Jeeesus.. wat kletsen jullie veel zag zo de pagina's erbij komen hihi @meelanor, wat leuk!! @knuffie, ik zie m op beide.. ook op de kv! heb je de tweede ook al gedaan?? *spannend!!* @zsa, ik ken je probleem met puistjes en haaruitval!! *knuff* @hier, vandaag eisprong volgens me app ook dus dat is wel grappig waarom me banner nu weer niet geen idee, schiet mij maar lek. Maar had net (sorry ) 1 dikke klodder rekbaar slijm.. die heb ik altijd op de dag dat ik een posi ovu test zou hebben.. al ben ik daar nu niet mee bezig. En nu woensdag, vrijdag, zaterdag geklust.. vanavond ook nog even (wat klinkt dat stom hihi) dan zit ik in iedergeval goed toch??
@meelanor, ligt eraan welke buikspieren je traint, de ene mag je wel trainen, de ander niet en rugmassage had geloof ik met bepaalde drukpunten te maken die je bij zwschap beter niet kan gebruiken ofzo, dus denk dat de fysio zeker tips zal kunnen geven en leuk dat geschop!! Lijkt me zooooo apart @kiwi, aahh das lief! Ml doet dat maar heel af en toe, en vnml 's nachts als ik ben gaan plassen en hij is er wakker van geworden ofzo....maar hij raakt wel graag even mn buik aan, zeker nu t groeien begint, en wenst mini ook elke avond weltruste en vraagt ook regelmatig aan mini om "mama lekker te laten slapen" wel heel scheetig en hij geeft ook wel eens kusje op mn buik, ook zo schattig zo speciaal @knuffie, denk dat een test straks weinig zin heeft, en 9dpo is nog best vroeg, ik had tuurstreepjes waarvan je niet kon zeggen positief/negatief, bij mij pas mooie streepjes op 11dpo, maar hoop dat je morgenochtend duidelijkere streep hebt op de KV! Die van matcare zag ik zonder te turen @hier, normaal doe ik dutje van hooguit 3 kwartier ofzo, maar nu was t t dubbele en nog steeds suf maar doe dan ook de hele dag al helemaal niks studie wordt t niet meer vandaag, hoop dat ik morgen wel weer helemaal fris opsta zodat ik gewoon weer naar t werk kan enzo en wat een weertje opeens, omslag net voor mn dutje, echt herfst storm heerlijk wel even aan ml gevraagd of hij voorzichtig rijdt @zsa, klinkt idd alsof je beste even contact op kan nemen met ha, maar denk voordat de gyn je kan helpen je 3 maanden getemperatuurd moet hebben en ovutesten moet hebben gebruikt....(tenminste, zo is dat hier) @mvs, ongi? Nee toch? Nog niet? @lijst, zal m morgen weer updaten, nu geen zin om comp aan te zetten.... eet smakelijk alvast! X
@temperaturen: ik wilde dat vanochtend gaan doen maarr..... vergeten Ga het gelijk in m'n telefoon zetten voor morgenochtend!
@dinges je doet deze ronde dus geen ovutesten? Ik twijfel of ik ze volgende ronde ook niet ga gebruiken @bf je meent toch niet dat je dit weer heerlijk vindt he?! Pffff verschrikkelijk!! @mvs ongi doorgebroken? @lijst er is echt al superveel roze he! Sommige ook al heel lang. Ik voel me een beetje een achterblijvertje haha ik hoor er nietbij sniksnik
@knuff ik zie op beide een streepje hoor! Dat wordt spannend. @mvs balen van je ongi. Is het al helemaal doorgezet. @meelanor mooi buikje! @hier weer lekker gewerkt. Sinds de vakantie maak ik me om weinig dingen nog echt druk. Ik heb daar toch alleen mezelf mee als ik me wel druk maak! Zometeen lekker sporten. Kijken of die buikpijn weer op komt zetten. Hebben jullie ook last van onweer gehad? @jazz ik voel me ook een achterblijver. Het is met of er bij ons iets mis is dat we daarom nog niet op rosé staan. Ik ga daarliet vanuit, maar soms denk ik het wel. @de rest sorry als ik jullie vergeten ben!
