Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Uhm oeps :) toch wel een erg lang verhaal haha

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Je mag trouwens wel van dat homeophatische (hoe je het ook schrijft) iets dat mag je gewoon daar mag je ALLES van strepsels mogen niet para mag zowel 200 als 500 mg

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @mvs en jazz... ik had ook dat mijn gevoel zei niet zwanger :p daarna zei zelfs de test 1 dag voor nod niet zwanger, dus ik vond niet zwanger. Maar 3 dagen daarna had ik wel het gevoel zwanger te zijn (gewoon omdat er dingen niet klopte :p) en nog maar test gedaan en ja hoor :)

Ik zal voor jullie duimen dat jullie deze week een test met een roze tintje krijgen ;)

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @meelanor, rust houden jij! Veel te veel gedaan! Denk dat je ook met je baas moet overleggen dat je wel heel graap die tripjes naar t buitenland doet, maar dat dat eigenlijk gewoon even niet meer kan. Of op een zodanig rustig tempo, 1 buitenland hooguit per week, en dat je daarna als je bijv pas laat thuis bent de volgende ochtend niks doet aan werk. Eea kan je ook met bedrijfsarts bespreken natuurlijk, maar je staat sowieso in je recht ;)
    buikfoto, ontspannen natuurlijk :)
    leuk dat je Disney voelt! Lijkt me zo'n raar gevoel hihi :)
    20 weken echo, tja doen waar je je goed bij voelt, wij moeten sowieso in t ziekenhuis want die doen ze niet bij de VK.

@hier, echt een offday :( eerst die ogen, die lijken nu weer normaal te doen gelukkig, nog uurtje terug gegaan naar bed en in coma gelegen, moest toen helaas heeeeeeeel nodig plassen :( en nu lig ik eigenlijk al de hele tijd voor dood op de bank, zware ogen en lichte hoofdpijn, bleegghhhh
    blij dat ik thuis ben dat wel....alsof ik t weekend moet compenseren vandaag ofzo, maar zo druk is ie nou ook weer niet geweest ;).....ja okee....misschien iets drukker dan normaal tegenwoordig....;) moet toch best kunnen....
    Dus die studie wordt vandaag ook helemaal niks :(
    niks wordt wat vandaag, dus ik blijf wel voor dood op de bank hangen met dvdtjes en doe af en toe wel mn ogen dicht....dan is t gauw morgen en dan is t weer over ;)

5. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb roze/rood slijm verlies dus weet bijna zeker dat het ongi is wat komen gaat dan bedenken of ik een ronde over ga slaan of niet lastig

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Om deze reden twijfel ik
    Eerste dag van je laatste menstruatie: 24 september 2012
    Een beetje vruchtbaar: 5 oktober 2012
    Vruchtbaar: 6 oktober 2012
    Erg vruchtbaar: 7 oktober 2012
    Eisprong: 8 oktober 2012
    Innesteldag: 13 oktober 2012
    Vanaf hier kun je testen: 22 oktober 2012
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 1 juli 2013

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bf ja gelukkig hoef ik niet zooo vaak ergens heen, 1x per maand maar ik rij toch al gauw 60.000 km per jaar, dat is 1200 km per week (inclusief prive kilometers). En ik denk dat dat toch best intensief is, je moet toch geconcentreerd blijven en in 1 houding blijven zitten. Denk dat ik morgen nog even op kantoor ga werken (gezien de huishoudster dan komt en dan kan ik toch niet rusten) en vanaf woensdag rust ga houden. volgende week maandag 1 okt weer naar de vk dus dan overleg ik het even.

Volgens mij vroeg je overigens of ik het al wist en/of we het geslacht wilde weten. We weten nog niet of we het willen weten, hebben 4,5 week geleden voor het laatst echo gehad en toen konden ze het nog niet zeggen en krijgen pas met 20 weken weer een echo :)

@mvs he jammer zeg hopelijk (als het ongi is) is het snel weer over. En kan me voorstellen dat je een ronde wil wachten ivm geb.datum shaun maar als je bijv een cyclus van 28 dagen krijgt dan is de volgende vermoedelijke datum 28 juli dus dat scheeld dan ook maar weer 2 weken. Wil je dat dan ook nog niet en wacht je dan 2 rondes of?

8. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Hai dames! Loop een beetje achter, maar probeer zoveel mogelijk te antwoorden en reactie te geven!

Zaterdag feestje gehad, was om 12 uur gesloopt, gelukkig m'n mannetje ook, dus die kreeg ik makkelijk mee naar huis. :) Wel erg gezellig gehad! Zondag hangdag gehouden, heerlijk!

En en en: aankomende zaterdag op vakantie met broertje en ouders! Naar Cyprus! Omdat ze 25 jaar getrouwd zijn! Wordt betaald door m'n ouders, dus helemaal beter! Heb er zo'n zin in! Daar is het zo'n 30 graadjes dus wollen trui uit en bikini aan!

