Bn als je zo ziek bent zou ik me ook ziek melden en houdt het in de gate een meisje wat ik van een ander forum ken is net opgenomen wegens uitdroging die gaf ook over bel even je vk of ha kan geen kwaad Kiwi meis stop met testen het maakt je gek echt je bent zwanger en goed ook en kv ja dat kan wel kunnen ook fouten inzitten
@bella, ziek melden is toch geen doen...probeer wel genoeg water of slappe thee te drinken en met eten ff rustig aan, dus bijv crackertjes of beschuitjes. Een dag overgeven hoef je nog niet gelijk zorgen te maken, we hebben immers ook wel eens buikgriep nietwaar. Als t nou langer aanhoudt, bijv een week even ha of VK bellen, er zijn medicijnen voor en die moet je gewoon gebruiken hoor! Ze zijn speciaal voor zwschap gemaakt.... probeer morgenochtend anders voor je opstaat een beetje thee en beschuitje te eten, alleen even ml lief aankijken dat hij t gauw voor je haalt. Of zet een flesje water bij je bed, dan kan je eerst ff slokje water nemen voor je opstaat. hoop dat je je gauw beter voelt!!! @kiwi, mijn KV op nod was ook geen knal hoor zie mn album @hier, darmen worden actief, jeej! haha
Hey ik moet dinsdag pas Hahaha maar ik zal er zeker van genieten Mocht ik vandaag maar alvast... Kan niet wachten Hahaha...
Niet helemaal goed gelezen, sorry! Ik dacht dat je vandaag al kon, maar tis al bijna, nog een paar nachtjes slapen!
ja heb vanochtend een cracker al geprobeerd maar daar werd ik nog misselijker van, inmiddels 4 kopjes thee op nog niet gezakt en het hangt de hele tijd net zo onderin mn keel of het er ieder moment uit wil komen zeg maar... zo super irritant zeg! ja sorry hoor weet dat het voor een goed doel is maar tis echt niet relaxed. Heb de vk maar gebeld of ze er iets voor hebben, maar kreeg de secretaresse dus de vk belt in de pauze terug ben benieuwd...
@Kiwi: GEFELICITEERD!!! Wauw! Ben echt super blij voor je! Gaaf hoe je mams ook reageerde hihi! En je mag nu wel stoppen met testen hoor, een streep is een streep hihi! @MvS & Swimming: Heel veel succes, ik hoop voor jullie dat jullie deze maand ook op roze mogen! *Strooit HCG* @Anita: Gelukkig dat je echo weer goed was! Ben ook paar keer (bruin) bloed verloren en idd, zolang het bruin is, hoef je je niet heel veel zorgen te maken. @Bella: Vervelend voor je dat je zo ziek bent, lijkt me echt heel irritant... Hopen dat je je snel beter voelt! @Hierzo: 14 weekjes zwanger ondertussen en voel me super! Erge drukke week achter de boeg maar nu lekker thuis! Hubbie heeft ook vrij vanmiddag, dus misschien ff babykamer shoppen! Joepie! Fijn weekend en werkse nog ff dames!
@ Bella, ah meissie toch! Hoop dat het allemaal beetje zakt. Beterschap meis! Tis voor een goed doel ja dat is waar Ik heb het nog niet in zo'n erge mate (maar ik word echt ziek van misselijkheid). Vroeger als ik ook ziek was, kon ik ook niet spugen. Ik heb bij de HA wel gevraagd (aangezien ik volgende ook naar Spanje ga) of er tabletjes zijn. En die liggen vanmiddag voor mij klaar. Vind het een heel gedoe om in het Spaans/Engels juiste pilletjes te krijgen. Geen geneuzel, dan gaan ze gewoon mee uit NL.
@sproetje veel plezier. Weet je al wat je ongeveer wil? @bellanoa sterkte meissie @kiwi je bent hartstikke zwanger! Wij ontvangen graag hcg!
@ego: net test gedaan. Hartstikke wit dacht dat ik misschien geluk zou hebben na die steekjes van de week en als ik ontlasting heb is het een raar gevoel in mn buik ook met steekjes. Maar helaas... Cyclus dus hopeloos over de mik. Net weer bruin maar zet niets door.
