Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bf ik probeer niet te snoepen en jij begint over m&m's! Lekker ding!

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    :D:D Dan is tie zeker weten leuk! :D Uhm.. bedoelde je de sokken of het shirt hahaha...

Dus iedereen op naar de KV haha..

@ BF, kopen kopen kopen!!! ;) Heb je voor mij nog die site waar ze die ene bh's verkopen? Mijn boobies are killing, mannnn.. pff.. voel ze zelfs in mn bh zitten.

@ Swimming / Jazz, hoop het echt voor jullie beiden! We zullen het snel weten toch?? :p:p Ben zenuwachtig voor jullie! iehhh...

@ Pixels, en en en??

Hoelaat moest Bella??

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden die voor een echo gaan, heel veel succes! Zal wel heel bijzonder zijn om dat kleine mensje te zien!

Hier nog op het wachtbankje, denk dat ik maandag of dinsdag ga testen. Nu alleen pijnlijk borsten, maar ach dat komt elke maand weer, zegt dus nog niets. En af en toe een iets bloed, lijkt meer spotting, maar dat heb ik ook vaker, zegt dus ook nog niets!

Knuffie even een vraag, jou NOD was toch ook 2 okt....of is die vooruit geschoven. Jij test nu al posi, maar dat kan toch niet een week eerder....ben ff benieuwd!

Jazz en swimming....ben benieuwd, hoop voor ons allemaal roze!
    Hopelijk helpt het strooien van alle zwangeren meiden!

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Brrr ik heb het koud!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haaaaaaa meiden!! Daar ben ik weer :D

Ik heb nog niet echt terug gelezen, maar er is al wel opgevallen dat er weer 2 zwangeren bij zijn!!
    Kiwi en knuffie, hartelijk gefeliciteerd!!!!! :D

De vakantie was op en top genieten!! We zijn zooo goed verwend. De reis was onze huwelijksreis (nu pas omdat we in januari dus een rondreis door thailand gemaakt hebben. En we t een beetje te gek vonden om in april dan ook weer meteen te gaan).
    In het vliegtuig kregen we al een flesje champagne aangeboden en in t hotel zijn we ook heerlijk in de watten gelegd. Ook een fles champagne op de kamer, cadeautje en ontbijt op bed. Yummie!

Aruba is een heerlijk eiland, met fantastisch weer. Elke dag rond de 34 graden maar er staat altijd een lekker briesje, waardoor de warmte goed is te houden. Het hotel was perfect en een mooie ligging aan het strand en bij een gezellige boulevard.
    We hebben het eiland met een auto door gecrosst en de mooie onderwaterwereld bekeken. Verder lekker gerelaxt op het strand en genoten van de prachtige zonsondergangen.
    Ik zal vd week een paar mooie foto's posten :) ML knipt overal foto's van, dus we hebben er inmiddels weer rond de 500 bij..

Al met al heeeeeeerlijk genoten met zn tweetjes, we hebben alles ff lekker achter ons kunne laten. Nu helaas dus weer in het koude Nederland :( maar we kunnen terugkijken op een schitterende reis!

Verder heeft m'n ongi lang geduurd, 9 dagen :$ nu inmiddels weer op dag 19. Geen ovutesten geeft ook weer een soort van rust, maar ben wel erg benieuwd wat me lichaam nu weer zal gaan doen. We wachten rustig af. Maar verwacht er niets van, want inmiddels is me duidelijk geworden dat je schildklier enorm belangrijk is bij het zwanger worden. Dus dat staat ff helemaal vooraan nu :)

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora welkom terug! Mooi dat je vakantie goed is geweest en lekker samen genoten hebt! Nu je lichaam op orde krijgen. Nu kun je weer lekker gezellig mee kletsen!

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flora, maar 500 foto's? wat weinig.....:p ik had van een week Zweden geloof al stuk of 1200 :p hihi
    maar geweldig dat de vakantie zo heerlijk was! kon ook niet anders natuurlijk naar zo'n eiland! :):)

@swimming, nee je begon er zelf over :p kijk maar terug :p
    "M&m's vrouwenlichamen maken de vrouw zo onzeker!" hihi

@echo bella, rond een uur of 2 (kwart voor of kwart over, weet niet precies meer :D)

@swimming, trek je een dikke trui aan :p of de verwarming hoog zetten ;):p

@julia, jeetje alweer bijna een cyclus rond, lekker zeg dat je ook zo'n korte cyclus hebt :)

@hier, ik zit in slaap te vallen :( pfff echt elke 3 seconden geeuwen, moet nog ff :(...pffft....
    misschien toch maar een 4e bak thee halen......vanmorgen was ik zo wakker (misschien is dat t probleem geweest ;)
    en ik begin de zenuwen te krijgen voor de echo...waarom kan ik nou niet gewoon vertrouwen op mn intuitie?? ;)

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @flora 500? Wij hadden er 1165

@bf lekker grote bak thee heeft goed geholpen!

@hier last van een dipje! Het liefst zou ik morgen testen! Maar afspraak is afspraak!

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

10. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    julia das me cyclus van 30 dg

omdat ik zo misselijk blijf en andere klachten heb ik idd eerder getest kan het zelf nogniet geloven dat hij echt positief is hoor

omdat me cyclus zo onregelmatig was krijg ik ook over 2 wk me eerste echo al terwijl ze normaal langer w8

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @bella mooie echo! Hoe was het?

@kiwi spannend

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Bella: moooooie echo :D

@fotos: ohh dan valt het idd nog mee als ik jullie hoor :) Thailand hadden we er ook super veel, rond de 2100 maar toen zijn we ook een maand weg geweest.

13. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Meelanor, aahh meis, dikke knuf voor jou!

@ Kiwi, oohh jouw sokken! Hihi, flauw... Leuk shirtje joh, maar geld niet meer voor mij haha met een rondlopende dreumes

@ Flora, wat fijn dat jullie reis zo geweldig was! Lekker uitgerust dus?

@ BF, goed hoor dat je mijn tijd wist haha.. kwart voor 2 moest ik ;)

@ Thee, oohh krijg ik ook ineens zin in!

@ Echo, echo was goed, ze had het ding net 2 seconde op mn buik en ik zag de kleine nog niet eens helemaal en zij zag het hartje al kloppen :D Daarna liet ze het ons goed zien. Eerst had ze helemaal verkeerd berekent, kwam ze steeds uit op 7w5d toen zei ze nog van, kan altijd verschillen met wat je zelf had berekent. Maar dat vond ik wel veel schelen, een week! Dus toen ging ze nog ff van de andere kant bekijken enzo en toen kwam ze ineens op 8w2d haha... scheelt een jas! Maar daardoor wel lekker lang naar ons kleintje kunnen kijken :D En we hebben m zien bewegen!! Super bijzonder weer, inderdaad onwerkelijk.

Nu hebben ze m'n uitgerekende datum op 6 mei gezet, maar dat kan bij de 12 wkn echo dus weer veranderen...

Ps. dat uitsteekseltje wat je op de echo ziet is zn arm :D

14. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Hello ladies!

Hele dag nog geen tijd gehad om ff te kijken, nu ook maar ff kort reageren...

@BellaNoa: Mooie echo!

@echo: er moest toch nog iemand om een echo vandaag? FOTO! :D

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @sproetje dat klopt, maar ik weet niet wie!

16. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Bf moet nog die moet vanavond pas

Bn mooie beeb hoor

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bella, mooi! Zag idd gelijk t armpje! :):):)

@kiwi, sorry sorry sorry vergeet t tot 2x toe! Shame on me.... Voordeligzwanger.nl, ik heb de voedings/meegroeibh van carriwell besteld, kost wel 30 euro ps. :) en ik had voor mn normale maat besteld, en die stond in de maattabel net op t randje, dus als jij dat ook hebt raad ik je aan een maat groter te bestellen ;)

straks de echo! Zin in! Nu honger, dus even chipjes eten :):)
    straks alvast even douchen want daar heb ik vanavond anders geen tijd meer voor :) hihi

18. madelief123

madelief123 Niet meer actief

He meiden!

Hier mijn echo: Alles was goed, uitgerekende datum veranderd naar 22 april.
    Gisteravond ontzettende krampen gehad, echt niet normaal. Daarna wel diarree gekregen (sorry voor details) waardoor ik al gelijk veel minder bang was dat het iets met de baby te maken had... maar toch een beetje zenuwachtig vanmorgen, maar alles gaat helemaal goed! Bewoog al veel, echt een wondertje!

@knuffie, nog gefeliciteerd!!!!

@swimming, jazz, spannend meiden! Ik hou het in de gaten! Ik hoop op meer roze!

@bella, mooie echo!

@bf, veel plezier straks! Ik kom straks nog even naar je echo koekeloeren ;)

@kiwi, hoe is het met jou? kwaaltjes? En bella? Nog misselijk of gaat het al beter?

X

Sorry als ik verder nog iemand vergeten ben!

Bekijk bijlage 276357

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wow meiden heel veel gelezen maar allereerst: wat een PRACHTIGE echo's meiden!! Wauwie echt zo super mooi. Word altijd soort emo zo mooi vind ik het :):D

@bella wat fijn dat de berekening toch wel soort van gelijk was en dat t hartje zo mooi klopt jeeeejj!! Super!

@pixels wauw meid ook al zo mooi en duidelijk!! Mini mensje helemaal compleet. Hoe gaat t verder met je? Jammer dat je niet meer zo vaak meekletst maar ik begrijp t wel hoor!

@meelanor dikke knuf meis! Zware tijd voor jullie.. Rust goed uit meid want je hebt t echt nodig. En veel sterkte morgen.

@kiwi was dus in de kv en ik zoeken joh! En ja hoor ik helemaal kijk schat dit is m :D en hij echt.. Je gaat m toch niet kopen he?? Ik: uhh... Jawel? :) hij: nee dag echt niet waarom?? Ik: nou alvast? En toen dacht ik oke oke dat gaat te ver hihi.

@kv wilde dus meteen testjes halen, wil ik net in de rij staan TUURLIJK zie ik mn vriendin hahahha letterlijk snel in de schappen gepleurd. Toen bij de kv bij ons gehaald, moest toch nog boodschappen doen

@swimming en bf mn banner klopt niet hoor dus zo spannend is t nog niet ;) ik weet niet echt wat ik als nod moet aanhouden. Had 15 sept een smiley dus laten we zeggen rond 16e eisprong en vorige x had ik geloof ik een lf van 12 dus zelf denk ik nod 28e? Maar volgens mij word ik ongi. Alles wijst erop: steekjes, honger en ik dacht net een soort rode waas te zien op mn handdoek na het douchen.. Dussss heb alvast een maandverbandje..

Sorry als ik wat vergeten ben!

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ojaaa duhh flora welcome back!!!:D klinkt als een heeeerlijke en geslaagde vakantie! Fijn voor je meis, lekker kunnen genieten met zn tweetjes. Balen om weer thuis te zijn he ;)

Deel Deze Pagina