@Babykamer shoppen: Zijn niet om een babykamer geweest, maar bakkies gedaan bij vrienden en familie. :) Maar wil gewoon witte meubeltjes en ben aan het zoeken om een leuke muursticker, maar wil eerst weten of we een jongetje of meisje krijgen. :) Denk een meisje. :D Nog 5 weekjes, dan weten we dat ook.

@Meelanor: Och meid... Gecondoleerd...

@BH's: Heb cup 80E... Hoop dat ze niet groter worden hihi! Hubbie vindt het wel helemaal geweldig! :)

@MvM: heb geen klagen, maar vandaag 15 weken, dus laatste weekje gaat in. Ben er wel mee aan hoor... Dat gedoe met plassen in een kan, maar het is me dubbel en dwars waard!

@Babyfotograaf: Die laatste foto is echt heel gaaf! Wat zal je een reacties krijgen! :)

Even stomme vraag voor de zwangeren, hoe hebben jullie het met de sex? Begint bij mij sinds twee weken weer terug te komen hihi! Hubbie heeft het zwaar te verduren gehad, de eerste twee maanden. :D Begint nu weer wat te lijken. :)

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Mijn programma's op mijn pc lopen continue vast behalve internet... volgens mij merken jullie dat wel haha:p

@zwanger&sex, ja ik herken het. Was echt veel te moe en had echt geen zin :p gaat nu langzaam aan een goede kant op maar nog steeds niet zoals ik zou willen hihi :)

En op verzoek van BF de foto's van mijn buik
    1 ontspannen
    1 zoals ik mijn buik normaal draag

Bijgevoegde bestanden:

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Nou erna neem ik het risico wel hihi je loopt volgens mij eerder langer door dan korter maar nu is het als ik 2 weken langer door loop echt op zijn verjaardag

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hi meiden!

Jeetje de verkoudheid en griepjes heersen dus. Want wij hebben er ook last van! :( ik had sinds vrijdag weer een koortslip dus ik wist alweer hoe laat het was. Dat krijg ik altijd bij een lage weerstand. De overgang van 30 graden naar 10 graden is funest :D hihi en gister kreeg vl ook last van zn keel en werd vanochtend verkouden wakker. En ik voel me ook al een paar daagjes tegen grieperig aan. Bah.. dus lig ook lui op de bank met mn laptop op schoot. Ga zo mn deken van boven maar eens halen want het is kouuuuuuud!!

@neusspray mag je dat niet?? Wow dan zou ik gek worden. Als ik een verstopte neus heb kan ik echt niet zonder :$

@bf beterschap! Jij bent dus ook lekker thuis op de bank. Inderdaad even lekker rustig aan doen en je rust pakken. Extra vitamientjes. Lekker dekentje en kopje thee :D

@Kiwi jij ook beterschap meis. Echt niet fijn die verkoudheid! Hoe voel je je verder qua zwangerschap? Ben je er al aan gewend? hihi

@Meelanor klinkt inderdaad alsof je rustig aan moet gaan doen meid. Je lichaam geeft het aan en het is heel belangrijk om daar naar te luisteren. Maar ik snap wat je bedoelt wat betreft ziek melden op werk. Dat doe je natuurlijk liever niet, maarja niemand heeft er wat aan als jij straks instort! Dat mag natuurlijk niet gebeuren voor jou en Disney :) Gaat het een beetje met je vriend? Het is natuurlijk vreselijk om een familielid te verliezen..

Wat leuk dat je Disney al een beetje kan voelen!! Lijkt me idd zo bijzonder. Is het trouwens niet 'slecht' voor je om je laptop veel op schoot te hebben? En de 20weken echo is al bijna jeeeeeeej super spannend zeg! Ik zou het denk ik wel in het zh laten doen omdat je dan het filmpje op kan laten nemen. Denk dat dat wel heel erg bijzonder is! Ik zou daar iig wel voor kiezen.

En jij voelde dus ook 'niks' toen je wel zwanger bleek? Je dacht dus ook ongesteld te worden. Ik voel al een paar dagen gewoon zo goed als niks..

@mvs hmmm ongi zou wel balen zijn.. ben benieuwd of het doorzet. Misschien niet? En ja een ronde overslaan ik weet het niet.. je bevallingsdatum zegt wat dat betreft ook niet zoveel. Je kan eerder/later bevallen.. persoonlijk zou ik het niet doen maar je moet doen waar jij je goed bij voelt natuurlijk.

@Sproetje fijn dat het goed met je gaat! En ooh heerlijk dat je nog lekker naar de zon gaat zeg. Ik wil ook weer hihi.