Hoi meiden!! Weer thuis op de bank met een soort trui aan baal echt dat ik weer thuis ben joh hihi maarja even wennen weer @bella oh nee getsie dat is echt balen meis! Lijkt me ook heel naar.. Je kan er ook niet zo heel veel aan doen he? Hoop dat de vk iets voor je heeft. Sterkte! @kiwi mooie testjes weer! @sproetje 14 weken alweer! Gaat hard zeg. Sommige zijn echt al ver! @dilara ooo sorry meis had je onwijs schattige foto van je kindjes wel gezien! En gefeliciteerd met jullie ventje!! @zep hoe gaat het in jullie huisje @zsa dikke knuf meis! Wat balen zo'n onduidelijke cyclus ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt!
Kiwi, duidelijk zwanger hoor! Denk je dat er nu echt in moet geloven! Ik vang graag wat hcg van je op!!! Zsa, balen meid, erg vervelend zo´n onregelmatige cyclus! Maar blijf hoop houden! Sproetje veel plezier met shoppen! bellanoa, meid wat vervelend zeg die misselijkheid, hopelijk houd je er niet te lang last van. Hier lekker uitgeslapen en nu maar weer is verder met opruimen boven. Ben alle troep op zolder aan het uitzoeken, hele klus al zeg ik het zelf. Als het goed is ma/di mijn eisprong gehad, hopelijk deze vakantie raak geschoten. Nu weer op het wachtbankje. Bleh echt een hekel aan. Verder nog meiden die deze week of vlg week testen.
Jazz, jij ook weer terug van vakantie. Wat een koud weer hier he als je van 30 graden komt. Ik zit hier ook alweer met lange mouwen. Doe je zo je best om bruin te worden, ziet niemand het..haha! Heb je het wel leuk gehad...
Haha nou dat zeiden wij dus ook al: niemand die ziet dat we zo bruin zijn echt een hele omschakeling.. Niet alleen het weer maar het hele leventje zeg maar.. De sfeer, de relaxedheid, niets hoeven alles mogen, niets aan je hoofd en alleen maar lui zijn en genieten! En dan kom je hier weer en dan word je vanzelf alweer chagrijnig en doe je weer je alledaagse dingetjes. BLUHH haha mag niet klagen hoor we hebben een fantastsche vakantie gehad! En jij ook weer op het wachtbankje dus? Rot he? Ik duim voor je dat het deze keer raak mag zijn!!
Fijn dat je er weer bent, Jazz! Wanneer denk jij te gaan testen, Jazz? Of heb je geen flauw idee? Hoelang heb je nu nog vakantie??
@jazz, welkom terug in t heerlijk frisse NL! vind t heeeeeeeeerlijk dit weer verwarming staat hier al de hele dag aan , vind 19,5 graad toch echt te koud voor in huis maar je gezicht zal vast ook heel bruin zijn! Al wil je natuurlijk armen en benen showen snap t hoor hihi . Hoelang heb je nu nog vakantie? En was t nog opgelost met school allemaal dat je die bijeenkomsten hebt gemist? @kiwi, haha ik testte ook veel hoor is gewoon leuk heb je je al aangemeld voor mvm?? Krijg je nog eens een knaltest! @bella, en heeft de VK al teruggebeld? In elk geval zo weinig mogelijk doen hoor, lekker plat op de bank met een emmer in de buurt....hoop dat je er gauw vanaf bent! @kiwi, ben je al misselijk? Of heb je de pilletjes puur uit voorzorg? Wanneer gaan jullie naar Spanje? @hier, vanmorgen aan de studie, toen ff lunchen met chips en dvd, net gedouched, en nu wil ik weer aan de studie maar mn ogen vallen nu haast dicht onder de douche was t nog niet zo erg...maar nu ik weer zit, pfff....misschien toch maar even kort dutje doen dan, straks omkleden en me toonbaar maken en dan bbq met mn werk (gelukkig zitten we binnen haha), helaas komen er heel veel niet, maar wordt vast heel gezellig @sproetje, veel plezier met shoppen! fijne middag en avond allemaal!
Ja heb me al aangemeld voor MvM. Nog geen bericht gehad, dus ik wacht af. Ja ik ben al wel misselijk, maar ik probeer het weg te drinken met water hihi.. Oh heerlijk de verwarming gaat bij ons ook lekker aan! Op het werk is t hartstikke koud. Vanavond mooi graadje of 22 maken hihi.. Had vanmorgen 37,2 als temp, dus binnenin is t lekker warm! Jullie ook allemaal fijne middag nog en fijne avond!