Mei eerste ronde (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BellaNoa, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hihi het is allemaal harstike leuk zit ook weinig leeftijd verschil tussen hun dus als het een jongen is zijn ze strax dikke vriendjes.maar toch van allebei 1 is ook gewoon hartstikke leuk dus het blijft leuk.:)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Dilara, ja dat is ook zo. Alleen krijgt mn schoonzusje nu ook een jongen en wij hebben echt overal dezelfde smaak in, dus dat zal dan echt lastig worden!

Ik ga maar eens douchen en aankleden. Moet boodschappen gaan doen, morgen komen 2 collies bij mij gourmetten.. We zouden eigenlijk uiteten gaan, maar dat trek ik niet na een hele dag werken, dus kan ik morgen avond toch gewoon lekker thuis hangen :D

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

@bella 'stelletje konijnen' :D:D:D hahaha

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ Bella, mmmmm lekker gourmetten!! :D:D Ja joh, we gaan als konijnen te keer hahahaha...

@ Jazz, ik heb heel hard tegen mezelf geschreeuwd dat ik moeder werd!! :D:D En toen ging het wennen wel stukje sneller hihi..

@ Dilara, fijn dat je goed in je vel zit. Jaja jij bent al aardig op weg! ;)

@ Swimming, we willen je nergens toe verplichten hoor.. maar t zou wel heeel leuk zijn... :p:p:p

*Kiwi strooit nog eens een bak met HCG over ons allen* ;)

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ga vandaag niet testen. Zal vanavond met manlief overleggen, maar denk niet dat ik hem omgepraat krijg! Sorry

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Jullie moeten het ook gewoon op jullie eigen tijd doen, meis! ;)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @kiwi doen we!

Ik duim nu dat ik niet ongi wordt! Het zou super leuk zijn als ik ook een rosé test heb!

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hoe zit het met lavina? Ze had 24sept haar nod!

9. BellaNoa

@ Swimming, ik zou het ook heel leuk vinden als je zou gaan testen, maar als ik eerlijk ben zou ik eigenlijk eerder kiezen voor die speciale dag voor ML. Eigenlijk maken die paar dagen dan natuurlijk ook niet zoveel uit ;) En als je vandaag of morgen niet ongi wordt weet je toch eigenlijk ook wel genoeg haha..... Ik ga voor je duimen dat de tijd superrrr snel gaat :D

@ Hier, nou dilan en ik zijn gedoucht en aangekleed, hebben samen gelunched dus nu gaan we ff boodschappen doen. Pff eigenlijk zo geen zin in en mn woonkamer is een zwijnenstal, dilan heeft zich goed uitgeleefd met zn speelgoed haha, ook zo geen zin om het netjes te maken.... toch maar doen, want ik weet dat ik daar vanavond al helemaal geen zin in zal hebben en morgen geen tijd meer voor hihi.

Tot straks weer!

10. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @bella is het niet vermoeiender om thuis te gourmetten.
    dan uit eten gaan dan hoefde je zelf ook niet zo veel te doen.
    nu met je best veel doen ik zou dan liever uit eten zijn geweest :))

11. BellaNoa

Ja ik hoef dadelijk alleen het vlees even te snijden en dat was het eigenlijk. Hun hebben beloofd dat zij morgen de rest doen hihi :D Brood afbakken, friet bakken etc.

12. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Knuffie en Jazz! Super mooi nieuws!

Ik zou graag meer met jullie mee kletsen maar kan de tijd niet vinden en zit ook ff niet zo heel lekker in m'n vel om steeds op iedereen te reageren. Maar ik lees dagelijks meerdere malen mee, echt waar!!

Hier vandaag de laatste ongi-dag geloof ik..Dan ben ik dik 5 dagen ongi geweest.. das iig weer wat anders dan die halve dag vorige maand! Dat geeft me iig iets meer vertrouwen.. Nu zelf werk gaan verrichten!

@bf (geloof ik) Ik heb al een fert-blabla account van 2 jaar geleden, toen heb ik ook een tijdje getempt. Moet alleen ff opzoeken wat de theorie ook alweer was.. Eisprong testen (jeeeetje, kom zelfs niet op dat woord!) heb ik nog geen zin in deze maand... komt maybe nog..