@boobs het valt me op dat iedereen zulke grote boobies heeft! :D haha ik heb zelf 80C

@Meelanor oh je buikie is mooi!! Zeker als je 'm ontspant

Ik ga maar even mn wasje ophangen, de kachel aanzetten, kopje thee zetten.. en niksen ;)

12. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    goedemorgen

ik ben heel half gek aan het worden hoor
    net een madcare test gedaan zoeentje met roze dop
    daar zie ik toch echt een tweede streep hoor
    ik snel naar kruitvat die 2v5 test gehaald niks op te zien

ben ik nu echt gek aan het worden?

13. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik ga ook geen voorbehoedsmiddelen gebruiken hoor alleen rond mijn ei niks doen glipt er een door ja jammer dan hihi

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Plaats anders een foto kunnen wij mee kijken

15. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @knuffie foto dan kunnen we mee turen en kv hoeft net als bij kiwi niet altijd heel vroeg uit te slaan. *Duimt voor knuf!*

@jazz: ik voelde echt HEEELLEEEMAAAL niets geen pijnlijke borsten, geen pijnlijke buik of ongi gevoel. Borsten waren wel wat groter dan normaal (daar was ik helemaal blij mee :p ) had al afscheid van ze genomen (omdat ik dacht ongi te worden en dan krimpen ze altijd). en ik heb een keer gehad dat dat ik moest niezen en toen mijn buikspier even in de kramp schoot maar verder echt niets. dit zijn namelijk ook dingen die je kunt hebben als je ongi moet worden. Had ook geestelijk het gevoel niet zwanger te zijn hihi :p

16. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    probeer eventjes de fotos de zenden

2012-09-24 13.39.55.jpg

2012-09-24 13.48.17.jpg

17. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    fotos geplaatst

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ben ik ook weer even :)

@ BF, ik heb woensdag om kwart voor 2 de echo en jij? Minderen met roken gaat wel goed eigenlijk en vooral als ik misseljk ben haha. Thuis ook niet zo'n moeite mee, want wij roken buiten en tja met dit weer hoef ik niet per se naar buiten hoor :D Al zal ik er best 2 meer roken als ik ergens op visite ben ofzo.

Heb je foto's nog voorbij zien komen, hartstikke leuk!!

@ Bloed, gelukkig na die ene keer verder geen bloedverlies meer gehad dus ik denk inderdaad van een geknapt vaatje.

@ Testers, nou ik hoop dat we aankomend weekend de rest van de september nodlijst kunnen roze kleuren :D

@ BF, beterschap meis!

@ Meelanor, je moet echt naar je lichaam luisteren anders krijg je daar later in je zwangerschap alleen maar meer last van. Je moet nu gewoon accepteren dat je een beetje als oma moet leven :p Had ik ook moeite mee hoor, maar op een gegeven moment heb je toch geen keus meer.

Betreft echo zou ik gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik heb bij Dilan toen in het ziekenhuis gehad, kreeg toen al mn echo's in het ziekenhuis, maar geen filmpje hoor.

@ Mvs, ik zat precies hetzelfde als jij, dat ik augustus wilde overslaan omdat het dicht bij de verjaardag van ZL zat. Aan de andere kant dacht ik weer van, maar stel dat het net de maand is dat het zou lukken... maar goed, toch maar niet overgeslagen dacht van ja zou wel heel toevallig zijn. Ach ja zwanger geraakt dus ;) Nu zit er 10 dagen tussen de verjaardagen, maarja kunnen ze het later gezellig samen vieren

@ Sproetje, wat een mazzelaar ben jij! Lekker genieten op vakantie dus :D Hier is het met de seks ook op een laag pitje haha. Van het weekend dan wel gedaan maar daarvoor kon het goed 10 dagen geleden zijn geweest. Maar ML weet nog wel hoe het de vorige keer was, dat het vanzelf wel weer komt haha ;)

@ Jazz, ik voelde ook niks hoor van een zwangerschap in t begin, al ben ik dat nu wel aan het inhalen geloof ik :p

@ Knuffie, spannend!!!!! Snel die kv test doen ik duim voor je!!

@ Hier, gister avond weer misselijk geweest en kokhalzen. Pff ben er zo klaar mee, had vanochtend de dokter opgebeld. Hij wilde die pillen zo voorschrijven, deed er niet moeiljik over, maar hij raadde ook die SeaBands aan dus die ben ik nu eerst aan het proberen. Heb wel een idee dat het helpt, want ik ben eigenlijk al een paar uur niet meer misselijk geweest en heb zelfs worstenbroodjes staan bakken in de pan :D Hoooop zo dat dit helpt!!

19. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Jaa ik zie m ook! Bij de KV denk ik m te zien maar weet niet zeker. Klopt je banner?

20. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    bovenste is madcare test onderste kruitvat

Deel Deze Pagina