Fijn tanden meneer is niet te genieten gillen, gillen en gillen hij is nat van de kwijl stinkt van de spetterluiers en zit alleen met zijn hand in zijn mond joepie. Ook voor de 2e keer in zijn leventje kapotte billen/liezen dus kunnen we eindelijk die sudocreme weer eens gebruiken
@knuffie, jaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meid!!! wanneer ben je uitgerekend? zet ik dat op t lijstje erbij! en willen jullie weten wat t wordt/is?? @anita, jeeeej de 12 weken echo!! hoop dat je duidelijke nub foto meekrijgt! @mams, wauw alweer voorbij de 16 weken! fijn dat je je langzaamaan beter gaat voelen! mag ook wel he nu voorbij de 16 weekjes alle hcg zo goed als uit je lijf zou leuk zijn als je t geslacht ziet!! @mvs, aaccchhh arme man hoop dat ie zich gauw beter voelt hoor!!
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 24 sept., 5e ronde, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 27 sept., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 28 sept., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! ??-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 2 okt., 6e ronde, 1 kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 8 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 okt., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 okt., 5 e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 5e ronde, 2e kindje 14 Zwanger! (2 meisjes, 1 jongen,11 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven Update!
Als ik goed heb gerekend ben ik 9 juni 2013 uitgerekend en,ja wil weten wat het word bij zl wisten we het pas bij 38wk dus nu hopelijk eerder ga ook pretecho doen hihi
haha grappig dat jullie allemaal (een hoop) het geslacht willen weten. Ik denk dat als we straks de 20 weken echo hebben ik het ook graag wil weten hoor (wel verleidelijk dan). Vl zegt ook dat hij het niet wil weten. pff gister naar de fysio geweest, ze heeft even gekeken wat er met mijn lichaam is en ze kwam tot dezelfde conclusie als de fysio 6 jaar geleden ook al vaststelde. Mijn lichaam is wel sterk maar het werkt niet goed samen... handig . Toen ging ze iets met tiggerpoints doen, zoek naar het pijnpunt en druk er 30 sec erop, ahaha juist nog nooit van gehoord dus zij voelen: doet dit zeer? ik: 'neeuh. 'Doet dit zeer dan?' ik: 'neeuh.'Doet dit.... ow... dat pijn punt auww en zij maar 30 sec saditisch mij pijn doen . Maar daarna waren mijn spieren duidelijk wel wat minder pijnlijk mijn vriend zat erbij... *gniffel, gniffel* mooi! mag ik straks lekker saditisch op je pijnlijke punten drukken ... en bedankt lieverd volgende week gaat ze kijken wat de gevolgen hiervan zijn geweest. Dan gaan we verder opzoek naar hoe we die spieren wel weer samen kunnen laten werken.
@knuffie jaaaaa duidelijk!!! GEFELICITEERD meis! Na al die onzekere rondes nu raak! Geniet ervan! @swimming zou wel mooi zijn op zondag idd voor je man heel speciaal. En dan moet ie ook gewoon knallen @mvs heerlijke cyclus heb je! Op naar de volgende ronde. En zielig voor shaun @anita veel plezier bij de echo!!! Foto showen he @kiwi dankje voor je duimen hihi wie weet! Euhh verder weet ff niet meer.. Oja bf je voelt je dus alweer beter? Fijn!! Ik zag gister dat ik 3 kleine bruine soort moedervlekjes erbij had ofzo Onder mn oog ter hoogte van jukbeenderen. Het lijken meer gewoon vlekjes dan echte moedervlekken. Maar vind t beetje eng eigenlijk want ik dacht het komt misschien van de zon omdat ik zo heb liggen bakken maar dan denk ik meteen aan enge dingen ofzo. En moedervlekjes zijn ook niet altijd goed toch? Naja houd t ff in de gaten
♥♥ NOD ♥♥ Juni ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 14-02-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥minnie84 (26 jaar) Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥wonderwensje (21 jaar) Zwanger! 02-03-2013 uitgerekend,1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), Zwanger! 03-03-2013 uitgerekend, 3e kindje ♥♥meelanor(23jaar),Zwanger! 07-03-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥Mams26(26jaar),Zwanger! 12-03-2013 uitgerekend, 2e kindje -->> TWEELING! ♥♥ NOD ♥♥ Juli ♥♥Sproetje1988 (24 jaar), Zwanger! 16-03-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥anita205 (30 jaar), Zwanger!, 04-04-2013 uitgerekend, 4e kindje ♥♥ NOD ♥♥ Augustus ♥♥babyfotograaf (24 jaar), Zwanger! 16-04-2013 uitgerekend, 1e kindje. ♥♥clientje (28 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥Pixels (26 jaar), Zwanger! 20-04-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥BellaNoa (26 jaar), Zwanger! 