@jazz, ja bizar he! Echt een minimensje, op de echo zag je nog duidelijker de handjes en voetjes echt zo bijzonder... en dat terwijl het nog geen 4 cm groot is.. Ik probeer hier wel zo veel mogelijk bij te lezen, maar heb vaak geen puf om te reageren Voel me wel al een stuk beter! Misselijkheid is gelukkig helemaal weg.. Wanneer wil jij een testje gaan wagen?? Ik hoop zo voor je dat het posi is deze maand!
Nog een mooie echo, en ik begreep bf vanaaf ook nog Echodag vandaag Ik word ook blij van al die echo's 22 okt mag ik mee met de 30 weken echo van mn vriendinnetje, kijk er nu al naar uit! @Kiwi en knuffie: wanneer gaan jullie t vertellen aan je omgeving? @hier: net lekker pizza gehaald, zocht nog niet te koken. Heerlijk @Jazz: ik loer ook altijd goed om me heen als ik testjes ga kopen Wil absoluut geen bekenden tegenkomen met die dingen in mn hand. Hihi.
@echo's, moooooooiiii Pixels en Bf!! blijft bijzonder!! @flora, welcome back!! wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad! hadden jullie verdient! ik hoop dat je schildklier snel stabiel is! Ik ben gister geprikt voor me schildklier.. hoop ook dat alles goed is.. @jazz, ohh ongi krampen.. zou jammer zijn tis je ook zo gegunt! enne kv, wat een toeval! dat heb ik dus ook altijd.. al heb ik genoeg plekken waar ik langs kom vanaf huis naar me werk (52km rijden) maar ook ik kom altijd mensen tegen! @meelanor, sterkte meis vanavond en morgen!! *knuff* avondwake is een lange zit... @ego, moet t even met jullie delen!! als ik vakantie krijg in Januari ga ik voor 2 weken naar een vriendin in nieuw zeeland!!
@dinges, wauw wat gaaf!!!!! Nieuw-Zeeland!!!! Jaloers!!! staat echt heeeeeeel hoog op mn verlanglijstje hihi, alleen zo verrekte duur enne, nog geen echo gehad hoor over 3 kwartier en de zenuwen komen flink opzetten nu! @jazz, 283 is ook bijna dus toch al beetje spannend lekker puh hihi hoop echt geen ongi hoor! @swimming, hoe is t nu bij jou? @pixels, fijn niet meer misselijk!!! Lijkt me zo verschrikkelijk...Zeker ook extreem moe? @hier, zenuwachtig ga zo nog maar ff naar de wc , zenuwen werken altijd door op mn darmen en mn hart gaat tekeer.....heb dat wel sneller tegenwoordig, getver... en baaaahhhhh ik word straks gewogen
@pixels ja echt bizar he??! 4cm en gewoon alles erop en eraan wow.. Nou geniet ervan hoor meid! En snap wel dat je geen puf hebt om op alles te reageren gaat ook zo snel allemaal. En heeeeeel fijn dat je misselijkheid weg is. Dat moet een verademing zijn. Ik denk dus dat ik zaterdag een testje ga doen, maar ik ben bang dat ik dan al ongi ben maar hoop natuurlijk ook dat t raak is! En dat de rest volgt en dat we gewoon lekker met zn alle zwanger zijn lijkt me zo leuk! @dinges ah lief, tis jou ook meer dan gegund meis!! Enne 52km wowwww dat is niet niks zeg. Heen en terug hoop ik? En wauw nieuw-zeeland wat gaaaaafff!!!! @flora oohh pizza yummie!! Vl is vanavond culinair uit zn plaat gegaan met zn pasta hihi
@bf aaahhh schattie hihi spannend he ! Maar wel leuk spannend hoor!! Bedenk dat je straks gewoon weer je lieve kleine beeb ziet whaaaa onwerkelijk!!!
Uhhh van wie was die 2e echo dan ookalweer ik word echt dement.. en ben niet eens zwanger @Jazz, nee.. enkele reis.. @bf, tis ook heel errug duur.. ik word dan ook voor 50% gesponsord en slaap daar int huis waar mn vriendin aupair is ik ga dus alleen heen Enne nu wel succes!!
