Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    die is ingesteld op 30 dg
    ik heb dag 13 3n 14 volgens me ov testen me piek gehad
    pff wat spannend zeg advies:p

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Knuffie hmm die eerste zie ik inderdaad staan en ik denk dat ik op de kv hem wil zien staan want soms lijkt het alsof ik iets zie... zal wel een gekke schaduw zijn, maar misschien ook niet ;). Maarre er zitten er toch twee in 1 kv doosje :););) Maarja kost idd weer geld (keuze is aan jou :) :) de eerste zie ik idd staan.

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Dus dan zit je nu eigenlijk 9 DPO? Nog ff een paar dagen wachten en nog een keertje testen, zeker spannend zeg!! Duim duim

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik zie hem bij beide bij kv wel iets minder maar ik zie ze wel

5. BellaNoa

Oh ja ik had nog een pendel gekregen voor het geslacht ;) een meisje

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    pff zeg dit is echt ff spannend
    ik probeer eventjes morgenochtend met ochtendurine te testen en dan zien we wel he
    ik denk het bij kv ook te zien maar misschien wil ik gewoon te graag he
    man nog niet gebeld die vertel ik me vermoedes wel als hij thuis is hihi
    ik heb vanmorgen om 6 uur voor het eerst geplast en deze test pas net gedaan dus misscien ligt het daaraan
    ff geduld maar denk ik

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @knuffie spannend hoor

@mvs begrijpelijk dat je even aant onthouding doet :) is het toch zo dan is het gewoon mean to be ;)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @knuffie, 1e foto zie ik duidelijk! 2e durf ik niet te zeggen, zit op tel en dan die vette vingerafdrukken op mn scherm helpen niet zo mee zeg maar ;)
    Maar heb je de KV gedaan met ochtendurine dan? Of gewoon heel gecontreerde urine? Spannend!!!!!!!! Morgenochtend weer testje :p

@seks, wat is dat? :)...pfff echt geen energie voor :( ook aantal weken 0 behoefte aan gehad...eerste weken wel maar toen durfden we niet :D, en nu sinds vorige week ofzo begint de behoefte weer een beetje te komen, maar de vermoeidheid wordt alleen maar erger :( hoop echt dat t gauw voorbij is, anders ga ik t examen echt flink verprutsen :(:(:(

@bella, goed dat t lukt! :) hier nog steeds helemaal gestopt :) *trots* , ook nergens last van gelukkig :)
    ja ik heb mn mams gister naar de afzuigkap gestuurd, die stak voor mn neus sigaretje op....vind niet erg als ik meerook, maar mini hoeft die troep niet binnen te krijgen hoor :)

@meelanor, oeh buik ontspannen zie je t echt wel hoor! Gaat t bij jou geen zeer doen dan als je je buik lang aangespannen houdt? Ik kon t vroegah hele dagen lang, maar tegenwoordig ben ik t na 5 minuten al zat...dus doe t maar gewoon niet meer (heeft ook niet zoveel nut als bij jou :D) :)

@mvs, ik zou zelf niet bewust over slaan, maar kan me er wel iets bij voorstellen :) al heb je als ze ouder zijn wel 2 vliegen in 1 klap :p 1 feestje voor familie enzo, dus kost je maar 1x veel meer boodschbappen ;) hihi

sorry voor de typefouten schatties, op telefoon en ben te lui om alles te verbeteren :)

@jazz, wilde ook op jou reageren maar ik weet niet meer wat...
    ohja! Weet weer :)...verschilt per bh maar ik had 80c of 85b, en nu zijn ze al wel gegroeid, maar geen idee wat nu hoor :D draag toch geen "normale" bh's meer...zit echt zoooooo niet lekker!

nou geloof dat ik zo in slaap stort hier...fijne dag meiden :)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    En wat kunnen jullie allemaal braaf wwachten zeg tot de 20 weken echo voor geslacht :$...ikke niet hoor :p

10. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @20 weken echo: Ik wil met 26 weken ongeveer een pretecho laten doen, want doe ik er nu 1tje, blijven we bezig. Kost me teveel centjes haha! Maar hubbie wil het geslacht niet weten en ik wel... What to do?! Ik ben echt veel te nieuwsgierig!

