@bf: wat fijn dat jij je ei altijd zo goed voelt! Maar kun je t wel goed onderscheiden van buikpijn? Ik heb ook PDS, als ik steken oid voel dan denk ik dat t daarvan komt. Voelt jou eipijn anders als buikpijn? @tuin/balkon: wij hebben ook n hete tuin. Sinds dit jaar hebbe we een paviljoen erin staan. Dan is het nog wel te houden. Maar ook weinig wind hier. Zit nu lekker buiten met de iPad, heerlijk! Eindelijk n zomergevoel! @mini: balen dat je zo misselijk bent! Hopelijk heb je gauw de goede zetpillen en werken ze!
@Bf ja heb ook al eens gekeken op de site van de vk hier in de buurt, een hoop info en een hoop ongemakken die je zou kunnen hebben, ach we zien wel, maar ben wel stiekem benieuwd hoe het bij mij zou voelen! Ons balkon heeft ook geen afdakje, dus ja met regen en wat meer wind hebben we er wel snel last van, maar het is wel een mega groot balkon dat is dan wel lekker. Hoop dat je niet teveel last meer hebt van je ei @ei ik weet meestal het verschil wel alhoewel ik ook PDS heb, ei is meer stekend bij mij en PDS is zeurend gevoel, maar dat zal voor een ieder anders zijn. Heb net besloten dat we gaan bbq-en vl weet nog niks, maar is toch een electrische aangezien we op het balkon zitten, maar heb er wel zin in hmmmmm met lekker asociaal veel knoflooksaus!
Meelanor, spannend!! Ben benieuwd naar de reacties!! Hoe ga je het vertellen? Anita, spannend, ik duim voor je!! Kiwi, wat een vreselijk nieuws, ik hoop dat ze goed hersteld en er weinig aan overhoud. Heel veel sterkte.. Bella, geweldige actie hahahahahahaha!! Ik ben benieuwd naar je test!! Ik duim voor je!! BF. Voel je je al wat beter? En dat wordt snel nog een keer klussen vanavond!! Mini, ik ben benieuwd naar je echo!! Ik hoop dat je de zetpillen snel kan krijgen!! Lavina, Lekker die knoflooksaus!! Lekker stinken Ik hoop dat ik iedereen gehad heb...... Hier, heb weer beetje last van mijn rug, ei komt eraan!! Hoop op positief nieuws aan het eind van de cyclus...... Ik sta er iets negatiever in deze keer.... Heel slecht van mij, want ik weet dat we net bezig zijn......... Heb er even de balen van....
@eipijn, ja die is wel duidelijk te onderscheiden vaak alleen begin nu toch weer te twijfelen, net natuurlijk nog geen streep te zien op ovu...nouja, zo nog even gluren, bij mij duren ze altijd wat langer voor ze er staan, hoop wel dat mn ei onderweg is hoor! Niet dat ie weer later is en weer korte lf @Zep, kan me voorstellen hoor dat je ff baalt! Was zo hoopvol vorige ronde en toch niet raak...dus je mag best even in een dipje zitten hoor! Heb ik ook deze ronde, al had ik er vorige ronde eigenlijk niks van verwacht, dan toch opeens weer ander klachtenpatroon enzo en ga je toch denken zou t? En dan ga je toch hopen...knuff voor jou! en nu weer ff naar mn test gluren...en boodschappenlijstje maken, pfff geen idee wat we nu weer moeten verzinnen om te eten...