@ BF, veel plezier vanavond, is vast weer super leuk @ Pixels, mooie echo! Was dit ook jouw eerste echo? @ Dinges, oohh nieuw zeeland!! Ben ook jaloers!! @ Flora, pizza je brengt me op een idee, ik heb net een dutje gedaan en wij zitten nog steeds te bedenken wat we gaan eten haha... en ik heb echt geen zin om te koken, ben zo gaar! @ Jazz en swimming, duim voor jullie! En voor jullie allebei een mandje vol met HCG en een leuk strikje erom @ BF, ja dat armpje echt leuk... bij zl was het niet meer als een vlek onze eerste echo haha Oh ja ik heb trouwens ook nog een heel leuk koffertje gekregen bij de VK om alles te bewaren van de zwangerschap.. was trouwens wel echt een leuke meid
@bella nou die strik erom doet t hem hoor haha THANKS en wat super leuk dat koffertje! Precies wat je zocht voor Dilan ook he?
Ik denk steeds dat er iets uit mn doos loopt hahahaha sorry! Denk elke x oke nu ben ik echt ongi en dan is t niet zo. Nu maar nog een keer spieken
@bn het gaat goed hier! Zeurderig gevoel in onderbuik. Verder tintelende tepels. @bellanoa bedankt voor het mandje en het rosé strikje! @jazz nog geen rood gespot? @mvs hoe is het met jou? Al rood gespot? Laat het snel zondag zijn
Het erge is dat vl altijd degene is die zegt: waarom test je niet nu/vandaag gewoon? En dan moet ik sterk blijven en zeggen dat t te vroeg is. Maar door hem ben ik ook niet meer zo sterk haha. Als hij t niet had gezegd had ik niet getwijfeld. Het is dat ik 5 testen heb liggen waarvan 2 zeer gevoelige (die bella ook had). Maar ik voel toch aan alles dat ik ongi ga worden dus dan is t zo'n teleurstelling
Je hoeft ook niet te wachten jazz. Als je nod 28/29 zou zijn kan je testen... Sorry ik maak het je niet makkelijker..
Ik zit alweer op dag 3 had eergister al rood met afvegen maar op inleg werd dat bruin gister echt rood en nu ook
Ha lieve meiden! Bella en Pixels, wat een mooie echo's!! Echt super!!!! Ben echt blij voor jullie!!! Echt heeeeel mooi om te zien!! Anita, wat heb jij ook een mooie echo!1 en een mooie buik!!!!! Kiwi, wat een leuk shirt zeg!!! Die wil ik ook!! Knuffie, van harte!! Geweldig meid!!! Bf, en?? Ben zo benieuwd!!! Jazz, nee geen ongi........... O ik duim dat het niet zo is!!!! Dinges! Wat zou dat gaaf voor je zijn zeg!!! Ik hoop echt dat je die krijgt!!! Hoe is het verder? Flora, Geweldig dat je zo'n fantastische vakantie hebt gehad!! Het is je van harte gegunt!!!! Swimming, hoe is het nou?? Nog geen rood gespot?? Meelanor, Dikke knuf voor jou!! Heel veel sterkte he!!!! Hier, Lekker aan het klussen geweest in het huis!! En alweer aan de klus met mijn vent! Ik moet zeggen dat ik er even geen zin meer in heb......... Ik vind het confronterend dat de lijst zo roze is en ik nog op zwart sta Begrijp me niet verkeerd, ik gun het echt iedereen van harte!!! Ik slik mijn foliumzuur niet meer, ik heb er gewoon even geen zin meer in......... Ik ga me meer richten op het huis en afstuderen...... Tenminste, dat ga ik proberen En natuurlijk blijf ik hier, vind het zo leuk en gezellig om met jullie te kletsen!! En om al die buiken en echo's te zien!!
@dinges je hebt gelijk dat als ik zwanger zou zijn nu opzich wel zou kunnen testen. Maar tis juist dat ik echt denk ongi te worden en dan is zo'n witte test een onnozele teleurstelling.. @swimming mwa ene kant wel andere kant niet