@ kiwi, tot nu toe echt super blij met de seabands! sinds ik ze om heb nog geen seconde meer misselijk geweest, maar het is natuurlijk nog ff een paar dagen afwachten om echt met zekerheid te kunnen zeggen dat ze werken en in Lommel zit iemand die al vanaf 13 weken het geslacht kan zien, daar ga ik waarschijnlijk naartoe. Ben maar al te nieuwsgierig @ Meelanor, waauww geweldig he als je m voelt! ik kan niet wachten! @ Mvs, ik zou ook niet wachten hoor. Ik was met zl op 23 april uitgerekend en ml is op de 19de jarig vond het ook zo niet leuk als ie op die datum geboren zou worden dat ik er de hele zwangerschap over heb gehad haha... maar hij is gelukkig 6 dagen later geboren! je kunt het toch niet plannen @ dinges, ik denk dat je wel goed zit hoor! @ jazz en swimming, komt goed hoor meiden en er is niks mis! Jullie komen ook snel op roze in de lijst. @ hier, vanmiddag lekker mn huisje gepoetst heb er mooi van geproffiteerd dat ik me goed voelde en nieuw speelgoed gehaald voor dilan die nu lekker aan het spelen is @ jazz, ik vind dit weer eigenlijk wel heeel gezellig hihi. Lampjes aan, verwarming aan, en lekker op de bank
@dinges, nee na de echo dus of woensdagavond nog of ander donderdag als we uit t werk komen @swimming en jazz, ach schatties *knuf*, jullie volgen heus heel snel lieverds! Dan mogen jullie meezeuren over de extreme vermoeidheid en alle andere kwaaltjes! @bella, jeej een goede dag! Poetsen....jah moet hier ook weer eens gedaan worden hihi @geslachtsecho, er is 27 oktober kraambeurs hier in t ziekenhuis, en als je vroeg bent kan je je inschrijven voor een gratis 3d echo dan ben ik zo'n 15-16 weken en mn mams en stiefpaps gaan ook mee willen dolgraag die echo zien trotse opa en oma als we t dan niet zien maak ik nog wel een andere afspraak voor aparte echo voor geslachtsbepaling hier in de buurt hoop woensdag foto te krijgen waar de nub op te zien is en dan post ik m hier op zp voor de nub experts om een gokje te wagen bij mn vriendin hadden ze t goed, en volgens mij hebben ze t heel vaak goed oh en bella wij mogen pas kwart voor 8 's avonds woensdag dus hele dag wachten... ben er nu wel rustiger onder dan vorige keer , heb er wel heel veel zin in! @rest, sorry weet niet meer
@bella ja ik vind het ook heel gezellig als ik binnen ben maar verschrikkelijk depri als ik naar buiten moet bah!! Maar heb nu ook de kaarsjes aan en met mn deken op de bank. En natuurlijk andijviestamppot met worst gegeten hahahha heerlijk! @swimming achja laten we het hopen he dat we gauw mogen volgen. Jij zit nu ook pas in je 3e ronde! Ik ga straks al naar mn 5e en vind t nu al lang @bf durf je het om de nub te laten bekijken hier? Ik zou t niet durven denk ik
Nee nog geen ongi ook niet met afvegen alleen vanmiddag maar geloof er toch niet meer in (kan het alleen maar meevallen)
@mvs hmmm vreemd.. Je kan er idd beter maar niet meer vanuit gaan en dan merk je het vanzelf wel weer
@Jazz en swimming, ik sluit me bij jullie aan.. bedenk het mezelf ook wel eens.. @jazz, uhh nee geen testjes deze maand.. miss volgende maand wel weer.. vond het toch wel prettig! @bf, aaah spannend nog ff wachten dus @MvS, ik stem voor een innesteling
@ swimming, ja geduld hebben vind ik ook altijd moeilijk hihi. Ik snap je gevoel wel hoor, ik was er ook zo klaar mee dat zwanger worden fase.. de eerste 2 rondes zijn nog leuk en spannend maar daarna mag het dan wel raak zijn voor je gevoel. Ik heb het echt zo te doen met mensen die jaren bezig zijn! ik denk dat ik helemaal gek geworden zou zijn.. Je relatie ondergaat dan ook echt een test denk ik @ BF, zou mooi zijn als je zon echo gratis zou kunnen scoren! Snap wel dat je de eerste echo veel spannender vond, dat is ie dan ook... want dan heb je ook eem beetje de angst van klopt het hartje?? @ mvs, ja ik zou er dan ook wel vanuit gaan dat de ongi komt, dan is het minder een teleurstelling als het echt doorbreekt maar wie weet, nog ff afwachten @ knuffie, heb je nog een testje gedaan?
Oh meiden wil jullie allemaal een dikke knuffel geven! Echt waar, ik weet zeker dat jullie tijd heel gauw komt! En ik snap goed hoe jullie je voelen lieverds, echt waar! Mn vriendin raakte in ronde 3 zwanger, en wij gingen naar ronde 4....waarom zij wel en ik niet? Terwijl ik t haar echt heel erg gun en ik ben echt heel blij voor ze! En zelfde ook met de eerdere zwangeren hier, natuurlijk gun je t iedereen en ben je ook echt blij voor iedereen, maar tegelijkertijd steekt t wel....snap t echt meiden, jullie geduld wordt nu steeds meer op de proef gesteld....en hoop heel hard dat jullie geduld gauw beloond wordt! *Duimduimduim* en *strooit hier nog een emmer hcg leeg* @bella, idd ja, de 1e heel erg klopt t hartje? terwijl t wel vanaf t begin al goed voelt en een bepaalde rust over me heen heb, voor jullie de 1e woensdag! Spannend! Laat je wel foto zien hier? @andijvie, ooo heeeeerlijk mjam! Kijk er al helemaal naar uit! Ml wil er nog niet aan @hier, ml gaat zo met de mannen naar de bios, en ik ga zo ff douchen, tv kijken en lekker op tijd t mandje in morgen hopelijk weer helemaal fris en fruitig van de week even mn tante bellen met t nieuws dan horen ze t niet via mn nichtjes kunnen we ook gelijk afspraak maken voor een bakkie