BF, neee kon het niet volhouden haha.. Vanmiddag dus een testje gedaan, maar zo nega als wat. Als woensdag mn NOD is, dan zal het denk ik toch wel niet zijn deze maand Had echt zo'n goed gevoel. Maar als mn ei dus echt 2 dagen later is gekomen, dan zou ik vrijdag pas mn NOD hebben en was ik te vroeg. Heb met ML afgesproken toch woensdag nog een keer te testen, (mits geen ongi dan). Niceee, je ei komt eraan, klussen klussen jeeuhhh!! @ Minnie, hoe was je echo? @ Zep, ja was echt lachuhhh vanmiddag met die vent van mij Voor jou heel veel klusplezier!! Hoe gaat dat nu eigenlijk? Heeft ML er nu weer meer zin in? @ Hier vanmiddag weer wezen fietsen, langs mijn oma geweest en daarna nog langs mn oom en tante. Mijn oom pakt Dilan dan altijd meteen uit mn handen en dan zie ik ze uren niet meer haha... wel schattig eigenlijk. Hun buren gaan vanaf woensdag op vakantie en dan mogen we de aankomende weken gebruik maken van hun zwembad als we zin hebben Komt goed uit met dit weer hahah... Vanmiddag ook een beetje menstruatiekrampjes gehad Pff.. irritant
Meiden! Even een kort berichtje hier van mij vanuit mn zonnige tuintje Ben heel moe maar heerlijk zo bijkomen in mn tuintje. @kiwi wat een vreselijk nieuws meis echt schrikken! Hopelijk gaat alles goed met haar.. Sterkte @Anita heb je al meer nieuws voor ons??? zit in spanning!! @bf fijn dat jij je ei zo goed voelt alleen klote dat t zo pijnlijk os. Bij mij is mn ei de weg kwijt hoor.. Vanochtend nega CB en net die andere gedaan maar nog niet op gekeken eigenlijk @meelanor leuk!! Ben ook benieuwd hoe je t gaat vertellen en hoe de reacties zijn @minnie echo echo echo !! @zep ahh meid dikke knuf!! Ik snap je wel heel goed. Ik merk dat ik er soms ook wel van baal en dan ben ik bang dat het misschien wel heel lang gaat duren maar idd tis pas 3e ronde maar toch. Houd moed!!
BF, Dank je wel!!! OOk knuf voor jou!! Ik ben blij dat je me begrijpt en me niet vind zeuren... Ik denk dat ik stiekem nog wel een beetje last heb van vorige maand...... bah....... En idd, die klachten.... Wat kan je lijf je voor de gek houden....... Bella, leuk dat je van het zwembad gebruik mag maken!! En wat leuk dat je oom zo gek is op je kleine man!! Mijn vriend die wil nu gelukkig goed aan de klus!! Ik probeer me er ook wat ontspannender( is dit een goed woord hihihi) in te gedragen.... hij zei van de week dat we veel meer moeten klussen hihihih! Klinkt goed!! Jazz, Thanks voor de knuffel!! Ik snap je angst volkomen!! Ik denk dat soms ook....... We houden de moed erin!! Ik ben blij dat jullie me begrijpen!! Ik had echt het gevoel dat ik heel erg aan het zeuren was...... En dat ik me verschrikkelijk aanstelde......
@babyfotograaf hier nog helemaal niks. Af en toe wat krampjes en 1 witte omo test. Hoop wel snel ongi te worden, want anders duurt het wachten zo lang. Ga uit van mijn cycles van 31dagen.
Pff wij willen roze!! Juli is tot nu toe nie echt een prachtmaand.. Maar het kan natuurlijk nog, zolang er maar geen rood is!! Vandaag heb ik nog n ovutest gedaan. Nog steeds n behoorlijk teststreep, beetje vreemd vind ik t.. Ook nog steeds n heel klein beetje bruine afscheiding. T kan van alles betekenen, maar ook helemaal niets. Dus ik stop nu ook met m'n ovutesten deze maand, want wijzer wordt ik er ook niet meer van. Nu dus wachten op m'n NOD, ookal weet ik nie precies wanneer die is, rond 2 aug denk ik.