@Swimming: Ik hoop dat ie goed is gezwommen en ook jij op roze mag!

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @bellaa, whahaha konijnen :D

@swimming, nee hoor schat, zal niet meer aandringen :) zal je er nu van proberen te weerhouden om eerder te testen dan zondag :):) ik zal braaf zijn ;)

@dilara, hihi een meisje, denk t zelf ook ;) ben wel heel benieuwd!!

@1e zwangeren, ja idd erg jammer dat we nog niks tot weinig horen, maar ach, kan t me ook ergens wel voorstellen...:)

@hier, gauw weer verder! :)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @zsa, balen meid dat je niet zo lekker in je vel zit :( dikke knuffel voor jou! en je weet he, als je je verhaal kwijt wilt dan zijn we er voor je...*knuf*

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Swimming: Spannend hoor meis, ik heb goede hoop voor je :D En idd lekker doen op de dag dat jullie het gepland hadden. Of jullie moeten beide nu heeeel graag willen :)

@Bella: lekker gourmetten :D:D

@Zsa: Hoe komt het dat je niet zo lekker in je vel zit? Je mag hier aaaaaltijd je hartje luchten. Knuf!

@hier: vandaag lekker hangdagje. Lekker in mn huispak bankhangen :D Toch wel weer even terugschakelen, in Aruba is het 6 uur vroeger.

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    :D:D:D Whahahaha.. je bent me dr eentje, BF! ;);)

@ Zsa, kan ik mezelf zo goed voorstellen! Rustig aan op jullie eigen tempo. Ik denk aan je meis!

En dat geldt eigenlijk voor iedereen die NOG niet zwanger is. Het komt vanzelf, op een moment waarop je het niet verwacht! Ik gun het jullie allemaal heel erg! Ik kan geen wonderen verrichten, maar als ik toch jullie allemaal zwanger kon maken, met een wonderstafje dan zou ik dat doen! ;);) Tis een hecht cluppie geworden, en het is gewoon de bedoeling dat we met zn allen hier over zwangerschappen en kwaaltjes kunnen praten! Ik duim voor jullie allemaal, lieverds!! :):) Dikke knuf van Kiwi! :)

17. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Jazzzzzzzzzz wat zie ik nu ik denk rustig te kunnen winkelen mis ik dit GEFELICITEERD meis ohhh nu wil ik stiekem toch ook wel heel graag maar geniet ervan meis

18. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Jaaaaaaaaaa Jazz! Super gefeliciteerd! Blijf je nog maar even lekker als verdoofd voelen hoor! Gefeliciteerd!

Jeetje wat kletsen jullie... Hahaha! Zoontje is vandaag geopereerd, kwart over 7 waren we in het ziekenhuis, 10 uur weer thuis! Is allemaal super gegaan, gelukkig geen volledige besnijdenis geworden maar deels. Ziet er nog 'normaal' uit!

Ik heb alles terug gelezen, maar zit op me tel, dus ff geen uitgebreid verslag.

@zsa en zep, knuffels voor jullie meiden! Begrijp het helemaal!
    @flora, ook knuf voor jou, wat een rotopmerking op zo'n moment...

@bn, wat een actie! Blij dat ik geen fb heb.... : p

@echo's, waanzinnig mooi meiden, gelukkig alles goed met de mini's!

Ik mag morgen weer... Hoop dat het geslacht zichtbaar is!

Oh, bn, ik duim mee voor je vriendin. Laat haar ook maar gelijk dubbel geluk krijgen!

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik doe netjes wachten! (Sorry)

20. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Jazzzz, jaaaaaaa gefeliciteerd meid!! Mooie testen hoor!!! Geniet ervan!!!

Bedankt voor alle lieve woorden. Ik vind jullie schatties!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet zo lekker in mijn vel voel zitten..... Ik weet dat ik echt niet moet zeuren nu ik pas in ronde 5 zit, maar zit er toch best wel doorheen. Een collega die het als enigste weet op het werk vroeg hoe het ermee was, ik moest gewoon bijna huilen. Heb er even helemaal geen zin meer in. Lieve meiden, ik wil jullie hier niet mee lastig vallen.... Pffff, zit hier met tranen in mijn ogen te typen..... Ik weet dat ik echt niet mag klagen, maar vind het allemaal best confronterend......

Deel Deze Pagina