@Test: Ik zie bij de bovenste een streep hoor! Onderste kan ik inderdaad ook niet zien, maar een streep is toch echt een streep. Morgenochtendje nog ff testje wagen?

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    met geconcentreerde urine
    ga idd morgenochtend vroeg nog een testje doen pff vind het echt spannend
    ml weet nog van niks

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Haai!

Jeetje wat kletsen jullie! Ik weet niet alles meer hoor!

@BF: Goed dat je gestopt bent met roken! Super! Hopelijk ben je snel weer wat minder moe!

@BN: hopelijk helpen die bandjes goed! Die ga ik onthouden voor als het ooit zover is!

@MvS: haha, die data! Ik ben ook zo'n rekenmuts! Dat was iig de reden dat ik in mei niet begonnen ben.. hád het zo geweest, dan was het een drukke, nee heeeeeeeeeeel drukke februari geworden!

@knuffie: ik ben kippig :D Ik zie zulke dingen niet geloof ik. Maar hopelijk eerdaags een knaller voor jou!

@Lijst/Nod: Afgelopen zaterdag ongi geworden, in cyclus van 28 dagen zal de volgende nod 20 oktober zijn. Maargoed.. of dat zal gaan kloppen...

@pcos / BF: of ik vroeger onregelmatig was, geen idee, ik slik al pil sinds euh heel lang :D Toen ik 2 jaar geleden gestopt ben geweest had ik een onregelmatige cyclus en uiteindelijk kwam er helemaal niets meer. Nu is het ook onregelmatig, deze keer heeft het 41 dagen geduurd. Ook is het heel weinig, gelukkig wel wat meer dan die halve dag van vorige maand! Maar ik heb ook gigantisch haaruitval. Onder de douche kan ik er zo hele plukken uittrekken :$:( en veel last van acné. Ik wacht deze maand nog af, anders stap ik naar de dokter.

@meelanor: op jezelf en je baby letten hoor!

13. BellaNoa

Pff ik zou helemaal in spanning zitten haha. Waarom hou je niet ff 2 uur je plas op en niet drinken? Je moet voor die KV toch in een bekertje plassen en als ie dan gewoon echt geel is kan je de test gewoon doen, is hetzelfde dan als de ochtend urine ;)

14. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ok goede tip

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

@knuffie wat spannend! De eerste zie je duidelijk en op kv zie ik ook wel wat met goed turen. Denk dat je echt nog te vroeg bent en binnenkort misschien een beter streepje! Ik duim heel hard voor je :)

@meelanor die kramp had ik vlak voor mn ei. Ik ging hoesten en ik kreeg toch een kramp/steek wow en die heb ik nog 2 keer gehad na mn ei..

@bf gewoon lekker gaan dutten hoor :) en na je dutje weer poging tot studie?

@bella fijn dat het beter gaat joh! Hopelijk blijft het zo

@zsa he wat vervelend die onzekerheid. Ik heb nu ook al 2x een cyclus van 41.. Maar die haaruitval lijkt me niet echt normaal hoor. Zou je ha gewoon bellen dat het je niet lekker zit

16. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    @bf ja mijn buikspieren aanspannen doe ik altijd al zoveel mogelijk i.v.m. rugklachten (heb een scoliose http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/Wianda%20scoliose.jpg ) niet zo'n hele erge hoor maar hij heeft genoeg klachten. hiervoor heb ik toen oefeningen gehad. voornamelijk buikspieroefeningen omdat mijn buikspieren echt flut zijn in vergelijking met mijn rugspieren, die zijn net staalkabels zo dik en sterk :p. Ik doe alles vanuit mijn rug en daarom zijn ze zo sterk maar ze kunnen niet alles alleen en moeten samenwerken met mijn buikspieren (maar dat lukt nog altijd niet zo goed). Maarja nu worden mijn buikspieren slapper en buikspieroefeningen voelen vervelend aan dus doe dat maar niet te veel. Dus van de week maar even naar de fysio :).