04-05-2013 uitgerekend, 2e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ September ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), Zwanger! 31-05-2013 uitgerekend, 1e kindje ♥♥Lavina (30 jaar), nod: 24 sept., 5e ronde, 1e kindje ♥♥swimming (26 jaar), nod: 27 sept., 3e ronde, 1e kindje. ♥♥Jazz (21 jaar), nod: 28 sept., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥ NOD ♥♥ Oktober ♥♥Knuffie 23 (23 jaar), Zwanger! 09-06-2013 uitgerekend, 2e kindje ♥♥julia1984 (28 jaar), nod: 2 okt., 6e ronde, 1 kindje ♥♥Flora01 (23 jaar), nod: 8 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥Dinges1989 (23 jaar), nod: 8 okt., 4e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 okt., 5 e ronde, 1e kindje. ♥♥Zsa (28 jaar), nod: 20 okt., 3e ronde, 1e kindje ♥♥MamavanShaun (29 jaar), nod: 22 okt., 4e ronde, 2e kindje 14 Zwanger! (2 meisjes, 1 jongen,11 onbekend geslacht), 0 twijfeltest, 0 negatief getest, 0 cyclus "van slag", 9 nog niet bekend Wijzigingen graag in kleur doorgeven @mvs, rondes aangepast @knuffie, datum staat erbij!
@jazz, oh idd maar even aankijken ...en ja voel me weer wat beter stond in elk geval niet zo rot op als gister, nog wel moe natuurlijk, maar niet zo extreem als gister had t gister echt ff nodig dat bijtanken.... dus nu weer lekker aan t werk en t is hier razend druk dus hoef me niet te vervelen in elk geval
@jazz ik krijg in elk geval wel altijd sproetjes als ik in de zon lig. Maar je kunt er altijd even mee naar de dokter gaan. ik heb heel veel moedervlekken/sproetjes en die probeer ik altijd 1 a 2x per jaar door de dokter te laten controleren. Je weet het nooit en liever op tijd erbij dan te laat.
***ego*** krijg net een e-mail (op mn werk, ook zo apart) van een incassobureau, voor een of andere verzekeringsmaatschappij die me echt niks zegt....eerst maar even gegoogled of t niet om zo'n phishingding ging...fijn, na een hoop heen en weer gebel en ontelbare menu's en gewacht eindelijk iemand te pakken die me kan helpen. wat blijkt, t is de annuleringsverz van de anwb, ja best, dat klopt wel ja dat ik die heb (misschien ook maar eens opzeggen...), maar mn oude adres staat erin vermeld (even voor de duidelijkheid, december 2012 zijn we verhuisd)....factuur was van februari dit jaar.... dus ik "ja ik wil best die factuur betalen, maar ik geloof niet dat ik van plan om de incassokosten a 44 euro te betalen. ik heb de factuur en eerdere aanmaningen nooit ontvangen dus ik wist nergens iets vanaf" (denk je nou echt dat ik me maandelijks afvraag of ik nu wel alle facturen heb gekregen ...meeste verzekeringen gaan gewoon met automatische incasso.....maar daar zeiden ze gelukkig verder niets van )...ja dat moest ik maar met het incassobureau kortsluiten...*zucht*...dus ik..."ja maar is het dan voor jullie acceptabel als ik alleen het bedrag van de oorspronkelijke factuur aan jullie over maak"...oh dat moest ze even navragen (kijk, nu komen we ergens....) ze had gedeeltelijk goed nieuws...incassokosten worden kwijtgescholden (want mn adres staat wel gewoon goed in de ledenadministratie bij de anwb, haha schuld van anwb, lekker puh) en ze gaan t dossier laten sluiten van t bureau. maar ik moest nog wel de factuur betalen (nee echt ), dus als t ff goed is wordt alles nu opgestuurd naar t juiste adres, en zou ik t binnen 5 werkdagen moeten hebben (zal vast langer duren want de postbodes kunnen tegenwoordig onze brievenbus niet zo goed vinden....). ik heb ze verzekerd dat ik alsnog ga betalen. pffff heel verhaal, en man wat was ik pissig!! zeker toen ik er nog van overtuigd was dat ik een incasso voor mn kiezen kreeg voor een verzekering die ik helemaal niet heb :x maar nu is alles opgelost gelukkig gelijk daarna ml opgebeld om ff te luchten, maar had nog wat extra luchting nodig, dus vandaar heel t verhaal hier ook ff... pffff zit je echt op te wachten op zoiets :x zo, en nu is t klaar ***einde ego***
Whahahaha.. je maakt altijd wel bijzondere dingen mee BF! De hormonsters ook he!! Pff.. Moet zeggen dat ik de laatste tijd iets minder hormonaal (is dat een woord) ben.. Gisteren wel een film gekeken, I Am Legend.. heb alleen maar zitten huilen om dat hondje.. Dus... Oh en nog eens iets... ik barstte gisteren in tranen uit toen ik een hele grote, dikke (waarvan je de pootjes van 5 km afstand nog kan zien) spin zag in onze keuken.. Het was me toch een monster getver Zo'n spin waarvan je er altijd twee hebt.. Tis weer de tijd denk ik. Dit is de derde al in korte tijd. Ben geen spinnenheld! Zijn jullie ergens bang voor eigenlijk meiden??
