan een fijne terugreis!

14. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen ladies,

Net wakker geworden met z'n tweeën en het leek net alsof gister alles gedroomd was! Maar de digitale CB ligt er nog! :D

@ Bella, ja we hebben het onze ouders het gisteravond verteld. Ik vertel eigenlijk alles aan m'n ma, zou het ook heel raar vinden, als ze het niet zouden weten. Die waren natuurlijk helemaal door het dolle heen. M'n ma kwam met koekjes rond voor de koffie haha... En toen vroeg ik of ik er twee mocht... Toen zei ze eerst natuurlijk mag dat haha... En toen zei ze, twee?? Echt?? Alleen voor jou? Of...?
    En toen begon ze te huilen, wij allemaal te huilen! M'n ma wilde me al in een kooitje stoppen! :)

@ wanneer, vind t wel gek hoor 2-3. Had eigenlijk verwacht 1-2. En zeker voor NOD. ( of wat ik dacht dat m'n NOD was) natuurlijk heel niet erg!! Weet ook wel dat t net 2 weken kam zijn, maar toch.. Volgens ff was m'n NOD 6 september, en gisteren was het geen twee weken later... Toch?? Hihi...

Voelde gisteren de hele dag met tussenpozen, alsof ik binnen uit elkaar werd getrokken. Wel met een soort van ongipijn. Wel anders.. En zojuist wakker.. Heeeeel lekker geslapen! Denk dat ik toch echt heel nodig naar de wc moest, maar dat dat gisteren niet wilde zeg maar, soort van constipatie ofzo. Heel gek, maar denk ook dat ik nog elk moment ongi kan worden. Zit toch in je hoofd!!

En nu zo nog ff de oogjes dicht, mag tot half 7 hihi..

Werkse vandaag meiden!

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Meurning :)

@kiwiiiiii, namens lavina en dinges: jaaa gefeliciteeeeeeerd!

@jinxen, jah idd lastig uit te leggen, vind ook wel t meest op goden verzoeken lijken ;)

@kiwi, herkenbaar hoor die krampen :) enne...ik had ook maandverband en alles mee naar zweden voor t geval dat...;)
    Leuk dat je ouders het al weten!! :)

@vermoeden, nee ik zeg niks :p

iedereen lekker geslapen?? Ik begon onrustig en na t plassen weer onrustig :( gelukkig morgen niet die stomme wekker zo vroeg, dus laatste dagje even flink de tanden op elkaar...

en kiwi, ik vond t nog veel langer onwerkelijk haha, bij de echo had ik echt "t is dus ECHT zo!" haha had echt t gevoel dat al die testen me voor de gek hielden ofzo :D

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nee want ei was echt tussen 9 en 11 sept daarna was slijm weg (zou dan nog wel kunnen ja) ik weet niet al die termen hoor hoeveel dagen na ei enzo hihi.

@kiwi leuk dat je mams zo blij is

@bn grappig dat ze het niet zag ben zo benieuwd of mensen het gaan zien bij Shaun een shirtje

@ buikpijnen ik had dat bij Shaun pas rond week 12 had daarvoor echt helemaal niks dat maakt je ook onzeker als je helemaal niks merkt

17. BellaNoa

Goedemorgen!

@ Kiwi, oohh leuk zeg de reactie van je moeder!

@ BF, hier echt klote geslapen, zoonlief lag bij ons en dan word ik echt om het half uur wakker. Vanavond maar ff volhouden dat ie in zn eigen bed blijft liggen, sinds de vakantie wil ie steeds bij ons slapen pff.. en dan raakt ie echt helemaal overstuur als ie in zijn eigen bed ligt.

@ Mvs, ik raad je dan wel aan om de tekst aan de achterkant te laten zetten haha. Mijn schoonzusje had het aan de voorkant ook met een afbeelding erbij, maar toen zag niemand het eigenlijk en moesten ze zelf steeds hints geven.

@ Hier, ik lig lekker op de bank te werken :p nog 2 uurtjes en dan ben ik weer klaar jeeuhh!

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    He bn praat je over Shaun haha die heeft ook bij ons geslapen heel de nacht pfffff

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf maar je hebt dus wel een vermoeden?

20. BellaNoa

Oh echt? Pff ik vind dat zo irritant he, dus vandaag is het afgelopen maar ff bikkelen om hem dan 100 keer te troosten en gewoon weer terug te leggen in zn eigen bed...

Deel Deze Pagina