@knuffie ik ben zo benieuwd :D spannend

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Zo wat zijn we met veel online zeg!!! :$:$:$ :D:D:D

@ BF, beterschap meissie, hoop dat het snel weer beter gaat! Ga maar snel weer in je bedje liggen ;)

@ Jazz, nou ik mag dan wel zwanger zijn, maar heb nog geen grote borsten. ML zegt van wel, maar ja dat is zijn expertise haha.. Denk nu dat ik nog steeds 85C heb. Overigens mijn tepels zijn ook (nog) niet verkleurd.

@ Zsa, balen meis! Hopelijk is je volgende cyclus beter met als uitkomst een prachtige zwangerschap. Wat een gedoe als je niet helemaal een "normale" cyclus hebt. :x

@ Knuffie, ik zie op de madcare wel iets, op de KV niet. Maar zoals Meelanor al zei, ik testte ook niet gelijk knal met de KV. De ZW& kids testen waren wel knal. Heel apart. Spannend meis! :D

@ MvS, balen als het wel ongi is.. :x Tja.. ik snap je wel met je uitgerekende datum, maar ik zou zelf ook niet een maandje overslaan. Maar goed die keus is aan jullie. Voor hetzelfde geldt wordt het inderdaad vroeger of later geboren. ;)

@ Bella, Fijn dat je het weer beter met je gaat meis. Ik had die Seabands ook gezien bij de drogisterij. Nu de laatste dagen valt het echt reuze mee, dus even afkloppen, hopelijk blijft het zo!

@ meelanor, op jezelf gaan letten he! Tis niet niks zwanger zijn, en je bent al een eind op weg. ;) Bovendien is het ook niet niks wat er dan de afgelopen tijd op jullie is afgekomen! Rustig aan, knuff meis! En ff goed voor jezelf zorgen!

@ Sproetje, en dan wat voor eentje? 4d of 3d?

@ geslachtsbepaling, vanaf wanneer kan "iemand" het geslacht zien? wk 16 al? Niet bij VK dat weet ik, maar gewoon bij zo'n bureau dan al?

@ hiero, voel me heel goed! :D:D Voel me trots en we zijn gelukkig meer en meer gewend aan het idee dat we ouders worden! :):) ML is hartstikke lief, elke avond liggen we lepeltje/lepeltje en dan legt hij zn hand op mn buik en wrijft hij er zachtjes overheen! hihi...
    Sex moet ik eerlijk gezegd ook even niet aandenken, ML is toch bang voor het idee, dat hij "Nibbit" raakt haha.. Ik vind het wel ff prima zo! Misschien over een tijdje, dan komt de zin vanzelf weer! :D:D

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Even goed nieuws! Ik voelde disney net schoppen :D eerst zachtje dus mijn hand op gelegd en toen een keer hard *poink* :D *helemaal blij*

Voor vanavond een afspraak gemaakt bij de fysio :) dus we gaan de goede kant op :) en vl heel lief zal ik dan mee gaan voor rugmassage? VL masseert mijn rug altijd als ik last heb maar dat werd afgeraden door de verloskundige. Dus misschien kan de fysio zeggen waar hij me wel mee kan helpen en miss wat grepen leren om de pijn te verlichten.

woow disney is druk bezig nu niet zo duidelijk maar beetje duuuw duuuw (denk dat disney het maar krap vind daar binnen :p)

19. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Vl vind het onzin te wachten deze ronde hij zegt de kans dat het op 15 juli komt is wel heel klein en er rond ja ook dat valt later wel op te lossen

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

@kiwi fijn dat je je zo goed voelt!!:D en super lief van je mannetje hihi

@meelanor jeeeeeeeejjjj zo leuk!

@mvs ja dat denk ik dus ook ;)

Deel Deze Pagina