@kiwi, spinnen!!!! brrrrrrr.....bij ons hangt er een buiten aan de galerij in de buurt van de voordeur...met denk aan de straatlantaarns schrik ik me elke avond wezenloos als ik weer die schaduw van die griezel zie op t glas.... enge beesten! en verder slangen, maar daar kom ik gelukkig nooit echt mee in aanraking hihi en dobermanns vind alle hondjes leuk en lief, maar voor die beesten loop ik makkelijk een blokje om hoor gelukkig is ml wel held met spinnen! die haalt ze altijd voor me weg als ik m eng vind
Ik ben bang voor vogels heel erg loop nu heel stoer achter de wagen als er een bende duiven ergens zijn maar ben doodsbang wil alleen niet dat Shaun bang wordt dus doe heel stoer maar van binnen gil ik
hey meiden ff snel...de echo was weer super heb een echo en een buikfoto van vorige week toegevoegd....
@anita, mooi!! zowel de echo als de buik @mvs, knap dat je dat kan! al moet ik toegeven dat ik ook wel enigszins met spinnen heb...toen ik stage liep in een kleuterklas toen ik nog de pabo deed, toen zat er in de gymzaal ook een grote hooiwagen, dus alle kindjes gillen en ik heel stoer een schoen gepakt en de spin doodgemept. zonder ook maar een kik te geven nou normaal zou ik staan te griezelen hoor! (alleen zijn hooiwagens dan nog niet zo heel eng...) maar bij kruisspinnnen en die grote dikke zwarte griezels blijf ik ver uit de buurt! ik ga ook niet weg ofzo, want ik moet eerst zeker weten dat ie dood is brrrr *rillingen* *strooit hier nog eens met hcg*
@anita wauw super mooi beide foto's!! Echt al zo'n lief klein compleet mensje en zo'n mooie buik ook al. Geweldig! @spinnen IEUW!!! Hier is vl gelukkig ook de held verder uhh ja vind insecten sowieso niet echt fijn verder geloof ik niet zo bang aangelegd. Ja mn grootste angst is dat ik in zee zwem en je ziet een vin!! Waaaaaa haaien vind ik zo gruwelijk vreselijk eng! Maar gelukkig kom ik daar ook niet echt mee in aanraking haha @mvs oh mijn vroegere vriendinnetje is ook zo doodsbang voor duiven hihi @bf heb jij de pabo vedaan wat leuk! Wou dat ik dat 4 jaargeleden had gekozen zit er nu niet meer op te wachten 4jr pabo
@spinnen gatver die vindt ik echt helemaal niks. Ml haalt die dikke zwarte altijd voor me weg. Bah! @hier nog geen kwaaltjes. Alleen wat natte witte niet rekbare afscheiding. Ik zei gister tegen ml dat ik bij de vorige rondes erg last had van hormonen en nu helemaal niet! Ik kan er beter vanuit gaan dat ik ongi wordt donderdag. Dan valt het altijd weer mee!
@swimming ik heb vandaag ook iets meer afscheiding maar het is wat dikkig en geliger ieuw ik denk ook ongi te worden, maar ik denk t echt haha niet alleen uit zelfbescherming. Maar je hebt gelijk, kan t alleen maar 'meevallen' @hier heb zo'n leuk fotolijstje gezien bij expo die ik tegen die tijd wil gaan kopen om t bekend te maken aan schoonfamilie. Fotolijstje voor echofoto en eronder Under construction hihi vond m echt leuk
Ik had ook dikke vieze witte afscheiding en nu bruin maar geen rood bloed nog (dit is een streep van 3 cm lang en 1 cm breed ofzo wat dat nu weer is