@zep meid KNUFFEL! De lijst wordt idd gevaarlijk roze he hihi snap je helemaal hoor. Vind t echt super knap van je dat je je zo focust op je huisje en je school. En tis helemaal niet verkeerd om je gedachten even ergens anders op te richten en het even 'los te laten' (vreselijke uitspraak). Ik denk dat t je wel ff goed doet knuffie
ik heb nog niet bij kunnen lezen maar hierbij onze mini! alles was goed 3 dagen teruggezet, dus nu 19 april uitgerekend! over 3 weken mogen we weer en druk dat mini was! lekker liggen spartelen! en gezwaaid naar ons! ik ben verliefd!
Jazz, ik snap je wel hoor.. maar aan de andere kant.. nu zit je ook in spanning tot je ongi word ja of nee.. En zep hier gaat het wel weer weer vrolijk aan de klus.. als het goed is maandag me ei gehad..
@bella, nee was m'n tweede echo.. Heb er met 7 weken en 5 dagen nog een gehad. Jouw eerste echo is trouwens wel veeeeel duidelijker dan de eerste van mij! @jazz, ik ben heeeeel benieuwd! Snap wel dat je nog even wilt wachten met testen hoor... ik kon mezelf echt niet bedwingen @bf, mooie echo's! Fijn dat ook met jouw kleine gup alles goed is! @zep, snap dat je even genoeg van hebt hoor! Als het je lukt om het even een beetje los te laten zou dat wel wat rust geven. Maargoed soms is dat los laten wel heeel moeilijk als je iets graag wilt! *knuf*
@zep, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel lieverd!!!!! ik word nu van de comp geschopt dus gelijk maar even mn oom en tante bellen, want zie net dat mn nichtje t heeft gezien op fb
@bf waaaauwwww mooie mini bf!!!!! superrrr!!!! @pixels ben nu door vl niet meer zo zeker van t wachten hihi. Hoeveel dagen voor nod testte jij? Voelde jij gekke dingen? @dinges hahahahaha helemaal geen kutwijf gek! Je hebt gewoon gelijk hoor. Ben nog in dubio
haha het blijft ook lastig... op je ongi zitten wachten is ook niet alles... alleen als je nu een witte test hebt kan het natuurlijk ook nog dat je te vroeg bent... Ik testte 2 dagen voor NOD positief... De kv heeeeel licht en de CB digital was gewoon duidelijk. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt! Heb je enorme drang om te testen dan doe je het gewoon! En anders nog even wachten.... het is allebei spannend
O zie dat er ineens een stuk tekst weg is Naja, ik wist bij de eerste heel duidelijk dat ik zwanger was. Was er helemaal zeker van! Zere borsten, misselijk, hoofdpijn....voelde me gewoon zwanger. Nu had ik dat helemaal niet! Had gewoon helemaal nergens last van dus daar kun je ook niet echt op af gaan.....
@jazz ik denk dat ik wel wacht tot zondag! Maar ik vindt het steeds spannender worden nu er nog geen rood te spotten is!