@Zep, nee natuurlijk zeur je niet en je stelt je ook niet aan! Wat fijn dat je vriend veel zin heeft in klussen! Hele verandering!! Ze zeggen weleens hoe meer mannen seks hebben hoe meer zin ze er in krijgen @flora, ja die testen van jou ruilen? Nog steeds helemaal niks op de mijne, ja tuurstreepjes.... @ovutesten, zoals ik al zei niks noppes nada, volgens app op mn tel zou ie vandaag zijn (en vorige app zei ie altijd een dag te laat), maar zie nu dat mn banner morgen zegt denk zelf dan eigenlijk woensdag heb t idee dat ie later is puur omdat ik die testjes gebruik....dus volgende ronde weet ik nog niet of ik ze ga gebruiken hoor ach, zei in elk geval net tegen ml "nou, we hebben t deze week in elk geval nog heel gezellig" haha zegt ie "maar ik heb t altijd gezellig met jou", wat een schat dus ik weer "jaa...maar nee dat bedoel ik niet " dus hij weer "oh, je bedoelt sporten?" met een grote grijns oP zn gezicht haha hoop gewoon dat we kunnen testen voor we naar zweden gaan al is t natuurlijk ook wel leuk om daar voor t eerst te testen @bella, je houdt t nog ff spannend dus kan idd dat je te vroeg was, en ook niet iedereen test al vroeg posi geen bloed geeft moed! En zwschapkrampen kunnen zelfde als ongikrampen voelen hoor dus ik heb nog steeds hoop voor je! @Anita, waar blijft die foto? @minnie, waar blijft die echo? hihi vind altijd zo mooi om te zien! Zo'n kleine pinda uhhh, sorry als ik iets vergeet
BF, Irritant als je je ei kwijt bent........ Maar wat heb je een lief mannetje zeg!! Ik kreeg een grote smile op mijn gezicht toen ik de antwoorden van hem las Echt heel lief!! Ik kan me voorstellen dat je door die ovulatietesten ook onzeker wordt, ik begin er voorlopig nog niet aan..... Ik kan me ook voorstellen dat je eraan twijfelt of je ze volgende maand nog gaat gebruiken...........
@bf: jaa wil graag ruilen met jouw testen, haha! De mijne blijven naar mijn idee te donker, en de jouwe moete gauw maar ns donker gaan worden!
Ohja bella balen van je test!! Was ff vergeten te zeggen!! Maar ik heb ook npg hoop voor je meid. Juist wanneer je t niet (meer) verwacht mag je op roze @bf ik heb t zelfde! Hoewel ik vandaag voor t eerst niet zo heel erg hoefde te turen als hiervoor. Mn ei zal dr niet eerder zijn dan eind vd week denk ik. Ik vind het juist super fijn die ovutesten! Anders had ik nooit geweten dat mn ei nog moest komen en waren we al gestopt met klussen. Super blij dus met die test haha. Hoop echt voor je dat ke met een positest naar zweden mag meid. T is je gegund @zep tuurlijk stel je je niet aan!! Het is ook gewoon niet leuk als t niet is gelukt. Wel heel erg fijn dat je mannetje nu zo positief is en er helemaal zin in heeft! Komt dus echt wel goed. En ook fijn dat je wat meer ontspannen bent. Ik ben nu ook nog heel ontspannen. Durf niet meer zo te hopen eigenlijk maar demoed geef ik zeker niet op en jij ook niet! Knuf Waar zijn de foto's van de test en de echo?? Hier vnv lekker in de tuin gegeten en nu op de bank. Morgen lekker een dagje vrij. Vraagje (al vaker gevraagd) is iedereen al uit de naam voor de beeb? vind t wel leuk om daar over na te denken hoewel we t waarschijnlijk wel weten maar voor een meid vinden we t nog wel beetje lastig.
@flora, haha helemaal mee eens! @zep, mn mannetje is een lieverd hoor en leuk is dat altijd vanuit t niets de meest lieve dingen zegt of whatsappt zomaar spontaan dat ie een miniatuur mij met mij wil maken enzo zo schattig maar probeer altijd wel zo min mogelijk tegen m aan te zeuren ben zo blij dat dit forum bestaat! en verder wacht ik maar rustig mn ei af meer kunnen we toch niet doen en had ik hier al gezegd dat t nu definitief is dat we naar mn broer gaan! Zo blij! Eindelijk zie ik m dan weer!! Nog 2,5 week (ietsje langer) geduld hebben hoop dat we heel goed nieuws kunnen vertellen! En anders hoop ik op een heel mooi verjaardagscadeau voor ml
@jazz, voor een meid zijn we t eigenlijk wel eens, alleen niet over de spelling ik wil Kaeleigh (betekent puur, bewaarder van sleutel oid) en ml wil Kayleigh (betekent slank...) voor een jongen is er wel een naam die we allebei okee vinden, maar vind anderen leuker Devon is degene die we allebei waarderen, maar ik vind Aidan, Declan en Finn (of Fynn) leuker...en verder vind ik t voor jongens maar moeilijk, voor meisjes wel meer ideeën! bijv Emma (vind helemaal leuk haha weet niet waarom), Caitlynn, Elise, en vind nog wel meer leuk wil alleen wel dat de betekenis ook wel iets heeft (en niet zoals bijv slank) maar Kaeleigh heeft zeker mijn voorkeur! en jullie??
