Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn ei is de 9e geweest

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @anita hoe voel je je nu?

@bf @mvsik weet het niet zeker eigenlijk. Vruchtbaar slijm had ik op 9-10-11 en zaterdag en zondag echt een super beurs gevoel rechts onderin mijn buik! Ik gebruik dus geen ovu testen dus ik weet het niet zeker.

We hebben geklust op 7-8-10-11-13-16 dus moet genoeg zijn toch? Gevoelige tepels heb ik sinds gister?

3. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

Ja ik voel me Eigenlijk vrij goed, alleen heel erg moe en vaak misselijk en al een behoorlijke buik hahahaha maar ja is de vierde :)
    Bedankt...

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @anita willen jullie het geslacht weten?

5. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    @zsa ik had dat trouwens ook op het hele begin af en toe alleen een heel klein beetje bruin en alleen bij afvegen (sorry voor de vieze praat ;))

6. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Hahaha jaaaaaaa heel graag...maar ja denk het al wel te weten ;) :D;)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @anita dat is geen vieze praat. Maar normaal want het hoort er immers bij? Jongen?

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mvs bij ronde 1 en 2 ben ik uitgegaan dat ik een cyclus had van 28dagen, maar daardoor hebben we dus wel mijn ei gemist. Helaas, maar beter ook anders hadden we een probleem met de dolfijnen!

Misselijkheid begint weer te komen!:x

9. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Ja is idd wel normaal maar ja ach...:)
    Enne ik denk idd een jongen ik heb er immers al drie :D en nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik stiekem wel hoop op een meisje, MAAR een jongen is bij mij net zo welkom en geliefd juist omdat ik ook weet hoe heerlijk jongetjes zijn en hoe bevoorrecht ik ben dat ik kinderen kan en mag krijgen...

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @anita 4jongens zijn ook super leuk!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Zojuist hele vreemde troebele urine! Dat heb ik nog nooit gehad! De hele dag was hij donker, maar wel helder!

12. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Troebele urine heb ik altijd zegt niks helaas ik heb van 7 tot 11 mijn ei gehad ronde 1 en 2 te beloop gelaten om zo mijn cyclus te bepalen dit is dus eigenlijk ronde 1 ik heb om de dag geklust vanaf de dag dat ik niet meer ongi was rond mijn ei ook gewoon sperma blijft tot 72 uur leven dus dat is genoeg

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Anita, hey je zit op de 12 weken vandaag! Gefeliciteerd! Veel plezier dinsdag!

@swimming, ik had vanaf 5dpo kwaaltjes ;)

goed, kort maar krachtig :p slaap lekker meiden! X

14. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

Hahaha ja dank je!! Heb ook echt heel veel zin in dinsdag...Mijn man heeft gelukkig ook vrij gekregen in de ochtend dus die kan gelukkig ook mee...

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen?

Heb vanmorgen nog een testje gedaan..

Bekijk bijlage 275203

Ik deed eerst de KV test, en toen raakte ik wel een beetje in paniek.. :( Daarna deed ik die van ZW&kids en die was hartstikke duidelijk. ;)
    Ik heb wel meer gelezen van de KV testen tegenwoordig, maar toch.. Ik zal mn werkgever er eens op aanspreken haha.. ;)

Wat vinden jullie?? Is tie duidelijk? ;)

Vandaag nog 1 dagje werken en dan nog 1 week en dan... vakantie! :D

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kiwi, nee vind t maar een tuurstreep :p twijfelachtig hoor :p hhaha, gekkerd, hartstikke zwanger jij! :):)

@Anita, idd wel zo fijn als je man mee kan :) vind t toch iets om te delen :)

17. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hey meiden ff ego

Pfff wat ben ik beroerd! Net onderhand de halve badkuip vol gespuugd bahhhh en ik vind dat altijd al eng

Luchte wel ff op.. Maar nu gewoon weer misselijk

EigenlIjk wil ik niet naar kantoor ben zo beroerd.. Maar wil me eigenlijk ook niet ziekmelden.. Wat zouden jullie doen

18. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ BF, hahaha.. ik dacht altijd dat tie op of net na NOD gelijk al moest springen van het testje.. Dat doet de ZW& kids wel gelukkig! Wel vreemd van die KV vind je niet??

@ Bella, ah meissie, toch! Ja ik heb mezelf ook zitten te bedenken als dat gebeurd wat ik zou doen.. Als jij niet op je werk kan functioneren, dan moet je gewoon thuis blijven! Ik denk ook niet dat ze er iets achter zoeken, als je nooit ziek bent. Hoop wel voor je dat het snel minder wordt! :)

19. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Succes vandaag Anita!! Geniet ervan saampjes! Ik denk toch een meissie.. hihi..

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bn hoop dat t snel weer over is. En anders bel je je baas even dat je wel wil komen werken maar dat je je echt beroerd voelt. Mogelijk kunnje afspreken dat je dan gelijk naar huis mag. Heb je btw al een zwangerschapsverklaring dan is je werk voor jou verzekerd dus is het alleen vervelend dat je werkzaamheden even blijven liggen. Hopelijk is de misselijkheid echt weer snel over want 'ziek' zijn is niet fijn.

Deel Deze Pagina