hey meiden, Ik wil het doormiddel van een cadeautje doen. Heb boeken besteld. - en dan ben je oma - en dan ben je opa Mijn ouders hebben nog niets gehad voor hun verjaardag. Mijn moeder was jarig toen ze op bali was en mijn vader is over 3 weken jarig. Dus een cadeautje is dan niet vreemd. Kan echt niet wachten tot ik mijn moeders reactie zie. Ze is altijd heel snel emotioneel. (Op vakantie hadden ze baby schildpadjes op het strand vrij gelaten en daar moest ze al om huilen hihi). T was nog wel even lastig want mijn ouders (moeder voornamelijk) krijgen morgen ook een pup. Ik vind het niet echtslim want misschien wik je eerst bijkomen van je reis? Nou ja anyway. Als de pup komt zie ik niet echt een handig moment want dan is alle aandacht bij de pup. Dus ik heb contact gezocht met de fokker en verteld dat ik een grote verassing heb en of ze laat in de middag avond wilde komen. Dat leek me ook beter voor de pup meer aandacht en rust. Gelukkig is het een hele lieve vrouw en wil ze even mee spelen (want mijn moeder zou haar bellen als ze geland waren en dan zouden ze ongeveer gelijktijdig aankomen) dus nu zegt ze dat ze vertrekt maar dat doet ze dan niet. Is wel heel lief van d'r. Cadeautjes zijn ingepakt en nu is het nog even wachten tot morgen En ongelovelijk maar waar... ik heb het kkkkkoud
Hier nog geen echo gehad! Donderdag middag termijn echo . @ iedereen willen jullie zon test doen om te kijken ofdat de baby Downsyndroom heeft? Wij willen dit niet, mocht het het Downsyndroom hebben dan.is het zo!
@meelanor wat leuk!! Wat zullen je ouders blij zijn en ja dat is vlot ja meteen een pup.. Maar wel leuk! @minnie uhh goh nog niet heel erg over nagedacht maar ik denk t niet! Als ik toch later te horen krijg dat t kindje een zodanig ernstige afwijking heeft dat het gewoon geen leven heeft dan ja..ja het is vreselijk om te zeggen maar wat heeft hij dan voor leven? Lijkt me alleen wel het verschrikkelijkst wat je ooit zal moeten doen.. Daar wil ik helemaal niet over nadenken maar denk niet dat we zo'n combinatietest gaan doen hoor PS ik wil dus niet zeggen dat down meteen niet levensvatbaar is natuurlijk dat bedoelde ik niet! Maar dat ik dus niet zo'n test ga doen en stel dat het dus erger is dan dat dan neem ik aan dat je dat toch wel te horen krijgt later
@Zep hoop ook voor je op positief nieuws, ik kan me wel voorstellen dat je er wat negatiever instaat en mag best wel eens hoor, daar is het forum toch ook voor! Zelfs ik ben af en toe ook wel eens bang ook al is het pas ronde 3. @Bf kan ook zijn dat je nu al pijn hebt maar nog niet helemaal aan je piek zit, hoop toch dat ie snel komt! @Bella ah wat jammer nega test maar het kan toch nog, je was nog vroeg, duim nog voor je hoor! Fijn zo'n zwembad waar je gebruik van kan maken @swimming hoop dat je dan maar snel ongi mag worden, wachten is dan altijd vervelend @Flora echt gek met je ovu testen, ben heel benieuwd! @Bf haha leuke vent heb je! Ook ik vind het echt lieve antwoorden! wat fijn dat jullie definitief naar je broer gaan, zo gaaf voor je, eindelijk! @Jazz ik ben wel al met namen bezig geweest en heb al een aantal leuke, vl houdt daar wat meer afstand van nog, maar goed tegen die tijd leg ik gewoon de namen voor en dan zit er vast iets tussen wat hij leuk vind! @meelanor Lief dat die vrouw zo mee speelt! koud haha lekker hormonen Ik zit hier in mijn korte broekje en spaghetti top en denk pff wat is het heet! @minnie geen idee of ik zo'n test wil doen, brengt geloof ik ook wel risico's mee, verder zit het niet echt in de familie, heb alleen een neef die down syndroom heeft. BBQ hier was heerlijk!